نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,351
نام
امیر
نینجا تئوری قبل فرست پارتی شدن ازشون قول :D گرفته که دست شون رو باز بزارن هرچی خودشون علاقه مند بودن بسازن! پس فکر نکنم با اهرم زور ممکن باشه بهیچ وجه D:
مگر خودشون علاقه نشون بدن که فکر نکنم... اینقدر تیم خلاقی هستن که خودشون نیو ای پی توپی تدارک ببینن!
منم نگفتم به زور که. پیشنهاد بده بهشون یهو دیدی پسندیدن .:D:D
آی پی جدید >:D<\m/
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
درباره کنفرانس و بازی ها دوستان همه چی رو خیلی خوب گفتن و دیشب واقعا لذت بردم از تماشا، مخلوطی از بازی های فرست پارتی درجه یک مایکرو تا بازیای مولتی متفاوت و تریلر های خفن و صد البته بازیای ایندی خیلی خوب. اینکه علاوه بر پشتیبانی از قرست پارتی های تراز اول و اصلی خودشون، اینهمه روی ترد پارتی ها هم مانور دادن، چیز خیلی خوبیه، دوستان گفتن قبلا که همین که کنار اینهمه بازی، لوگو XBOX هم باشه و عبارت " تجربه بهتر روی قوی ترین کنسول" خیلی برای خریدار ها مهمه. این از بازیا
چیزی که دیشب من دیدم، این بود که بالاخره مایکرو و تیم xbox دارن راه خودشونو پیدا میکنن و دارن راه درست رو در پیش میگیرن، بعد حدود 4 سال درجا زدن. میتونم بگم حالا بازیا و سرویس هایی که از xbox انتظار دارم برام متفاوته از سونی و نینتندو و بقیه و این خیلی حرکت خوبیه. اسپنسر قدمای درستی برداشته و این اولین برداشت تیمش برای آینده بود. به علاوه اینا خریدن چندتا استودیو ( مخصوصا عزیز دلم، NJ)، نشون داد که جدیه توی این حرکتی که شروع کرده و تعهد شون به این که حتما نسل بعد هم دارن و با قدرت دارن میرن سمتش، برای من قوت قلب خیلی خوبی بود.
Game pass , backward, AI و X1X واقعا مجموعه خیلی قوی هست و دمشون هم گرم.
چند خط هم درباره یکی از دوست داشتنی ترین استودیو های این صنعت بگم که الان دو نسل هست داره با بازی هاش که نه فقط یه داستان گوی قهار هست، بلکه تجربه ای که هر کدوم از بازی هاشون ارایه میدن اینثدر متقاوت، دلپذیر و باب میل من هست که خبر خریده شدنش توسط مایکرو یه حس تلخ و شیرین برام درست کرد. البته این ویدئویی که دادن خیلی چیز ها رو روشن کرد. فشار کاری به شدت روشون زیاد بوده و این که فقط با 20 نفر چنین شاهکاری بسازی و اینهمه جایزه ببری و بالاتر از همه اینا درباره بهداشت روان که این چند ساله یکی از مهمترین موضوعات سیستم بهداشت همه کشور هاست، اطلاع رسانی کنی و یه خیریه های مرتبط هم کمک کنی، اصلا دست آورد کمی نیست. ولی اینا هیچ کدوم تضمین دهنده بقای استودیو نیست (متاسفانه)، و خوش حالم از بابت که مایکرو بهشون تضمین پشتیبانی کامل رو داده و در عین حال اون آزادی که خودشون میخواستن رو در اخیتار گذاشته و با سیاست جدیدی که مایکرو در پیش گرفته و سرمایه گذاری روی بازیای جدید و با کیفیت، میشه خیلی خیلی به آینده شون امیدوارد بود
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
به عنوان آخرین کامنت اینو بگم که Forza Horizon 4 یه کاری کرد دیگه بقیه استودیوها روشون نشه ریسینگ بسازن! :D البته از دید یه سری این بازی فقط هی شماره ـش میره بالا که مهم نیست! :D

من موندم THE CREW با چه رویی قراره عرضه بشه اصلا حتی از لحاظ تکنیکی و گرافیکی هم 1 نسل کامل عقبه
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
کنفرانس بدی نبود (حداقل برای ما کلی بازی مولتی معرفی شد :D)
بهترین حرکتشون هم خرید نینجا تئوری بود که واقعا فراتر از تصمیمات روتین و خیاری ماکروسافت بود، من یکی که جا خوردم خدایی:D
اما در کل کنفرانس، کنفرانسی نبود که بگی خب همه مشکلات برطرف شدن و همه چی داره اوکی میشه و ... باید منتظر موند و دید بازی های معرفی شده انحصاری چی از آب در میان، استودیوهایی که گرفته چیکار میکنن و ... چون تجربه نشون داده ماکروسافت ید طولایی داره تو به فاک دادن پتانسیل ها :D


دیگه خداییش سطح توقع ایکس باکس فن ها خیلی پایینه که با همچین کنفرانسی این همه جوگیری و پایکوبی ب پا شده!کنفرانس بدی نبود ولی فقط صرفا خوب بود و باید خیلی بهتر از این عمل کنه ماکرو
یه نسل کامل رو ماکروسافت با ۳ تا آی پی انحصاری جمع کرده که جز فورزا اون دوتای دیگه هم آش دهن سوزی نشدن.الان واقعا برای چی باید برای دنباله همون ۳ آی پی این همه جوگیری پیش بیاد!؟:-/
دلیلشم البته مشخصه، تو بیابون لنگه کفش غنیمته...
فن های xbox اگه خوشحال و راضین دلیلش اینده روشن xbox و اتفاقات مثبتی که تو ساختار مایکروسافت شکل گرفته. نه فقط بخش گیمینگ بلکه همه بخش های مایکروسافت بعد از اومدن نادلا دچار تغییر و تحول شده و تو مسیر درست داره پیش میره. تا کمتر از 1 سال پیش بخش گیم مایکروسافت زیر مجموعه ویندوز بود که به گفته اینسایدر های مایکروسافت سیاست های کلی گیمینگ و بودجه اشون تحت شعاع ویندوز و رییس سابقش تری میرسون بوده ولی خب اتفاق خوبی که تو چند ماه اخیر افتاده اینه که گیمینگ تبدیل شده به یکی از بخش های اصلی و مستقل مایکروسافت. خرید و تاسیس این 5 استودیو هم دقیقا بعد از این تغییرات تو این مدت کم انجام شده.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
درباره نینجا تئوری من رفتم چک کردم مثل اینکه صدتا عضو دارند و از سال 2013 که DmC رو منتشر کردند روی بازی AAA دیگه ایی کار نکردند و Hellblade هم توسط بیست نفر از اعضا حدود سه سال در دست ساخت بوده
خلاصه چیزی که برداشت کردم این بود برای بازی بعدی این استدیو لازم نیست خیلی خیلی صبرکنیم و احتمالا بخشی از مراحل پیش تولید بازی جدیدشون رو همین الان طی کردند
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
شخصا به شدت برای بازی جدید فرام سافتویر هایپ شدم. اول اینکه مالتی پلتفرمه و همه می تونن تجربه ش کنند و دوم اینکه یادمه قبلا در مورد قابلیت های چند نفره بیشتر تو پروژه های آینده شون صحبت کرده بودن و همینکه بازی بخش داستانی تک نفره داره اتفاق خوبیه.

اما در مورد خود بازی من نمی فهمم چرا اکتیویژن؟ امیدوارم تاثیری رو پروژه نداشته باشن خیلی راحت می تونن پروژه رو به گند بکشن!

برای نسل آینده قطعا یک کنسول رو انتخاب می کنم. اول امیدوارم تو نسل نهم هم کنسول ها همین حالت کلاسیک خودشون رو حفظ کنن و قابلیت استریم و آنلاینشون فراتر از این نره. من از مایکرو خیلی ناامید بودم و اصلا بهش فکر نمی کردم اما دیشب نشون دادن برنامه های مهمی برای نسل بعد دارن و الان می تونم بگم زیر نظر دارمشون! هر کدوم استودیوهایی که به Xbox اضافه شدن امیدوار کننده هستن. نینجا تئوری و پلی گراند رو که همه می شناسن! اما به سازنده We happy few که اگر اشتباه نکنم قبلا سابقه کار رو بایوشاک رو داشتن اگر بها داده بشه می تونن یه چیزی در حد بایوشاک رو برگردونن البته فک کنم استودیو کوچیکی دارن که باید گسترش پیدا کنه. آندد لبز هم نشون داده از نظر ایده چیزی کم نداره و امیدوارم حالا که فرست پارتی هستن بهشون بها داده بشه. استدیو تازه تاسیس هم که چیزی در موردش نگفتن و از همه مرموز تره!

به نظر من کنفرانس مایکروسافت هوشمندانه بود. از یه طرف با معرفی یه سری بازی انحصاری جدید X1 دارها رو راضی کرد و از طرف دیگه طرفدارهای این برند رو برای آینده. والا منی که وجود مایکروسافت رو به نفع کنسول گیمینگ و کلا این صنعت می دونستم ازشون ناامید شده بودم و خوشحالم که ثابت کردن دیگه درجا نمی زنن!
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,673
نام
محمد
کنفرانس بدی نبود (حداقل برای ما کلی بازی مولتی معرفی شد :D)
بهترین حرکتشون هم خرید نینجا تئوری بود که واقعا فراتر از تصمیمات روتین و خیاری ماکروسافت بود، من یکی که جا خوردم خدایی:D
اما در کل کنفرانس، کنفرانسی نبود که بگی خب همه مشکلات برطرف شدن و همه چی داره اوکی میشه و ... باید منتظر موند و دید بازی های معرفی شده انحصاری چی از آب در میان، استودیوهایی که گرفته چیکار میکنن و ... چون تجربه نشون داده ماکروسافت ید طولایی داره تو به فاک دادن پتانسیل ها :D


دیگه خداییش سطح توقع ایکس باکس فن ها خیلی پایینه که با همچین کنفرانسی این همه جوگیری و پایکوبی ب پا شده!کنفرانس بدی نبود ولی فقط صرفا خوب بود و باید خیلی بهتر از این عمل کنه ماکرو
یه نسل کامل رو ماکروسافت با ۳ تا آی پی انحصاری جمع کرده که جز فورزا اون دوتای دیگه هم آش دهن سوزی نشدن.الان واقعا برای چی باید برای دنباله همون ۳ آی پی این همه جوگیری پیش بیاد!؟:-/
دلیلشم البته مشخصه، تو بیابون لنگه کفش غنیمته...
اول اینکه به جز فن های مایکروسافت خیلی های دیگه هم از کنفرانس راضی بودن، حالا کنفرانس خیلی عالی نبود ولی دیگه بد هم نبود و من اون کامنت رو موقعی دادم که یه سری از دوستان داشتن ترول میکردن که کنفرانس خوبی نبود :D در کل از نظر نمایش انحصاری بخوای نگاه کنی آره کنفرانس نهایتا خوب بود ولی برای من که یه مدته کل اخبار بخش گیمینگ مایکروسافت رو دنبال میکنم این کنفرانس واقعا مهم بود، چون دقیقا همون اتفاقاتی داره میفته که وعده داده شده بود و تغییرات اساسی که مایکروسافت تو بخش گیم داده، کم کم داره نتیجه میده و خب نباید هم انتظار داشت یهو از تو جیبشون انحصاری AAA خفن در بیارن :D اینکه Halo و Gears نسخه های قبلشون مطابق انتظار نبودن، پس در نتیجه برای نسخه بعدی کسی نباید هیجان زده بشه هم از اون حرف ها بود :D این IP ها اینقدر گنده هستن که هر شماره ـش میتونه بترکونه و هنوز وقت ناامیدی از این دو تا بازی نرسیده. در مورد FH4 هم که میگی جوگیری نداره چون فن ریسینگ هم هستی ازت همچین انتظاری نداشتم، قشنگ بقیه ریسینگ ها رو به سخره گرفته این بازی :D در نهایت یه نکته مهم داشت این کنفرانس، چند وقته که یه سری بازی ژاپنی مفت و مجانی انحصاری پلی 4 میشدن و این روند ادامه داشت اصلا خود سونی بازی هم نمی ساخت با همین ها میتونست نسل رو جمع کنه! :D الان یه سری از بازی های قبلی برای ایکس وان هم میان و از اون مهمتر به نظر میاد حداقل عناوین مهم دیگه انحصاری یا انحصاری زمانی نیست و همزمان رو کنسول مایکروسافت هم عرضه میشن، فقط یه درصد فکر کن DMC V و بازی From Software انحصاری پلی 4 میشدن! :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,322
نام
ماکان
از نظر یه سری از فن های مایکروسافت کلا گیمرها دو دسته هستن، یا عاقلن و کلا هرچی مایکرو نشون بده خوششون میاد و کعتقدن طوفانی بوده و ترکونده، یا خوششون نیومده که یعنی فن سونی هستن و ترول میکنن. از این دو حالت خارج نیست.

الان اینکه کل کنفرانس مایکرو نمایش بازی های مولتیه و انحصاری ها هم شماره انم از یه سری IP مشخص، بدون اینکه هیچ IP جدیدی معرفی بشه اصلا مهم نیست، مهم اینه که طوفانی بود و پر زرق و برق و هرکی جز این بگه تروله:D
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
از نظر یه سری از فن های مایکروسافت کلا گیمرها دو دسته هستن، یا عاقلن و کلا هرچی مایکرو نشون بده خوششون میاد و کعتقدن طوفانی بوده و ترکونده، یا خوششون نیومده که یعنی فن سونی هستن و ترول میکنن. از این دو حالت خارج نیست.

الان اینکه کل کنفرانس مایکرو نمایش بازی های مولتیه و انحصاری ها هم شماره انم از یه سری IP مشخص، بدون اینکه هیچ IP جدیدی معرفی بشه اصلا مهم نیست، مهم اینه که طوفانی بود و پر زرق و برق و هرکی جز این بگه تروله:D
ماکان تو بضاعت مایکرو رو هم مدنظر قرار بده با سونی مقایسه اش نکن خب معلومه نسبت به سونی کنفرانس خوبی نیست ولی نسبت به بضاعت خودش خوب بود خصوصا اخرین کنفرانسل این نسل بود مجبور بودن کامبک بزنن همین فنهارو هم از دست ندن بعدشم دیدی فیل اسپنسر گفت که ایکس باکس بعدی هم خیلی قدرتمند خواهد بود استودیو هم کلی خریدن معلومه درس گرفتن از این نسل
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
شما اصلا در ش ایط عادی نیستی ! خوب مبارک شما بچه مایه دارا ! نه مشکلی داره و نه ارزش،بحث کردن ما هم منتظر میشیم چهار ما دیگه ببینیم سونی دسته و مشخصات رو رونمایی میکنه یا نه !
E3 بعدی مشخص میشه که من توی ماه رمضان توی حالت عادی هستم یا شما که دائم میگی فانیال فانتزی بیاد این نسل من سال دیگه پول ندارم سال دیگه میذارم کنار لااقل حرفی که میزنی روش باش دوتاش نکن
منم بچه مایه دار نیستم ولی نمیتونم مثه شما بیخیال حقایق بشم نسل قبل هم همینجوری بود هی ما داشتیم میگفتیم عمر این نسل تمومه اساتید میگفتن سونی گفته عمر کنسول ما ده ساله هست
فیل اسپنسرم که قویترین کنسول تاریخ زیر دستشه مریض بوده حرفی از نسل بعد بزنه بخواد فروش ایکس رو کم کنه اون بازیسازهایی که بامارک سرنی جلسه گذاشتن هم مریض بودن در مورد نسل بعد جلسه گذاشتن سونی هم مریض بوده DEV kit هارو فرستاده
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,995
نام
ehsan
دیشب که کنفرانس رو میدیدیم همه تو جو بودیم شاید الان بهتر بشه در مورد کلش صحبت کرد.

کنفرانس مایکروسافت هم بینظیر بود هم متوسط. هم بشدت راضی کننده بود هم معمولی بستگی داره از چه زاویه ای بهش نگاه کنی

از دید یه آدمی که اصلا براش XBOX/PS/PC مهم نیست. کنفرانس بینظیر بود کلی بازی پر از زرق و برق و طوفانی. 10/10

ولی اگر از دید گیمیرهایی نیگاه کنیم که منتظر نمایشای بازی انحصاری بودن فکر میکنم نمره متوسطی میگیره. سه تا فرنچایز اصلی که خوب معرفی میشدن نمیشدن تکلیفشون معلوم بود. Halo infinite اصلا معلوم نشد چیه. Gears نمایشش اوکی بود. نه بد بود نه فوق العاده. ولی نمایش فورزا عالی بود. اینروزا سخت بشه تو سبک ریسینگ کسی رو سورپرایز کرد ولی اینا بازم موفق شدن.

بشخصه Battletaod خیلی خوشحالم کرد بلاخره کلی خاطره داریم ولی بعید میدونم عنوان AAA باشه احتمالا پروژه کوچیکیه.

قسمت ضعیف کنفرانس معرفی و نمایش چند باره ی یه سری بازی قدیمی بود که قبلا رلیز شدن واقعا نیازی نیست یه نقشه جدید PubG یا آپدیت SoT نمایش E3 داشته باشن. بنظرم اینارو فقط آوردن که تعداد انحصاریها بالا بره

البته چند تا از انحصاری های مایکرو هم که معلوم شد Timed هستن مثل Ashen و Below که اتفاقا بنظرم نمایششون ضربه زد چون به خیلیا حالی کرد که انحصاری دایم نیست. همین بلا سر PubG هم اومد

خرید استودیو ها هم خوب بود و نشون داد که آینده شاید بهتر از الان باشه. جدا وضعیت فرست پارتی های مایکرو منهدم بود که حالا امید جدیدی شکل گرفت. مخصوصا Ninja Theory بمب بود رسما از معرفی گیرز و هیلو بیشتر سر و صدا داشت. برای جامعه فنای بی منظق سونی که خودم عضوشم متاسفم و عرض تسلیت دارم:D

در نهایت دیشب به کنفرانس نمره 8 دادم امروز یکم حالم بهتره میکنمش 8.5. بنظرم کنفرانس خیلی خوب بود سرگرممون کرد. درسته نتونست اشکالات مایکرو رو رفع بکنه ولی حداقل یه امید خشک و خالی داد بهمون
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,995
نام
ehsan
E3 بعدی مشخص میشه که من توی ماه رمضان توی حالت عادی هستم یا شما که دائم میگی فانیال فانتزی بیاد این نسل من سال دیگه پول ندارم سال دیگه میذارم کنار لااقل حرفی که میزنی روش باش دوتاش نکن
منم بچه مایه دار نیستم ولی نمیتونم مثه شما بیخیال حقایق بشم نسل قبل هم همینجوری بود هی ما داشتیم میگفتیم عمر این نسل تمومه اساتید میگفتن سونی گفته عمر کنسول ما ده ساله هست
فیل اسپنسرم که قویترین کنسول تاریخ زیر دستشه مریض بوده حرفی از نسل بعد بزنه بخواد فروش ایکس رو کم کنه اون بازیسازهایی که بامارک سرنی جلسه گذاشتن هم مریض بودن در مورد نسل بعد جلسه گذاشتن سونی هم مریض بوده DEV kit هارو فرستاده
فیل ا نگفت عرضه نزدیکه . منتها شایعات PS5 باعث شده خیلی هایپ جدی راه بیفته خواست یه سیخی هم اون بزنه زیاد جدی نگیرین فعلا
 
  • Like
Reactions: Lions Gate

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر