Kojima: سایلنت هیلز کاری خواهد کرد که شما شلوارتان را کثیف کنید!

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
Silent-Hills-Poo-Pants.jpg


طبقه مصاحبه ای که کوجیما با سایت gematsu داشته، اذعان کرده که، Silent Hills، سایلنت هیل جدیدی که توسط کوجیما و گیلمرو دل تورو ساخته می شود، کاری خواهد کرد که شما شلوارتان رو کثیف کنید!
کوجیما صحبت هایی در نمایش پیش نمایش بازی MGSV PP داشته که در آن توضیح داد: "در اصل ما (کوجیما و دل تورو) قصد داشتیم عنوانی بسازیم که شما شلوار خودتان رو خیس کنید، اما ما تصمیم خود را عوض کردیم. حالا عنوانی خواهیم ساخت که شما شلوارتان را کثیف خواهید کرد!"

او در ادامه توضیح داد که: "برای ساخت یک عنوان ترسناک یک سری محدودیت ها وجود دارد. در یک فیلم سینمایی ترسناک، بیینده می تواند با بستن چشم هایش، منتظر بماند تا صحنه مورد نظر و ترسناک رد شود، اما در یک بازی کامپیوتری این چنین چیزی امکان ندارد و شش دانگ حواس بازیکن به صفحه خواهد بود، به همین دلیل، اگر محدودیتی نباشد، امکان دارد خیلی از بازیکنان عنوان را نصف نیمه رها کنند."

اما کوجیما اهمیتی به این موضوع نمی دهد، و آن ها هر کاری که برای رسیدن به هدف لازم باشد را انجام خواهند داد! کوجیما به شوخی اضافه می کند که: "نسخه Limited این بازی همراه یک دست شلوار منتشر خواهد شد!"

سایلنت هیل جدید دیروز توسط یک دموی قابل بازی که بر روی کنسول PlayStation 4 منتشر شد، معرفی گردید. طبق صحبت های کوجیما، قصد از این کار این بود که مردم خودشان و با تجربه های خودشان این بازی را برای خود معرفی کنند. کوجیما از قصد آخرین پازل دمو را سخت طراحی کرده بود تا تمامی مردم از نقاط مختلف دنیا برای پیدا کردن آن همکاری کنند.

کوجیما می گوید: "من شخصا انتظار داشتم حل معمای نهایی یک هفته به طول بیانجامد، اما واقعا سورپرایز شدم وقتی دیدم این معما در کمتر از نصف روز حل شد!"

کوجیما اطلاعات بیشتری راجب به بازی نداد، غیر از اینکه ایشان حرف S را در انتهای نام بازی تایید کردند. طبق دیده ها و اطلاعاتی که تاکنون دستگیر شده، این بازی در بر روی پلتفرم PS4 منتشر خواهد شد. اطلاعات در مورد دیگر پلتفرم ها فعلا معلوم نیست.
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
دوست عزیز قصد بازار گرمی نبوده.حالا اگه کسی بتونه یه کار درخور انجام بده کاملا حق داره به گونه های مختلف ازش تعریف کنه.کوجیما خواسته یه شوخی بکنه و نظرشو در مورد بازی به این صورت عنوان کرده.
هرکسی میتونه هر نظری داره عنوان کنه حالا در غالب های مختلف بیان کردنش رو نمیتونیم بازار گرمی عنوان کنیم.اتفاقا خیلی از کسایی که دمو رو دیدن بر درست بودن حرفش تاکید کردن.در ضمن شمام اصلا منفور نمیشی چون نظرتو دادی و هرکسب میتونه نظر خودشو در مورد چیزی ابراز کنه.;)

حق با شماست

اما خط آخرتونو اشتباه کردی اینجا بازی سنتره هرچی بگی که خلاف نظر بقیه باشه این میشی = یه بچه 12 ساله که باباش براش کنسول خریده هیچی از گیم حالیش نمیشه اصلا ولش کن :))
 

mmansori85

کاربر سایت
Sep 16, 2011
1,538
نام
امین
من که از فنای قدیمی بازی نیستم متاسفانه ولی خب قلبا به این برند و فرنچایز علاقه‌ی زیادی دارم:D...
با اینکه سری‌های قبلی رو نمیشناسم، بسیار نسبت به این نسخه‌ی آینده امیدوارم...دلیلشم خو دیگه معلومه دیگه:D
پ.ن:
@Fard!n
توی پست اول "silen hills" رو درست کن:D
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
من شاید بیشتر از حضور کوجیما، از حضور دل تورو خوشحالم :D خدای موجودات Creepyـه این بشر.

68676286013510075657.jpg


13465752430869554354.jpg


66291583004289207627.jpg


DGAQWinter2014InterviewDelToroHellboy.jpg


و خیلی چیز های دیگه که نتونستم عکسی ازشون پیدا کنم :D
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
البته که سایلنت هیل ترسناکه ولی ترسش از نوع این jumpscare های چیپی که توی خیلی از بازی های به اصطلاح ترسناک نسل جدید می بینیم نیست. ترس سایلنت هیل از نوع ترس روانشناسانه و ماندگاره! برای همین میگم قرار نیست جوری باشه که با این شدت آدم رو بترسونه! قراره توی روح و روان آدم تأثیر بذاره! این تأکید کوجیما رو Scare the sh!t outta u! منو به عنوان یه طرفدار اصیل سری نگران می کنه!
کاش بتونید دمو رو تجربه کنید تا متوجه قضایا بشید. اتفاقا اصلا اونی نیست که فکر میکنید و با jumpscare ها شما رو نمیترسونه. خیلی آروم و تر و تمیز میره روی روح و روانتون طوری که با وجود اینکه هیچ چیزی توی محیط نیست وهیچ اتفاق خاصی هم قرار نیست بیفته ما خود به خود وارد مرحله خوف و ترس از جو و محیط میشید. این چیزی که تجربه کردیم ماورای چیزایی بوده که تا حالا دیدیم. اونایی که خیلی فیلم ترسناک و بازی ترسناک بازی میکنن با من موافق هستن که این بازی از هیچ الگوریتم تکراری استفاده نمیکنه. جایی که مثلا 100% مطمئن هستید اتفاقی قراره بیفته، مثلا هیچ اتفاقی نمی افته و به خاطر همین موضوع کم کم وارد حالت ترس میشید. حتما تجربه کنید تا متوجه بشید دمو دقیقا همینی هست که شما انتظار دارید.
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
کاش بتونید دمو رو تجربه کنید تا متوجه قضایا بشید. اتفاقا اصلا اونی نیست که فکر میکنید و با jumpscare ها شما رو نمیترسونه. خیلی آروم و تر و تمیز میره روی روح و روانتون طوری که با وجود اینکه هیچ چیزی توی محیط نیست وهیچ اتفاق خاصی هم قرار نیست بیفته ما خود به خود وارد مرحله خوف و ترس از جو و محیط میشید. این چیزی که تجربه کردیم ماورای چیزایی بوده که تا حالا دیدیم. اونایی که خیلی فیلم ترسناک و بازی ترسناک بازی میکنن با من موافق هستن که این بازی از هیچ الگوریتم تکراری استفاده نمیکنه. جایی که مثلا 100% مطمئن هستید اتفاقی قراره بیفته، مثلا هیچ اتفاقی نمی افته و به خاطر همین موضوع کم کم وارد حالت ترس میشید. حتما تجربه کنید تا متوجه بشید دمو دقیقا همینی هست که شما انتظار دارید.

حرف های خودت هم ترسناک میزنه :| :-s
 

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
البته که سایلنت هیل ترسناکه ولی ترسش از نوع این jumpscare های چیپی که توی خیلی از بازی های به اصطلاح ترسناک نسل جدید می بینیم نیست. ترس سایلنت هیل از نوع ترس روانشناسانه و ماندگاره! برای همین میگم قرار نیست جوری باشه که با این شدت آدم رو بترسونه! قراره توی روح و روان آدم تأثیر بذاره! این تأکید کوجیما رو Scare the sh!t outta u! منو به عنوان یه طرفدار اصیل سری نگران می کنه!

psychological horror یه چیز مرده است. کلا صنعت هارور یه چیز مرده است. منم یادمه وقتی سایلنت هیل 3 رو بازی می کردم فقط با راه رفتن می ترسیدم، یا اون مرحله شهر HL2 که هیچ وقت یادم نمی ره، ولی حقیقت اینه که هارور و ترس الان تغییر کرده. تمام ایده ها استفاده شده. دیگه کسی اونطوری که قبلا بود از لحاظ روانی به خاطر اتمسفر و یک داستان نمی ترسه. نحوه ترس جدید همون شیوه Dead Spaceـه. محیطای ترسناک، استفاده بیش از حد از صدا و اینکه هر لحظه ممکنه یکی بپره جلوت دهنتو سرویس کنه.
اگرم تریلر رو می دیدی آخرش یه داستان تعریف کرد، یعنی هنوز امید هست به این چیزا.

الان هنوز خیـــــــــــلی، خیـــــــــــــــلی زوده که بخوای همینطوری قطع امید کنی. Silent Hills هر چی باشه و بشه بهتر از حالت فعلی سری هست.
 
آخرین ویرایش:

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
کاش بتونید دمو رو تجربه کنید تا متوجه قضایا بشید. اتفاقا اصلا اونی نیست که فکر میکنید و با jumpscare ها شما رو نمیترسونه. خیلی آروم و تر و تمیز میره روی روح و روانتون طوری که با وجود اینکه هیچ چیزی توی محیط نیست وهیچ اتفاق خاصی هم قرار نیست بیفته ما خود به خود وارد مرحله خوف و ترس از جو و محیط میشید. این چیزی که تجربه کردیم ماورای چیزایی بوده که تا حالا دیدیم. اونایی که خیلی فیلم ترسناک و بازی ترسناک بازی میکنن با من موافق هستن که این بازی از هیچ الگوریتم تکراری استفاده نمیکنه. جایی که مثلا 100% مطمئن هستید اتفاقی قراره بیفته، مثلا هیچ اتفاقی نمی افته و به خاطر همین موضوع کم کم وارد حالت ترس میشید. حتما تجربه کنید تا متوجه بشید دمو دقیقا همینی هست که شما انتظار دارید.

نکته مهم فردین همینجاست . اصل ترس مواجه شدن با خود ترسه نه با برخورد متوالی . وقتی محیط خلوتو فضا دلهره آور با ضرب آهنگ کند پیش بره طرف به خودش میگه الانست دیگه یکی بیاد ... هر چی دیرتر این اتفاق بیفته ، ترس بیشتر توی وجود ما رخنه میکنه . اینجاست که فقط کافیه بگی پخ :d (شاید خنده دار باشه حرفم ولی روانشناسانست) یک پخ کافیه تا قلبتون بیاد در دهان مبارک :d .

همتون بازیهای ترسناک انجام دادید . ابتدای بازی : مثال fear 1 و امثالهم condemned ، dead space هی به خودتون میگفتید این چیه ، الان پیداش میشه .. ولی انقدر گرفتار جنگ بعد یکی دو مرحله میشید که فضای ترس جاشو به اکشن میده .
 

khashayar king

کاربر سایت
Jun 27, 2009
313
کاش بتونید دمو رو تجربه کنید تا متوجه قضایا بشید. اتفاقا اصلا اونی نیست که فکر میکنید و با jumpscare ها شما رو نمیترسونه. خیلی آروم و تر و تمیز میره روی روح و روانتون طوری که با وجود اینکه هیچ چیزی توی محیط نیست وهیچ اتفاق خاصی هم قرار نیست بیفته ما خود به خود وارد مرحله خوف و ترس از جو و محیط میشید. این چیزی که تجربه کردیم ماورای چیزایی بوده که تا حالا دیدیم. اونایی که خیلی فیلم ترسناک و بازی ترسناک بازی میکنن با من موافق هستن که این بازی از هیچ الگوریتم تکراری استفاده نمیکنه. جایی که مثلا 100% مطمئن هستید اتفاقی قراره بیفته، مثلا هیچ اتفاقی نمی افته و به خاطر همین موضوع کم کم وارد حالت ترس میشید. حتما تجربه کنید تا متوجه بشید دمو دقیقا همینی هست که شما انتظار دارید.
دقیقا همین موضوع رو میخواستم پست کنم ،این بازی دقیقا داره از این تکنیک استفاده میکنه و بهش میگن "آشنایی زدایی" در جایی که شما رو با موزیک و محیط آماده Jumpscare میکنه و چون شما توی ذهنتون با Jumpscare آشنا هستید منتظر میشید ولی هیچ اتفاقی نمی افته

و خود این حس ترس و ناامنی رو افزایش میده ، این تکنیک توی خیلی از فیلم های ترسناک استفاده میشه روش دیگه ای هم از "آشنایی زدایی" هست و اونم آشنایی با محیط هست مثلا یک مکانی رو شما قبلا رفتی و هیچ اتفاقی نیافتاده ولی دفعه بعدی که گذرتون میخوره بهش

یک Jumpscare اتفاق می افته که اگه دقت کنید میکامی از این تکنیک داره توی TEW استفاده میکنه توی آخرین تریلر که فکر کنم اسمش The American بود توضیح میدن که (چیزی که به یاد من میاد!) مثلا شما در یک اتاقی یک هیولا بهتون حمله میکنه اما وقتی کشته شدید و از چکپوینت بیاید

دیگه توی اون اتاق هیولایی نیست ! ( یا برعکس) (Dead space 1 هم خیلی از این قضیه استفاده میکرد و توی خیلی از جاها عالی به نظر میرسید)

Jumpscare حرکت چیپی نیست واقعا ! به درستی ازش استفاده نمیشه و بیشتر این نادرستی اتفاق توی فیلم و بازیهای غربی اتفاق می افته. امیدوارم این بازی هم بتونه توی این ژانر سربلند بیرون بیاد چون اخیرا خیلی بازی های بزرگی توی این ژانر تولید نشده با وجود طرفداران زیادش...
 
آخرین ویرایش:

Arth@s

کاربر سایت
Aug 26, 2011
1,131
نام
Arthas
کاش بتونید دمو رو تجربه کنید تا متوجه قضایا بشید. اتفاقا اصلا اونی نیست که فکر میکنید و با jumpscare ها شما رو نمیترسونه. خیلی آروم و تر و تمیز میره روی روح و روانتون طوری که با وجود اینکه هیچ چیزی توی محیط نیست وهیچ اتفاق خاصی هم قرار نیست بیفته ما خود به خود وارد مرحله خوف و ترس از جو و محیط میشید. این چیزی که تجربه کردیم ماورای چیزایی بوده که تا حالا دیدیم. اونایی که خیلی فیلم ترسناک و بازی ترسناک بازی میکنن با من موافق هستن که این بازی از هیچ الگوریتم تکراری استفاده نمیکنه. جایی که مثلا 100% مطمئن هستید اتفاقی قراره بیفته، مثلا هیچ اتفاقی نمی افته و به خاطر همین موضوع کم کم وارد حالت ترس میشید. حتما تجربه کنید تا متوجه بشید دمو دقیقا همینی هست که شما انتظار دارید.
خب این فقط یکی از جنبه های ترس هست و اگه شما تجربه بازی با 3 شماره اول رو داشته باشی متوجه میشی که چنین چیزی بصورت خیلی عمیقتر و بالفعل تو این سری وجود داره و چیزی که باعث بوجود اومدن چنین چیزی هست، چیزی نیست جز داستان فوق العاده قوی و عمیق و حتی فلسفی (بطور خاصی در مورد شماره 2) و ادغام شدن داستان و اتمسفر این سه شماره باعث میشه که شما برای خود کارکتر بازی و سرنوشتش احساس نگرانی بکنی و استرس داشته باشی. نه اینکه به این فکر کنی الان چی میشه!
و البته اینکه شما داری روی تریلزی قضاوت میکنی که گفته شده هیچ ربطی به بازی اصلی نداره و حتی هیچ چیزی از داستان بازی معلوم نیست! و شک من و طرفدارای قدیمی این بازی از اینه که کوجیما هیچوقت یه داستان پردازی هارور نداشته و این حرفهای کوجیما بیشتر شبیه حرفای یه آدم ناشی و آماتور هست نسبت به این سبک و این بازی. نشون به اون نشون که حتی اگه خود شما بخوای یه بازی ترسناک درست کنی مسلما برای تعریف از بازی خودت خیلی بهتر از ایشون میتونی حرف بزنی.
پ.ن1: من خودم عاشق سری متال گیر هستم و واقعا هیچ کسی نمیتونه نظیر این سری رو بسازه. اما معمولا هر کی تو یه کاری استاده!
psychological horror یه چیز مرده است. کلا صنعت هارور یه چیز مرده است. منم یادمه وقتی سایلنت هیل 3 رو بازی می کردم فقط با راه رفتن می ترسیدم، یا اون مرحله شهر HL2 که هیچ وقت یادم نمی ره، ولی حقیقت اینه که هارور و ترس الان تغییر کرده. تمام ایده ها استفاده شده. دیگه کسی اونطوری که قبلا بود از لحاظ روانی به خاطر اتمسفر و یک داستان نمی ترسه. نحوه ترس جدید همون شیوه Dead Spaceـه. محیطای ترسناک، استفاده بیش از حد از صدا و اینکه هر لحظه ممکنه یکی بپره جلوت دهنتو سرویس کنه.
اگرم تریلر رو می دیدی آخرش یه داستان تعریف کرد، یعنی هنوز امید هست به این چیزا.

الان هنوز خیـــــــــــلی، خیـــــــــــــــلی زوده که بخوای همینطوری قطع امید کنی. Silent Hills هر چی باشه و بشه بهتر از حالت فعلی سری هست.
خب بهترین تعریف اینه که بگیم که این بازی میتونه (تازه نه 100%) میتونه در نوع خودش بازی قابل قبولی باشه، اما بعنوان یه SH ؟! شک دارم! همینطوریش خیلی از طرفدارا میگن سایلنت هیل فقط 1و2و3و4 (من که میگم فقط 1و2و3).
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
چند تا نکته رو داخل خود تاپیک Game Community بازی هم گفتم، چیزی که همه فن های سایلنت هیل های واقعی هم دقیقا همون رو میخوان ! چیزهای اساسی و ریشه دار رو دقیقا Devil-Girl بهش اشاره کردن ! :d یعنی 100% باهاشون موافقم، حتی حاضر نیستم 1% از اون چیزی که واقعا درون مایه و جوهره یک "سایلنت هیل" واقعی و اصیل رو تشکیل میده از بازی کم بشه ! حتما الان میگید برای چی ؟! خُب مشخصه دیگه ! :d اولا یه تیم ژاپنی داره روش کار میکنه ! این ویژگی خیلی مهمه ! :d بارها آهنگ ساز بزرگ این تیم، جناب آکیرا یامائوکا که ایشون خودش هم جزو "تیم سایلنت" بودش، به این نکته اشاره کردن که یه سایلنت هیل Pure و اصیل ریشه در فرهنگ و تلفیقی از اساطیر و آداب و رسوم ژاپنی + یه چاشنی ترس و بقا داره، که این قضیه نشون میده دقیقا پایه گذاری سایلنت هیل بر همین اساس میتونه باشه و بس ! بعدشم تا حالا دقت کردید که اگر بخوان بازی در سبک سوروایوال هارور درست کنن، اصلا برای چی حتما باید داخل منطقه سایلنت هیل اتفاق بیفته ؟! :d اینجاست که نشون میده ایده ها و اهداف تیم سایلنت (لعنت خدا بر این کونامی که این تیم رو زد پَرپَرش کرد..:|:d) دقیقا بر اساس یه فلسفه و ایده های خاص بوده که هرکسی نمیتونه اون رو به نحو احسنت پیاده سازی کنه ! یعنی اصلا نمیتونه، حالا شاید ژاپنی ها بتوانند، ولی غربی ها اصلا نمیتونند چنین کاری رو بکنن، نمونه ـش هم میشه از روی عناوین غربی نظیر Downpour و Homecoming دقیقا این قضیه رو حس کرد ! یعنی اینهارو اگر بخوایم با نسخه های ژاپنی که توسط "تیم سایلنت" ساخته شد مقایسه کنیم، یعنی پشیزی ارزش ندارند ! چون هیچ بویی از اون نسخه ها نبردند ! نه خبری از اون دیالوگ های عمیق و زیبا و صدالبته فلسفی و روانشناسانه بودش، نه موسیقی درست حسابی داشتند، یعنی اینطوری بگم، اصلا هیچی نداشتند..:|:d
یه نکته نگران کننده دیگری هم که بودش، اینه که یعنی خودم واقعا از این قضیه خیلی ترس دارم که نکنه بازی فقط فقط فقط ترس باشه ! چون اگر اینطور باشه اصلا میخوام صدسال سیاه عرضه نشه، چون اینجوری با اون نسخه های قبلی غربی اصلا فرقی نخواهند داشت ! ولی خُب یه دلگرمی که دارم، اینه که دایرکتور سایلنت هیل 4 و چند تن دیگر از اعضای تیم سایلنت الان داخل کوجیما پروداکشن هستند و از نظری خیال آدم رو راحت میکنند !
بعدشم حضور نُرمن ریدوس هست ـش که اینهم نگرانی های خودش رو داره ! :d اصلا سابقه نداشته کونامی بخواد تا بحال روی فرنچایز سایلنت هیل انقدر سرمایه گذاری و هزینه بکنه، نهایتا بخواد بازی رو با موتور Fox Engine و بازیگرهای شهیر و استودیوی عالی و سازنده معروف بسازه ! :d این رو از این لحاظ گفتم چون فکر میکنم، ناشر (یعنی همین کونامی) میخواد با این کار طیف جدیدی از طرفدارا رو برای این سری تشکیل بده ! که اگر اینطور باشه ! رسما باید با این سری خداحافظی کرد، چون دیگه واقعا نمیشه کاریش کرد ! البته شخصا امیدوارم که اُستاد کوجیما از پَس این کار برخواهند آمد و موفق خواهند شد، چون در وهله اول، ایشون یه ژاپنی هستند، این خیلی مهمه ! :d بعدشم کوجیما اصلا آدمی نیست که بخواد روی یه وِیژگی تمرکز کنه و قضیه رو لوس کنه ! این رو به وضوح میشه از روی سری متال گیر حس کرد ! آنچنان دیالوگ ها و صحنه های زیبایی رو این بازی داره که اصلا نمیشه به کارش شک کرد ! :d
حلاصه اینطوری بگم که فقط فقط فقط ترس مهم نیست ! دیگه نمیدونم چطوری بیشتر از این قضیه رو توضیح بدم، چون فکر کنم کسانی که بخوان منظورم رو گرفته باشند، حتما متوجه شدند و بعدشم توصیه من به دوستان (اونهایی که تا حالا نسخه های اصیل سری رو تجربه نکردند..) اینه که یه سر حتما نسخه Silent Hill HD Collection رو بازی کنن، اونوقت با این قضیه آشنایی کاملی رو خواهند داشت، و متوجه این قضیه خواهند شد !
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
خب این فقط یکی از جنبه های ترس هست و اگه شما تجربه بازی با 3 شماره اول رو داشته باشی متوجه میشی که چنین چیزی بصورت خیلی عمیقتر و بالفعل تو این سری وجود داره و چیزی که باعث بوجود اومدن چنین چیزی هست، چیزی نیست جز داستان فوق العاده قوی و عمیق و حتی فلسفی (بطور خاصی در مورد شماره 2) و ادغام شدن داستان و اتمسفر این سه شماره باعث میشه که شما برای خود کارکتر بازی و سرنوشتش احساس نگرانی بکنی و استرس داشته باشی. نه اینکه به این فکر کنی الان چی میشه!
و البته اینکه شما داری روی تریلزی قضاوت میکنی که گفته شده هیچ ربطی به بازی اصلی نداره و حتی هیچ چیزی از داستان بازی معلوم نیست! و شک من و طرفدارای قدیمی این بازی از اینه که کوجیما هیچوقت یه داستان پردازی هارور نداشته و این حرفهای کوجیما بیشتر شبیه حرفای یه آدم ناشی و آماتور هست نسبت به این سبک و این بازی. نشون به اون نشون که حتی اگه خود شما بخوای یه بازی ترسناک درست کنی مسلما برای تعریف از بازی خودت خیلی بهتر از ایشون میتونی حرف بزنی.
پ.ن1: من خودم عاشق سری متال گیر هستم و واقعا هیچ کسی نمیتونه نظیر این سری رو بسازه. اما معمولا هر کی تو یه کاری استاده!

خب بهترین تعریف اینه که بگیم که این بازی میتونه (تازه نه 100%) میتونه در نوع خودش بازی قابل قبولی باشه، اما بعنوان یه SH ؟! شک دارم! همینطوریش خیلی از طرفدارا میگن سایلنت هیل فقط 1و2و3و4 (من که میگم فقط 1و2و3).
من خودم اکثر سایلنت هیل ها رو بازی کردم. به غیر از چندتایی مثل این آخری که حالم رو بد کرد و 4. اما دیگه قضیه رو خیلی دارید الکی بزرگش میکنید. هنوز نه به داره نه به باره شما دارین میگید سایلنت هیل مرد! من متوجه نمیشم اصلا این حرفا برای چیه؟ میگید داستان. خوب برادر من شما از دستان این بازی چی میدونی؟ به داستان سرایی و نویسندگی کوجیما شک داری؟ والا سایلنت هیل تو این چند شماره آخرش رسما همه چی رو خراب کرده. اونموقع باید به فکر اینا میبوددید نه الان که چندتا از بزرگ های صنعت هنر گیم و سینما و موسیقی جمع شدن که روح تازه ای بهش بدن. در ضمن اگر داستان همینی میخواد باشه که توی این دمو بود، (جریانات و اخباری که از طریق رادیو اعلام میشه) قول میدم با داستان بسیار خفنی طرف هستیم.
در ضمن یه کنایه به اینکه بازی چقدر ترسناکه، شد حرفای یه آدم آماتور؟ من اصلا متوجه برخورد های شما دو نفر نمیشم! مطمئن باشید خیلی ها طرفدار این بازی هستن و خیلی ها هم میفهمن که سایلنت هیل یعنی چی! اما هیچ کس رو فعلا به غیر از شما دو نفر ندیدم که سر یه دمو، کل کوجیما و سایلنت هیل و .... رو بزنه منفجر کنه.
 

lmessi

کاربر سایت
Jun 3, 2014
191
نام
iman
خب این فقط یکی از جنبه های ترس هست و اگه شما تجربه بازی با 3 شماره اول رو داشته باشی متوجه میشی که چنین چیزی بصورت خیلی عمیقتر و بالفعل تو این سری وجود داره و چیزی که باعث بوجود اومدن چنین چیزی هست، چیزی نیست جز داستان فوق العاده قوی و عمیق و حتی فلسفی (بطور خاصی در مورد شماره 2) و ادغام شدن داستان و اتمسفر این سه شماره باعث میشه که شما برای خود کارکتر بازی و سرنوشتش احساس نگرانی بکنی و استرس داشته باشی. نه اینکه به این فکر کنی الان چی میشه!
و البته اینکه شما داری روی تریلزی قضاوت میکنی که گفته شده هیچ ربطی به بازی اصلی نداره و حتی هیچ چیزی از داستان بازی معلوم نیست! و شک من و طرفدارای قدیمی این بازی از اینه که کوجیما هیچوقت یه داستان پردازی هارور نداشته و این حرفهای کوجیما بیشتر شبیه حرفای یه آدم ناشی و آماتور هست نسبت به این سبک و این بازی. نشون به اون نشون که حتی اگه خود شما بخوای یه بازی ترسناک درست کنی مسلما برای تعریف از بازی خودت خیلی بهتر از ایشون میتونی حرف بزنی.
پ.ن1: من خودم عاشق سری متال گیر هستم و واقعا هیچ کسی نمیتونه نظیر این سری رو بسازه. اما معمولا هر کی تو یه کاری استاده!

خب بهترین تعریف اینه که بگیم که این بازی میتونه (تازه نه 100%) میتونه در نوع خودش بازی قابل قبولی باشه، اما بعنوان یه SH ؟! شک دارم! همینطوریش خیلی از طرفدارا میگن سایلنت هیل فقط 1و2و3و4 (من که میگم فقط 1و2و3).
من فن این بازی نیستم ولی یکم صبر کنید تا داستان یا چیز خاص دیگه ای منتشر بشه بعد بگید نمیتون به عنوان سایلنت هیل موفق باشه...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر