Life Is Strange

97jtvt6zxhtf9je2fwrb.jpg

سازنده: Dontnod Entertainment
ناشر: Square Enix
تاریخ عرضه:
اپیزود اول: 29 ماه January
لینک خرید

شرکت Square Enix ناشر بازی Life is Strange امروز اعلام کرد، اولین اپیزود بازی Life is Strange در تاریخ 30 ماه January منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیو Dontnod Entertainment که قبلا بازی Remember Me را ساخته، در حال توسعه است.

Life is Strange برای PC و کنسول های Xbox One, PS4, PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد. اپیزود اول بازی با قیمت 4.99$ منتشر خواهد شد و بازیکنانی که اپیزود اول بازی را خریداری کنند، قادر خواهند بود Season Pass بازی که شامل 4 اپیزود باقی مانده بازی می شود را با قیمت 16.99$ خریداری کنند. همچنین کسانی هم که قصد دارند از همان ابتدا کل اپیزود های بازی را خریداری کنند، می توانند با پرداخت 19.99$ باندل کامل بازی را خریداری کنند (البته این باندل برای Xbox 360 منتشر نخواهد شد).

استودیو Dontnod Entertainment اعلام کرده است که اپیزود های بازی در فاصله 6 هفته ای نسبت به یک دیگر منتشر خواهند شد.

Life is Strange داستان دختری جوان به نام Max Caulfield روایت می کند. او پس از 5 سال به شهر Oregon که در شمال غربی اقیانوس آرام واقع شده است، باز گشته تا با دوست سابق خود به نام Chloe ملاقات کند. اما در ادامه آن ها متوجه می شوند که دوستشان Rachel Amber ناپدید شده و حال قصد دارند، با یک دیگر Rachel را پیدا کنند.
علاوه بر این Max در طول بازی متوجه می شود که دارای قدرتی است که که می تواند زمان را به عقب بازگرداند. استودیو Dontnod اعلام کرده است که در طول بازی بازیکنان با استفاده از قدرت بازگشت زمان و تصمیم هایی که می گیرند، مسیر داستانی بازی را رقم خواهند زد.

تریلر بازی
 
Last edited by a moderator:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,263
نام
امیر حسین
ما که دیجیتالی رو گرفتیم ولی کاشکی نسخه فیزیکی با اپیزود اخر میومد که نیازی نباشه اینقدر دانلود کنیم!:-":(
-----------------------
@Akiba
پ.ن:لول=)) تو که بازی رو هم جوییدی و هم داریمش دیگه فیزیکیش رو واسه چی میخوای!؟:d بجا این کار ها برو چند تا بازی جدید بگیر!:d
نسخه ی فیزیکی نه:-" Limited Edition :-"
البته اگر LEـی هم نبود،میگرفتم فیزیکی رو:D یکی از بهترین بازی هام،توی آرشیو میخوامش:-" :|
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
دوستان هرکی بازی رو انجام داده میشه یه توضیحی در مورد بازی بدید که به صورت کلی گیم پلی بازی چطوریاس؟ تعریفش رو خیلی زیاد شنیدم.
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
بازی توی 3 تا قسمت The Game Awards نامزد شده که صدالبته توی GOTY حقشو خوردن :|
Best Narrative و Game for change و Best performance
امیدوارم حداقل سر داستان به چیزی که لیاقتشو دارن برسن و 100 البته ashly burch چیزی که حقشه ببره :d
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
منم بعد مدت ها هر 5 قسمتو پشت سر هم زدم. و تنها حرفی که میتونم بزنم:

نابود شدم!


توی هیچ بازی اپیزودیکی اینقدر اعصابم خورد نشده بود سر انتخاب هام. لامصب هم اینقدر عالی کار شده بود که هر اتفاق میتونست بر اساس انتخاب های اپیزود های قبل تر باشه! بازی بشدت فوق العاده بود. حتی دوست صمیمیم که خیلی گیمر نیست ولی بازیای اپیزودیک رو از دست نمیده، میگه سر پایان بازی بیشتر از پایان فرندز با کاراکتر ها ارتباط بر قرار کرده! تا این حد!
شخصیت پردازی و داستان بی نقصه! به قدری فوق العادست که نمیشه به کلویی نگاه کرد و در نگاهش غرق نشد. نمیشه از هر لحظه کنار کلوئی بودن قلبت تند نزنه! نمیشه به معصومیت و تلاش مکس نگاه کرد و چشم ها تر نشه.

واقعا DONTNOD گل کاشت. از همینجا از همین تریبون اعلام میکنم اگر LIMITED EDITION بازیو ببینم بی درنگ میخرمش. جزو بهترین بهترین بازی های امسال بود. به روایت دیگر GOTY معنوی سال!

+اهنگ Obstacle بهترین نکته بازی بود. ورای شاهکاره.
 
آخرین ویرایش:

Maxxxx

کاربر سایت
Apr 18, 2015
378
نام
سعید
دوستان هرکی بازی رو انجام داده میشه یه توضیحی در مورد بازی بدید که به صورت کلی گیم پلی بازی چطوریاس؟ تعریفش رو خیلی زیاد شنیدم.
گیم پلی بازی به صورت اشاره کلیکه یعنی باید معما های بازی رو با اشاره کلیک حل کنی و باید با شخصیت های بازی ارتباط برقرار کنی و خودت دیالوگ های max رو انتخاب کنی فرق این بازی با بازیای اشاره کلیک دیگه اینه که میتونی زمان رو برگردونی عقب یه کار دیگه انجام بدی مثلا اگر بین 2 انتخاب قرار بگیری میتونی یه گزینه رو انتخاب کنی ببینی چی میشه بعد دوباره زمان رو برگردونی عقب گزینه دیگه رو انتخاب کنی و ببینی این دفعه چه اتفاقی می یوفته و تصمیم بگیری کدوم انتخاب رو قبول کنی در کل این دسته بازی ها گیم پلی زیادی ندارن شما فقط باید محیط رو جستجو کنی و معما هارو حل کنی اصل کار داستان بازیه که واقعا چیزی کم نذاشته
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,652
قسمت پايانى
به بهترين شكل ممكن اپيزود آخرُ تموم كردن.اوايل بازى خيلى كند پيش رفت و اين تغيير زمانها بازيو واسم بهم ريخته بود خيلى گنگ شده بود ولى اواخر اپيزود بهتر شد و تونستيم به يه جمع بندى كلى برسيم و از نظر احساسى هم كاملا راضيم كرد.شخصيت پردازى ها بشدت عالى بود و انتخاب هاى جالب و دوراهى هاى هيجان انگيزى رو تجربه كردم.
دو انتخاب پايانى من چند لحظه داشتم فقط فكر ميكردم!كه زنده موندن كلويى رو انتخاب كردم ولى نابودى شهر خيلى ناراحتم كرد انتخابمو تغيير دادم و بنظرم انتخاب درست هم همين بود و با انتخاب موسيقى تاثيرگذار و به جاى گروه Foals يك حس لذت و غم رو تجربه كردم و انگار مرگ يكى از اعضاى مهم زندگيمو رو دارم ميبينم.اين حس نشون دهنده موفقيت كامل سازنده حرفه اى بازى رو نشون ميده.
اين بازى به زيباترين شكل ممكن تاثيرات تغيير زمان رو در قالب يك اثر هنرى بسيار زيبا به ما بازيبازها كه هركدوممون آرزوى اين گونه قدرت هارو داريم،نشون داد و اين بزرگترين نكته بود.
نكته بعدى كه بيشتر از بُعد احساسيه نشون دادن كه زندگى كردن در لحظه چقدر مهمه و قدر دونستن لحظات خوب و زيبا با اشخاصى كه دركنارشون زندگى ميكنيم بهترين كاريه كه ميتونيم انجام بديم و اشتباهاتمونو بپذيريم و براى جبرانشون تلاش كنيم.
اين اثر هنرى (زندگى عجيب است) درس زندگى به من بازيباز داد و با زيبايى ها خاص هنرى و فنى لحظات لذت بخشى رو برام ساخت.
در بين بازى هاى بزرگ تجارى و پرهزينه امسال اين بازى كم ادعا با نشون دادن احساسات انسانى و واقعى در قالب داستانى هيجان انگيز و با گيم پلى جذاب و گرافيك هنرى لذت بخش و موسيقى تاثيرگذار تونست دل ما منو و كسايى كه بازى كردن رو بدست بياره.
بدون هيچ شكى اين اثر بهترين بازى سال منه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,163
نام
∂αнмα
یـ اسپویلر کست یک ساعت ـه از بازی منتشر شده Co-Director بازی به یـ سری از سوالات (از جمله پایان بازی و ...) جواب میده ما که زبانمون خوب نیست (:D) اهل فن گوش بدن چیزای مهمشو بزارن اینجا استفاده کنیم :D

watch?v=xhxh3Iy_3Ic

پ.ن : کسی لینک دانلود خواست بگه تا براش مستقیم کنم :x
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,163
نام
∂αнмα
گیم پلیش حدودا چند ساعته؟به نظرتون ارزش دیسک خریدن داره یا نه؟
صد درصد :x:d بازی حدود ۱۵ ساعت در بیشترین حالتش طول میکشه در مورد خرید هم فیزیکیش به صورت محدود عرضه شده فک نکنم بتونی گیر بیاریش اگه خواستی باید همون دانلودش کنی (حجمی نداره ٬ هفت هشت گیگه) قیمت بازی هم که ۲۰ دلاره ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر