Hideki Kamiya: خودم از کپکام جدا شدم. هنوز دوستش دارم و میخواهم با آن همکاری کنم.

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
7BDjD.jpg


امروز سایت Metro مصاحبه اش با کامیا در GamesCom رو منتشر کرده که در اون کامیا به نکات خیلی جالبی اشاره میکنه، از جمله اینکه برخلاف تصورات از کپکام اخراج نشده و این تصمیم شخصی خودش بوده. همینطور در مورد همکاری Platinum Games با کپکام، کامیا میگه که خوشحال میشه اگه همچین اتفاقی بیوفته.

وقتی خبرنگار Metro در مورد اینکه آیا احتمال داره کامیا و Platinum Games به کار کردن با کپکام فکر کنند و اینکه آیا رابطه بدی بین کامیا با Capcom وجود داره سوال کرد، کامیا گفت:
یه عده فکر میکنند من از کپکام یا استدیوم در اون شرکت اخراج شدم ولی اینطور نیست. فقط موقعش رسیده بود که من و باقی دوستان و همکارام در کنار هم ریسک کنیم و برای خودمون موقعیت های جدید به وجود بیاریم. پس من با تعدادی دیگه از همکارام با اراده و خواسته خودمون به Platinum Games رفتیم.

پس حقیقت این بود، و بخوام راستش رو بگم وقتی میخواستم از کپکام برم یه ذره حس بدی (نسبت به رفتنم) داشتم. برای اینکه کپکام تمام سعیش رو کرد (تا من رو نگهداره و) جلوی رفتن من و پیوستنم به باقی همکارام در Platinum رو بگیره. پس یه حسی دارم که اگر موقعی کوچکترین شانسی باشه که نه تنها بتونیم با کپکام کار کنیم بلکه (حتی اگه در حدی باشه) که بتونیم به زنده کردن یکی از IP های قدیمی کپکام کمک کنیم، یا یه جور همکاریی با کپکام داشته باشیم، من دوباره با آغوشی باز از اون ایده استقبال میکنم.

خیلی از ما (در Platinum Games) هنوز با همکارای قدیمیمون در کپکام در ارتباطیم. در حقیقت به محض اینکه از GamesCom برگردم قراره با Jun Takeuchi (تهیه کننده Onimusha 3، Lost Plante و Resident Evil 5) در شرکت کپکام ملاقاتی داشته باشم و قراره در مورد اتفاقاتی که افتاده حرف بزنیم. به نظرم خیلی وقت پیش باید اینکار رو میکردیم.

و مسائلی هم هست که ما همیشه به صورت عادی در موردشون حرف میزنیم. رویاهایی که میخوایم بهشون برسیم و فکر نکنم (در این مورد) ما تنها باشیم. به نظرم هوادارای زیادی اون بیرون هستن که دوست دارن ببینند یه همکاریی بین کپکام و Platinum اتفاق بیوفته. پس... نه اینکه بخوام به چیزی اشاره کنم یا (حرفام) نشونه ای چیزی باشه، ولی اگر موقعیت یا شانسی باشه که دوباره باهمدیگه کار کنیم، اون چیزیه که من با علاقه منتظرش هستم و دوست دارم بدونم چی تو فکر اونا میگذره.

کامیا همچنین در طول این مصاحبه اشاره میکنه که به لطف کپکام بوده که اون امروز همچین آدم موفقیه و اینکه کامیا نه تنها هنوز کپکام رو خیلی خیلی دوست داره بلکه یکی از شرکت های خیلی محبوبش هم هست. همینطور میگه که اگر Scalebound موفق بشه و مایکروسافت ازش بخواد نسخه 2 رو بسازه در وضعیت بدی قرار میگیره چون نمیدونه دوست داره بیشتر با کدومشون همکاری کنه، مایکروسافت یا کپکام.

بعد از شنیدن حرفای کامیا خبرنگار Metro ازش تشکر کرده و میگه که نگران بوده که کامیا در جواب این سوال بهش بگه "به تو ربطی نداره و سرت به کار خودت باشه" که با شنیدن این حرف کامیا میزنه زیر خنده.

منبع
 
آخرین ویرایش:

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
واقعا یکی از بهترین خبرها و اتفاقاتی بود که میتونست بیوفته
حدالقل برا ما گیمرا!!!!
بسه این کپکام جهانخوار گند زد به ip های ریزو درشت و گذاشت خاک بخورن میتونن با ی onimusha یا okami همکاریشونو از سر بگیرن:d
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
منم خودم دوست دارم DMC 5 یا Okami 2 رو ببینم ولی اینو یادمون باشه کامیا هیچ وقت دنباله ی یه بازی ای که قسمت اولشو ساخته ، نساخته و همش IP جدید ساخته
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر