Metal Gear 25th Anniversary Event [معرفی بازی MGS: Ground Zeroes]

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009



شروع مراسم: پنج‌شنبه ساعت 9:30 صبح [به وقت ایران]>> Countdown

Twitter/Hideo Kojima:
"Prep for tomorrow"




در جریان مراسم 25 سالگی سری MGS، کوجیما از نسخه‌ی جدیدی از این فرنچایز تحت عنوان Ground Zeroes پرده برداری کرد.
GZ به مانند Peace Walker قرار است پیش درآمدی برای سری محسوب شود (احتمالا وقایع بازی بعد از PW رخ می‌دهد) و همچین یک عنوان Open World می‌باشد.
به نظر می‌آید بیگ باس دوباره بازگشته است.
آرم MFS بر روی شونه‌ی وی و استفاده از چشم بند و همچین اشاراتی که تریلر بازی شد، به مانند Paz ،Mother Base و Chico، نشان می‌دهد شخصیت نشان داده شده در تریلر همان بیگ باس معروف است. 4Gamer همچنین گزارش داده که آن‌ها صدای Tomokazu Sugita (صداگذار Miller در PW) نیز شنیده اند.
در اولین تصویر بازی جمله‌ی "From FOX two phantoms were born" نیز به چشم می‌خورد که احتمالا به دو شخصیت بیگ باس و زیرو اشاره دارد.

فامیتسو گزارش داده است که تریلر بازی بر روی فاکس انجین شده است و کاملا In-Game و Real Time بوده و همچنین بر روی PCای که سخت افزار آن متناسب با کنسول‌های نسل فعلی، PS3 و 360 است اجرا می‌شده.
مطمئنا این بازی برای کنسول ها نسل فعلی و احتمالا PC قرار است عرضه شود. (گیم اسپات و فامیتسو هر دو این موضوع رو تایید کردند.)
فاکس انجین هم برای این نسل و هم برای نسل بعد در نظر گرفته شده است.
فامیتسو اضافه کرد که کوجیما پروداکشن همچنین کار بر روی بازی‌های نسل بعد را نیز شروع کرده است.

یک سری توییت از افرادی که در نمایش بازی حضور داشته‌اند، نشان از فوق العاده بودن بازی می‌دهد. به گفته ی یکی از توییت ها نمایش بازی با یک کات سین کاملا ریل تام شروع شد، سپس گیم پلی بازی نمایش داده شد. محیط بارانی و شب هنگام در یک پادگان صحنه های زیبایی را به گفته ی حضار بوجود آورده است. فردی دیگر به محیط فوق العاده بزرگ و پر جزییات و اتمسفر بازی اشاره داشته است. تمام المان های مخفی کاری PW و MGS برگشته اند. دوری کردن از نورافکن های آلارم و جستجو، کشتن چند گارد به صورت مخفیانه، راندن جیپ، برقراری تماس با هلیکوپتر برای Evac و .... در تریلر دیده می‌شد.



اولین تصاویر از MGS: Ground Zeroes:

98225805697895495883.jpg

75074031191400599496.jpg



--------------------------------------------------------

Metal Gear بر روی پرده‌ی نقره‌ای سینما

files_news__tumblr_m9k354qNCo1rpkctxo1_500%5Bw200h200mresizeByMaxSize%5D.jpg


در جریان سالگرد 25 سالگی فرنچایز Metal Gear، بعد از چندین سال شایعه رسما اعلام شد که قرار است فیلمی بر اساس این سری بازی ساخته شود.

وظیفه‌ی ساخت فیلم به Columbia Pictures محول شده است. Avi Arad، تهیه کننده‌ی سرشناس هالیوود که قبلا بر روی پروژه هایی نظیر The Incredible Hulk ،Amazing Spider-Man و Iron Man کار کرده، به تیم پروژه (به عنوان تهیه کننده) ملحق شده است.

Avi Arad در جریان مراسم به روی صحن آمد و اظهار داشت که تاریخ 25 ساله‌ی فرنچایز MG نشان می‌دهد که ما با یک "شگفتی" بزرگ سروکار داریم. وی ادامه داد که سال ها وقت خود را صرف آوردن کمیک‌های بزرگ بر روی پرده سینما کرده و سوپرهیروها را به پرطرفداران ژانر فیلم سازی تبدیل کرده است. اما حالا شرایط فرق می‌کند و تصور وی بر این است که ایندفعه باید بر روی بازی‌های ویدیوی تمرکز کرد، چرا که آن‌ها در این عصر به کمیک‌های جدید این دنیا تبدیل شده‌اند.

وی اضافه کرد که تمام تلاش خود را می‌کند که به بازی و المان‌های آن وفادار باشد و همچنان آن را به یک فیلم تعاملی همانند سری بازی تبدیل کند که شایسته‌ی پرستش باشد.

بعد از آن کوجیما بر روی صحن آمد و به تعریف و تمجید از Columbia Pictures پرداخت و اشاره‌ای به دو فیلم Stand by Me و Taxi Driver به عنوان فیلم‌های مورد علاقه‌ی وی که توسط کلمبیا ساخته شده‌اند نیز کرد. با این‌که به نظر می‌رسد فیلم همان چنان در مرحله‌ی نوشتن فیلم نامه و در وافع مقدماتی به سر می‌برد و هنوز کارگردان و بازیگری به تیم پروژه ملحق نشده است. اما کوجیما از اسم چند تن از کارگردان و بازیگران موردعلاقه خود، کریستوفر نولان، جکمن، مت دیمون و بن انفلک نام برد!

حداقل می‌توان گفت که کوجیما به آرزوی خود یعنی ساخت یک بازی که کاملا کات سین باشد رسیده است!

------------------------------------------------
MGS: Social Ops، عنوانی جدید برای اسمارت فو‌ن‌ها


files_news__A1hjxYLCcAAcZDa%5Bw200h200mresizeByMaxSize%5D.jpg_large%5Bw200h200mresizeByMaxSize%5D.jpg


در جریان مراسم سالگرد 25 سالگی فرنچایز Metal Gear، کوجیما از بازی جدیدی تحت عنوان Metal Gear Solid: Social Ops پرده برداری کرد. Social Ops قرار است برای اسمارت فون‌ها (به صورت 3D) عرضه شود. Gree، شرکت بزرگ ژاپنی که تمرکزش بر روی شبکه‌ها و سرویس‌های اجتماعی و همچین ساخت بازی برای پلتفرم موبایل است، به صورت اختصاصی در حال کار بر روی بازی می‌باشد.
Social Ops قرار است بر پایه‌‌ی موتور بازیسازی یونیتی ساخته شود. ایده‌ی کلی بازی از Peace Walker گرفته شده است و کوجیما به این اشاره کرده که ایده‌ی بازی‌هایی مانند Peace Walker و عناوین نظیر آن به راحتی می‌توانند بر روی پلتفرم های دستی کار کنند و نتیجه‌ی ثمر بخش داشته باشند.
Social Ops برای عرضه در زمستان امسال [در ژاپن] برنامه‌ریزی شده است. کوجیما همچنین اضافه کرد که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای انتشار جهانی آن نیز هستند که البته اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی آن برای بقیه‌ی نقاط در دسترس نیست.

تصاویری از Social Ops:
Untitled-4.jpg

Untitled-1.jpg

Untitled-5.jpg


--------------------------------------------

Metal Gear Rising

31099845131508649461.png



یه چند تا عکس دیگه: [تریلر را هم از اینجا ببینید]




بقیه ی تصاویر و اخبار فوق العاده جنجالی مراسم از قبیل تیشرت، عروسک و ساعت را از میتوانید از صفحه های قبلی این تاپیک بخوانید و تماشا کنید!
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
دوست عزیز من بالا اشاره کردم یک سری افکت ها و تکنولوژِی هایی در این بازی ها به کار رفته که اصلا کنسول های این نسل این تکنولوژی ها رو ندان مثل فیزیک لباس و........ بازی آنچارتد یک بازی شاهکار در هر زمینه ای هستش ولی این استدیوی غولش به طور عجیبی تونسته از تمامی تکنولوژی های این نسل به بهترین شکل ممکن استفاده کنه ولی اگه شما در بازی آنچارتد هر وقت افکت کاملا سه بعدی لباس ها و سیستم تسلشن واقعی و بسیاری نکات ریز دیگه رو ببینی اون وقت حرف من اشتباه ...... دوست گرامی من یکم اطلاعات درباره موتور های گرافیکی و نحوه کار باهاشون رو دارم و عقل و منطق و تا جایی که اطلاعات از موتور های گرافیکی دارم داره میگه این گرافیکی رو که داریم میبینیم کنسول های این نسل تواناییش رو ندارن بازم میگم قابل اجرا هست ولی نه با این کیفیت . ولی چون اطلاعاتم تا حد خاصی هستش و نمیتونم خودم رو با کوجیما که هیچ صد برابر کوچیکتر از کوجیما مقایسه کنم شاید راهی برای به نمایش در آوردن این قدرت روی کنسول ها به دست آوردن ........... به هر حال پاینده باشی
شما انگار دوست داری چفت پاهاتونو بکنید توی یه کفش که این بازی برای نسل بعدیه و اصلا هم به پست های دیگران توجهی ندارید. این فکر کنم پست 4 هست که میگم اون کات سینی که دیدیم با گیم پلی بازی در تناقض هست و گیم پلی به مراتب پایین تر بود و در حدی بود که میشد روی همین کنسول ها هم اجراشون کرد. حالا باز شما بیاد بگو این فیزیک لباس قابل اجرا نیست و همین حرف رو تا فردا توی هر پستتون تکرار کنید.
گرافیکی که بخش گیمپلی داشت کمی پایینترش رو تو همین نسل دیدیم (u3) و این گیم با همین گرافیک اولا میتونه رو این کنسولا اجرا بشه و بهترین گرافیک این نسل هم بشه . همیچین پیشرفت شدید گرافیکی در آخر نسل قبل سابقه داشته (gow2 , mgs3 ) . حالا شاید گرافیک نهایی GZیخورده با این ویدئو متفاوت باشه ( در کل اینا اصلا مهم نیس همین نسل بیاد که فعلا پول نسل بعدو نداریم :D )
خدااااااااااااا شکرت. واقعا یه نفر تو این فروم رسید به چیزی که من میگم؟ :((
 

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
[video=aparat;f5f565916d103e17e7d2c9f34d36c8dc308483]http://www.aparat.com/v/f5f565916d103e17e7d2c9f34d36c8dc308483[/video]
واقها زیبا بود ... بسیار زیبا ... من عاشق تریلر های بازی کوجیما هستم ...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
لازم نیست فرض کنی. من دوست ندارم حرف فکت بزنم اما اون پستی که دادم فکت بود. بهتره بشینی 1080 ببینی تا به حرفم برسی. کسی هم منکر این نشده که این گرافیکی که الان دیدیم خیلی بالاتر از بازی هایی کنونی هست. من هر چقدر دارم میگم بعد از اون صحنه کیفیت به کل تغییر میکنه شماها باز میرید سر خانه اول که آخر فیزیک لباس و ... فوق العاده بود. دیگه نمیدونم با چه زبونی بگم که بعد از اون صحنه هایی که گذاشتم رو برید ببینید. 8-| بله کات سینی که پخش شد مال این نسل نبود اما گیم پلیی که دیدیم مال همین نسل بود. بابا چرا خودتون رو میزنید به اون راه اصلا. کلا پولیگون های بدن بیگ باس و تکستچر های لباساش تابلوئه. پولیگون هایی که تا قبل از اون کات سین اصلا به صورت پولیگون شکسته نداشتیم و تکسچر ها غوغا میکرد.

کلا مشکل اینه که نمیخواید قبول کنید کیفیت کات سین با گیم پلی بازی فرق میکرد و هی بگید "اون گرافیک روی کنسول های نسل کنونی قابل اجرا نیست" :|

ok keep going...
اولا کی بشما گفته من 1080 ش رو ندیدم؟
دوم اینکه اینگار نمیخوای قبول کنی گرافیک صحنه های سینمائی MGS از جنس گیم پلی هست. این فکته نه چیزی که شما میگی. اگرم اختلافی وجود داشته باشه دراون حدی نیست که منو شما بتونیم تشخیص بدیم اونم از روی یه ویدئو که معلوم نیست Build چند سال پیشه.
سوم اینکه بازی تاریخ عرضه نداره ممکنه اون زمان گرافیک درون بازی از سطح کات سین الانم بیشتر شده باشه ( چون اعتقاد دارم بازی برای نسل حاضر و بعد منتشر میشه ).
چهارم اینکه MGS 3 و MGS 4، تریلر به تریلر گرافیکشون پیشرفت میکرد (اینم فکتِ).

نمیخوام پای هیچ کسی رو وسط بکشم و فقط میخوام درمقابل با اون بسنجم. وقتی ND با اون سابقه ش نتوسنته به این سطح برسه مطمئن باش Koji Pro ام نمیتونه. محدودیت دارن این سخت افزارها اقا. چندتا سازنده رده جهانی با انجین اختصاصی بینهایت قوی داریم که در بهترین حالت حتی نزدیک به The Last of Us ام نیستن چه برسه به این. مثل Hitman و Tomb Raider و خود TloU و Uncharted 3 و .... . MGS: GZ در سطح Watch Dogs هست که 99.9% برای این نسل نیست یا با اختلاف شدید گرافیکی برای ps360 و ps4 Next Xbox عرضه میشن (منظور WT و MGS GZ هست).
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
اینم از گفته GI در مورد شخصیت و عکس :
*Please note: The image above is not a picture of Hideo Kojima. It's a picture of Solid Snake.

خدا وکلیی اینا تعطیلن ! دلیل نمیشه هر چی میگن ما بهش فکز کنیم ! آخه دیگه چطوری بگن بابا این بیگ باسه !
یکی به من بگه اگه اسنیکه پس اون چشم بند چیه ؟؟! و از کی تا حالا اسنیک پیریش این شکلی شده ؟

اصلا اینا دوست دارن درگیری واسه خودشون درست کنن !

توی قفس می خواد چکار کنه اخه:d

اینو باید از اونا بپرسی که ازش می ترسن و قل و زنجیرش کردن !
 

doctor who

کاربر سایت
Apr 15, 2011
1,530
نام
doctor who
شما انگار دوست داری چفت پاهاتونو بکنید توی یه کفش که این بازی برای نسل بعدیه و اصلا هم به پست های دیگران توجهی ندارید. این فکر کنم پست 4 هست که میگم اون کات سینی که دیدیم با گیم پلی بازی در تناقض هست و گیم پلی به مراتب پایین تر بود و در حدی بود که میشد روی همین کنسول ها هم اجراشون کرد. حالا باز شما بیاد بگو این فیزیک لباس قابل اجرا نیست و همین حرف رو تا فردا توی هر پستتون تکرار کنید.

خدااااااااااااا شکرت. واقعا یه نفر تو این فروم رسید به چیزی که من میگم؟ :((

بله کاملا درسته قبلا هم یک تریلری از Mgs:3d اومده بود گرافیکش خیلی بالا بود بازی نهایی شد همون نسخه ی ps2 که یکم بهتر شده بود:d

---------- نوشته در 02:15 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:14 PM ارسال شده بود ----------

خداییش اگر فن متا گیر باشید گرافیک براتون باید بی اهمیت باشه اگر گرافیک بازی روی کنسول های این نسل در حد سگا هم باشه بازی هم کسی اهمیت به گرافیک بازی نمی ده و می ره بازی رو به خاطر داستان و گیم پلی می خره
نه تکنیک های dx 11
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
پروردگارا،خدایا،کوجیمایا
---
مهم اینه اصل وجود MGS:GZ که هــــست !:D
همینه،نسل بعد،نسل قبل،نسل الان،مهمه که یه متال گیر دیگه داریم.
----
فکر نکنم منظورش از she اونجا همون یارو باشه .

آره درسته.اشتباه کردم.یوتوب داره تریلر لود میکنه تیکه تیکه میدیدم واسه همین اشتباه کردم.
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
اولا کی بشما گفته من 1080 ش رو ندیدم؟
دوم اینکه اینگار نمیخوای قبول کنی گرافیک صحنه های سینمائی MGS از جنس گیم پلی هست. این فکته نه چیزی که شما میگی. اگرم اختلافی وجود داشته باشه دراون حدی نیست که منو شما بتونیم تشخیص بدیم اونم از روی یه ویدئو که معلوم نیست Build چند سال پیشه.
سوم اینکه بازی تاریخ عرضه نداره ممکنه اون زمان گرافیک درون بازی از سطح کات سین الانم بیشتر شده باشه ( چون اعتقاد دارم بازی برای نسل حاضر و بعد منتشر میشه ).
چهارم اینکه MGS 3 و MGS 4، تریلر به تریلر گرافیکشون پیشرفت میکرد (اینم فکتِ).

نمیخوام پای هیچ کسی رو وسط بکشم و فقط میخوام درمقابل با اون بسنجم. وقتی ND با اون سابقه ش نتوسنته به این سطح برسه مطمئن باش Koji Pro ام نمیتونه. محدودیت دارن این سخت افزارها اقا. چندتا سازنده رده جهانی با انجین اختصاصی بینهایت قوی داریم که در بهترین حالت حتی نزدیک به The Last of Us ام نیستن چه برسه به این. مثل Hitman و Tomb Raider و خود TloU و Uncharted 3 و .... . MGS: GZ در سطح Watch Dogs هست که 100% برای این نسل نیست یا با اختلاف شدید گرافیکی برای ps360 و ps4 Next Xbox عرضه میشن (منظور WT و MGS GZ هست).
اصلا تو خودت متوجه میشی چی داری میگی؟ مگه من گفتم کات سین ها از جنس گیم پلی نیست؟ کات سین ها همه ریل تام بودن اما از حالت گیم پلی نبودن. میتونم توضیح بدم؟ یعنی اینکه چون کنترل رو نمیده دستت بازی کنی و خودت دوربین رو بچرخونی هر کاری بخوان میتونن بکنن. مثل GOW III که نوسان فریم داشت و وقتی میرفت روی کات سین فریم میشد60 تا. دوما اگر میتونن همون گرافیک کات سین رو به صورت گیم پلی بدن مگه مرض داشتن که وقتی تریلر میره روی گیم پلی کیفیتش رو افت بدن؟ اونم در اون حد. آقا حرف من نباشه. چشم دارید برید بشینید ببینید دیگه ویدئو رو به جای اینکه با من جنگ کنید. شما پولیگون های کاراکتر های کات سین رو ببیند، بعد که بیگ باس میاد پولیگون های بدن بیگ باس رو ببین. به بچه هم نشون بدی میبینه که بیگ باس چقدر پولیگون شکسته داره. همون عکسی که تو پست های قبلیم گذاشتم هم بود که چقدر پولیگون ها کم بودن و کیفیت تکستچر ها پایین بود.

حالا شماها نمیخواید قبول کنید و در توهم اینکه اون کات سین ریل تایم رو میدن دستتون که بیاید بازی کنید، مشکلی نیست میدونید ادامه بدید.

حالا من باز هم اون سه تا عکس رو میذارم تا کسانی که نمیتونن ویدئو رو ببین خودشون قضاوت کنن. کات ها لامصب اصلا خود GC بود.

عکس اول رو ببین که از آخرین صحنه کات سین گرفتم. لامصب حتی بافت نخ های اون برچسب رو داره.



اینم عکسی که وارد گیم پلی بازی میشیم. آی ملت من کورم شما نگاه کنید.

 
آخرین ویرایش:

doctor who

کاربر سایت
Apr 15, 2011
1,530
نام
doctor who
خدا وکلیی اینا تعطیلن ! دلیل نمیشه هر چی میگن ما بهش فکز کنیم ! آخه دیگه چطوری بگن بابا این بیگ باسه !
یکی به من بگه اگه اسنیکه پس اون چشم بند چیه ؟؟! و از کی تا حالا اسنیک پیریش این شکلی شده ؟

اصلا اینا دوست دارن درگیری واسه خودشون درست کنن !



اینو باید از اونا بپرسی که ازش می ترسن و قل و زنجیرش کردن !

اثرات بازی هستش روانی شدن:d
بچه باید از اون قشنگه بترسه بچه معصوم توی بارون توی قفس:(
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
اولا کی بشما گفته من 1080 ش رو ندیدم؟
دوم اینکه اینگار نمیخوای قبول کنی گرافیک صحنه های سینمائی MGS از جنس گیم پلی هست. این فکته نه چیزی که شما میگی. اگرم اختلافی وجود داشته باشه دراون حدی نیست که منو شما بتونیم تشخیص بدیم اونم از روی یه ویدئو که معلوم نیست Build چند سال پیشه.
سوم اینکه بازی تاریخ عرضه نداره ممکنه اون زمان گرافیک درون بازی از سطح کات سین الانم بیشتر شده باشه ( چون اعتقاد دارم بازی برای نسل حاضر و بعد منتشر میشه ).
چهارم اینکه MGS 3 و MGS 4، تریلر به تریلر گرافیکشون پیشرفت میکرد (اینم فکتِ).

نمیخوام پای هیچ کسی رو وسط بکشم و فقط میخوام درمقابل با اون بسنجم. وقتی ND با اون سابقه ش نتوسنته به این سطح برسه مطمئن باش Koji Pro ام نمیتونه. محدودیت دارن این سخت افزارها اقا. چندتا سازنده رده جهانی با انجین اختصاصی بینهایت قوی داریم که در بهترین حالت حتی نزدیک به The Last of Us ام نیستن چه برسه به این. مثل Hitman و Tomb Raider و خود TloU و Uncharted 3 و .... . MGS: GZ در سطح Watch Dogs هست که 100% برای این نسل نیست یا با اختلاف شدید گرافیکی برای ps360 و ps4 Next Xbox عرضه میشن (منظور WT و MGS GZ هست).
با بقیه حرفات کاری ندارم مخصوصا اون حرفا در مورد tlou و ND کاملا درسته :D

ولی فریدون وقتی کوجیما حین نمایش گفته همینی که دارین میبینین رو ps3 هم اجرا میشه دیگه چرا بحث میکنین ؟ ps3 مگه کنسول این نسل نیس ؟
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
ولی فریدون وقتی کوجیما حین نمایش گفته همینی که دارین میبینین رو ps3 هم اجرا میشه دیگه چرا بحث میکنین ؟ ps3 مگه کنسول این نسل نیس ؟
چرت گفته :D. حاجی دوباره این رو ببین. میدونم آبجکت نداره NPC نداره نمیشه هوش مصنوعی و وسعت محیط رو سنجید هنوز افکتهای انفجار و شلیک و ندیدیم، ولی همین چیزهای رو که دیدم بسه :D. نمیشه باور کرد واسه این نسله.
مثال:
MGS GZ الان اینجاست و
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
. بهترین بازی از نظر گرافیکی و جزئیات که همانا TloU باشه ام اینجا.
حتی اگر تئوری عجیب غریب فردین ام درست باشه با توجه به Open-World بودنش و اینکه اون PC نزدیکترین سخت افزار رو به کنسولهای الان داره و لوگوی ps360 اخر تریلر; این میتونه یه معجزه باشه توی صنعت Video Game.
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
پروردگارا،خدایا،کوجیمایا
---

همینه،نسل بعد،نسل قبل،نسل الان،مهمه که یه متال گیر دیگه داریم.
----


زیر نویس کرده بودن She told us everything که.ولی قیافش به دختر نمیخوره.
فکر نکنم منظورش از she اونجا همون یارو باشه :D.
----------------------
من گیم پلی فعلن 10 دقیقه دیدم تا اون 4 دقیقه رو بگیرم.
گرافیکش خیلی خوب بود، ولی چیز فک بر اندازی هم نبود همین MGS4 رو میدیدی همین بود، از لحاظ فیزیک مثلن کم نداشت :D. حتا آخر بازی وقتی لباس الطیر رو باز میکردی لباسش اینقدر خوب تکون میخورد که حد و حساب نداشت . . .
فقط انیمیشن های بازی منو برد تو رویا هام، این سری MGS از لحاظ انیمیشن همیشه گند زده بود :D.
 

doctor who

کاربر سایت
Apr 15, 2011
1,530
نام
doctor who
چرت گفته :D. حاجی دوباره این رو ببین. میدونم آبجکت نداره NPC نداره نمیشه هوش مصنوعی و وسعت محیط رو سنجید هنوز افکتهای انفجار و شلیک و ندیدیم، ولی همین چیزهای رو که دیدم بسه :D. نمیشه باور کرد واسه این نسله.
مثال:
MGS GZ الان اینجاست و
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
. بهترین بازی از نظر گرافیکی و جزئیات که همانا TloU باشه ام اینجا.
حتی اگر تئوری عجیب غریب فردین ام درست باشه با توجه به Open-World بودنش و اینکه اون PC نزدیکترین سخت افزار رو به کنسولهای الان داره و لوگوی ps360 اخر تریلر; این میتونه یه معجزه باشه توی صنعت Video Game.
همونطور که وقتی توی انچارتد 3 خودت با چشم های خودت شن ها رو دیدی و هیچ تفاوتی هم نداشتن با اولین ویدو و به نظر معجزه اومد برای شما اینجا هم برای شما معجره هستش:d
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
چرت گفته :D. حاجی دوباره این رو ببین. میدونم آبجکت نداره NPC نداره نمیشه هوش مصنوعی و وسعت محیط رو سنجید هنوز افکتهای انفجار و شلیک و ندیدیم، ولی همین چیزهای رو که دیدم بسه :D. نمیشه باور کرد واسه این نسله.
مثال:
MGS GZ الان اینجاست و
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
. بهترین بازی از نظر گرافیکی و جزئیات که همانا TloU باشه ام اینجا.
حتی اگر تئوری عجیب غریب فردین ام درست باشه با توجه به Open-World بودنش و اینکه اون PC نزدیکترین سخت افزار رو به کنسولهای الان داره و لوگوی ps360 اخر تریلر; این میتونه یه معجزه باشه توی صنعت Video Game.
باو کوجیما کی چرت گفته که این دومی باشه ؟ درسته زیبایی بیش از حد گرافیک و OW بودنش آدمو به شک میندازه ولی خوب حرف استاد رو نمیشه که نقض کرد .
مگه وقتی تریلر صحرای u3 اومد همه تو کف نبودیم که همچین چیزی امکان نداره ولی ممکن شد . حالا هم در مورد آدم کوچیکی حرف نمیزنیم که :D وقتی داری میگی کوجیما یعنی همه چیز از جمله معجزه امکان پذیره :D
 

racon_leon

کاربر سایت
Jun 20, 2007
1,058
بعد از بالا اومدن از صخره وقتی یه نفر با بیگ باس تماس میگیره میگه که کاز و چیچو اونجا زندانی شدن. منم که Peace Walker رو بازی نکردم نمیدونم اینا کین.:((
اگه کسی حوصله داره این نسخه رو داستانش رو بگه چی به چیه!
این دمو که گیم پلیش 30 40 ثانیه بیشتر نبود!!
بازی هم معلوم نیست مال کدوم نسله :d ولی احتمالا برای همین نسله مثلا اثر بارون خیلی عالیه و اصلا به این نسل نمیخوره ولی بافت اون صخره هایی که پشتش صبر میکنه قشنگ مال همین نسله
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
نه واقعا ...
عالی بود :x
فقط من حس میکنم این فاکس انجین یکم عالت پلاستیکی داره ابجکت هاش؟؟ یا بقیه هم همینطور هستن ؟؟
خداروشکر بازی مولتی شده دیگه انتقاد هم بکنیم بهمون اَنگ دشمنی با پلی استیشن نمیزنن :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر