Marvel Universe

SIMPLE

کاربر سایت
Jun 14, 2020
357
IMG-20220316-224836-536.jpg


خانوم سیدنی سوئینی به بانو داکوتا جانسون در فیلم «مادام وب» دنیای سونی پیوست!
تو همین عکس هم مشخصه سیدنی حق خیلی از خانم هارو خورده :D :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,088
نام
آریا
الآن یه چیزی راجع به بازیگر نقش «وانگ» (همکار دکتر استرنج) خوندم و تازه فهمیدم اسم این بازیگر چیه و حیرت کردم! :D
اسم طرف بندیکت وانگ هست! یعنی هم با کاراکتری که بازی می‌کنه مشابهت داره و هر دو وانگ هستن، هم اسمش با همکارش توی MCU یعنی بندیکت کامبربچ یکی هست و دو تا بندیکت در کنار همدیگه داریم! :D
نمی‌دونم روز اول این قضیه به طور عمدی اتفاق افتاده یا نه (امکانش زیاده، چون از نظر آمار و احتمالات خیلی عجیبه)، ولی هرچی که بوده بازیگر باحالیه و خوب توی نقش جا افتاده.

s537393_.jpg
 

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,721
نام
iMAN
من کلا طرف خاصی رو نمیگیرم ولی سونی خداییش این پروژه های مارولیش رو باید ببره زیر دست همین کوین فایگی...!!! اون از ونوم 1 و 2 اینم از موربیوس...!!! بدبخت حداقل یه ته داستانی میگیره فیلمات فروششم بیشتر میشه...!!!
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,733
نام
nucky thompson
Spiderman no way home

اول یه توضیح بدم من کلا فیلم های سوپرهیرویی رو دنبال نمیکنم ولی خب به خاطر نوستالژی همیشه فیلم های بتمن و اسپایدرمن رو دنبال کردم .

چیجوری همچین امتیازی گرفته توی imdb ? اصلا برام مهم نیست بخش فنی و موسیقی و .... چقدر خوب هست ، پلات فیلم گند میزنه به همه چی یه چند مورد رو گلچین میگم همه رو بخوام بگم 10 صفحه باید بنویسم :
من زیاد استرنج رو نمیشناسم ولی اون چیزی من دیدم مسخره بود که تو دنیای خودش شکست میخوره از پیتر حالا باز این خوبه ولی داغون ترین قسمت فیلم که نمیدونستم گریه کنم یا بخندم اینه که 3 تا پیتر در عرض یه زمان کم میان برای 5 تا از بزرگترین ویلن های دنیای اسپایدر من که جهش پیدا کردن پادزهر تولید میکنن یعنی ادم به این سرعت دم نوش درست نمیکنه بعد 2 تا تینیجر یه ادم میان سال که دانش ابتدایی از شیمی دارن توی پشت انباری میان پادزهر تولید میکنن =)) =)) =))
دوست پیتر با تکون دادن انگشتش جادوگر میشه و یهو به صورت شانسی یه پورتال میزنه به جایی که استرنج هست. از حوصله خارج پس اخریشو میگم eddy تام هاردی مگه اصلا توی یونیورسش اسپایدرمن رو میشناخته یا وجود داشته که مولتی ورس کشیدش توی ماجرا اصلا نمیدونست پیتر کی هست چیجوری اومده بود ؟
در کل دوستاداشتم فیلم فقط در مورد گرفتن اون 6 نفر بود نه تغییر دادنشون یه چیز سر راست با دیالوگ های کمتر اکشن بیشتر تنها نکته مثبت فیلم هم اولین مبارزه با octo بود که بنظرم خوب درآموده بود .

در کل اگه فیلم بعد از همون 1 ساعت اول تموم میشد بهش 6/10 میدادم .
امتیاز
1/10 فقط به خاطر اولین صحنه اکشن فیلم .
ممنون از نظرتون
البته شاید اشاره به این نکات تکرار مکررات باشه چون خیلی از این موارد در تاپیک مارول پاسخ داده شده ان .
بنده هم قصد دفاع از فیلم رو ندارم صرفا دیدگاه خودم درباره ایراداتی که اشاره کردید رو میگم شاید دیدتون نسبت به فیلم بازتر بشه

درباره استرنج موافقم یکم سکانس عجیبی بود و زورکی بود تا داستان جلو بره
اما یک نکته رو در نظر نگرفتید . مهم ترین و سخت ترین بخش یک پادزهر طراحی و فهمیدن چگونگی ساختنشه . تولید اش زیاد مشکل نیست . تا جایی که من حضور ذهن دارم پادزهر طراحی اولیه اش تا حد زیادی قبل از حمله آزبورن به ساختمان تکمیل شده بود . و خب این وسط زمان ساخت و آنالیز کاراکتر ها پیتر از کمک اکتاویوس و آزبورن که دو تا از مهم ترین نخبه های دنیای خودشون بودن کمک گرفته بود . از اون طرف دو تا پیتر دیگه هم مثل پیتر تام هالند جوجه نبودن و به خصوص پیتر اندرو خودش یک مدت تو آزکورپ مشغول بوده و درباره دو دشمن دنیای خودش هم اطلاعات زیادی از نقطه ضعف هاش و دلیل تبدیل شدنشون داشته . برای همین می دونه چطور چیزی تولید کنه که اون هار درمان کنه . بله یکم تو نمایش این پروسه سرسری عمل کردن
فیلم یک سری ایستر اگ های ریز داره که از این نظر بله بهش میشه ایرادی وارد کرد . این ایستر اگ های ریز که اشاره به کمیک بوک های گذشته دارن برای مخاطبی که تجربه ای از کمیک ها نداره غیر قابل درکه . می تونستن به فکر موقعیتی باشن که برای همه سوال پیش نیاد . این رو گفتم تا قضیه دوست اسپایدرمن رو بگم . این که تونسته پورتال رو باز کنه چون در کمیک ها توانایی های زیادی داره و صرفا یک یار معمولی نیست . این جا خواستن نشون بدن که پتانسیل های پنهانی داره که احتمالا در آینده کشف میشه
درباره ونوم هم من خودم مثل شما این سوال رو داشتم که دوستان بادقت تر بنده رو روشن کردن که در فیلم ونوم 2 یا 1 اشاره میشه که سیمبیوت ها توانایی ایجاد یک ارتباط ذهنی رو با همزاد هاشون در دنیای های مختلف دارن . سیمبیوت ونوم تام هاردی با سیمبیوت ونوم فیلم اسپایدرمن 3 که می دونست پیتر اسپایدرمنه ارتباط ذهنی برقرار کرده و به همین دلیل پاش به این دنیا باز شده
 

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,721
نام
iMAN
گزینه اول باید این اضافه شه : به همراه خین و خین ریزی زیاد ...!!!

شایعه شده تو دکتر استرنج 2 کیت بیشاپ هم هست که با امریکا چاوز روابط عاشقانه داره ..!!!! :| :| :| @-)@-)@-)
چرا اخه ...!!! خدایا خودت رحم کن ...!!!
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,351
نام
امیر
شایعه شده تو دکتر استرنج 2 کیت بیشاپ هم هست که با امریکا چاوز روابط عاشقانه داره ..!!!! :| :| :| @-)@-)@-)


کجا این موضوع رو گفتن تو این دکتر استرنج 2 هست؟ :-? چیزی که من چند جا خوندم زده بود در پروژه های آینده.
مورد بعدی اینه که مخالفین این رابطه بین فندوم زیاده و اکثرا معترضن بهش، با توجه به این‌که آمریکا چاوز نوجوونه و کیت بیشاپ بالغ.
پ.ن : طرفدار ها کیت رو با یلنا شیپ می کنن. :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,088
نام
آریا
در مورد X-Men و ولورین، من ترجیح می‌دم کلاً بزنن ریبوت اساسی کنن و از اول برن سراغشون. :D ۲۲ سال از شروع این سری فیلم‌های X-Men می‌گذره و دیگه وقتش رسیده که سراغ یه چیز جدید برن با بازیگرهای متفاوت. آقامون سایکلاپس هم که توی اکثر این فیلم‌ها نقش شلغم رو داشت، این دفعه باید نقش اساسی و درجه یکی پیدا کنه. :| در مجموع دوست دارم کاراکترهای مختلف بتونن از زیر سایه ولورین و مگنتو و پروفسور اکس دربیان و چیزهای بیشتری ازشون ببینیم، چون پتانسیل این کاراکترها خیلی زیاده ولی توی فیلم‌ها اکثرشون نقش فرعی پیدا کرده بودن و همه چیز زیر سایه این سه نفر بود و یه کمی هم میستیک.
کلاً X-Men پتانسیلش خیلی بیشتر از چیزی هست که توی کارهای فاکس دیدیم و انقدر دنیای عظیم و کاراکترهای زیادی داره که من اگه جای مسئولین دیزنی/مارول بودم، ترکیبی از فیلم‌ها و سریال‌ها رو براش در نظر می‌گرفتم. یعنی یه سریال طولانی در چندین فصل باشه که کاراکترها اونجا پخته بشن و قشنگ شخصیت‌پردازی‌های درست حسابی بدون عجله براشون انجام بشه و اتفاقات مختلفی رو ببینیم و بعدش هر چند سال یک بار، فیلم‌های سینمایی هم بیاد که آرک‌های معروف رو پوشش بدن و خبیث‌های بزرگ رو اونجا ببینیم.
در مورد هیو جکمن، واقعاً جایگزین کردن ایشون با یه بازیگر دیگه خیلی سخته! یعنی جکمن انقدر خفن با شخصیت ولورین ترکیب شده که الآن دیزنی/مارول سراغ بهترین انتخاب ممکن هم برن، باز بعیده خیلی‌ها با انتخاب جدید حال کنن و همون جکمن رو می‌خوان. :D ولی ترجیح من اینه که بی‌خیالش بشن و دیگه به عنوان شخصیت اصلی، سراغ ولورینِ جکمن نرن و نهایتاً به عنوان مهمان و در قالب همون ماجراهای دنیاهای دیگه، یه سری بهش بزنن و بس. به نظرم همون پایان درجه یک Logan برای ولورین بهترین حالت ممکن بود و دیگه وقتش رسیده که یکی دیگه رو توی این نقش ببینیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر