Just Cause 3

260-cover-reveal-610x343-wm.jpg


Developer: Avalanche Studios
Publisher: Square Enix
Platfrom(s): XBOX ONE- PS4 - PC
Release Date: December 1 2015
Geener(s):Action-adventure


عنوان Just Cause 3 بطور رسمی برروی کاور ماه دسامبر مجله gameinformer رونمایی شد.این عنوان قرار است در سال 2015 برای سه پتلفورم Xbox One-PS4 و PC عرضه گردد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: AchyTunic

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
این بازیـه مظلومـ GOLD شد و انگار نه انگار :( :d

JUST CAUSE3 IS GOLD TODAY
AWESOME WORK TO OUR TEAM TAKING THIS CREATION OF OURS AND HAVE EVOLVED IT WITH EXCELLENCE
کریستوفر سندبرگ

Rico comes home to save his homeland Medici form the rule of despotic and manic General Di Ravello
This man and Rico go way back
Di Ravello is actually the reason why Rico left his home in the first place , so it’s no secret they are not on the best terms
This challenge is the hardest Rico has yet to face
Not only will he need to free the people of Medici and beat Di Ravello , but also protect his friends
Let’s see how good Rico really is at multi-tasking
Story Trailer
watch?v=b-XRT-YpJIw
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,133
نام
متوئیدی
خدا کنه از اون عنوان هایی بشه که چراغ خاموش میاد همه 9 و 10 ها رو ردیف میکنه. بنظرم استحقاقش رو دارن دو شماره قبلی واقعا لذت بخش بودن.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
از بچه ها اینجا کسی هست بخواد بازیشو بخره؟؟؟؟ اگر هست لطفا وقتی خرید بیاد خوب تعریف کنه ببینیم چطوره.
من خودم منتظر نمره هاشم هرچند زیاد 2نسخه ی قبلی به دلم ننشست اما گیم پلی این نسخه خیلی باحاله
 

Pixels

کاربر سایت
Oct 10, 2015
27
خب به سلامتی همون طور که دوست عزیزمون پست بالایی گفت نسخه Day One بازی برای X1 و Ps4 اومده با قیمت 240 تومن !
12898533865097789690_thumb.jpg


باکس آرت خیلی خفنی داره ، امیدوارم بازیش هم خفن باشه
جالبه هنوز نقدی نیومده ، لیست تروفی نیومده و ... خود بازی رسیده دست مردم
لابد الان بری ی.و.ت.ی.و.ب کلی ازش Walkthrough هست ! :|
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
خب به سلامتی همون طور که دوست عزیزمون پست بالایی گفت نسخه Day One بازی برای X1 و Ps4 اومده با قیمت 240 تومن !
12898533865097789690_thumb.jpg


باکس آرت خیلی خفنی داره ، امیدوارم بازیش هم خفن باشه
جالبه هنوز نقدی نیومده ، لیست تروفی نیومده و ... خود بازی رسیده دست مردم
لابد الان بری ی.و.ت.ی.و.ب کلی ازش Walkthrough هست ! :|
بازی 1 دسمابر ریلیز رسمی میشه بازی هم خیلی وقته گلد شده و معلوم بود که خیلی زود تر میرسه دست ملت ...
 

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
امروز نسخه Day One Edition نسخه PS4 به دستم رسید و چند ساعتی بازی کردم:
zqzo8wm2gnvr4jp0vp82.jpg

قبل از هر چیز باید بگم بازی پچ روز اول داره که حجمش 2.5 گیگابایت هستش و هنوز دانلود و نصبش نکردم. بعد از نصب و اجرای بازی چیزی که به نظر زیبا میاد طراحی و جزییات بدن ریکو هست. حرکات ریکو خیلی نرم تر شده و با محیط تعامل بیشتری داره. حرکات ریکو مثل قبل تو ذوق نمیزنه مخصوصا انیمشن های ریکو هنگام استفاده از Wing Suit واقعا عالی طراحی شده. استفاده از Wing Suit لذت خوبی داره و کنترلش هم کمی سخت هست و اگه دقت نکنید حتما کله ریکو با آسفالت یکی میشه! محیط بازی همه المان های مربوط به یک Open World پر جزییات رو داره ولی اول از هر چیزی باید به Just Cause باز ها بگم که نقشه بازی کوچیکتر از نسخه قبلی هستش. مخصوصا خشکی ها خیلی کمتر از نسخه قبلیه اما جزییات نقشه و لوکیشن ها خیلی بیشتر شده. همون ابتدا بازی از کیفیت بالای تکسچر ها و دشت های پر از گل دهنتون به اندازه کافی باز خواهد ماند! افکت انفجار هم دیگه جای بحث نداره و فوق العاده عالی طراحی شده. افکت انفجار مو رو به تن سیخ میکنه و همراه با صدای مهیبش صحنه های زیبایی رو خلق میکنه. به شخصه تا به حال چنین افکت انفجاری در هیچ بازی ندیده بودم! از صدای انفجار گفتم, پس باید اعتراف کنم یکی از بهترین صدا گذاری در بازی ها را در این نسخه شاهد خواهید بود.از صدای شلیک اسلحه ها گرفته تا صدای پرندگان دریایی همگی با دقت و جزییات طراحی و ایجاد شده اند. فیزیک بازی واقعا بی نظیره شما میتونید همه چیز رو نابود کنید و به اتش بکشید. فیزیک بدن دشمنان و خیلی بهتر شده, وقتی بهشون شلیک میکنید احساس سنگینی ضربات گلوله را حس خواهید کرد. طراحی آب (مخصوصا زیرش!) فوق العاده هست. نور خورشید از سطح آب رد میشه و افکت HDR به زیبایی صحنه افزوده. انیمشین های ریکو در حال شنا کردن فوق العاده نرم تر و طبیعی تر شده و مثل قبل فقط شنا غورباقه نمیره! از اینا گذشته Draw Distance در بازی خیلی عالیه و با توجه به نسخه قبلی که بهترین Draw Distance نسل هفت رو ارایه میداد اگه غیر از این بود بعید بودش!

تعداد زیادی عکس از نسخه PS4 گرفتم که تقریبا 30 تاشون رو آپلود کردم و اینجا قرار میدم تا با گرافیک بصری فوق العاده بازی اشنا بشید و هم قدرت سازندگان بازی رو در خلق چنین محیط های زیبا و پر جزییاتی همراه با Draw Distance خیره کننده رو از نزدیک ببینید:

(کیفیت بازی از تصاویر بالاتره)




با این همه جزییات در محیط, بازی فوق العاده نرم اجرا میشه و مشکل خاصی تو فریم ریت بازی ندیدم. نقطه قوت بازی, گرافیک فنیش هستش که واقعا در نوع خودش کم نظیره. اما یک سری اشکالاتی در سایه های دور تر دیده میشه و همچنین مشکل لود نشدن تکسچر های دور دست که البته زیاد ازار دهنده نیستن. میان AA در بازی عالیه و تقریبا همه اشیا رو پوشش میده و به زیبایی بازی افزوده. ولی برای محیط های دور دست میتونست بهتر باشه. نکته دیگه هم لرزش تصویر بازی هنگام تغییر دوربین هست که البته سریعا بهش عادت میکنید و مشکل خاصی نداره.دنیای بازی بسیار زیبا طراحی شده، محیط بازی یک جزیره بزرگ در دریای مدیترانه هستش که آب و هوای مختلفی رو هم شامل میشه. در بازی محیط های فراوانی مثل روستا ها, نواحی ساحلی, جنگل های بزرگ, مراتع , محیط های کوهستانی و..... رو دیدم که واقعا هر کدوم با جزییات طراحی شده بودن. سربازان ژنرال راولو همه نقاط این جزیره رو گرفتن و شما میتونید تک تک مناطق رو از کنترلشون خارج کنید. قسمت هایی که تحت کنترل راولو هست در نقشه به صورت قرمز و مناطق تحت کنترل ریکو و افرادش با رنگ آبی نمایش داده شده. کماکان نحوه آزادی مناطق مثل نسخه قبلی هست با این تفاوت که در این نسخه افراد ریکو برای ازاد سازی مناطق به شما کمک میکنن و با نیرو های دشمن درگیر میشن. ریکو هم شخصیت پخته تری شده و میشه اینو از دیالوگ هایی که میگه فهمید. به دوستانش اهمیت میده و دیگه اون ادمی قبلی که مثل ترمیناتور میکشت و میرفت جلو نیست! داستان بازی چیز خاصی نداره و فعلا حول رفیق روفقای ریکو میگرده که میخوان در جزیره مستقل بشن و نیرو های راولو رو بندازن بیرون! البته تمرکز Just Cause همیشه روی گیم پلی بوده و این نسخه هم از لحاظ گیم پلی فوق العاده هست و حتی از نسخه قبل هم پیشی میگیره. جَنگوک بازی های ریکو هنوز هم سر جاشون موندن و حتی بهتر و خنده دار تر هم شدن. بازی هدف اصلیش تفریح و لذت بردنه و مطمئن باشید Just Cause 3 این وظیفه رو به طور کامل انجام داده.

هوش مصنوعی دشمنان در سطح خوبی قرار داره. دشمنان با محیط تعامل دارن و سنگر میگیرن و سریعا تقاضا نیروی پشتیبانی میکنن، البته هر چه قدر هم هوش مصنوعی دشمنان بالا باشه در مقابل ریکو چیزی برای عرضه ندارن و شما میتونید تک تک دشمنان رو بدون مشکل خاصی نابود کنید. در مقابل هوش مصنوعی افراد ریکو تعریف خاصی نداره که خب طبیعی هم هست. چونکه ریکو به اندازه کافی قابلیت های مختلف و غیر طبیعی برای نابودی دشمنان در اختیار داره و اگر هوش مصنوعی یاران خودی همانند دشمنان بود دیگر تقریبا هیچ موجودی در بازی حریف ریکو نمیشد! برای نابودی یک منطقه راه های زیادی وجود داره. قلاب ریکو خیلی پیشرفته تر شده و میتونه اشیا مختلف رو به سمت همدیگه بکشه یا پرت کنه. میتونید با کشیدن یک بشکه حامل سوخت به طرف چندین منبع گاز نصف یک پایگاه رو به اتش بکشید و از دور نظاره گر نابود شدن پایگاه و فرار دشمنان بنشینید! وسیله های نقلیه بازی هم فوق العاده متنوع هستن و دیگه نیازی به توضیح نیست. از جت جنگنده تا جت اسکی برای شما فراهم شده. نکته دیگه قابلیت آپگرید ماشین و موتور و هلیکوپتر و...هست. شما میتونید ماشین هاتون رو آپگرید کنید و گزینه های مختلفی برای این امر تو بازی وجود داره. جالبه اینه که تو این چند ساعتی که بازی کردم به باگی هم برخورد نکردم و این امر نشون دهنده این هست که بچه های Avalanche Studio فهمیدن که باگ ها چه قدر میتونن از لذت یک بازی Open World کم کنن و معلومه بازی چندین هفته توسط تستر ها و باگ گیر ها جویده شده و بعد به دست ما رسیده!

به عنوان حرف اخرم باید بگم از همه طرف با یک عنوان شاد، سرزنده و مفرح طرف هستید. اگه دیگه از بازی های غمگین با محیط های تاریک خسته شدید پس بهتره یه سری به این جزیره تو دریای مدیترانه بزنید و با Wing Suit در دنیای پر جزییات و خوش آب و رنگ یک جزیره مدیترانه ای جتستجو کنید و بر فراز کوه ها پرواز کنید و با قلاب از هواپیما جت آویزون بشید یا روی بال هواپیما جفتک بندازید! از زیر آب تا نوک بلند ترین کوه در بازی را میتونید طی کنید و چیزی مانع شما نخواهد بود. از ایراداتی مثل داستان سطحی و یک سری از ماموریت های بازی بگذریم باید بگم با عنوان خیلی خوبی طرف هستید که میتونه هفته ها شما رو سرگرم کنه و خاطرات خنده داری رو براتون رقم بزنه.
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
WOW باید بگم که فکم رسما افتاد :((
برادر @MEHRDAD.F یـ چند تا شات بیزحمت از شب بازی مخصوصا هنگام سقوط آزاد (با جت یا با چتر) از دورنمای شهری بازی بنداز انصفا بازی اون موقع چشم نوازی میکنه خیلی :((
 

pooyan8683

کاربر سایت
Dec 25, 2012
127
نام
پویان
امروز نسخه Day One Edition نسخه PS4 به دستم رسید و چند ساعتی بازی کردم:
zqzo8wm2gnvr4jp0vp82.jpg

قبل از هر چیز باید بگم بازی پچ روز اول داره که حجمش 2.5 گیگابایت هستش و هنوز دانلود و نصبش نکردم. بعد از نصب و اجرای بازی چیزی که به نظر زیبا میاد طراحی و جزییات بدن ریکو هست. حرکات ریکو خیلی نرم تر شده و با محیط تعامل بیشتری داره. حرکات ریکو مثل قبل تو ذوق نمیزنه مخصوصا انیمشن های ریکو هنگام استفاده از Wing Suit واقعا عالی طراحی شده. استفاده از Wing Suit لذت خوبی داره و کنترلش هم کمی سخت هست و اگه دقت نکنید حتما کله ریکو با آسفالت یکی میشه! محیط بازی همه المان های مربوط به یک Open World پر جزییات رو داره ولی اول از هر چیزی باید به Just Cause باز ها بگم که نقشه بازی کوچیکتر از نسخه قبلی هستش. مخصوصا خشکی ها خیلی کمتر از نسخه قبلیه اما جزییات نقشه و لوکیشن ها خیلی بیشتر شده. همون ابتدا بازی از کیفیت بالای تکسچر ها و دشت های پر از گل دهنتون به اندازه کافی باز خواهد ماند! افکت انفجار هم دیگه جای بحث نداره و فوق العاده عالی طراحی شده. افکت انفجار مو رو به تن سیخ میکنه و همراه با صدای مهیبش صحنه های زیبایی رو خلق میکنه. به شخصه تا به حال چنین افکت انفجاری در هیچ بازی ندیده بودم! از صدای انفجار گفتم, پس باید اعتراف کنم یکی از بهترین صدا گذاری در بازی ها را در این نسخه شاهد خواهید بود.از صدای شلیک اسلحه ها گرفته تا صدای پرندگان دریایی همگی با دقت و جزییات طراحی و ایجاد شده اند. فیزیک بازی واقعا بی نظیره شما میتونید همه چیز رو نابود کنید و به اتش بکشید. فیزیک بدن دشمنان و خیلی بهتر شده, وقتی بهشون شلیک میکنید احساس سنگینی ضربات گلوله را حس خواهید کرد. طراحی آب (مخصوصا زیرش!) فوق العاده هست. نور خورشید از سطح آب رد میشه و افکت HDR به زیبایی صحنه افزوده. انیمشین های ریکو در حال شنا کردن فوق العاده نرم تر و طبیعی تر شده و مثل قبل فقط شنا غورباقه نمیره! از اینا گذشته Draw Distance در بازی خیلی عالیه و با توجه به نسخه قبلی که بهترین Draw Distance نسل هفت رو ارایه میداد اگه غیر از این بود بعید بودش!

تعداد زیادی عکس از نسخه PS4 گرفتم که تقریبا 30 تاشون رو آپلود کردم و اینجا قرار میدم تا با گرافیک بصری فوق العاده بازی اشنا بشید و هم قدرت سازندگان بازی رو در خلق چنین محیط های زیبا و پر جزییاتی همراه با Draw Distance خیره کننده رو از نزدیک ببینید:

(کیفیت بازی از تصاویر بالاتره)




با این همه جزییات در محیط, بازی فوق العاده نرم اجرا میشه و مشکل خاصی تو فریم ریت بازی ندیدم. نقطه قوت بازی, گرافیک فنیش هستش که واقعا در نوع خودش کم نظیره. اما یک سری اشکالاتی در سایه های دور تر دیده میشه و همچنین مشکل لود نشدن تکسچر های دور دست که البته زیاد ازار دهنده نیستن. میان AA در بازی عالیه و تقریبا همه اشیا رو پوشش میده و به زیبایی بازی افزوده. ولی برای محیط های دور دست میتونست بهتر باشه. نکته دیگه هم لرزش تصویر بازی هنگام تغییر دوربین هست که البته سریعا بهش عادت میکنید و مشکل خاصی نداره.دنیای بازی بسیار زیبا طراحی شده، محیط بازی یک جزیره بزرگ در دریای مدیترانه هستش که آب و هوای مختلفی رو هم شامل میشه. در بازی محیط های فراوانی مثل روستا ها, نواحی ساحلی, جنگل های بزرگ, مراتع , محیط های کوهستانی و..... رو دیدم که واقعا هر کدوم با جزییات طراحی شده بودن. سربازان ژنرال راولو همه نقاط این جزیره رو گرفتن و شما میتونید تک تک مناطق رو از کنترلشون خارج کنید. قسمت هایی که تحت کنترل راولو هست در نقشه به صورت قرمز و مناطق تحت کنترل ریکو و افرادش با رنگ آبی نمایش داده شده. کماکان نحوه آزادی مناطق مثل نسخه قبلی هست با این تفاوت که در این نسخه افراد ریکو برای ازاد سازی مناطق به شما کمک میکنن و با نیرو های دشمن درگیر میشن. ریکو هم شخصیت پخته تری شده و میشه اینو از دیالوگ هایی که میگه فهمید. به دوستانش اهمیت میده و دیگه اون ادمی قبلی که مثل ترمیناتور میکشت و میرفت جلو نیست! داستان بازی چیز خاصی نداره و فعلا حول رفیق روفقای ریکو میگرده که میخوان در جزیره مستقل بشن و نیرو های راولو رو بندازن بیرون! البته تمرکز Just Cause همیشه روی گیم پلی بوده و این نسخه هم از لحاظ گیم پلی فوق العاده هست و حتی از نسخه قبل هم پیشی میگیره. جَنگوک بازی های ریکو هنوز هم سر جاشون موندن و حتی بهتر و خنده دار تر هم شدن. بازی هدف اصلیش تفریح و لذت بردنه و مطمئن باشید Just Cause 3 این وظیفه رو به طور کامل انجام داده.

هوش مصنوعی دشمنان در سطح خوبی قرار داره. دشمنان با محیط تعامل دارن و سنگر میگیرن و سریعا تقاضا نیروی پشتیبانی میکنن، البته هر چه قدر هم هوش مصنوعی دشمنان بالا باشه در مقابل ریکو چیزی برای عرضه ندارن و شما میتونید تک تک دشمنان رو بدون مشکل خاصی نابود کنید. در مقابل هوش مصنوعی افراد ریکو تعریف خاصی نداره که خب طبیعی هم هست. چونکه ریکو به اندازه کافی قابلیت های مختلف و غیر طبیعی برای نابودی دشمنان در اختیار داره و اگر هوش مصنوعی یاران خودی همانند دشمنان بود دیگر تقریبا هیچ موجودی در بازی حریف ریکو نمیشد! برای نابودی یک منطقه راه های زیادی وجود داره. قلاب ریکو خیلی پیشرفته تر شده و میتونه اشیا مختلف رو به سمت همدیگه بکشه یا پرت کنه. میتونید با کشیدن یک بشکه حامل سوخت به طرف چندین منبع گاز نصف یک پایگاه رو به اتش بکشید و از دور نظاره گر نابود شدن پایگاه و فرار دشمنان بنشینید! وسیله های نقلیه بازی هم فوق العاده متنوع هستن و دیگه نیازی به توضیح نیست. از جت جنگنده تا جت اسکی برای شما فراهم شده. نکته دیگه قابلیت آپگرید ماشین و موتور و هلیکوپتر و...هست. شما میتونید ماشین هاتون رو آپگرید کنید و گزینه های مختلفی برای این امر تو بازی وجود داره. جالبه اینه که تو این چند ساعتی که بازی کردم به باگی هم برخورد نکردم و این امر نشون دهنده این هست که بچه های Avalanche Studio فهمیدن که باگ ها چه قدر میتونن از لذت یک بازی Open World کم کنن و معلومه بازی چندین هفته توسط تستر ها و باگ گیر ها جویده شده و بعد به دست ما رسیده!

به عنوان حرف اخرم باید بگم از همه طرف با یک عنوان شاد، سرزنده و مفرح طرف هستید. اگه دیگه از بازی های غمگین با محیط های تاریک خسته شدید پس بهتره یه سری به این جزیره تو دریای مدیترانه بزنید و با Wing Suit در دنیای پر جزییات و خوش آب و رنگ یک جزیره مدیترانه ای جتستجو کنید و بر فراز کوه ها پرواز کنید و با قلاب از هواپیما جت آویزون بشید یا روی بال هواپیما جفتک بندازید! از زیر آب تا نوک بلند ترین کوه در بازی را میتونید طی کنید و چیزی مانع شما نخواهد بود. از ایراداتی مثل داستان سطحی و یک سری از ماموریت های بازی بگذریم باید بگم با عنوان خیلی خوبی طرف هستید که میتونه هفته ها شما رو سرگرم کنه و خاطرات خنده داری رو براتون رقم بزنه.

سلام
بازي شبيه فاركراي هستش؟ چون من نسخه هاي قبلو بازي نكردم
در مورد گرافيك به نظر نميرسه به ويچر و فاركراي ٤ برسه!
عكسا بيشتر شبيه نسل قبل ميمونه البته شايد اشتباه ميكنم
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
امروز نسخه Day One Edition نسخه PS4 به دستم رسید و چند ساعتی بازی کردم:

قبل از هر چیز باید بگم بازی پچ روز اول داره که حجمش 2.5 گیگابایت هستش و هنوز دانلود و نصبش نکردم. بعد از نصب و اجرای بازی چیزی که به نظر زیبا میاد طراحی و جزییات بدن ریکو هست. حرکات ریکو خیلی نرم تر شده و با محیط تعامل بیشتری داره. حرکات ریکو مثل قبل تو ذوق نمیزنه مخصوصا انیمشن های ریکو هنگام استفاده از Wing Suit واقعا عالی طراحی شده. استفاده از Wing Suit لذت خوبی داره و کنترلش هم کمی سخت هست و اگه دقت نکنید حتما کله ریکو با آسفالت یکی میشه! محیط بازی همه المان های مربوط به یک Open World پر جزییات رو داره ولی اول از هر چیزی باید به Just Cause باز ها بگم که نقشه بازی کوچیکتر از نسخه قبلی هستش. مخصوصا خشکی ها خیلی کمتر از نسخه قبلیه اما جزییات نقشه و لوکیشن ها خیلی بیشتر شده. همون ابتدا بازی از کیفیت بالای تکسچر ها و دشت های پر از گل دهنتون به اندازه کافی باز خواهد ماند! افکت انفجار هم دیگه جای بحث نداره و فوق العاده عالی طراحی شده. افکت انفجار مو رو به تن سیخ میکنه و همراه با صدای مهیبش صحنه های زیبایی رو خلق میکنه. به شخصه تا به حال چنین افکت انفجاری در هیچ بازی ندیده بودم! از صدای انفجار گفتم, پس باید اعتراف کنم یکی از بهترین صدا گذاری در بازی ها را در این نسخه شاهد خواهید بود.از صدای شلیک اسلحه ها گرفته تا صدای پرندگان دریایی همگی با دقت و جزییات طراحی و ایجاد شده اند. فیزیک بازی واقعا بی نظیره شما میتونید همه چیز رو نابود کنید و به اتش بکشید. فیزیک بدن دشمنان و خیلی بهتر شده, وقتی بهشون شلیک میکنید احساس سنگینی ضربات گلوله را حس خواهید کرد. طراحی آب (مخصوصا زیرش!) فوق العاده هست. نور خورشید از سطح آب رد میشه و افکت HDR به زیبایی صحنه افزوده. انیمشین های ریکو در حال شنا کردن فوق العاده نرم تر و طبیعی تر شده و مثل قبل فقط شنا غورباقه نمیره! از اینا گذشته Draw Distance در بازی خیلی عالیه و با توجه به نسخه قبلی که بهترین Draw Distance نسل هفت رو ارایه میداد اگه غیر از این بود بعید بودش!

تعداد زیادی عکس از نسخه PS4 گرفتم که تقریبا 30 تاشون رو آپلود کردم و اینجا قرار میدم تا با گرافیک بصری فوق العاده بازی اشنا بشید و هم قدرت سازندگان بازی رو در خلق چنین محیط های زیبا و پر جزییاتی همراه با Draw Distance خیره کننده رو از نزدیک ببینید:

(کیفیت بازی از تصاویر بالاتره)




با این همه جزییات در محیط, بازی فوق العاده نرم اجرا میشه و مشکل خاصی تو فریم ریت بازی ندیدم. نقطه قوت بازی, گرافیک فنیش هستش که واقعا در نوع خودش کم نظیره. اما یک سری اشکالاتی در سایه های دور تر دیده میشه و همچنین مشکل لود نشدن تکسچر های دور دست که البته زیاد ازار دهنده نیستن. میان AA در بازی عالیه و تقریبا همه اشیا رو پوشش میده و به زیبایی بازی افزوده. ولی برای محیط های دور دست میتونست بهتر باشه. نکته دیگه هم لرزش تصویر بازی هنگام تغییر دوربین هست که البته سریعا بهش عادت میکنید و مشکل خاصی نداره.دنیای بازی بسیار زیبا طراحی شده، محیط بازی یک جزیره بزرگ در دریای مدیترانه هستش که آب و هوای مختلفی رو هم شامل میشه. در بازی محیط های فراوانی مثل روستا ها, نواحی ساحلی, جنگل های بزرگ, مراتع , محیط های کوهستانی و..... رو دیدم که واقعا هر کدوم با جزییات طراحی شده بودن. سربازان ژنرال راولو همه نقاط این جزیره رو گرفتن و شما میتونید تک تک مناطق رو از کنترلشون خارج کنید. قسمت هایی که تحت کنترل راولو هست در نقشه به صورت قرمز و مناطق تحت کنترل ریکو و افرادش با رنگ آبی نمایش داده شده. کماکان نحوه آزادی مناطق مثل نسخه قبلی هست با این تفاوت که در این نسخه افراد ریکو برای ازاد سازی مناطق به شما کمک میکنن و با نیرو های دشمن درگیر میشن. ریکو هم شخصیت پخته تری شده و میشه اینو از دیالوگ هایی که میگه فهمید. به دوستانش اهمیت میده و دیگه اون ادمی قبلی که مثل ترمیناتور میکشت و میرفت جلو نیست! داستان بازی چیز خاصی نداره و فعلا حول رفیق روفقای ریکو میگرده که میخوان در جزیره مستقل بشن و نیرو های راولو رو بندازن بیرون! البته تمرکز Just Cause همیشه روی گیم پلی بوده و این نسخه هم از لحاظ گیم پلی فوق العاده هست و حتی از نسخه قبل هم پیشی میگیره. جَنگوک بازی های ریکو هنوز هم سر جاشون موندن و حتی بهتر و خنده دار تر هم شدن. بازی هدف اصلیش تفریح و لذت بردنه و مطمئن باشید Just Cause 3 این وظیفه رو به طور کامل انجام داده.

هوش مصنوعی دشمنان در سطح خوبی قرار داره. دشمنان با محیط تعامل دارن و سنگر میگیرن و سریعا تقاضا نیروی پشتیبانی میکنن، البته هر چه قدر هم هوش مصنوعی دشمنان بالا باشه در مقابل ریکو چیزی برای عرضه ندارن و شما میتونید تک تک دشمنان رو بدون مشکل خاصی نابود کنید. در مقابل هوش مصنوعی افراد ریکو تعریف خاصی نداره که خب طبیعی هم هست. چونکه ریکو به اندازه کافی قابلیت های مختلف و غیر طبیعی برای نابودی دشمنان در اختیار داره و اگر هوش مصنوعی یاران خودی همانند دشمنان بود دیگر تقریبا هیچ موجودی در بازی حریف ریکو نمیشد! برای نابودی یک منطقه راه های زیادی وجود داره. قلاب ریکو خیلی پیشرفته تر شده و میتونه اشیا مختلف رو به سمت همدیگه بکشه یا پرت کنه. میتونید با کشیدن یک بشکه حامل سوخت به طرف چندین منبع گاز نصف یک پایگاه رو به اتش بکشید و از دور نظاره گر نابود شدن پایگاه و فرار دشمنان بنشینید! وسیله های نقلیه بازی هم فوق العاده متنوع هستن و دیگه نیازی به توضیح نیست. از جت جنگنده تا جت اسکی برای شما فراهم شده. نکته دیگه قابلیت آپگرید ماشین و موتور و هلیکوپتر و...هست. شما میتونید ماشین هاتون رو آپگرید کنید و گزینه های مختلفی برای این امر تو بازی وجود داره. جالبه اینه که تو این چند ساعتی که بازی کردم به باگی هم برخورد نکردم و این امر نشون دهنده این هست که بچه های Avalanche Studio فهمیدن که باگ ها چه قدر میتونن از لذت یک بازی Open World کم کنن و معلومه بازی چندین هفته توسط تستر ها و باگ گیر ها جویده شده و بعد به دست ما رسیده!

به عنوان حرف اخرم باید بگم از همه طرف با یک عنوان شاد، سرزنده و مفرح طرف هستید. اگه دیگه از بازی های غمگین با محیط های تاریک خسته شدید پس بهتره یه سری به این جزیره تو دریای مدیترانه بزنید و با Wing Suit در دنیای پر جزییات و خوش آب و رنگ یک جزیره مدیترانه ای جتستجو کنید و بر فراز کوه ها پرواز کنید و با قلاب از هواپیما جت آویزون بشید یا روی بال هواپیما جفتک بندازید! از زیر آب تا نوک بلند ترین کوه در بازی را میتونید طی کنید و چیزی مانع شما نخواهد بود. از ایراداتی مثل داستان سطحی و یک سری از ماموریت های بازی بگذریم باید بگم با عنوان خیلی خوبی طرف هستید که میتونه هفته ها شما رو سرگرم کنه و خاطرات خنده داری رو براتون رقم بزنه.

بترسید از روزی که مهرداد اینجوری از یک بازی تعریف کنه :D ! برم بخرمش منم ، دیگه نمیتونم صبر کنم :|
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
من که به شخصه بازی رو خیلی ضعیف میبینم :D

البته با توجه به عکس هایی که دوستمون گذاشته، ضعیف به نظر میاد. فکر هم نمیکنم که این سری داستان خیلی قوی هم داشته باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر