PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
EDGE این ماه رو یه نیم نگاهی کردم، حالا خودم که زیاد تو کف Horizon نیستم ولی گفتم این صفحاتش رو جدا کنم کسی بخاطر Horizon همه مجله رو دانلود نکنه.








یعنی مرد میخواد بشینه بخونه ـها:d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
تیرکمونی که توی آرته هست با اینی که دیدیم فرق فوکوله :D اگه تا انقدر بشه توی بازی هم شخصی سازی کرد که عالی میشه :D
پ.ن : شب :x
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
سه‌شنبه اینده بازی از یه کانال آلمانی به اسم Rocket Beans TV پخش‌زنده داره اما زبون انگلیسی نیست المانیه اما خب حداقل دلخوشی که میشه داشت یه نمایش خوب و مفید که بشه دربارش بحث کرد

Rocket Beans TV

پ.ن:فرت و فرت داره خبر از بازی میاد...اوووف شبو تو عکس بالا نگاه کنید لامصب چی بشه بانو ای لوی و ربات ها اونم شب با اب و هوای داینامیک:d
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
c0HIe.jpg

پتانیسل این بازی واقعاً خارق العادست ! قبلاً توی مصاحبه با سازنده ها, گفتن که ایلوی قابلیت بالا رفتن از درخت, کوه, صخره و ... رو به جهات مختلف داره, وقتی پرسیدن ایا میتونه از دایناسور ها هم بالا بره گفتن چیزیه که در آینده خودتون خواهید دید ! یعنی فکرشو بکنید بتونن چیزی نزدیک به SotC هم در بیارن چی میشه !!!!!!
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,997
یه سری اطلاعات از بازی که در مجله Edge اومده:


original idea came from art director, Van Beek

decided by company wide vote

Some details on the Thunderjaw that we know from before - 90+ armour plates that can be individually knocked off, 2 major weak points, hit to the nutsack does 3x damage

Deer like creatures at the beginning of the demo are called Grazers

The green fuel Aloy knocked off their backs is used for explosive arrows

Robot parts can be hunted as well as obtained from traders/merchants

you can scare a herd of Grazers into a trap using the explosive arrows

Geurrilla consists of 180 staff, expanding from the release of Shadow Fall which was made by 150

As has been known before, 2 of the new people are John Gonzales (Lead write of Fallout New Vegas and Shadow of Morder) as well as Pawel Swiercynski (cinematics director on Witcher III

And like every other RPG ever, you can craft new outfits that can buff Aloy stats​
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
c0HIe.jpg

پتانیسل این بازی واقعاً خارق العادست ! قبلاً توی مصاحبه با سازنده ها, گفتن که ایلوی قابلیت بالا رفتن از درخت, کوه, صخره و ... رو به جهات مختلف داره, وقتی پرسیدن ایا میتونه از دایناسور ها هم بالا بره گفتن چیزیه که در آینده خودتون خواهید دید ! یعنی فکرشو بکنید بتونن چیزی نزدیک به SotC هم در بیارن چی میشه !!!!!!

از اونجایی که یکی از منابع الهام بازی Dragon's Dogma بوده و بالا رفتن از سر و روی هیولا ها یکی از مکانیک های اصلی اون بازی بوده، به نظرم احتمالش بسیار زیاده که تو Horizon هم بشه همینکار رو کرد :D
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
عملاً دیگه فکر نکنم اطلاعات و جزئیات خاصی مونده باشه که سازنده ها بدونن ولی بازیکنها نه، همه ازشون حداقل یه دونه مصاحبه و مطلب Exclusive رو دارن:d







تو اون قسمت Q & A یه چیز جالبی که بود عیناً سوال رضا رو پرسیدن:d هر چند جواب درست درمونی نمیده و فکر میکنم خودشونم هنوز نمیدونن تا چه قدر این قضیه شدنی باشه و چطوری از آب دربیاد.

Do you treat the dinos almost like puzzles, Shadow of The Colossus-style?

HH: When you see a demonstration like you saw at E3, you can imagine in the heat of the combat it's fairly difficult
to read how to take on these enemies with all this weaponry and the combat abilities that they have. But we will
provide you with the tools to prepare yourself for battle ... that's what I can say about it at this point.
 
آخرین ویرایش:

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,997
EmsWw.png


کارگردان بازی میگه Thunderjawها(رباتی که در تصویر میبینید)وقتی در صحت و سلامت کامل باشند خطرناکتر خواهند بود.
همونطور که قبلا گفته شده بود رباتی که در تریلر E3 توسط Aloy کشته شد قبلا توسط شکارچیان دیگر زخمی شدده بود.
.................................
حتما حتما دانلود کنید و گوش کنید.فوق العاده است.
Main Theme" (Unofficial) created by Tommy Lucas
 
آخرین ویرایش:

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
کنجکاو بودم که چرا رنگ مو ای لوی قرمزه رفتم دنبال یه سری کتاب و مطلب در مورد قرون وسطی و رنگ مو قرمز
زمانی كه انسان در قرون وسطی دست به مهاجرت به شرایط اقلیمی سردتر زد، ژن های موقرمز طبیعی شروع به جهش كردند. این امر میتونه توضیحی براین باشه كه چرا یكی ازعلایم
اصلی شناسایی وایكینگ ها زلف قرمزشون بوده.اولین بار موی قرمز در قرن 14 رویت شد و در همان قرن نیز اولین قبیله ای که فرمانده اون یک زن مو قرمز بود قبیله despered of valhala نام داشت
کسانی که مو قرمز داشتند(بیشتر دخترها) جنگجویانی اغلب حرص خور،پرحرف و شجاع و جنگجویانی ماهر بودند بیشتر وایکینگ ها و کسانی
که مو قرمز داشتند همواره به دنبال دفاع و مبارزه بودند
دقیقا نمیدونم ایا ای لوی وایکینگ هستش یا نه اما وایکینگ ها از تاریخ 800 تا 1050 میلادی به مدت سه قرن زندگی کردند اما یه سری
خصوصیاتی که وایکینگ ها دارن من تو ای لوی دیدم مثلا اون گردنبند هایی که پوشیده نمیدونم چی میشه بهش گفت اما من دقیقا همین چیزارو تو یه
مستند که در مورد تاریخ و وایکینگ ها بود دیدم سلاح دوم وایکینگ ها بعد از تبر تیرکمون بوده که از بانو تیرکمونه
اما به بانو نمیخوره وایکینگ باشه اخه وایکینگ ها وحشین اما تو تریلر یه چیزایی هستش که اینو تایید میکنه مثلا ادم ها و نوع لباسشون رفتارشون
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
^^^ هر چیش بهش نخوره پر حرفیش که کاملاً مطابقت داره :biggrin1:
این که صد در صد اما پرحرفی ای لوی واقعا خوبه اگه تنهاست تو روند داستان هم همینجوری پرحرفی کنه خوبه گفتم که نوشته بود حرص خور کلا پرحرف بودن اون زمان:d
یه چیز دیگه هم که یادم رفت بگم وایکینگ ها 95 درصدشون موقع جنگ یا در شرایط عادی به طور کلی دور سرشون رو میتراشیدن کسایی که سریال Vikings رو دیده باشن حتما
اینو مورد رو رویت کردن:d

z1gdrqbok95nil5wz.jpg


ai4itptkrz07es38mwy.jpg


دقیق ترش رو خودتون میتونید تو تریلر بهتر ببینید..با این چیزایی که تو تاریخ اومده من مطمئنم ای لوی وایکینگ هستش یا از نوادگان اوناست منتهی یه وایکینگ پرحرف و اروم:d
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,995
ممنون از سجاد بابت اطلاعات فوق العاده خوبش
اما یه نکته اضافه کنم نژاد Germanic یه سری از مردمان بودن که در قسمت شمالی امپراطوری روم یعنی ژرمانیا زندگی میکردن (اسم آلمان در زبان انگلیسی هم از همینجا اومده). اواخر حکومت روم یه سری از این مردم به اسکاندیناوی مهاجرت میکنن و یک سری دیگه ( قبایل: آنگل وساکسون و جوت) به بریتانیا حمله و میکنن روم رو شکست میدن و بریتانی استان متعلق به رم رو اشغال میکنن. اسم انگلستان از اسم قبیله آنگل گرفته شده.
در واقع مردم انگلستان پسرخاله ها و دختر عموهای وایکینگا بودن و الان هم زبانهای انگیلیسی و نروژی. سوئدی مشابهت های زیادی دارن
قبلا هم بچه ها اشاره کردن ازرخرابه های شهر تو گیم پلی میشه کاملا ساختمونای لندن رو تشخیص داد. در واقع ای لوی انگلیسیه و شباهتهاش با وایکینگا به دلایلی هست که توضیح دادم

نکته بعدی شباهت داستان بازی با داستان مهاجرت آنگلوساکسونها به جزیره بریتانیاست
وقتی امپراطوری روم مزمحل شد یواش یواش اقوام ژرمن به بریتانیا مهاجرت کردن اونا با سرزمینی پا میزاشتن و نشان از تمدن بزرگی داشت ( امپراطوری روم) ولی خودشون خیلی متمدن نبودن اونا مردمان جنگجویی بودن که بغیر از جنگاوری هنری نداشتن
 

PoPEye

کاربر سایت
Jul 5, 2014
626
There are no guns in Horizon Zero Dawn for a good reason

Mathijs De Jonge explains the decision was one vital to retaining Horizon's unique personality :
" What we saw with these prototypes was that as soon as you give someone a machine gun, it’s just spray and pray. It just becomes a cover shooter. We wanted the player to feel primitive, so we decided that the tribes would have very limited knowledge of technology. They don’t understand what’s going on with these machines, or how they work."

50edpa881t8835eq7rg3.jpg

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر