نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,240
نام
ماکان
مد هم نمیتونه باشه، گیرز نه سیستم لوت داره نه مپ های بزرگ،

البته من اصلا معتقد نیستم حتما درسته و به احتمال بسیار زیاد چرت و پرت هایی هست که ملت بیکار سرهم میکنن بازدیدشون بره بالا، ولی خوب اگه بخوان بتل رویال بسازن بهش اضافه میشه همه اینا:D

به نظر من بتل رویال برای هیلو که قطعیه:D
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
656
نام
Ro.s
ba xb1 omadam va keyboard farsi ndare
ye seri leak kamel omade ke ehtemal rokh dadanesh balast
p.s:system va goshi kharaban
Quick and dirty E3 Predicts, assuming the show goes for 2 hours
Third Party;
Cyberpunk 2077 (with Witcher 3/2 hitting game pass announce), 2020 release date.
Splinter Cell (with a Splinter Cell Blacklist hitting BC, announced then or at Inside Xbox), coming September 2018
Battlefield V Trailer
Shadow of the Tomb Raider (hitting Game Pass First Month of Release)
Hitman Season 2 Announced (hitting Game Pass Day One)
Metro Exodus
Anthem, Date Announced (March 2019 somwhere)
The Division 2, Early 2019
P7 by Remedy, 2019, Quantum Break/Alan Wake added to Game Pass
Shadows Die Twice by From Software
KH3
Indies/Other Stuff:
Nier Automata XBO Port
Ashen, release date announced
Below, release date announced
The Last Night, release date announced
Artful Escape, release date announced
Platform/Hardware:
Elite V2
Gamepass/Gold Bundle. Called Xbox Live "Elite" Subscription
XBL Career System Announced
New Avatars Reveal
XBOX Wireless Headset announced (like the 360 one)
New Batch of BC Games Announced, both 360/OG.
More X enhanced 360 games, including Driver SF, GTA IV, Halo Reach, Mass Effect Trilogy, COD Black Ops 1/2, Fable 2/3, Alan Wake
First Party Stuff:
Begin with Darrell Gallagher Studio Xbox Santi Monica Annouce
Cuphead DE Announced, Coming to Gamepass, August 2018
Sea of Theives Expansion Trailer and Roadmap
State of Decay 2 Expansion Trailer
Gears of War Spin-Off Announced, coming December 2018 by Splash Damage, Not XCom like or Survival Horror.
Gears 5 Teased, Coming 2019
Ori 2 Trailer, March 2019
Crackdown 3 MP Deep Dive, Coming April 2019. Beta in late 2018
Forza 7 Expansion Announced. FM7 + FH3 added to Gamepass as well
Forza Horizon 4 announced for September 2018. Set in Norway/Scandinavia. (The Game's codename is Voss)
Halo MCC Update, announce it's coming to Gamepass, PC w/Reach added.
Halo 6 Teased, Coming May 2019, closing the show.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
ba xb1 omadam va keyboard farsi ndare
ye seri leak kamel omade ke ehtemal rokh dadanesh balast
p.s:system va goshi kharaban
Quick and dirty E3 Predicts, assuming the show goes for 2 hours

Third Party;
Cyberpunk 2077 (with Witcher 3/2 hitting game pass announce), 2020 release date.
Splinter Cell (with a Splinter Cell Blacklist hitting BC, announced then or at Inside Xbox), coming September 2018
Battlefield V Trailer
Shadow of the Tomb Raider (hitting Game Pass First Month of Release)
Hitman Season 2 Announced (hitting Game Pass Day One)
Metro Exodus
Anthem, Date Announced (March 2019 somwhere)
The Division 2, Early 2019
P7 by Remedy, 2019, Quantum Break/Alan Wake added to Game Pass
Shadows Die Twice by From Software
KH3


Indies/Other Stuff:
Nier Automata XBO Port
Ashen, release date announced
Below, release date announced
The Last Night, release date announced
Artful Escape, release date announced


Platform/Hardware:
Elite V2
Gamepass/Gold Bundle. Called Xbox Live "Elite" Subscription
XBL Career System Announced
New Avatars Reveal
XBOX Wireless Headset announced (like the 360 one)
New Batch of BC Games Announced, both 360/OG.
More X enhanced 360 games, including Driver SF, GTA IV, Halo Reach, Mass Effect Trilogy, COD Black Ops 1/2, Fable 2/3, Alan Wake


First Party Stuff:
Begin with Darrell Gallagher Studio Xbox Santi Monica Annouce
Cuphead DE Announced, Coming to Gamepass, August 2018
Sea of Theives Expansion Trailer and Roadmap
State of Decay 2 Expansion Trailer
Gears of War Spin-Off Announced, coming December 2018 by Splash Damage, Not XCom like or Survival Horror.
Gears 5 Teased, Coming 2019
Ori 2 Trailer, March 2019
Crackdown 3 MP Deep Dive, Coming April 2019. Beta in late 2018
Forza 7 Expansion Announced. FM7 + FH3 added to Gamepass as well
Forza Horizon 4 announced for September 2018. Set in Norway/Scandinavia. (The Game's codename is Voss)
Halo MCC Update, announce it's coming to Gamepass, PC w/Reach added.
Halo 6 Teased, Coming May 2019, closing the show.

هممم نه کلا یکجورایی پیش بینی هست اونم خیلی دست پایین ، بعد نکته جالب اینکه AAA های ترد پارتی رو چسبونده به Game Pass ولی خب ایندی ها نه!
حالا شاید مثلا یک AAA پاییزی به عنوان سوپرایز برای Game Pass روز اول تایید بشه ولی فکرمیکنم بازیهایی مستقل مثل Ashen و Last Night و اینجور چیزا احتمال معرفی شون برای Game Pass خیلی بیشتره
دوم اون Nier هم به نظرم خیلی بعیده تو کنفرانس باشه، کلا حرکت بی کلاسی هست بازی ایی که یک سال و خرده ایی پیش برای دو تا پلتفرم اصلی دیگه امده و کلی تخفیف خورده حالا برای One تو کنفرانس رمسی Xbox تایید بشه !
اون بخش Forza ها هم کلا چرت و پرت هست. FH4 تو کنفرانس معرفی میشه و قطعا D1 برای گیم پس هست دیگه FH3 برای گیم پس چ هایپی میتونه داشته باشه؟ بعدم پارسال hot wheels به اون خفنی دو هفته قبل کنفرانس معرفی شد

در کل از مایکروسافت هیچی بعید نیست ولی واقعا یکسری چیزهاش خیلی بی کلاس هست. در کل خیلی چیزایی که لیست کرده به درد xbox inside میخوره نه E3
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
ba xb1 omadam va keyboard farsi ndare
ye seri leak kamel omade ke ehtemal rokh dadanesh balast
p.s:system va goshi kharaban
Quick and dirty E3 Predicts, assuming the show goes for 2 hours

Third Party;
Cyberpunk 2077 (with Witcher 3/2 hitting game pass announce), 2020 release date.
Splinter Cell (with a Splinter Cell Blacklist hitting BC, announced then or at Inside Xbox), coming September 2018
Battlefield V Trailer
Shadow of the Tomb Raider (hitting Game Pass First Month of Release)
Hitman Season 2 Announced (hitting Game Pass Day One)
Metro Exodus
Anthem, Date Announced (March 2019 somwhere)
The Division 2, Early 2019
P7 by Remedy, 2019, Quantum Break/Alan Wake added to Game Pass
Shadows Die Twice by From Software
KH3


Indies/Other Stuff:
Nier Automata XBO Port
Ashen, release date announced
Below, release date announced
The Last Night, release date announced
Artful Escape, release date announced


Platform/Hardware:
Elite V2
Gamepass/Gold Bundle. Called Xbox Live "Elite" Subscription
XBL Career System Announced
New Avatars Reveal
XBOX Wireless Headset announced (like the 360 one)
New Batch of BC Games Announced, both 360/OG.
More X enhanced 360 games, including Driver SF, GTA IV, Halo Reach, Mass Effect Trilogy, COD Black Ops 1/2, Fable 2/3, Alan Wake


First Party Stuff:
Begin with Darrell Gallagher Studio Xbox Santi Monica Annouce
Cuphead DE Announced, Coming to Gamepass, August 2018
Sea of Theives Expansion Trailer and Roadmap
State of Decay 2 Expansion Trailer
Gears of War Spin-Off Announced, coming December 2018 by Splash Damage, Not XCom like or Survival Horror.
Gears 5 Teased, Coming 2019
Ori 2 Trailer, March 2019
Crackdown 3 MP Deep Dive, Coming April 2019. Beta in late 2018
Forza 7 Expansion Announced. FM7 + FH3 added to Gamepass as well
Forza Horizon 4 announced for September 2018. Set in Norway/Scandinavia. (The Game's codename is Voss)
Halo MCC Update, announce it's coming to Gamepass, PC w/Reach added.
Halo 6 Teased, Coming May 2019, closing the show.
اگه لیک نباشه که احتمالا هم نیست، ولی لیست منطقی ای به نظر میرسه
به نظرم مایکروسافت میخواد با همین روالی که داره نسل رو بدون ریسک دیگه ای به پایان ببره.
البته Geow و Halo به نظرم با هم آخر نسل نمیان، هیلو شاید ولی گرز رو فکر نکنم.البته با اسپین اف گرز میشه بیشتر روش مانور داد
تمرکز روی سرویس ها و پشتیانی گسترده تر از تردپارتی ها دستور کار اسپنسر هست احتمالا.
احتمالا نسل رو با Halo 6 تموم کنن
 
  • Like
Reactions: HIGH DEVS

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,240
نام
ماکان
لیست چرتی هست به نظرم:D تقریبا یه سری چیزهای بدیهی لیست شدن. در صورتی که به احتمال فراوان تو مولتی ها SC جدید، سوپرمن و بازی بعدی FS تو کنفرانس مایکرو معرفی بشه، NieR قطعا نمایشی تو کنفرانس نداره، مگه اینکه مایکرو انقدر احمق باشه که این حرکت چیپ رو بزنه، تو انحصاری ها هم باز به نظر من جا داره SO2 رو ببینیم (الان علی با صفر درصدش میاد:D). از اون طرف هرچقدر که مطمعنم KHIII نمایشش تو کنفرانس مایکرو هست، از اون طرف بعید میدونم P7 اگه معرفی داشته باشه تو کنفرانس مایکرو باشه. مارکتینگ بازی های این مدلی که برای اولین بار روی کنسول رقیب میان اصولا ایجاب میکنه تو کنفرانس همون کنسول و شرکت باشن. مثل MGSV که تو کنفرانس مایکرو بود، و برعکس دستنی.

ولی باز امیدوارم مایکرو بیشتر روی انحصاری ها تمرکز داشته باشه تا صرفا نمایش بازی های مولتی و اعلام اینکه روی X1X بهتر اجرا میشن! در نهایت تو کنفرانس کسی برنده است و بیشترین تاثیر رو میزاره که بتونه انحصاری خفن تر و بهتری رو کنه. مایکرو اگه نمایش فک برانداز از Halo و GeoW داشته باشه، در کنار کیفیت ذاتی F و FH و معرفی هایی مثل Fable و SO2 (مثلا) و یه نمایش قابل قبول از CD3 و صد البته شاهکاری به اسم Ori2 میتونه کامل جلوی سونی در بیاد. باز کیفیت بهتر همه مولتی ها روی X1X مزید بر علت میشه تا کنفرانس خفنی داشته باشه و ملت بدونن با خرید این کنسول چی گیرشون میاد. این وسط بازی بعدی Playdead رو هم معرفی کنن بد نیست:D هرچند باز من معتقدم ایشون و بازی بعدی رمدی تو کنفرانس سونی باید باشن.

پ.ن: مایکرو میتونست نمایش DMCV رو بیاره تو کنفرانس خودش حرکت خدایی میشد. البته من شخصا برام نمایش های مولتی اهمیتی نداره ولی چون همه انتظار دارن تو کنفرانس سونی باشه این حرکت میتونه ملت دن خوبی باشه:D یا حتی RE2R.
پ.پ.ن: به نظر من میشه غیر این انحصاری ها منتظر سورپرایزهای دیگه هم بود. مثل همون بازی WB که گفتن مولتی هست با فضای فانتزی و یحتمل تو کنفرانس مایکرو معرفی میشه.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پست اول هم درباره تاسیس استدیو جدید مایکروسافت در سانتا مونیکا که احتمالا به صورت قطعی در E3 معرفی میشه + Age of Empires 4 اپدیت کردم :D

نظرسنجی هم میخواستم بذارم دوست دارید Ip جدید این استدیو در چه سبکی باشه که فکرکنم بالای 70 80% به اکشن ادونچر رای بدید :D

خلاصه فروبری بیاد نظرسنجی بعدی در اسرع وقت قرار میگیره

پ ن: فردا پسفردا هم درباره واقعیت مجازی، killer instinct 2 و یک چنتا مورد دیگه پست اول رو اپدیت میکنم
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
احتمالا نصف کنفرانس ماکرو به همین بازی های مولتی پلتفرم بره سوپرمن و مثلا قدرت Xbo X نشون بدن احتمالا گیم پلی داشته باشه تاریخم میخوره اواسط 2019 یا 2020 هم میتونه بره
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
احتمالا نصف کنفرانس ماکرو به همین بازی های مولتی پلتفرم بره سوپرمن و مثلا قدرت Xbo X نشون بدن احتمالا گیم پلی داشته باشه تاریخم میخوره اواسط 2019 یا 2020 هم میتونه بره

مثلا چیه دیگه ؟ :)) خب واقعا قدرت کنسول رو به رخ رقبا میکشن دیگه
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
به نظر میاد از قسمت دوی D4 هم نباید غافل شد.چند روز پیش سازندش چندتا hint دادش:D
Ki2 هم قطعا تایید میشه، نسخه قبلش عجیب بازیی بود با اون پشتیبانی وحشتناکی که شد:x
خبر بد اینکه، توی تمام لیک هایی که داره میاد، از perfect dark خبری نیست :(
 

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
به نظر میاد از قسمت دوی D4 هم نباید غافل شد.چند روز پیش سازندش چندتا hint دادش:D
Ki2 هم قطعا تایید میشه، نسخه قبلش عجیب بازیی بود با اون پشتیبانی وحشتناکی که شد:x
خبر بد اینکه، توی تمام لیک هایی که داره میاد، از perfect dark خبری نیست :(

همون Phantom Dust رو بسازن، Perfect Dark پیش کش :|
 

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
امسال کسی امضا نساخته برای کنفرانس مایکروسافت؟:D

انقدر Hype Train ها Crash کردن دیکه کسی دل و دماغ نداره
اون معرفی های دوره ای هم که در اوج بود، دونه دونه پر پر شدن رفتن، کنسل شدن یا در حاله ای از ابهامن

بعد الان امضا چی بسازن؟ یک سری عناوین 3rd Party؟ :D
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اگه امسال بازی های خوبی نشون بدن(ip جدید نه ادامه همونا) بنظرم اسپنسر خوب مدیریت کرده تا الان چون عوامل داغون یه کمپانی نمیشه تو یه نسل به راحتی جمع کرد چه برسه به یه نصفه نسل
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر