بعله, مستفض شدیم واقعن!
شما پست من رو بازم بخون
دِ آخه عزیز من من مگه دنبال به وجود اومدن انقلاب تو بازیم؟ انگار من گفتم FPS رو چرا نکردن TPS !!
خوبه که برای مثال MGS رو گفتی, انیمیشن های چندتا از شماره هاش مثل هم بود؟ این کیلزون از شماره اولش تا همین شدو فال یه انیمیشن برای تعویض خشاب داره
مشکل من با این بازی از شماره دومش به وجود اومد که عملا سازنده هاش احمق فرض کردن ملت رو فقط به خاطر اینکه تا حدی بتونن ادعایی که داشتن رو عملی کنن اگر هم این حرفم رو چرت میدونی 2و3 رو با دقت بازی کن متوجه میشی چی میگم.
اصلن همین ناتی داگ, همون کرش بندیکوت یا اصلن آنچارتد هر شمارشون جذابیت خودشون رو داشتن مگه کُن فَیَکُن کردن بازی رو؟ نه خیر تو یه سریال یه تغییر هرچند کوچیک لازمه چون باید از یکنواختیش جلوگیری بشه من هم میگم این عملن همون 3 هست فقط ظاهرش عوض شده, باز 3ـش حداقل یه جت پک رو نشون دادن اون اول دل آدم رو خوش کردن این هیچیز جدیدی نشون نداد تا الان البته
بابا اصلن میومدن عملکرد دکمه ی شِر رو تو بازی نشون میدادن :d در این حد هم من قانع بودم به قرعان
ببخشید اما اونجوری که من از MGS1 بازی کردم تا الان تغییر زیادی صورت نگرفته فقط MGS4 بود که تغییرات زیادی داشت وگرنه تا MGS3 و... بازی ثابت بود تازه اگه SP ها رو حساب نکنیم البته خود شما پای MGS رو وسط کشیدی من خودم از طرفدار های MGS هم هستم به خاطر همین که هر نسخه انقدر تغییر نسبط به نسخه قبلی نداره درست انگار بازی رو انداختن تو میکسر هر دفعه یک چیزی ازش در میاد .
موضوع بعدی این هستش که کاری به بازی های دیگه نداریم داریم در مورد FPS صحبت میکنیم هر بازی یک سری المان های خاص خودش رو داره به نظر من اتفاقا کارشون درست هستش نیازی نیست هر روز تغییر ایجاد بشه برای مثال خوب شما میخوای شیر فلکه باز کنی تو یک بازی میاد با لگد میزنه با یکی میاد ... میزنه تو هر نسخه یک حالت جدید خوب این مسخره هستش نمیشه که هر روز هر نسخه که میدی 100 تا از انیمیشن ها رو عوض کنی به نظر من مسخره ترین کار ممکن هستش این چیزی که انتظار داری به نظر من مسخره هستش به خاطر اینکه روح بازی در همین المان هاش مثل انیمیشن های اینجوری یا نوع ساختار کاراکتر هاش هستش وگرنه اگه اینها هم عوض بشه دیگه اسمش رو هرچی بزاری گذاشتی دیگه KZ نیست .
ببخشید KZ2 که ادعای که داشتن رو که دیگه باهاش عملی کردن فقط مشکل اینجا بود که در شماره 3 بازخورد های اشتباه رو در نظر گرفتن و فقط به خاطر یک دسته آدم مجهول و الحال امدن ساختار بازی رو تغییر دادن که افرادی که از شماره 2 ایراد میگرفتن و جذب کنن که دیدن بازهم بازخورد خوبی نگرفتن .
که مشکل هم همین جا هستش که وقتی شما بازی رو میریزی تو میکسر همین مشکل KZ2 , 3 پیش میاد .
بزرگترین مشکل خود من این هستش که بازی نیاز به پیشرفت داره اما نه اینکه بیایم برای مثال یه همچین چیز های رو تغییر بدیم که برای مثال مفهوم KZ تغییر کنه به COD یا BF برعکس به نظر من باید چیز های متفاوت رو وارد بازی کنن در کنار این موضوع های قدیمی که ساختار بازی رو شکل داده همین UC هم اگه FPS بود و بازی یک ساختار مشخص به خودش گرفته بود عمرا سازنده ها میومدن هر دفعه انیمیشن های اسلحه و .... رو تغییر میدادن همون جوری که MGS یه همچین کاری نکرده .
یک مثال دیگه برات میزنم Resistance ها از شماره 1 الی 3 همش در حال تغییر بوده که شماره 1 عالی بود بعد شماره 2 با یک بازی متوسط با تغییرات فراوان طرف بودیم همون چیزی که شما مد نظر داری بعد شماره 3 به اصل برگشت و تغییرات مناسب داد یعنی جذعی که موجب شد که حتی به نظر من شماره 3 بهتر از شماره 1 بود اما به اصول شماره 1 پایبندتر بود .