PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
Horizon Zero Dawn looks fresh and fantastic across the board. The world is lush and mysterious, and the robot designs are fantastic. The thoughtful and intriguing world-building serves as a platform for what looks like truly exciting action. Moreover, it has a kick-***, female protagonist (who reminds me more than a little bit of Game of Thrones’ Ygritte), which it’s always a relief to see.
Horizon Zero Dawn is Even Better Than the Mind-Blowing Trailer You Made Think -DigitalTrends
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
اگه قرار باشه توی کل بازی تنها باشیم و یه جورایی حس تنهایی به بازی تزریق کنن به نظرم این حرف زدنش بهترین کاره :D چون اولین کاری که یه آدم توی تنهایی انجام میده حرف زدن با خودشه :D به نظرم اون حس تنها بودنو بهتر منتقل میکنه :D

یه مقدار کمتر حس تنها بودنشو منتقل کنه من راضیم :D
 

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
اون ربات غول پیکر (Thundermaw) که دیدیم 80 فوت طول و 30 فوت ارتفاع داره، به اندازه یه وال بالغ که 93 قسمت تخریب پذیر توی بدنش داره و همچنین 12 نوع حمله داره ...
Grazer ها مثکه مهم ترین ربات های توی بازی برا Aloy و جامعشون هست برای چیزای درخشانی که پشتشون دارن، Aloy هم توی نمایش E3 توی ماموریت پیدا کردن اینا بود ...
 

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
Damn..!
بازی Skill Tree هم خواهد داشت.

5R3v


فوق العاده ست.
 

PoPEye

کاربر سایت
Jul 5, 2014
626
نام
ایمان
Shuhei Yoshida Talks About Horizon: Zero Dawn



  • Many among the core team at Guerrilla wanted to do something new after working onKillzone for a long time. On the other hand, many that joined afterwards wanted to work onKillzone, so it was a good time for that core team to work on Horizon, while the rest of the team worked on Killzone: Shadow Fall.
  • They came out with many different concepts, but in the end they were narrowed down to what Horizon is now.
  • Horizon is made with the second generation of Guerrilla’s engine on PS4. It can do amazing vistas and can support a lot of objects on screen.
  • The gameplay is completely new, so the team focused on getting it up and running really early in the process. The game has been playable and being playtested for over a year.
  • The different machines have different AI.
  • You can use several kinds of different arrows with additional effects.
  • Each machine requires you to think a different strategy, and it feels “really really good.”
  • Since the game has a vast amount of gameplay in it, the team wanted every moment of the gameplay to “feel right.” The team’s focus on that side of the game is what excites Yoshida-

rhesxhtezq47lc4j9msc.jpg
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
ترجمه بالا:

  • در هسته اصلی تیم GG خیلی از آن‌ها میخواستند که بعد از سری Killzone بر روی یک چیز جدید کار کنند از طرف دیگه افراد جدیدی که به تیم اضافه شده بودند خواستار ساختن ادامه‌ای برای KZ بودند پس این فرصت مناسبی برای هسته اصلی تیم بود تا بر روی ایده جدیدشان یعنی Horizon کار کنند در حالی که باقی تیم بر روی KZ Shadow Fall کار می‌کردند.
  • اونها ایده های متفاوتی رو برای بازی جدید ارائه دادند اما در آخر آن‌ها به چیزی رسیدند که شما درحال حاضر مشاهده میکنید.
  • Horizon با نسل دوم از موتورگرافیکی تیم GG بر روی PS4 ساخته می‌شود، این موتور کارهای شگفت انگیزی رو انجام میده و میتونه طیف وسیعی از اشیا رو در یک محیط پردازش کنه.
  • گیم پلی بازی کاملا یک چیز جدید است در نتیجه تیم تمام سعی و تلاش خودش رو کرده تا بتونه سریع اون رو به مرحله عملی برسونه. گیم پلی بازی یک ساله که تکمیل شده و در در این یک سال در حال تست شدن هست.
  • ربات های درون بازی هر کدامشان هوش مصنوعی متفاوتی دارن.
  • شما می‌توانید طیف وسیعی از تیرکمان ها با انواع قابلیت های متفاوت را بر علیه دشمنانتان استفاده کنید.
  • هر ربات درون بازی شما را مجبور می‌کند تا استراتژی متفاوتی را در پیش بگیرید و این مورد واقعا خوب بنظر می‌رسد.
  • از اونجایی که بازی از نظر گیم پلی بسیار گسترده هست و انواع مختلفی از سبک ها رو شامل میشه، تیم ساخت بازی میخواد که هر کدوم از قسمت های متفاوت این گیم پلی به نحو احسنت کار کنن. تمرکز تیم بر روی چیزی هست که یوشیدا رو خیلی ذوق زده میکنه.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
اگه قرار باشه توی کل بازی تنها باشیم و یه جورایی حس تنهایی به بازی تزریق کنن به نظرم این حرف زدنش بهترین کاره :D چون اولین کاری که یه آدم توی تنهایی انجام میده حرف زدن با خودشه :D به نظرم اون حس تنها بودنو بهتر منتقل میکنه :D
درسته ولی بهرحال دایره لغات و جملاتش از قبل تعیین شدس و بی نهایت نیس که.......فرض کن چون بازی rpg هست دچند ساعت شاید یه محیط تکراری رو بگردی اونوقت اینم جملات شبیه هم بگه:dاعصابت داغون میشه

این که تو سبک rpg یکی اینهمه با خودش حرف بزنه وقتی خوبه که دایره لغات و جملات خییلی خیلی بالا باشه که فک نکنم هنوز به اون سطح رسیده باشیم

.
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
The project, which began back in 2011 and really ramped up production after the launch of Killzone: Shadow Fall, looks to be the most ambitious game Guerrilla has ever worked on. According to the studio, the single-player, completely open-world (meaning that anywhere you see, you can go) action-RPG falls halfway on the spectrum between the action-oriented open world games that Ubisoft has been producing for the past 7 years, and the most RPG-focused adventures that Bethesda works on.
You play as Aloy, the woman who was featured front and center in the reveal footage. Looking like something ripped straight out of Pixar’s Brave, she has a special bond with the mechanical beasts that she hunts. Guerrilla stressed that Aloy isn’t just a murderer – the way she connects with the raptor-esque Watcher when she performs a stealth kill shows the sort of relationship she has with the inhabitants of the crumbled world around her.

Throughout Horizon, you’ll be leveling up Aloy, crafting new items with the various materials you scavenge across the world, and visiting a King’s Landing-looking city that seems to be a safe haven from the machines that roam the wild. Guerrilla showed us a piece of concept art that featured a sun-baked city filled with a bustling marketplace and even some robo dogs that were just hanging around and not eating anybody. I can imagine collecting contracts, meeting other characters, and trading in my loot back at this hub.
Of course, as far as the core combat goes, Horizon seems to deliver an incredibly intense experience. Watching Aloy set up a series of tripwires across two tall rocks, scaring a group of Grazers into running off, and seeing them set off the bombs and get completely blown apart showcased the neat sandbox elements that Guerrilla promised throughout Horizon. When it came to fighting the big hulking dino at the end of the demo, watching her target specific armor plates, shoot them off with her armor-piercing arrows, and attack the weaker core with a barrage of fire arrows cued us in to just how deep each of these massive encounters could be.
Horizon: Zero Dawn’s Incredible Balance of Action and RPG - IGN
------------------



  • A Lush Post-Apocalyptic World – How have machines dominated this world, and what is their purpose? What happened to the civilization here before? Scour every corner of a realm filled with ancient relics and mysterious buildings in order to uncover your past and unearth the many secrets of a forgotten land.
  • Nature and Machines Collide – Horizon Zero Dawn juxtaposes two contrasting elements, taking a vibrant world rich with beautiful nature and filling it with awe-inspiring highly advanced technology. This marriage creates a dynamic combination for both exploration and gameplay.
  • Defy Overwhelming Odds – The foundation of combat in Horizon Zero Dawn is built upon the speed and cunning of Aloy versus the raw strength and size of the machines. In order to overcome a much larger and technologically superior enemy, Aloy must use every ounce of her knowledge, intelligence, and agility to survive each encounter.
  • Cutting Edge Open World Tech: Stunningly detailed forests, imposing mountains, and atmospheric ruins of a bygone civilization meld together in a landscape that is alive with changing weather systems and a full day/night cycle.


https://www.playstation.com/en-us/g...gle&utm_medium=ppc&utm_campaign=brand+horizon
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
Horizon: Zero Dawn’s Incredible Balance of Action and RPG - IGN
------------------



  • A Lush Post-Apocalyptic World – How have machines dominated this world, and what is their purpose? What happened to the civilization here before? Scour every corner of a realm filled with ancient relics and mysterious buildings in order to uncover your past and unearth the many secrets of a forgotten land.
  • Nature and Machines Collide – Horizon Zero Dawn juxtaposes two contrasting elements, taking a vibrant world rich with beautiful nature and filling it with awe-inspiring highly advanced technology. This marriage creates a dynamic combination for both exploration and gameplay.
  • Defy Overwhelming Odds – The foundation of combat in Horizon Zero Dawn is built upon the speed and cunning of Aloy versus the raw strength and size of the machines. In order to overcome a much larger and technologically superior enemy, Aloy must use every ounce of her knowledge, intelligence, and agility to survive each encounter.
  • Cutting Edge Open World Tech: Stunningly detailed forests, imposing mountains, and atmospheric ruins of a bygone civilization meld together in a landscape that is alive with changing weather systems and a full day/night cycle.

https://www.playstation.com/en-us/g...gle&utm_medium=ppc&utm_campaign=brand+horizon
نمیشه یکی ترجمه کنه ببینیم چی گفتن؟
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
نکته هیجان انگیز در مورد این بازی اینه که همه چیزش نوئه لامصب،IP نو،ایده نو،ستینگ نو،داستان نو،حتی یه سبک نو واسه سازنده‌ش به حساب میاد،امیدوارم پشت این بازی یه حرفی،نکته‌ای،بیانی باشه،چون در مورد تقابل انسان با ماشین حرف‌ها میشه زد :D

شرمنده ناتی داگ باید اقرارکنم نمایش Horizon منو بیشتر به وجد آورد :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
درسته ولی بهرحال دایره لغات و جملاتش از قبل تعیین شدس و بی نهایت نیس که.......فرض کن چون بازی rpg هست دچند ساعت شاید یه محیط تکراری رو بگردی اونوقت اینم جملات شبیه هم بگه:dاعصابت داغون میشه

این که تو سبک rpg یکی اینهمه با خودش حرف بزنه وقتی خوبه که دایره لغات و جملات خییلی خیلی بالا باشه که فک نکنم هنوز به اون سطح رسیده باشیم

.

حالا بذارید یه کم بگذره و چن تا تریلر دیگه بیاد ، اگه دیالوگ تکراری شنیدیم فحش کششون می کنیم :D باز شد جریان قبل از نشون دادن هورایزون که یه سری میگفتن از کارنامه ی GG ندید معلومه که بازی آشغاله :D بعد از نمایش بازی نصف امضا و آواتارا شد هورایزون :D در حال حاضر حرفهایی که میزد تکراری نبود و هر کدوم هم به جا بود ، پس فعلاً مشکلی نیست :D قصاص قبل از جنایت می کنید ؟ :D
یا یه وقت می بینید این دیالوگ ها مربوط به یه سری مبارزات بخش داستانیه و ممکنه توی سایر مبارزات عادی انقدر حجم دیالوگ نداشته باشیم یا ... :D در این شرایط صبر کردن بهترین کاره :D
 
آخرین ویرایش:

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
حالا بذارید یه کم بگذره و چن تا تریلر دیگه بیاد ، اگه دیالوگ تکراری شنیدیم فحش کششون می کنیم :D باز شد جریان قبل از نشون دادن هورایزون که یه سری میگفتن از کارنامه ی GG ندید معلومه که بازی آشغاله :D بعد از نمایش بازی نصف امضا و آواتارا شد هورایزون :D در حال حاضر حرفهایی که میزد تکراری نبود و هر کدوم هم به جا بود ، پس فعلاً مشکلی نیست :D قصاص قبل از جنایت می کنید ؟ :D
یا یه وقت می بینید این دیالوگ ها مربوط به یه سری مبارزات بخش داستانیه و ممکنه توی سایر مبارزات عادی انقدر حجم دیالوگ نداشته باشیم یا ... :D در این شرایط صبر کردن بهترین کاره :D


اگر منو مي گي احسان كه هنوزم مي گم بازي هندونه در بسته است :|:d
درسته كه با ضربه زدن روش صداي خوبي ازش در مياد ولي همونطوري كه گفتم تا وقتي المان هاي RPG بازي درز نكنه و معلوم نشه SKILL TREE چيه INVENTORY چه مدليه و نحوه تعمال با محيط چيه هيچي معلوم نميشه !!!
FC3 هم SKILL TREE داشت اما از نظر من OVERRATED بازي تاريخه و ديديم كه FC4 با اين كه كپي FC3 بود يه جورايي با مغز خورد زمين
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر