Kojima برای نمایش در TGS با هوش مصنوعی دشمنان به مشکل برخورده است

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
metal-gear-solid-ground-zeroes-phantom-pain.jpg


آقای Hideo Kojima قرار است در نمایشگاه بازی های رایانه ای توکیو (TGS)، بخشی از گیم پلی بازی Ground Zeroes که مقدمه ای بر Metal Gear Solid V: The Phantom Pain است را به نمایش بگذارد اما ایشان به مشکل برخورده اند.
اینطور که اعلام کرده اند دشمنان به قدری غیرقابل پیش بینی هستند که نمی توان یک نمایش از پیش تعیین شده را در نظر گرفت. ایشان طی یک سری توئیت به زبان ژاپنی گفته اند:
اگر قرار است دمو را در صحنه نمایش ببینید، شاید مجبور شوم که بازی را قبل از به پایان رساندن متوقف کنم. خدای من، دموی روی صحنه 100 درصد سخت تر است. رفتار دشمنان هر سری متفاوت است است و این مورد به من کمک نخواهد کرد زیرا نمی توانم حدس بزنم چه خواهد شد. موقع بازی کردن فهمیدم که نمی توان یک نمایش از پیش تعیین شده را تهیه کرد. اگر ما قرفه خودمان را داشتیم، می توانستیم با افزایش زمان مورد به مورد کارهایی را انجام دهیم اما این دفعه چنین نیست.
نظر شما پیرامون چنین هوش مصنوعی چیست؟
DS
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
ببین چه هوش مصنوعی ساختن که خودشون نمیتونن پیش بینی بکنن چه کاری انجام میده:bighug: حالا درسته خیلی اش هایپه ولی اگه 10 درصد هم درست باشه کاری رو توی بازی به صورت آفلاین کردن که بلیزارد مجبور میکرد گیمر ها آنلاین باشن تا بتونه حدودا همچین چیزی رو توی Diablo III بیاره:x
دمش گرم. فقط امیدوارم گرافیک بازی روی نسل بعد همون چیزی باشه که نشون دادن. از اون بالاتر نمیخوایم ولی دیگه از اون پایین تر هم نباشه. در هر صورت Respect#
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,044
نام
محمد امین
تو نمایش های عمومی اگر نتونی روی بازی کنترل داشته باشی نمی تونی اون حس بازی رو به تماشاچی ها منطقل کنی معمولا بهترین قسمت بازی که هیجانی بالای داره رو برای نمایش انتخاب می کنن حالا فرض کن به خاطر هوش مصنوعی بالای بازی کل دشمن ها استتار بکنن و تو مجبور باشی برای پیدا کردن هر کدومشون کلی وقت بگزاری که قطعا باعث خسته شدن تماشاگرا میشه
 

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,614
نام
Armin
من خوشحالم که این بازی امسال نمیاد چون تنها گوتی جهان ( حالا امسال:D ) جی تی ای 5 خواهد بود:D و اگه حق انتخاب بین جی تی ای و متالگیر داشتم صد درصد جی تی ای رو انتخاب میکردم:D
امیدوارم هوششون همینجوری باشه:D چون کلی راه برای هرمرحله هم گذاشته اینجوری بازی خیلی حرفه ای تر میشه!
شروین اشتباه نکن . درسته GTA یه ابر شاهکاره . ولی MGS فقط یه بازی نیست . یه جور روش زندگیه :d یه جور مسلک و آئینه .:)
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
این نشون میده که بازی واقعاً Open World ـه، الان دیگه مکانیزم هم بازی ها باید اینطوری بشه ! چقدر هوش مصنوعی دشمن ها متنوع و گسترده است که خود سازنده بازی هم نمی تونه حدس بزنه باید چیکار کنه !! و قسمت حوشحال کننده هم اینه که بازی روی سخت ترین درجه اجرا میشه اون هم روی PS4 و باید منتظر شنیدن صدای آلارم معروف بازی و علامت تعجب باشیم !
اینطوری هوادارهای قدیمی بازی نفس راحتی خواهند کشید ! ( حداقل در این دو مورد )،

اولین صدای دینگ معروف و علامت تعجبی که بالای سر دشمن میاد واسه من بسه فعلاً حالا دشمن هر غلطی می خواد بکنه !! :D

باید دید پر شدن خون در درجه سختی به چه صورت ِ و آیا مثل گیم پلی بوده که اولین سالگرد کوجیما پروداکشن LA بوده یا خیر
به هر حال نکته ای که خیلی مهم در حرفهای کوجیما گیم پلی که قرار اجرا بشه بر روی سخت ترین درجه ممکن ِ هستش و احتمال افتادن هر اتفاقی هم هستش
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
فکر کنم توی TGS 2006 بود که کوجیما اومد MGS 4 رو نشون بده دو-سه بار مرد:d کلا برخلاف بقیه که میزارن روی درجه ی سختی Baby Got Back! این میذاشت روی درجه You're Gonna Die Muther Tucker و بیچاره میشد میخواست یه مرحله رو رد کنه:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر