نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
3,018
نام
Milad
عالي تَر از اين نميشد اين كنفرانس واقعا هنوز باورم نميشه nt رو گرفتن @-)و initiative ،چه بازي ميشه jump force و سكيرو،من امسال Xbox گرفتم واسه اونايي هم كه ميان هيت ميورزن لطفن وضع ماليتونو خوب كنيد تا بتونين هم Xbox داشته باشين و هم ps4 و هم نينتندو ،دليلي هم نمي بينم كسايي كه سوني فن هستن بيان اين پيج دري وري بگن ،ديگه از اين كنفرانس بهتر كجا دارين واقعا تبريك به Xbox دارا ،فقط چرا از هيلو جديد بيشتر نشون ندادن مشكوك ميزد ؟؟؟!، سايپرپانك هم كه حرفي نزاشت البته تريلرش خيلي شلوغ بود اميدوارم گيم پلي تو كنفرانس سوني ازش ببينيم ،
چشم همین الان زنگ زدم هیات دولت گفتن یارانه این ماه 100 میزاریم روش قسط کنسول بده!!!!


......
کنفرانس بظرم خوب بود واقعا...حداقل توش حرف کم بود هی اینکه بازی نشون دادن پشت هم آدم حال میکنه...ولی از لحاظ محتوایی سورپرایز بزرگی ندشات هر چند کلی بازی نشون دادن...کنفرانس بنظرم متوسط بود ار لحاظ محتوای نمایشی اما جدا از تمام اینها چیزی که داشتند داد میزدن از رو کردن شماره بعدی تمام IP های انحصاری تا نمایش کلی بازی مولتی(با اینکه خودم فکر میکنم چون فرمت نمایش سونی عوض شده احتمالا خیلیاشون نمیتوستن اونجا نمایش بدن یا اینکه محتوای انحصاری نداشتن) و معرفی اون استودیو ها ( NT واقعا حرکت خوبی بود) این بود که مایکرو داره تمام زورشو میزنه باقی بمونه و این مهمه.احتمالا 2019 و 2020 که اخرین سالای قبل معرفی نسل بعده رقابت خوبیو تو انحصاریا ببینیم حداقل

پ.ن: خوب و بو رو گفتم فقط نکته زشت این بود که یک IP اورجینال جدید رو نکردن ...یکم باید رو این موردم کار کنن
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
قابل احترام ترین حرکتی که امشب دیدم به نظرم برای تک لند بود! رفتن کریس اولون رو آوردن برای تغییر بازی!
چیزایی که در مورد بازی شنیدم فقط جای احترام داره! خیلی مهم که نخواستن یه تجربه باحال اما سطحی ارائه بدن! به شدت امیدوارم.

نمایش سایبرپانک هم به شدت غیر منتظره بود! من داشتم می بستم که نشون دادن و درست ندیدم ولی چیزی که دیدم یه دنیای عظیم بود! امیدوارم بیشتر نشون بدن.
بازی جدید FS هم که انحصاری نبود خداروشکر :D کسی دقت کرد که ناشرش اکتیویژنه؟ :|
دقیقا!
الان اکثر بازی ها از نظر داستان پردازی و جزییات دنیاهاشون توی در و دیوارن :D
استفاده از یه نویسنده خوب (اونم شخصی مثل کریس اولون) واقعا به بازی خیییلی کمک میکنه.
 
  • Like
Reactions: Hamid Payne

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,038
نام
مازیار
سونی نیازی نداره اخه!همینجوریش برنامه فرست پارتیاش پره سانتام که تو همین سبک موتورش تازه راف افتاده بیاد رقیب الکی برای بازی خودش درست کنه؟باز خدا رحم کرد اینا سی دی پراجکتو نخریدن!
برنامه اینا اینقدر زیاده فردا شب معلوم نیست نوبت به بازی جدید چه انحصاری چه ثرد پارتی برسه یا نه!خریدن استودیو وقتی خودشون این همه دارن چه کاریه!تو سبک کاری نینجام الان GOW داره پادشاهی میکنن اینا مونده برسن به اینا!
نینجا تئوری استودیویی بود که رابطه نزدیکی با سونی داشت ! توانایی فنی بالایی هم داشت ! حالا این توانایی بیاد بغل ثروت مایکرو ! بیان بیخ گوش سونی استودیو رو بر بزنن ببرن !
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,727
نام
Mehrdad
به نظرم اگر بخوایم ایده ال به موضوع نگاه کنیم که خب فقط کافیه انحصاری های AAA این کنفرانس یا به عبارتی مایکروسافت رو با سونی مقایسه کنیم و نتیجه میشه سونی عالی مایکرو صرفا خوب.

اما اگر یه مقدار واقع بینانه تر با توجه به موقعیت مایکروسافت بسنجیم به نظرم خیلی اتفاق خاصی نیفتاده که بگیم عالی بود یا ضعیف بود. در واقع مایکروسافت یا فکر کنم بهتر باشه بگیم اسپنسر از 2014 یک برنامه برای Xbox ریختند و در حال انجام دادنش هستند. اول از همه پارسال مشکل سخت افزار رو به کل حل کردند. از پارسال تا الان هم استودیو هاشون رو جمع و جور (گسترده) کردند که نتیجه رو امشب دیدیم 5 تا استودیو جدید به اضافه هیلو گرز هورایزن. ادامه داستان هم میشه پروژه های جدید این استودیو های جدید که خب هم طبیعیه بره برای سال های بعد, و هم فکر کنم یک قمار برای مایکروسافت. چون از یک طرف قید هایپ بیشتر برای امسال رو زده و از طرف دیگر صبر میکنه تا بازی هاش شکل بهتری برای معرفی بگیرند و توانایی مقاومت در مقابل هایپ PS5 و بازی های اینده سونی رو داشته باشند.

به نظرم این استراتژی اصلی مایکروسافت و یه جورایی پذیرفته که این نسل کم نیاره(نابود نشه) کافیه. که خب با همین انحصاری هاش و X1X خدایی کم نیاورده. از نظر بازی های انلاین و امکانات بیشتر لایو و بکوارد اینا هم که پیشرو بوده. زور اصلیش به نظرم نسل بعد و E3 های بعدی دیده میشه.

تنها نقطه ضعف مایکروسافت تو این کنفرانس به نظرم همین نبود کانتنت انحصاری واسه بازی ها بود. که اونم فکر کنم برمیگرده به ارتباط قوی تری که سونی سال های گذشته با ناشر ها برقرار کرده. البته یادمون نره X1X قوی ترین کنسول حال حاضر پس پروموشن کردن بازی ها برای Xbox به مارکتینگ اون بازی ها رو Xbox و حتی فروش بیشتر خود کنسول کمک میکنه. اما این قضیه کانتنت انحصاری کلا موضوع خطرناکیه هم برای سونی هم مایکرو. به نظرم به مرور باید یک توازن به وجود بیارند. بماند که شخصا حالم از کانتنت انحصاری یک بازی مولتی پلتفرم به هم میخوره چه سونی چه مایکرو !
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and x-x

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,325
نام
ماکان
مایکرو از NT حمایت درست و حسابی بکنه نسل بعد میتونه یه بازی تو خوب تو تم GoW داشته باشه.

برای شخص من بهترین قسمت کنفرانس این بود که مایکرو رفته سراغ خرید فرست پارتی و از نسل بعد میتونیم انتظار ورود IP های خودش رو داشته باشیم. این نقطه عطف کنفرانس بود.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خوب مگه من میگم نمایش مولتی ها بد بودن؟:D مایکروسافت برخلاف پارسال که همش ایندی نشون داد امسال بازی های خوبی رو آورد تو کنفرانس خودش، خصوصا DMCV که حال گیری اساسی بود:D همه منتظر بودن تو کنفرانس سونی ببینن اما سر از کنفرانی مایکرو در آورد. حتی خود من برعکسش رو فکر میکردم و انتظار داشتم RE2:R رو ببینم و تقریبا برام مسجل شده بود تو کنفرانس سونیه. (که البته تقصیر علی دانته است:D) در اینکه کنفرانس مایکروسافت خوب بود هم که اصلا شکی نیست، فار فار اوی از کنفرانی های دو سال قبل بهتر و هیجان انگیز تر بود. نمایش بازی های ژاپنی هم که اتفاقا از نظر من نقطه عطف کنفرانس بود، وسط کنفرانس هم گفتم، از این نظر شبیه مایکروسافت نسل قبل شد.

اما با این حال کنفرانس که همش نمایش تریلر بازی های مولتی نیست. اگه تاکید میکردن کانتنت انحصاری داره، یا روی X1X دقیقا چه تفاوتی داره به نظر من میتونست بهتر باشه. فکر کنم همه قبول داشته باشن تو کنفرانس های E3 چیزی که مهمه سورپرایز یا نمایش های انحصاری یا ورلد پریمیر جدید هست. مایکرو از نظر ورلد پریمیر عالی بود، اما از نظر انحصاری و غافلگیری خوب نبود واقعا. هیلو و گیرز و فورتزا، خوب واقعا همه انتظار این هارو داشتن، دارن و خواهند داشت. من فکر میکردم در بدترین حالت حداقل یه IP جدید انحصاری معرفی میکنه که نکرد.

حالا نمیخوام بحث مقایسه ای رو پیش بکشم، الان اکثر فن های مایکروسافت هم حسابی هایپن نمیشه خیلی بحث کرد تا این هیجان فروکش بکنه، اما تو کنفرانس سونی میبینید تفاوت در چیه و معرفی IP های انحصاری جدید و گیم پلی های فک برانداز با گرافیک های عجیب غریب یعنی چی. یا سورپرایزهایی که حالا فردا همه میبینن.

به هر صورت در اینکه بهترین کنفرانس چند سال اخیر مایکرو بود که اصلا شکی نیست و بحثی نداریم.


یک چیزی که هست سونی راحت 4 سال از مایکروسافت تو ساخت بازیهای انحصاری جلوتر هست. از تعداد استدیو ها بگیرین تا کیفیت فنی شون ولی به نظرم مایکروسافت اینده رو برای Xbox گیمرها ترسیم کرد

بهترین سخت افزار، بهترین سرویس ها، و حالا میتونیم به همون تعداد سونی در اینده نه چندان دور انحصاری خفن و زیاد داشته باشیم و مهم تر از همه گیرز و هیلو هم داره دوباره به بالاترین سطح خودشون برمیگرده

اون تعداد نمایش زیاد مولتی پلتفرم ها که خصوصا ژاپنی ها هم زیاد به چشم می امدند به نظرم اهمیت داشت که نشون بده Xbox یک پلتفرم زنده است و همه بازیسازهای کوچیک و بزرگ از سرتاسر دنیا برای این پلتفرم بازی میسازند @vaan 2
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
نینجا تئوری استودیویی بود که رابطه نزدیکی با سونی داشت ! توانایی فنی بالایی هم داشت ! حالا این توانایی بیاد بغل ثروت مایکرو ! بیان بیخ گوش سونی استودیو رو بر بزنن ببرن !
دقیقا این رابطه خوب من متوجه نمیشم از کجا امده ؟
بازی اول استدیو انحصاری ماکروسافت بوده بازی دوم استدیو انحصاری سونی بقیه بازی ها هم مولتی این رابطه خوب از کجا امده ؟
 

*CATALAN*

کاربر سایت
Jan 4, 2009
1,443
کنفرانس متوسطی بود از نظر من.
البته این کنفرانس از مال سال پیش بهتر بود .
چیزی که این کنفرانس داشت اینه مایکرو کمی مغزشو داره بکار می اندازه(ک البته با تاخیر زیاد . ک فکر کنم داره کم کم اماده میشه برایه نسل بعد) با خرید این استدیو ها . اگر مثل ادم همون اول نسل اینکارو میکرد الان وضعیتش خیلی بهتر بود
فروزا خب مثل همیشه عالی بود
گیرز 5 اونم مونث شخصیت اصلی !!! (امیدوارم با کله بخوره زمین تا یاد بگیرند اینطور گند نزنند به خاطرات این سری مخصوصا 1.2.3)اول آرم گیرز اومد جوری خوشحالی کردم انگار جایزه میلیاردی بردم ! بعد اوایل تریلر بود مارکوس \m/ گفتم تمومه کنترل مارکوس دست گیمره بسی خوشحال بودم .بعد پسرش اصلا دستش شتک شده بود فکر کردم دی ال سی 4 هست . بعد دیدم نخیر حدسام اشتباه بود اقای سازنده شخصیت اصلی رو مونث گذاشته :| ضد حال خوردم اساسی(چندین چند گفتم بازم میگم .رسما گند زدن به بازیها ب سینما به همه چی این قضیه مونث و چرت پرتای فمنیستی ) چرا دارن گند میزنند به همه چی.

درکل بنظرم اصلا مایکرو اشتباه کرد اون سال وان ایکس رو معرفی کرد وقتی هیچ بازی اختصاصی جدید نداره (اصلا چیزی نداره برایه ترغیب خریدار جدید تازشم برای پی سی هم میاد دیگه بدتر ). نگه میداشت کمی قویش میکرد برایه نسل بعد
 

amirv2

کاربر سایت
May 11, 2015
398
بابا بیخیال دیگه ! فرست پارتی شدن نینجا تئوری یه تف تو صورت سونی بود ! چند روزه میخواستم بیام در مورد برکنار شدن اندرو هاوس یه بحثی رو راه بندازم ! منتظر دلایل موثق تری بودم. که ....[/QUOTE
خب عزيز شما ببين فرست پارتي هاي سوني رو ببين گوريليا ،بند أستديو،ناتي داگ،سانتا مونيكا و js ٥ تا غولند ،حالا نينجا تيوري رو خريده مايكرو كه بأزهم أستديو فرست پارتي كم داره مايكرو كه به نظرم سوني هم اگه بتونه كوجيما پراداكشنو بخره ميتركونه ولي بازم وزنه به سمت سوني ميچربه ،أستديو rare هم كه ضعيف نشون داده ولي خريد پلي گراند عاليترين خبر بود،
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,054
نام
نیما
دوستان در اینکه کنفرانس نمایش جذابی بود اصلا شکی نیست ، اصلا نداشتیم کنفرانس با این ریتم تند و پر از بازی مهم ...
اینکه من میگم متوسط بود از لحاظ تاثیرش روی موفقیت و کارکردش برای Xbox متوسط بود .
تازه اون تاثیری هم که میتونه بذاره برای نسل بعد و آینده ی Xbox ه ...
در واقع اگر بخوایم منطقی بهش نگاه کنیم واقعا متوسط بود در عین حال که بسیار پر زرق و برق بود و هیجان بسیار بالایی داشت .
بستگی داره چطوری بهش نگاه کنید ...
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,721
این نسل همه میدونند سونی چقدر از بازی های ترد پارتی ژاپنی سود برد و نمیشه انکارش کرد حالا خود اسپنسر میگه رفتم ژاپن و با مسئولای باندای نامکو ملاقات کردم که بازی فلان رو بیارن برای Xbox خیلی مهمه به نظرم

مگه Monster Hunter برای وان امد کم فروش کرد (دو ماه تو امریکا پرفروشترین بازی ماه اکس باکس بود)
اخلاق بازیسازای جاپونی شما دستت نیومده ، برای کنسول شرقی بیشتر از کنسول غربی که من باشم اهمیت قائلن ! ، فکته ، اینکه MH رو مثال میزنی و من میتوتم کلی برات مثال بیارم و بحثو به نتیجه برسونم به نفع PS ، میتونم راحت اینکارو بکنم ، ولی تو علی میخوای برای X جواب بگیری که چرا بهش اهمیت نمیدن جوابتو خودت دادی ، پول براشون در اولویت نبوده ، اتلوس گفت ما همونقدی که بازیمون تو غرب فروخت توی ژاپنم فروخته ، برامون این موضوع که پول اولویت اول باشه اهمیتی نداره . این در مورد خیلیاشون صدق میکنه . واین مربوط به کونامی و کپکام نمیشه . خودشون تصمیم میگیرن مثل دیوید کیج و خیلیای دیگه .
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,325
نام
ماکان
یک چیزی که هست سونی راحت 4 سال از مایکروسافت تو ساخت بازیهای انحصاری جلوتر هست. از تعداد استدیو ها بگیرین تا کیفیت فنی شون ولی به نظرم مایکروسافت اینده رو برای Xbox گیمرها ترسیم کرد

بهترین سخت افزار، بهترین سرویس ها، و حالا میتونیم به همون تعداد سونی در اینده نه چندان دور انحصاری خفن و زیاد داشته باشیم و مهم تر از همه گیرز و هیلو هم داره دوباره به بالاترین سطح خودشون برمیگرده

اون تعداد نمایش زیاد مولتی پلتفرم ها که خصوصا ژاپنی ها هم زیاد به چشم می امدند به نظرم اهمیت داشت که نشون بده Xbox یک پلتفرم زنده است و همه بازیسازهای کوچیک و بزرگ از سرتاسر دنیا برای این پلتفرم بازی میسازند @vaan 2

امیدوارم همینطور باشه. حالا باز سر این موارد بعد کنفرانس ها بحث میکنیم:D
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
کنفرانس متوسطی بود از نظر من.
البته این کنفرانس از مال سال پیش بهتر بود .
چیزی که این کنفرانس داشت اینه مایکرو کمی مغزشو داره بکار می اندازه(ک البته با تاخیر زیاد . ک فکر کنم داره کم کم اماده میشه برایه نسل بعد) با خرید این استدیو ها . اگر مثل ادم همون اول نسل اینکارو میکرد الان وضعیتش خیلی بهتر بود
فروزا خب مثل همیشه عالی بود
گیرز 5 اونم مونث شخصیت اصلی !!! (امیدوارم با کله بخوره زمین تا یاد بگیرند اینطور گند نزنند به خاطرات این سری مخصوصا 1.2.3)اول آرم گیرز اومد جوری خوشحالی کردم انگار جایزه میلیاردی بردم ! بعد اوایل تریلر بود مارکوس \m/ گفتم تمومه کنترل مارکوس دست گیمره بسی خوشحال بودم .بعد پسرش اصلا دستش شتک شده بود فکر کردم دی ال سی 4 هست . بعد دیدم نخیر حدسام اشتباه بود اقای سازنده شخصیت اصلی رو مونث گذاشته :| ضد حال خوردم اساسی(چندین چند گفتم بازم میگم .رسما گند زدن به بازیها ب سینما به همه چی این قضیه مونث و چرت پرتای فمنیستی ) چرا دارن گند میزنند به همه چی.

درکل بنظرم اصلا مایکرو اشتباه کرد اون سال وان ایکس رو معرفی کرد وقتی هیچ بازی اختصاصی جدید نداره (اصلا چیزی نداره برایه ترغیب خریدار جدید تازشم برای پی سی هم میاد دیگه بدتر ). نگه میداشت کمی قویش میکرد برایه نسل بعد
همون گیرز 3 هم شخصیت های زن داشت که تو کواپ قابل بازی بودن
کما اینکه تایید نشده کل بازی با کیت هست توی گیرز 3 چند مرحله رو با کول بازی می کردیم
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر