سازنده : Tripwire Interactive
ناشر : Tripwire Interactive
پلتفرم : PC
سبک : شوتر Co-op/تکنفره
تاریخ انتشار : 4/21/2015 بصورت Early Access
پاریس در آتش می سوزد. خاکستر و تکه های کاغذ در خیابان های تاریک شهر به فراوانی یافت میشوند، جایی که ادارات و خودروها به طور مرموزی رها شده اند.
بعد از چند لحظه از گشوده شدن سوراخی Zed ، موجود ترسناکی با پوست سبز و لزج به سرعت بیرون می آید. Zed عقلی در حد کودک خردسال دارد اما فقط یک هدف در ذهن اوست. کشتن !
بعد از چند قدم خروج از سوراخ با شلیک گلوله از پا می افتد. با چند گلوله بیشتر خون به اطراف پاشیده شده و Zed های بیشتری بیرون می آیند. همه در حین تماشای پیچیده ترین سیستم Gore در صنعت گیم در اتاق تاریک کنفرانس استدیو Tripwire Interactive می خندند. مکانیسمی که از زمان عرضه Red Orchestra 2 در سال 2011 مشغول به طراحی آن بوده اند.
Bill Munk کارگردان و انیماتور ارشد و یکی از بنیانگذاران استدیو می گوید: "Killing Floor بازی ساده ای است. با سلاح های خود دشمنان را کشته و برای آن پول دریافت می کنید بدین وسیله سلاح های بهتری را می توانید بخرید. هرچقدر این فرآیند لذت بخش تر باشد بازی نیز موفقیت بیشتری خواهد داشت." وی اکثر جملات خود را در مورد بازی با "مریض ترین حالت ممکن" به پایان می رساند.
David Hensly کارگردان هنری Killing Floor 2 می گوید: " از زمان شروع ساخت بازی می خواستیم Gore مهمترین ویژگی بازی باشد. سیستم GHOUL بازی Soldier of Fortune برای ما الهام بخش بود اما میخواستیم بهتر عمل کنیم." Tripwire سیستم Gore بازی را MEAT مخفف Massive Evisceration and Trauma نامگذاری کرده که جزئیات و گرافیک بیشتری از نمونه مشابه Soldier of Fortune دارد اما به اندازه آن بواسطه تکه تکه شدن واقع گرایانه صورت انسان آزار دهنده نیست.
95 انیمشن مرگ مختلف بین نقاط مرگ (سر ، گردن ، سینه ، شکم و دست و پاها ) برای هر Z وجود وجود دارد. بواسطه فروش 2.5 میلیون از نسخه اول Killing Floor ، آنها توانایی مالی لازم را برای استخدام متخصص Motion Capture و ضبط تمام حرکات Zed ها در استدیو Motion Capture در Los Angeles داشتند.Munk بیش از 3000 فیلم از Zed ها ، حملات نزدیک و پر کردن تفنگ ها گرفته است. Zed هایی که زمانی مانند Bot های Unreal Tournament رفتار خشکی داشتند اکنون رفتاری طبیعی از خود نشان می دهند.
همچنین سلاح های Tripwire همیشه بخاطر عملکرد واقع گرایانه خود زبانزد بوده اند. از تفنگ های نظامی مدرن ، کلاسیک قدیمی تا سلاح هایی با طراحی جنون آمیز ، Killing Floor 2 با لیستی بلند بالا از ابزارآلات قتل چه سلاح های سرد و گرم نیازهای هر گیمری را برطرف می کند.
لازم به ذکر می باشد که در مرحله Early Access بازیکنان میتوانند از تجربه ای کامل لذت ببرند. بازی در این وضعیت حداقل شامل ویژگی های زیر خواهد بود :
- 3 مرحله غیرخطی
- 4 کلاس مختلف
- 11 دشمن Zed بهمراه یک Boss
- 27 سلاح
- 7 کاراکتر مختلف
- پشتیبانی از محتوای ساخته شده توسط کاربران
تصاویر :
صفحه بازی در فروشگاه Steam
سیستم مورد نیاز :
Minimum :
- CPU: Core 2 Duo E8200 2.66GHz or Phenom II X2 545
- GPU: GeForce GTS 250 or Radeon HD 4830
- RAM: 3GB
- OS: Win7 64
Recomended :
- CPU: Core 2 Quad Q9550 2.83GHz or Phenom II X4 955
- GPU: GeForce GTX 560 or Radeon HD 6950
- RAM: 4GB
- OS: Win7 64
آخرین ویرایش: