I Am Alive حدود ۶ تا ۸ ساعت گیم پلی دارد

u.T.a

کاربر سایت
Oct 28, 2006
1,493
نام
امین
درود

عرضه به صورت دیجیتال اما به طولی برابر یک عنوان بر روی دیسک

30984blade.jpg


بر اساس گفته های Stanislas Mettra کارگردان بازی , عنوان i am alive که مضمون آن تلاش برای بقا پس از حادثه است چیزی حدود ۶ تا ۸ ساعت گیم پلی دارد.
وی در مصاحبه ی اخیر خود با IncGamers با بیان اینکه عرضه بازی به صورت دیجیتال به آنها برای تمرکز بر روی گیم پلی کمک کرده است افزود :

"برنامه ریزی ما بر این بوده است که حجم بازی زیر ۲ گیگابایت باشد و این محدودیت باعث به وجود آمدن خلاقیت می گردد"
"محدودیت ها عموما باعث افزایش خلاقیت میگردند,زیرا باعث تمرکز بر روی ضروریات می شود و این تمرکز به ما کمک کرد
تا بیشتر به دقدغه ی اصلی خود یعنی شخصیت اصلی توجه کنیم"

"بطور مثال تمامی ابجکت های درون بازی معقولانه قرار داده شده است یا کات سینس ها متوجه معماری ساختمان هایی است
که با تفکر اولیه ذهن ما طراحی شده اند"

" تمامی جزئیاتی که از قبل در بازی بود پا برجاست و این محدودیت عرضه دیجیتال به ما کمک کرده تا به آنها شکل دهیم اما این
محدودیت باعث کوتاه شدن بازی نشده و این عنوان حدود ۶ تا ۸ ساعت به طول می انجامد"

I Am Alive هنگامی باعث جنجال شد که کارگردان بازی در مصاحبه با IncGamers از دزدیده شدن بازی ها بر روی PC و عدم وجود
نسخه PC این عنوان سخن به میان آورد.



 
  • Like
Reactions: hosein_fisher

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
این بازی کلا یه چیز دیگه بود که به خاطر داشتن ایده های وحشتناک و کافی نبودن قدرت کنسولهای این نسل یا دیگر موارد با مشکل مواجه شد ایده های ناب و فوق العاده ای داشت که درست مثل S:C که در ابتدا یه چیز بودو یه چیز دیگه شد تغییر کرد و این شکلی شد حتی داستانشم تغییر کرد امیدوارم این بلا سر TLG که اونهم با همچنین مشکلاتی مواجه شد نیاد IAA بازی بود که اگه نسل بعد میومد با توجه به ایده هاش یه پدیده میشد من که خیلی بهش امید داشتم حیف با این حالت عرضه نشه بهتره رویای قدم زدن در بین ساختمون های ویرانه با اون گرافیک وحشتناک و محیط داینامیک همراه با وسعت محیط زیاد بازی با اتفاقات ناشناخته و مرموز واقعا وسوسه کننده بود که هر گیمریو عاشق خودش میکرد تو این نسل اخبار و اتفاقات هیچ بازی به این اندازه منو وسوسه نکرده بود
 
آخرین ویرایش:

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
این بازی کلا یه چیز دیگه بود که به خاطر داشتن ایده های وحشتناک و کافی نبودن قدرت کنسولهای این نسل یا دیگر موارد با مشکل مواجه شد ایده های ناب و فوق العاده ای داشت که درست مثل S:C که در ابتدا یه چیز بودو یه چیز دیگه شد تغییر کرد و این شکلی شد
البته بلایی که سره I Am Alive اومد با اتفاقی که برای Conviction افتاد زمین تا آسمون فرق میکنه.
 

u.T.a

کاربر سایت
Oct 28, 2006
1,493
نام
امین
به خدا هنوز نمیشه به حتم گفت نابود شده!
اسکرین شات ها واسه من هنوز جذابه
لوکشن ها حتی همین افکت ساده ی film grain که به چشم نمیاد و تو همه شات ها هست واسه من خیلی جالبه!
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
البته بلایی که سره I Am Alive اومد با اتفاقی که برای Conviction افتاد زمین تا آسمون فرق میکنه
البته درسته که S:C به این شکل نابود نشد اما خوب با اون بازی اولیه زمین تا زیر زمین تفاوت داشت اصلا اون یه چیز دیگه بود حتی چهره ی سم هم تو اون بازی فرق میکرد همینطور ایده های داستانی اون بازی بینظیر بود تعامل سم با محیط و اجزای قابل دسترسی، وسعت محیطا، انیمیشنای سم، رفتار NPC موجود تو محیط و تعدادشون و ... هیچ شباهتی با این بازی که عرضه شد نداشت و تغییراتش برای من یه چیزی در حد همین اتفاقی که واسه IAA بود اون بازی بلند پروازانه کجا و این بازی که عرضه شد کجا البته این به معنای بد بودن بازی که عرضه شد نیست ولی خوب اصلا با اون چیزی که قرار بود باشه قابل مقایسه نبود
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
البته درسته که S:C به این شکل نابود نشد اما خوب با اون بازی اولیه زمین تا زیر زمین تفاوت داشت اصلا اون یه چیز دیگه بود حتی چهره ی سم هم تو اون بازی فرق میکرد همینطور ایده های داستانی اون بازی بینظیر بود تعامل سم با محیط و اجزای قابل دسترسی، وسعت محیطا، انیمیشنای سم، رفتار NPC موجود تو محیط و تعدادشون و ... هیچ شباهتی با این بازی که عرضه شد نداشت و تغییراتش برای من یه چیزی در حد همین اتفاقی که واسه IAA بود اون بازی بلند پروازانه کجا و این بازی که عرضه شد کجا البته این به معنای بد بودن بازی که عرضه شد نیست ولی خوب اصلا با اون چیزی که قرار بود باشه قابل مقایسه نبود
نه اصلا منظور من این نبود!
منظورم این بود که Conviction به خاطر اعتراض طرفداراش بود که تغییر ماهیت داد،نه به خاطر ایده هاش و محدودیت کنسول و این چیزا!I Am Alive رو فقط خوده Ubisoft میدونه چرا به این روز افتاد!واسه این گفتم قیاس درستی نیست تغییری که این دو تا بازی کردن!
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
یادمه این بازی موقعی که معرفی شد قرار بود خیلی عظیم باشه ولی الان به صورت دیجیتالی عرضه میشه!مثل اینکه نمیخواستن ریسک کنن
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
خداکنه روی PS3 زود کرک شه بازیش کنم.

کلا از بازیش خوشم میاد :D، حالا بشینید هی بکوبیدش، چون انحصاری کنسولی نیست یا خبری از فلان هایپ نداره.
ملتین دیگه یا از این ور پشت بام یا اون ور پشت بام.
کاریتونم نمیشه کرد!
 

u.T.a

کاربر سایت
Oct 28, 2006
1,493
نام
امین
یادمه این بازی موقعی که معرفی شد قرار بود خیلی عظیم باشه ولی الان به صورت دیجیتالی عرضه میشه!مثل اینکه نمیخواستن ریسک کنن

احتمالا هم از open world به خطی تغییر کرده باشه
حدس میزنم اطلاعی در مورد خطی بودنش ندارم
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
قیمتش مشخص نیست؟ DLC های GTA IV بیشتر از 10 ساعت گیم پلی داشتن ولی 1600 ارزش گذاری شدن. امیدوارم گرون نباشه بتونم بخرمش :D. کلان با فضای پُست-آپوکالیپسی حال میکنم.
یادمه این بازی موقعی که معرفی شد قرار بود خیلی عظیم باشه ولی الان به صورت دیجیتالی عرضه میشه!مثل اینکه نمیخواستن ریسک کنن
عرضه دیجیتالی بازی دلیل بر عظیم نبودنش نیست. Shadow Complex و LIMBO و Joe Danger و Castle Crasher و .... درعین عظمت، دانلودی هستن.
 

AsaraymA

IchibaN
کاربر سایت
Apr 9, 2007
1,003
نام
آریا
من با اون تریلری که یکی دو سال پیش دادن و اولش پسره قهوه داره میخوره یه دفعه همه چی بهم میریزه خیلی حال کرده بودم...

امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاد و یه فروش درست و حسابی بکنه....اونوقت شاید شماره دو هم در کار باشه و این دفعه رو دیسک...نه این شکلی.
 

Phoenix555

کاربر سایت
Sep 17, 2009
944
نام
شایان
چون بازی دانلودی هست پس اشغاله اینم از اون استدلال های فوق شاهکار یه عده است! شخصا هنوز هم از بازی خوشم میاد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر