Marcus Lehto کارگردان هنری بازی Halo: Reach به Edge گفت: از نظر داستانی Halo: Reach چیزی شبیه به تایتانیک می باشد!
" ما در Reach همانند تایتانیک، از اول پایان بازی را می دانیم. سیاره Reach قرار است سقوط کند و در نتیجه 700 میلیون نفر ساکنین آن همگی کشته شوند.
داستان بازی بسیار تاریک است و هدف ما اینه که بازیکن را قادر سازیم تا سعی کند در نقش Noble Team بجنگد و به act ـهای پایانی بازی دست یابد. موفقیتی که در پایان بسیار لذت بخش و جالب خواهد بود و ما نمیتوانیم الان دربارش صحبت کنیم. "
" ما در Reach همانند تایتانیک، از اول پایان بازی را می دانیم. سیاره Reach قرار است سقوط کند و در نتیجه 700 میلیون نفر ساکنین آن همگی کشته شوند.
داستان بازی بسیار تاریک است و هدف ما اینه که بازیکن را قادر سازیم تا سعی کند در نقش Noble Team بجنگد و به act ـهای پایانی بازی دست یابد. موفقیتی که در پایان بسیار لذت بخش و جالب خواهد بود و ما نمیتوانیم الان دربارش صحبت کنیم. "