Xbox Halo Infinite

سازنده
343 Industries
تاریخ انتشار
December 8, 2021
ناشر
Microsoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
hi_e319_concept_foundhope-c1e786edb09443a4a09e217aeb21c65c copy.jpg


عبارت Discover Hope که نام سکانس آغازین بازی Halo Infinite می‌باشد، برای من و بسیاری از عاشقان مجموعه‌ی Halo چیزی فراتر از یک نامگذاری ساده است. سری هیلو از زمان عرضه Reach روی آرامش را به خود ندیده و هر نسخه‌ی جدید که از این مجموعه منتشر می‌شد جمع هواداران و فضای این فرانچایز را منشنج تر میکرد.
بازی Halo: Reach اولین شوک بزرگ به سری به حساب می‌آید. این نسخه با روایت داستانی متفاوت، عدم حضور موثر مسترچیف، تغییراتی مانند استفاده از اسپرینت و نقشه‌های متفاوت بخش مولتی پلیر برای اولین بار باعث تقسیم هواداران سری به دو دسته‌‍ی مخالف و موافق شد. البته از آنجایی که نسخه Reach یک اسپین‌اف و پیش درآمد برای مجموعه بود تفاوت های این نسخه برای هواداران قابل هضم بود.
Halo 4 اولین نسخه‌ی سری بود که توسط تیم داخلی 343i ساخته می‌شد. این نسخه در تمامی جوانب بازی تغییرات وسیعی را اعمال کرده بود. آرت‌استایل بازی به سمت واقع گرایانگی رفته بود، گیم پلی بازی الهامات وسیعی از سری COD گرفته بود و شخصیت‌پردازی بازی کاملا متفاوت از سه گانه اولیه بود. تمام این تفاوت‌ها در کنار ضعف بخش چندنفره‌‎‌‌ی بازی باعث شد تا این نسخه هم به شدت هواداران سری به دو قسمت مخالف تقسیم کند.
Halo 5 هم با کوتاه‌ترین و ضعیف‎‌ترین بخش کمپبن بازی عرضه شد و به شدت مورد انتقاد هواداران سری قرار گرفت.
بزرگترین انتظاران هواداران و کوچک‌ترین وظیفه‌ی سازندگان با Halo Infinite بازگردانی امید به هواداران سری می‌باشد.



81PYD3fH7RL._SL1500_.jpg
سازنده: 343industries
ناشر: Xbox Game Studios
استودیوهای کمکی: SkyBox Labs, Sperasoft, The Coalition, Certain Affinity Atomhaw
پلتفرم: PC, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S, XCloud
سبک: First Person Shooter(تیراندازی اول شخص)
تاریخ انتشار: 8 دسامبر 2021 (17 آذر 1400)
* بازی در روز عرضه برروی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.







تغییرات Halo Infinite نسبت به Halo 5: Guardians
سبک طراحی هنری یا Art Style: یکی از تغییرات Halo 4 و Halo 5 نسبت به سه گانه اصلی سری تغییر آرت استایل بازی بود، این بازی‌ها به شدت به سمت واقع گرایانگی و استفاده از تکنیک‌های پس از پردازش بازی، لنزفلیر و شلوغی تصویر سوق داده شده بود. اما Halo Infinite از همان زمان معرفی قول سبکی بی حاشیه، ساده با رنگ بندی‌های شفاف و الهام گرفته از طراحی های قدیمی مجموعه با نگاهی به طراحی مدرن را داد.

گیم‌پلی بازی: تغییر دیگر Halo 4 و 5 که چندان به مزاق هواداران خوش نیامد، تغییر دادن سبک گیم‌پلی بازی بود. در حالی که Halo های سه گانه تمرکز زیادی بر مبارزات تک نفره، خلاقیت حین مبارزه، تنوع استراتژی‌ها و البته حرکت در حین تیراندازی تمرکز داشت، بازی‌های اخیر سری روند متفاوتی در پیش گرفتند و بر شباهت به بازی‌های معروفی مانند COD و Battlefield تمرکز کردند. در Halo 4 و 5 بازی به شدت بر مبارزات از راه دور، کاورگیری و روند خطی تمرکز کرده بود که با روح سری سازگاری نداشت. در ساخت بازی Halo Infinite جهت‌گیری گیم پلی بازی به گونه‌ایست که شباهت بیشتری به نسخه‌های کلاسیک داشته باشد و همزمان تمامی جوانب بازی را ارتقا دهد. از جمله مهم ترین تلاش‌های سازندگان برای ارتقا نحوه حرکت و خلاقیت در بازی می‌توان به افزودن Graplehook اشاره کرد.

مراحل سندباکس و تمرکز بر آزادی عمل: مراحل سندباکس همیشه جزئی از هویت هیلو بودند که متاسفانه در نسخه‌ی Reach به شکلی متفاوت و در Halo 4 و 5 با بی توجهی اجرا شدند. سه بازی اخیر سری تلاش زیادی برای تحمیل کردن سبک بازی مورد پسند کارگردان و خطی‌تر شدن بازی کرده بودند. اینبار سازندگان بازی با الهام از مرحله Silent Cartographer نسخه‌ی اول مجموعه (که به عقیده بسیاری بهترین مرحله تاریخ هیلو می‌باشد)، تلاش کرده‌اند که حداکثر آزادی عمل را در ساخت بازی به بازیکنان بدهند.
halo-infinite-is-getting-a-world-map-1595526527.jpg

تمرکز بر شخصیت مسترچیف: یکی از مورد تنفرترین مسائل در بازی Halo 5 تلاش سازندگان برای تغییر دادن شخیصت محبوب 117 و جایگزنی آن با اسپارتان جیمسون لاک بود. تعداد مراحل مسترچیف در بازی Halo 5 به مراتب کمتر از مراحل آربیتر در Halo 2 بودند. بعد از واکنش‌های منفی هواداران به نحوه نمایش شخصیت مسترچیف در Halo 5 ، سازندگان بازی قول داده‌اند که Halo Infinite به طور کامل بر روی شخصیت چیف تمرکز خواهد کرد و همان شخصیتی که 20 سال محبوب هواداران بوده‌است را به نمایش خواهد گذاشت.

شروعی تازه اما وفادار به گذشته: هرچقدر داستان و بخش کمپین Halo 5 مورد بی‌توجهی قرار گرفته بودند، این بار بخش کمپین و داستان بازی در اولویت قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی بانی راس رئیس استودیو و فیل اسپنسر رئیس اکس باکس کمپین بازی Halo Infinite گران‌ترین و بزرگ‌ترین کمپین تاریخ سری خواهد بود. به همین جهت سازندگان بعد از بازخوردهای منفی Halo 5 تصمیم گرفته‌اند تا داستانی متفاوت با المان‌های جدید را بیان کنند. این داستان با وجود تمام تفاوت‌ها همچنان دنباله‌ای بر Halo 5 خواهد بود اما به صورتی ساخته شده تا حتی اگر برای بار اول هم که Halo باز می‌کنید بتوانید از آن لذت ببرید. سطح تغییرات داستان جدید در حدی است که بانی راس و کریس‌ لی این بازی را یه ریبوت معنوی برای سری می‌دانند.


موتور بازیسازی SlipSpace Engine

SlipSpace.gif

SlipSpace موتور جدیدیست که توسط 343 برای توسعه Halo Infinite و پروژه های آینده ساخته است. واژه‌ی SlipSpace در لغت به معنای نوعی سفر با سرعت بالاتر از سرعت نور در جهان هیلو می‌باشد. تا پیش از این تمام عناوین هیلو براساس انجین Halo 2 ساخته شده بودند و در هر نسخه از بازی همان انجین تکمیل پیدا میکرد. تمام مواردی مانند انیمیشن های بهتر، LOD کمتر و Draw Distance بیشتر که در بازی های اپن ورلد تاسیر بسزایی دارند همگی از جمله مشخصه های انجین و سخت‌افزار نسل نهمی هستند.
در همین راستا بانی راس رئیس استودیو در مصاحبه IGN در مورد SlipSpace صحبت هایی را داشت و از اهمیت آن برای Infinite گفت :


موتور هیلو بسیار تکنیکی و مهندسی بود. به همین دلیل کار را برای اعضای استودیو تیم سازنده‌ی بازی سخت میکرد. ما تلاش‌های بسیار زیادی را برای ارتقا موتور انجام دادیم تا بتوانیم Halo 4 را توسعه دهیم. بازی‌ای که احتمالا از نظر ظاهری یکی از بهترین های زمان خود بود. ما به تیم قول دادیم تا امکانات و ابزارهای انجین را برای هیلو 5 بهبود ببخشیم. اما برنامه ها خوب پیش نرفت و تیم به درستی نگرانی های خود را با ما در میان گذاشتند و پروژه ساخت SlipSpace شروع شد. ماز از ساخت موتور جدید دو هدف داشتیم. اول می‌خواستیم که قادر باشیم تا با هیلو کارهای بسیار بیشتری انجام دهیم و دو تیم بتواند ایده های خود را به راحتی پیاده‌سازی کند. بنابراین میدانستیم که سری برای مدتی طولانی به استراحت خواهد رفت تا سال پیش که بالاخره SlipSpace را معرفی کردیم. زیرا میخواستیم مطمئن شویم که پلتفرمی قدرتمند برای آینده و ساخت بازی در اختیار داشته باشیم . بله این یک سرمایه گذاری بزرگ بود. و منطقی هم نگاه کنیم، انجین قبلی 18-19 سال سن داشت. بنابراین دیگر زمان تغییر فرا رسیده بود.

Lighting نورپردازی :

عنوان های قبلی هیلو همه از تکنیک های hybrid deferred و forward rendering استفاده میکردند تا تعداد قابل ملاحضه ای منابع نوری را در محیط های باز قرار دهند. اما این روش ها باعث میشد تا نورپردازی ثابت باشد و ذره ها از خود بازتابی ارائه ندهند. اما بازی Halo Infinite مشاهده کردیم که نورپردازی بسیار متحول شده‌است. در واقع Infinite به طور کامل از نورپردازی رندر شده و داینامیک استفاده میکند که در یک زمان میتواند تعداد بسیار زیادی منابع نوری کوچک و بزرگ را مدیریت نماید. این مورد به نسبت به گذشته و مخصوصا در مقایسه با Halo 5 پیشرفت اساسی کرده‌است. در آن بازی برای به 60 فریم، استودیو مجبور به کنار گذاشتن بسیاری تکنیک‌های گرافیکی بود. یکی از این تکنیک‌ها نورپردازی بود که به شکل ثابت انجام داده شده‌بود که در Infinite پیشرفت بسیار قابل ملاحضه‌ای کرده‌است.

Material and Textures کیفیت بافت‌ها:

NT5gZ0T.jpg
پشتیبانی کامل از Physically based rendering یک از مهم‌ترین پیشرفت‌های موتور جدید است. این تکنیک باعث می‌شود که هر قسمت از هر شی میتواند مواد مخصوص به خود خود را داشته باشد که بسیار از تکنیک های قبلی واقع‌گرایانه‌تر خواهد بود. کیفت بالای بافت‌های بازی گواه تلاش‌های استودیو برای ساخت یک موتور جدید بوده‌است. همه چیز از متریال آهن تا لباس ها بسیار قابل باور و دقیق درست شده‌اند. این مهم درکنار بافت بسیار با کیفیت نشان داده می‌شوند که با کیفیت 4k اجرا می‌شوند.

Model Quality کیفیت مدل‌ها:


تعداد پالیگان های مورد استفاده در بازی بشدت پیشرفت کرده‌است. این مسئله باعث شده تا کیفیت تمام مکان‌ها و سکانس‌ها و اشیا بالا برود. به طور مشخص در بروهمر این موضوع قابل مشاهده است ، ریش و پوست او حالت بسیار طبیعی دارد و نبود گوشه های تیز باورپذیری این مدل‌ها را بالا می‌برد. همچنین مواردی مثل جزئیات چرم دستکش مسترچیف صورت کامل مدل سازی شده اند. این مدل و متریال باعث شده تا کیفیت رندر کارکترها هم بسیار بهبود پیدا کند. البته هنوز این پیشرفت خیلی زیادی نسبت به چیزی که در نسل حاضر داشتیم، نیست. اما برای یک عنوان 120 فریم میان نسلی فوق العاده محسوب میشد.

Frame Rate نرخ فریم:


Screenshot (515).png

طبق وعده‌های استودیوی سازنده و نتیجه تست‌های فنی انجام شده بر روی پیش‌نمایش بازی، این عنوان با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد. هیلو 5 نیز در اکثر موارد با 60 فریم اجرا می‌شد، اما برای رسیدن به این عدد فداکاری‌های زیادی انجام گرفت مثل استفاده از نورپردازی ثابت (Baked) و از پیش رندر شده، مدل ها و تکسچر هایی با کیفیت پایین و ... . این مسئله باعث شد تا هیلو 5 یک عنوان پرچمدار گرافیکی در نسل نباشد. با توجه به قدرت کنسول‌های نسل نهم Xbox بازی Halo Infinite می‌تواند با کمترین فداکاری ای در زمینه فنی به نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه با رزولیشن 4k بر روی Xbox Series X برسد. همچنین این بازی بر روی کنسول‌های نسل جدید از حالت 120 فریم در بخش مولتی پلیر بازی پشتیبانی می‌کند.

Post-process pipeline:

هر چند با فداکردن قسم‌های دیگر اما هیلو همیشه در این زمینه پیشگام بوده است، به طور مثال در Halo 3 بانجی رزولوشن را پایین تر از HD قرار داد تا بتوانند از HDR در محیط ها استفاده کنند. با توجه به پیش‌نمایش‌های بازی، سازندگان در ساخت Infiniteهم همینگونه جهت گرفته‌اند، به طور مثال بازی AA بسیار قدرتمندی دارد. همچنین انعکاس نور های رنگی برروی سطوح کاملا دقیق و Real Time بود و از Dynamic Depth of Field استفاده شده که بسیار تکنیک پر هزینه است. دیدن همچین افکت پر هزینه ای در یک بازی 120 فریم کاملا برای قدرت نسل بعد امیدوار کننده خواهد بود.



فصل‌های بخش چند نفره‌ی بازی:
استودیو 343i تائید کرده‌است که بخش چنده‌نفره‌‍‎‌ی بازی که به صورت رایگان منتشر خواهد شد، متشکل از فصل‌های جداگانه خواهد بود. این فرمول دقیقا همان فرمول بازی Halo Masterchief Collection می‌باشد که در بازی‌هایی مانند Call of Duty هم کاربرد دارد.

برای آشنایی شما با فصل‌های Halo باید گفته شود که ، فصل‌ها قالبی هستند که محتوای به روزرسانی‌های بازی را ساماندهی می‌کنند. بازیکنان MCC قطعا با این فصل‌ها آشنایی دارند، اما برای فهم این موضوع برای بازیکنان جدید هم آسان خواهد بود. در واقع در هر سه‌ماه یک فصل جدید از بازی شروع می‌شود و بر اساس آن به روزرسانی‌ها، چالش‌ها، محتوای جدید، المان‌های جدید گیم‌پلی، شخصی‌سازی‌های جدید، رویدادهای جدید و چیزهای جدید بسیار زیاد دیگری منتشر خواهند شد. تمام این فصل‌ها با توجه به بازخورد بازیکنان در Halo Waypoint ساماندهی خواهند شد.


فصل اول Heros of Reach : اولین فصل بازی Halo Infinite با انتشار تریلری معرفی شد. آقای جوزف استیتن رئیس تیم سازنده‌ی بازی در این باره گفت:
" می‌توانم بگویم که دلایل بسیار زیادی برای انتخاب Heroes of Reach به عنوان فصل اول وجود دارد. سیاره Reach تاریخ عظیمی در جهان Halo دارد. این سیاره یک مکان کلیدی خاطره‌انگیز برای اسپارتان‌های قدیمی و یک نقطه شروع برای اسپارتان‌های جدید است. Reach اولین جایی‌ست که اسپارتان‌ها در آن ماجراجویی و کشمکش خود را با رمز و رازهای کهکشانی که بعد از Halo 5 دگرگون شده شروع می‌کنند."
فصل دوم: فصل دوم بازی سه ماه پس از عرضه‌ی بازی منتشر خواهد شد . تنها چیزی که در مورد فصل اول بازی می‌دانیم این است که حالت Co-op بخش داستانی بازی را به بازی اضافه خواهد کرد.

فصل سوم: فصل سوم بازی شش ماه پس از عرضه‌ی بازی منتشر خواهد شد. تنها اطلاعات موجود از این فصل این است که حالت فورج از این فصل به بازی افزوده خواهد شد
.

داستان بازی:
به نظر می‌آید که داستان Halo Infinite حول تصرف Zeta توسط تبعیدی‌ها یا Banished، بازگشت به زمین و پیدا کردن راز و رمز بین کورتانا و وپن می‌چرخد.

شخصیت منفی اولیه داستان یک بروت بالارده و دست راست Aitriox به نام Escharum می‌باشد، همچنین بازیکنان باید انتظار حضور افراد دیگر گرده Hands of Aitrox از جمله الیت رهبر و شخص مورد اعتماد Aitriox یعنی Jega 'Rdomnai هم داشته باشند.


atriox.jpg
بر اساس اطلاعات درون تریلرهای بازی Banished با گروهی مرموز و ناشناخته به نام Harbenher متحد‌ شده‌اند. این دو گروه به فکر تصرف مکانی ناشناخته به نام Auditorium از طریق Zeta Halo را دارند.

طبق اعلام استودیو، داستان بازی بر روی شخصیت مسترچیف تمرکز دارد. دلیل اصلی این تصمیم واکنش‌های منفی به داستان چند وجهی Halo 5 بود. بازی Halo Infinite سوی دیگری از شخصیت مسترچیف را به نمایش خواهد گذاشت که تمرکز بیشتری بر زبان بدن و صداهای با معنا و دیالوگ‌های کوتاه اما اثرگذار خواهد داشت. مسترچیف جدید حسی شبیه مسترچیف نسخه‌های کلاسیک بازی خواهد داشت
.

باندل بازی Halo Infinite

طبق سنت همیشگی مایکروسافت، این بار هم برای جشن گرفتن عرضه‌ی مهم مجموعه‌ی این شرکت، کنسول باندل بازی با طراحی مخصوص و کنترلر Xbox Elite Series 2 هم با طرح مسترچیف عرضه خواهند شد. همچنین تصویری از بازی Halo Infinite جعبه‌ی کنسول Xbox Series X را مزین کرده‌است.

maxresdefault.jpg
8a3f766b-8d7b-47e0-9943-725470d25a00.jpg
npgalwgv5ns51-dc56.jpg

















Trailers

3.gif
[Announcement Trailer [E3 2018

1.gif
The Making of The Announce Trailer

2.gif
[Cinematic Trailer “Discover Hope“ [E3 2019

Halo Infinite | Campaign Gameplay Premiere – 8 Minute Demo

Halo Infinite | Become – Step Inside Trailer

Halo Infinite - Game Overview Trailer | E3 2021

Halo Infinite | Multiplayer Reveal Trailer - A New Generation

Halo Infinite | Multiplayer Overview

Halo Infinite | Multiplayer Season 1 Cinematic Intro


Wallpapers




hi_e319_act2_override_v3_wtrmk-2e709ffe833541cf9cc920db25adb87b.jpg
hi_e319_act3_abrandnewfight_wtrmk-83994385122e43849a6f4cef068a7866.jpg

hi_e319_bspk_ahumanstory_wtrmk-fa316fd77e0c42bd81ebf5c0a1dcec49.jpg
hi_e319_bspk_aringvista_ots1_wtrmk-0fc8cfd262164c7b93fba62713a1de5d.jpg

hi_e319_bspk_goforth_wtrmk-ece77b191c9b4e8781d1fa3b4644f16b.jpg
hi_e319_bspk_legendarycargo_wtrmk-ed30888062a44533ae9c934d0b1aefcb.jpg

hi_e319_bspk_preparetofight_wtrmk-d1d513d648fa4f52aec11f0accfeb329.jpg
hi_e319_bspk_thedesireforconnection_wtrmk-0bf1bece8c1f4b71bd56914a05a6381e.jpg

hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.jpg
hi_stinger_hologramexplosion_wtrmk-70aef8e8f5654444be45072bed746709.jpg

halo_infinite_wallpaper-desktop-std_2048x1536-ae06d402044943a3a44e6f13e686a144.jpg
halo_infinite_wallpaper-mobile_1080x1920-a49fb4f750fc4a4d9ae2cc9f58f4e366.jpg


04262021_halo20th_wallpaper_4k-b5250366775a48138eae81342cfdacc9.jpg

04262021_halo20thr_wallpapermobile_infinite_1125x2436-a6d77df8334c4292bd8e8b03d01d8a0d.jpg
04262021_halo20th_wallpapermobile_haloce_1125x2436-12de98bda0e1469ea379f8068726c6de.jpg






Concept Arts

Found Hope.jpg haloinfinite_e3_concept1-f5ec5988ba1e428a9098cf9bc9d31d1d.jpg

haloinfinite_e3-concept2-51a2db4572754903895c3f0e25146429.jpg Pelican Low Power Lighting.jpg

Stinger Environment.jpg halo-infinite-e3-2018-concept-4k-ac85a7187a3243c8bcf3cda3a65f9afa.jpg
halo-infinite-2020_ascension_conceptart_letterbox_02_4k-299e88c5b3c34ea2b3db7c9bbf5d605b.png
halo-infinite-2020_ascension_conceptart_letterbox_03_4k-6c70ef8985ab4329b7aeed603a16f0f7.png

halo-infinite-2020_ascension_conceptart_cropped_01_1920x1080-34fe52412b1d4a90b1374687e57682cf.jpg


موسیقی
آقای Joel Yarger سوپروایزر اصلی ترک‌ها و یکی از آهنگسازهای اصلی عنوان Halo Infinite خواهند بود. ایشان سابقه‌کار بر روی عناوینی مانند: Death Stranding, Anthem, Marvel's Spider-Man, Gran Turismo Sport, Uncharted 4: A Thief's End, Bloodborne و God of War 2 را دارند.

1547591902414.jpg

آقای Joel Corelitz هم یکی دیگر از آهنگسازهای اصلی بازی می‌باشد که سابقه کار بر روی عناوینی زیر را دارند.
The Unfinished Swan, Hohokum, Death Stranding و Eastward را دارند.


J_5gQsvv_400x400.jpg

آقای Curtis Schweitzer هم یکی دیگر از آهنگسازهای اصلی می‌باشد که سابقه کار بر روی Starbound, Earthlight و Airships: Conquer the Skies را دارند.

download.jpg
لینک دانلود آلبوم موسیقی پیش‌نمایش بازی

Here are the Halo Infinite System Requirements (Minimum)​

  • CPU: AMD FX-8370 or Intel i5-4440
  • RAM: 8 GB
  • OS: Windows 10 RS3 x64
  • VIDEO CARD: AMD Radeon RX 570 or Nvidia GeForce GTX 1050 Ti
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • FREE DISK SPACE: 50 GB
  • DEDICATED VIDEO RAM: 4096 MB

Halo Infinite Recommended Requirements​

  • CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel i7-9700k
  • RAM: 16 MB
  • OS: Windows 10 19H2 x64
  • VIDEO CARD: Radeon RX 5700 XT or Nvidia RTX 2070
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • FREE DISK SPACE: 50 GB
  • DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB



افراد کلیدی Key People


Dan Chosich – کارگردان بازی


Chris Lee (مدیر استودیو و پروژه)
پس از هیلو 5، Lee به سمت مدیر استودیو و پروژه Infinite رسید. سابقه حضور از زمان تاسیس 343 و قبل از آن خود مایکروسافت را در کارنامه دارد


Dan Chosich (کارگردان)
کارگردان داستانی بازی که برای بیش از 9 سال در 343 حضور داشته است.


Paul Crocker (سرپرست داستانی و Creative Director)
Paul Crocker پیش از این سرپرست داستانی در Rocksteady بود و برروی عنوان بتمن این استودیو کار کرده است. پس از هیلو 5 و برای ساخت Infinite جانشین Brian Reed به عنوان سرپرست داستانی شد و پس از رفتن Tim Longo، علاوه بر داستان، به عنوان Creative Director نیز مشغول کار میباشد:
  • Alien: Resurrection
  • SWAT: Global Strike Team
  • Batman Arkham Asylum
  • Batman Arkham City
  • Batman Akham Origins
Aaron Linde (داستان نویس ارشد)
به عنوان داستان نویس ارشد (زیر نظر Crocker) به پروژه Infinite پیوست و سابقه کار در Bungie وGearbox و Monolith را در کارنامه دارد:
  • Homeworld
  • Gears of War 3
  • Middle Earth Shadow of Mordor
  • BattleBorn
  • Guild Wars 2
  • Destiny 2
Nicolas Bouvier – Sparth (کارگردان هنری)
کارگردان هنری بازی و کسی که برای Infinite استایل هنری را به ریشه های هیلو بازگردانده است. او جانشین Kenneth Scott شد که در اواسط هیلو 5 استودیو را ترک کرد:
  • Alone In The Dark
  • Cold Fear
  • Prince of Persia Warrior Within
  • Assassin’s Creed
  • Rage
  • Halo 4
  • Halo 5

Sotaro Tojima (کارگردان صدا گذاری)
از اعضای قدیمی استودیو که بر روی هردو عنوان 4 و 5 کار کرده و هم اکنون (زیر نظر Yarger) به عنوان صدا گذار بازی مشغول فعالیت میباشد و در همین مقام بر روی پروژه های زیر کار کرده بود:
  • Castlevania Circle of the Moon
  • Metal Gear Solid 2
  • Zone of the Enders
  • Metal Gear Solid The Twin Snakes
  • Metal Gear Solid 3
  • Metal Gear Solid 4
  • Halo 4
  • Halo 5


Troy Mashburn (کارگردان گیم پلی و Sandbox)
آقای Mashburn که به پروژه Infinite و 343 به عنوان کارگردان گیم پلی اضافه شده، پیش از این طراح مبارزات با ربات های Horizon Zero Dawn بود و سابقه حضور در Crystal Dynamic و Lucas Arts را نیز در کارنامه دارد:
  • Star Wars: Jedi Starfighter
  • Star Wars: Republic Commando
  • Killzone 2,3
  • Horizon: Zero Dawn
Thomas French (طراح اصلی ماموریت و کارگردان مولتی پلیر)
آقای French از افراد قدیمی در این سمت، در حال حاضر طراحی مراحل و ماموریت های Infinite را بر عهده دارد ودر عین حال کارگردان مولتی پلیر نیز میباشد. سابقه حضور در Black Isle، Pandemic و Rockstar را دارد:
  • Fallout 2
  • Icewind Dale
  • The Saboteur
  • GTA IV
  • Max Payne 3
  • Halo
Quinn Delhoyo (طراح سیستم های بازی)
از افرادی که سابقا بر روی مولتی پلیر هیلو 5 کار کرده و سابقه حضور در Epic را نیز دارد:
  • DukeNukem (3D Realm)
  • Gears of War
  • Halo 5 (MultiPlayer)
Rogelio Olguin (سرپرست طراحی تکسچر و از طراحان اصلی محیط)
آقای Rogelio Olguin نیز پس از خروج از Naughty Dog به 343 پیوست تا به عنوان سرپرست ساخت تکسچر و از طراحان محیط برروی Infinite کار کند:
  • Unreal Tournament 2004
  • Tomb Raider
  • The Last of Us
  • Uncharted 4
  • Uncharted The Last Legacy
  • The Last of Us 2
John Mulkey (دیزاینر ارشد کمپین)
John Mulkey که پیش از این در همین مقام سابقه حضور بر روی عناوین موفقی همچون FEAR و Borderlands را داشته در سال 2018 و شروع تغییرات رسمی Halo Infinite به 343 اضافه شد:
  • F.E.A.R
  • F.E.A.R 2
  • Doom 4
  • Battleborn
  • Borderlands
  • Borderlands 2
  • Borderlands 3


 

Attachments

  • Haw.png
    Haw.png
    169.5 KB · مشاهده: 28,788
  • hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.png
    hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.png
    3.4 MB · مشاهده: 8,695
  • atriox.jpg
    atriox.jpg
    213.4 KB · مشاهده: 104
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,209
نام
∂αнмα
بازی (LAN) ساپورت میکنه :| تکرار میکنم تو سال 2021 بزرگترین IP ماکروسافت LAN ساپورت میکنه !!! با این وضعی که من دارم میبینم نباید تعجب کنیم به صورت Native واسه موبایل هم پورت بشه !! ماکرو میخواد تا بقالی سر کوچه ما هم که شد بازی رو اجرا کنه حالا به هر نحوی که شده
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
11,072
نام
محمد حسین
گرافیک بازی برای عنوانی که قراره تا چندین سال، توسط کنسولهای نسل قبل ساپورت بشه، قابل قبوله.
و اینکه ساخت بازی تموم نشده و یکسری از مشکلاتی که میگید به باگ شبیه هست که تو مناطق دورتر چمن لود شده و نزدیک نه. یا صخره ایضا.
صبر کنید یه ویدیو بیاد یه گیم پلی بیاد. گیم پلی هیلو سریعه. تو اون گگیم پلی عمده اینا به چشم هم نمیاد. با چهار تا اسکرین حکم بستن 343 رو صادر کردید. خداییش چه خبرتونه.
ماکرو داره اشتباه تبلیغاتی میکنه. باید خبرها رو قطع کنه تا خود e3 و بعد ریلیز.
اون زمان تمام اطلاعاتو میداد همه میگفتن نیگا از مانیتور سوپر اولترا پشتیبانی میکنه و ... و .......
و خیلی از نکات گم میشد تو بحثها.الان یه ذره بین همگی دستتون گرفتید ، از لحاظ جزییات عکسها قیاس میکنید.
اینکه درست نیست ، بازی که عکس نیست یه ویدیو هست تو 60 فریم. با اسکرین شات نمیشه نسخه پیچید.
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
آخرین هیلویی که عرضه شد 6 سال پیش بوده، بعد میگن استراحت بدید نفس بکشه
البته تکنیکالی هیلو وارز 2 رو باید حساب بکنیم? نصف این 6 سال صرف ساخت موتورشون شده متاسفانه من امیدوارم تو این مدت ایده های زیادی برای اینکه این بازی بعد 18 سال گیمپلی یکنواخت متفاوت به نظر برسه(با پایبند بودن به ریشه هاش) پیدا کرده باشن وگرنه استراحت نیازه واقعا ?
یادمه فن های رقیب هیلو 3 هم ترول میکردن، منتها بازی اومد با متای 94، همه رکوردها رو جابجا کرد و به موفقیت بزرگی رسید، همون ترولرها هم تا سالها داشتن میسوختن و هنوز به گرافیکش گیر میدادن:D بیخیال بابا.
بابک من مشکلم فقط گرافیک بازیه وگرنه هم گیم پلی شو دوست داشتم هم آرت استایلشو و هم آپشن هایی که به سند باکس بازی اضافه کردن خیلی خفنه ...ولی ... هیلو 3 موتور هیلو 1 رو استفاده میکرد که واسه دهه 90 بوده ? ولی اینا خیر سرشون موتور جدید ساختن، ایندفعه دیگه چرا باید داستان تکرار بشه؟
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,158
البته تکنیکالی هیلو وارز 2 رو باید حساب بکنیم? نصف این 6 سال صرف ساخت موتورشون شده متاسفانه من امیدوارم تو این مدت ایده های زیادی برای اینکه این بازی بعد 18 سال گیمپلی یکنواخت متفاوت به نظر برسه(با پایبند بودن به ریشه هاش) پیدا کرده باشن وگرنه استراحت نیازه واقعا ?
دیگه تغییر بزرگتر از semi-open world شدن؟ :D فکر نمیکنم هیچ نسخه هیلویی تا حالا تغییر بزرگتری داشته نسبت به اینفینیت.
البته تکنیکالی هیلو وارز 2 رو باید حساب بکنیم? نصف این 6 سال صرف ساخت موتورشون شده متاسفانه من امیدوارم تو این مدت ایده های زیادی برای اینکه این بازی بعد 18 سال گیمپلی یکنواخت متفاوت به نظر برسه(با پایبند بودن به ریشه هاش) پیدا کرده باشن وگرنه استراحت نیازه واقعا ?

بابک من مشکلم فقط گرافیک بازیه وگرنه هم گیم پلی شو دوست داشتم هم آرت استایلشو و هم آپشن هایی که به سند باکس بازی اضافه کردن خیلی خفنه ...ولی ... هیلو 3 موتور هیلو 1 رو استفاده میکرد که واسه دهه 90 بوده ? ولی اینا خیر سرشون موتور جدید ساختن، ایندفعه دیگه چرا باید داستان تکرار بشه؟
هیلو 4 هم موتور هیلو 1 بود:D
من نمیدونم، ولی اگر قرار باشه روی وان اس 2013 هم 60 فریم اجرا بشه این گرافیک بنظر من خوبه.
بازم میگم، بنظر من تقصیر مایکروسافته که هنوز یه عنوان نکست جن نشون نداده، همه چی افتاده گردن هیلو.
من ایراد به گرافیک نمیگیرم، ولی اگه گیم پلی و داستان رو خراب کرده باشن باید محاکمه بشن:D
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,593
نام
امین
وقتی راجب یکی از نمادهای کنسول صحبت میکنیم یعنی همه چیز بازی در بهترین حالت ممکن باشه و وقتی راجب هیلو صحبت میکنیم باید استاندارها جای بحثی رو نزاره.
من نمیدونم دوستانی که راضی هستن از همه چی چطور کنار میان با یه همچین گرافیکی که تنه به تنه دو نسل قبل میزنه.
میگم داریم راجب هیلو حرف میزنیم! با هیچ متر و معیاری من نمیپسندم این گرافیک و تو سال 2021!!!
درسته اکثر مواقع کسی با دیدن گرافیک هیلو فکش زمین نخورده ولی اینقدر نابود اخه....
از نظر سازنده ها که اون تریلر کذایی رو دادن همه چی اوکی بوده که نشون دادن و این صدای هوادارا بود که اینارو بیدار کرد وگرنه الان همون بازی نابود و داشتیم انجام میدادیم.
جالبه اون موقع هم یسری راضی بودن که هنوز برام سواله اون چی بود که یه عده ازش دفاع میکردن.
اوضاع اسفناک این بازی فقط و فقط حاصل بی عرضگی و بی تدبیری تیم نظارتی ماکروسافته که بنظرم درک درستی از تغییر نسل نداشتن و یجورایی سمبل کنسول و فدای نسل قبل کردن....
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
11,072
نام
محمد حسین
مگه نماد بودن به گرافیکه اونم برای یه بازی میان نسلی.
این بازی داره با چرخه روز و شب + تقریبا یه عنوان اوپن ورلد یا semi open world میاد رو کنسولای نسل قبل.
هر مزیتی یه معایبی داره وقتی گیم پس اون مزیتها رو میداد واضحه که معایبی داره، یکیش همین نیازه به یه جامعه هدف بزرگ
که برا این، نیاز داره تا مقطعی هم از نسل قبل کمک بگیره و هم اینکه به فکر این باشه که سیستمهای مختلف pc رو جواب بده با ایکس کلود هم رو موبایلا بره.
با هیلو 4 مقایسه میشه ولی هیلو 4 مگه تو این ابعاده، اوپن ورلده، چرخه آب و هوا تا حدی داره روز و شبو داره ، ری تریس و .......
با اسکرین، ایراد پیدا کردن ساده هست.تو صفحه توییتر هیلو یکسری اسکرین از یه بازی ای که دیروز تریلر دادن ، هست که بخوای ایراد بگیری، کلی هست.
ولی وقتی تریلر رو ببینی اصلا بهشون توجه نمیکنی، ماکرو تو نظارت ایراد داره
ولی مشکلش اینه بجا اسکرین باید میزاشت تریلر بده تو e3.
بازی کاملم اونجور نداریم که دنبالشید.
___________________
و اینکه میگن چرا با این گرافیک اذیت نمیشی، من با گرافیک تریلر سال قبلم مشکلی نداشتم. هیلو 4 رو تازه بازی کردم و مشکل خاصی با گرافیکش نداشتم.
شاید برا کسی گرافیک ارجح تر باشه ولی شاید برا بقیه گیم پلی ارجح تره و بعد بصری تو اولویت چندم باشه و بجز اون مشکلات چمن و صخره، ایراد بزرگی وجود نداشت، که اونا هم با توجه به لود درست چمن و صخره تو فضای دورتر به نظر به مشکلات دیگه ای مربوطه، که فکر میکنم حل میشه
و برا قضاوت درست باید منتظر تریلر باشیم و با اسکرین شات، دستور انحلال استودیو صادر نکنیم.
1.5 ماه دیگه مونده قطعا تو e3 تریلر میاد و نمایش یکی از محورهای اصلیش همین بازیه.
یادتون نره سر گرافیک تو فواصل یکماهه چجوری اساسین والهالا رو تو این سایت و بیرون کوبیدن و با تریلرای آخر نظرات چجوری عوض شد اون تازه تریلر بود.
این یه اسکرین که 4x زوم کردید و دارید ایراد میگیرید، انتقاد خوبه ولی نه اینقدر شدید.
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,830
مگه نماد بودن به گرافیکه اونم برای یه بازی میان نسلی.
این بازی داره با چرخه روز و شب + تقریبا یه عنوان اوپن ورلد یا semi open world میاد رو کنسولای نسل قبل.
هر مزیتی یه معایبی داره وقتی گیم پس اون مزیتها رو میداد واضحه که معایبی داره، یکیش همین نیازه به یه جامعه هدف بزرگ
که برا این، نیاز داره تا مقطعی هم از نسل قبل کمک بگیره و هم اینکه به فکر این باشه که سیستمهای مختلف pc رو جواب بده با ایکس کلود هم رو موبایلا بره.
با هیلو 4 مقایسه میشه ولی هیلو 4 مگه تو این ابعاده، اوپن ورلده، چرخه آب و هوا تا حدی داره روز و شبو داره ، ری تریس و .......
با اسکرین، ایراد پیدا کردن ساده هست.تو صفحه توییتر هیلو یکسری اسکرین از یه بازی ای که دیروز تریلر دادن ، هست که بخوای ایراد بگیری، کلی هست.
ولی وقتی تریلر رو ببینی اصلا بهشون توجه نمیکنی، ماکرو تو نظارت ایراد داره
ولی مشکلش اینه بجا اسکرین باید میزاشت تریلر بده تو e3.
بازی کاملم اونجور نداریم که دنبالشید.
___________________
و اینکه میگن چرا با این گرافیک اذیت نمیشی، من با گرافیک تریلر سال قبلم مشکلی نداشتم. هیلو 4 رو تازه بازی کردم و مشکل خاصی با گرافیکش نداشتم.
شاید برا کسی گرافیک ارجح تر باشه ولی شاید برا بقیه گیم پلی ارجح تره و بعد بصری تو اولویت چندم باشه و بجز اون مشکلات چمن و صخره، ایراد بزرگی وجود نداشت، که اونا هم با توجه به لود درست چمن و صخره تو فضای دورتر به نظر به مشکلات دیگه ای مربوطه، که فکر میکنم حل میشه
و برا قضاوت درست باید منتظر تریلر باشیم و با اسکرین شات، دستور انحلال استودیو صادر نکنیم.
1.5 ماه دیگه مونده قطعا تو e3 تریلر میاد و نمایش یکی از محورهای اصلیش همین بازیه.
یادتون نره سر گرافیک تو فواصل یکماهه چجوری اساسین والهالا رو تو این سایت و بیرون کوبیدن و با تریلرای آخر نظرات چجوری عوض شد اون تازه تریلر بود.
این یه اسکرین که 4x زوم کردید و دارید ایراد میگیرید، انتقاد خوبه ولی نه اینقدر شدید.
در حد بازیهای خوب نسل ۸ که باید باشه
کنسول ۱۲ ترافلاپسی رو برای چی داده پس مثل نینتدو کنسول میداد خودش رو خلاص می کرده دیگه . اینکه قویترین کنسول نسل رو بسازی ولی ازش استفاده نکنی که چی .
بین نسلی باشه ، در حل بازیهای خودش که باید باشه از نظر گرافیگ
در حد گیرز ۵
 

SIMPLE

کاربر سایت
Jun 14, 2020
356
مگه نماد بودن به گرافیکه اونم برای یه بازی میان نسلی.
این بازی داره با چرخه روز و شب + تقریبا یه عنوان اوپن ورلد یا semi open world میاد رو کنسولای نسل قبل.
هر مزیتی یه معایبی داره وقتی گیم پس اون مزیتها رو میداد واضحه که معایبی داره، یکیش همین نیازه به یه جامعه هدف بزرگ
که برا این، نیاز داره تا مقطعی هم از نسل قبل کمک بگیره و هم اینکه به فکر این باشه که سیستمهای مختلف pc رو جواب بده با ایکس کلود هم رو موبایلا بره.
با هیلو 4 مقایسه میشه ولی هیلو 4 مگه تو این ابعاده، اوپن ورلده، چرخه آب و هوا تا حدی داره روز و شبو داره ، ری تریس و .......
با اسکرین، ایراد پیدا کردن ساده هست.تو صفحه توییتر هیلو یکسری اسکرین از یه بازی ای که دیروز تریلر دادن ، هست که بخوای ایراد بگیری، کلی هست.
ولی وقتی تریلر رو ببینی اصلا بهشون توجه نمیکنی، ماکرو تو نظارت ایراد داره
ولی مشکلش اینه بجا اسکرین باید میزاشت تریلر بده تو e3.
بازی کاملم اونجور نداریم که دنبالشید.
___________________
و اینکه میگن چرا با این گرافیک اذیت نمیشی، من با گرافیک تریلر سال قبلم مشکلی نداشتم. هیلو 4 رو تازه بازی کردم و مشکل خاصی با گرافیکش نداشتم.
شاید برا کسی گرافیک ارجح تر باشه ولی شاید برا بقیه گیم پلی ارجح تره و بعد بصری تو اولویت چندم باشه و بجز اون مشکلات چمن و صخره، ایراد بزرگی وجود نداشت، که اونا هم با توجه به لود درست چمن و صخره تو فضای دورتر به نظر به مشکلات دیگه ای مربوطه، که فکر میکنم حل میشه
و برا قضاوت درست باید منتظر تریلر باشیم و با اسکرین شات، دستور انحلال استودیو صادر نکنیم.
1.5 ماه دیگه مونده قطعا تو e3 تریلر میاد و نمایش یکی از محورهای اصلیش همین بازیه.
یادتون نره سر گرافیک تو فواصل یکماهه چجوری اساسین والهالا رو تو این سایت و بیرون کوبیدن و با تریلرای آخر نظرات چجوری عوض شد اون تازه تریلر بود.
این یه اسکرین که 4x زوم کردید و دارید ایراد میگیرید، انتقاد خوبه ولی نه اینقدر شدید.
گرافیک یک بازی برای منم از نظر اولویت آخرینه ( گیم پلی - داستان - موزیک و صدا - گرافیک )
ولی در نهایت بازی اصلی مایکروسافت که حتی از گیرز هم مهمتره ( هر چه قدر هم که تمرکزش رو گیم پلی باشه) باید گرافیکش جزو سه تای برتر اون سال انتشارش باشه .ولی اگه گرافیک بازی اینجوری باشه ( که امیدوارم نباشه ) موقع انتشار گلوگاهش میشه . و قطعا هم توسط متقدا و هم گیمرا کوبیده میشه و این هم مستقیم رو فروش تاثیر داره .
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,401
[
وقتی راجب یکی از نمادهای کنسول صحبت میکنیم یعنی همه چیز بازی در بهترین حالت ممکن باشه و وقتی راجب هیلو صحبت میکنیم باید استاندارها جای بحثی رو نزاره.
من نمیدونم دوستانی که راضی هستن از همه چی چطور کنار میان با یه همچین گرافیکی که تنه به تنه دو نسل قبل میزنه.
میگم داریم راجب هیلو حرف میزنیم! با هیچ متر و معیاری من نمیپسندم این گرافیک و تو سال 2021!!!
درسته اکثر مواقع کسی با دیدن گرافیک هیلو فکش زمین نخورده ولی اینقدر نابود اخه....
از نظر سازنده ها که اون تریلر کذایی رو دادن همه چی اوکی بوده که نشون دادن و این صدای هوادارا بود که اینارو بیدار کرد وگرنه الان همون بازی نابود و داشتیم انجام میدادیم.
جالبه اون موقع هم یسری راضی بودن که هنوز برام سواله اون چی بود که یه عده ازش دفاع میکردن.
اوضاع اسفناک این بازی فقط و فقط حاصل بی عرضگی و بی تدبیری تیم نظارتی ماکروسافته که بنظرم درک درستی از تغییر نسل نداشتن و یجورایی سمبل کنسول و فدای نسل قبل کردن....
نکته جالب مدیریت بخش xbox, شایعات عرضه battlefield روی گیم پس
گرافیک هیچ
Infinite در بهترین حالت به battlefield 1 هم نخواهد رسید، قطعا battlefield به اندازه یک نسل کامل برتری داره
نکته مهم تر فیزیک و تخریب پذیری Infinite قطعا به خاطر cpu داغون one حرفی برای گفتن نداره
از اون طرف حتی تصور فیزیک و تخریب پذیری battlefield 2021 مشکل
بعد این دو با فاصله زمانی کم احتمالا در یک ماه روی گیم پس منتشر بشن؟
اگه این شایعه درست باشه ,فیل اسپنسر رسما 343 نابود کرده
اگه battlefield 2021 قبل از Infinite روی گیم پس عرضه بشه دیگه رسما کار تمام
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
[
نکته جالب مدیریت بخش xbox, شایعات عرضه battlefield روی گیم پس
گرافیک هیچ
Infinite در بهترین حالت به battlefield 1 هم نخواهد رسید، قطعا battlefield به اندازه یک نسل کامل برتری داره
نکته مهم تر فیزیک و تخریب پذیری Infinite قطعا به خاطر cpu داغون one حرفی برای گفتن نداره
از اون طرف حتی تصور فیزیک و تخریب پذیری battlefield 2021 مشکل
بعد این دو با فاصله زمانی کم احتمالا در یک ماه روی گیم پس منتشر بشن؟
اگه این شایعه درست باشه ,فیل اسپنسر رسما 343 نابود کرده
اگه battlefield 2021 قبل از Infinite روی گیم پس عرضه بشه دیگه رسما کار تمام
من نمیدونم این دوتا چه ربطی بهم دارن مقایسشون میکنی! رقیب مستقیم بتلفیلد COD هستش، مثل اینکه FIFA رو با NBA مقایسه کنی چون دوتا بازی ورزشی هستن!
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,892
اگه این شایعه درست باشه ,فیل اسپنسر رسما 343 نابود کرده
دیگه واقعن مطمعن شدم تو یه مشکل شخصی با فیل اسپنسر داری
قطعن این حجم از نفرت پراکنی و عقده گشایی نه ربطی به فن بوی بودن داره و نه هیچ چیز دیگه ای. به جز اینکه ایشون مسبب تمام کم و کاستی ها و شکست های زندگیت بوده باشه، هیچ دلیل موجه و منطقی دیگه ای برای این نوع رفتار نمی تونه وجود داشته باشه.
تو این سالهای مدیریت اسپنسر هیچوقت ندیدم حتی سرسخت ترین فنهای سونی هم مثل تو اینطوری سر هر موضوعی اونم اکثرن با دروغ و تهمت اسپنسر رو اینطوری تکفیر کنن.
------------------------------------------

فیل اسپنسر برندی رو که در مرز ورشکستگی و فروش بود رو تحویل گرفت. یکی از بزرگترین خریدهای تاریخ صنعت رو انجام داد. چندین استودیو خوب تاسیس کرد. بهترین سرویس گیمینگ رو راه اندازی کرد برای ساخت بزرگترین ip مایکروسافت هم بیشترین بودجه رو اختصاص داد. بعد از نمایش اولیه هم که بازخورد خوبی نداشت، در استودیو سازنده تغیرات به وجود اورد و بازی روهم تاخیر زد تا وضعیتش بهتر بشه.
همینکه سونی از ترس رشد گیم پس مجبوره پول خرج کنه تا بتونه مدتی از عرضه یه بازی تردپارتی روی این سرویس جلوگیری کنه، نشون میده که چقدر اسپنسر در مدیریتش موفق بوده.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,158
[
نکته جالب مدیریت بخش xbox, شایعات عرضه battlefield روی گیم پس
گرافیک هیچ
Infinite در بهترین حالت به battlefield 1 هم نخواهد رسید، قطعا battlefield به اندازه یک نسل کامل برتری داره
نکته مهم تر فیزیک و تخریب پذیری Infinite قطعا به خاطر cpu داغون one حرفی برای گفتن نداره
از اون طرف حتی تصور فیزیک و تخریب پذیری battlefield 2021 مشکل
بعد این دو با فاصله زمانی کم احتمالا در یک ماه روی گیم پس منتشر بشن؟
اگه این شایعه درست باشه ,فیل اسپنسر رسما 343 نابود کرده
اگه battlefield 2021 قبل از Infinite روی گیم پس عرضه بشه دیگه رسما کار تمام
البته بتلفیلد یک بازی مولتی پلتفرمه و اهمیتی نداره بهتر از هیلو باشه یا بدتر، چون در هر صورت فن های Xbox میگیرن، بازی میکنن و لذتش رو میبرن :D
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
11,072
نام
محمد حسین
در حد بازیهای خوب نسل ۸ که باید باشه
کنسول ۱۲ ترافلاپسی رو برای چی داده پس مثل نینتدو کنسول میداد خودش رو خلاص می کرده دیگه . اینکه قویترین کنسول نسل رو بسازی ولی ازش استفاده نکنی که چی .
بین نسلی باشه ، در حل بازیهای خودش که باید باشه از نظر گرافیگ
در حد گیرز ۵
گرافیک یک بازی برای منم از نظر اولویت آخرینه ( گیم پلی - داستان - موزیک و صدا - گرافیک )
ولی در نهایت بازی اصلی مایکروسافت که حتی از گیرز هم مهمتره ( هر چه قدر هم که تمرکزش رو گیم پلی باشه) باید گرافیکش جزو سه تای برتر اون سال انتشارش باشه .ولی اگه گرافیک بازی اینجوری باشه ( که امیدوارم نباشه ) موقع انتشار گلوگاهش میشه . و قطعا هم توسط متقدا و هم گیمرا کوبیده میشه و این هم مستقیم رو فروش تاثیر داره .
مگه در حد گیرز نیست. من تو این عکس گرافیک ضعیفتر از گیرز نمیبینم

2021-05-01_2-23-52.jpg

هنوز برا اینکه بگیم هیلو چجوری میخواد از قدرت کنسول استفاده کنه، زوده چون چیز زیادی ندیدیم ازش. برا همین میگم قضاوت زوده.
قضاوت تو اساسین والهالا هم زود بود و وقتی اومد همه عاشق محیطهاش و تنوعش شدن. با چهار تا اسکرین قضاوت نکنیم و گرافیک همینا هم خوبه واقعا. درست کردن بیس پلیرها مهمتر از نقد منتقدها برای ماکروست.
بازی sea of tjhieves هم منتقدا ترکوندنش ولی الان تو استیم و گیم پس و ... موفق ظاهر شده، هیلو قطعا sot نیست پس بنظرم وقتی sot رسید به اینجا، یخورده اعتمادم به ماکرو بد نیست ممکنه برنامه برا اینم داشته باشه.
ممکنه نقد و متا یکم اذیت کنه ولی موفقیت گیم پس آینده روشنی رو برا ایکس باکس رقم میزنه،اونموقع قشنگ میشه کنسول و قدرتشو حس کرد.
هر هدفی تبعات داره اپیک داره ضرر میده برا رقیب استیم شدن، هیلو بین نسلی میشه برا جذب پلیر. اینا مهمتر از نقد پلیر به نداشتن امکانات اپیک و یا حتی به گرافیک هیلو هست.
بازی شوکیس هم ماکرو خواهد داشت شاید استارفیلد بتونه شوکیس باشه، شاید هل بلید بیاد شاید فورزا.
پس یکم صبر کنید تا نمایش e3، بعید میدونم سرخورده بشید . یه زمانی بار زیادی رو هیلو و گیرز و فورزا بود ولی الان ایپی های زیادی ماکرو داره که میتونه اون بارو برداره از رو دوش این سه تا و کمک کنه اسپن اف ها و عنوانهای متعددی از اینا رو شاهد باشیم.
یه نکته هم که این وسطه، نباید ماکرو اشتباهات سایبر رو انجام بده،یه بازی نسل بعدی رو بده رو کنسولهای نسل قبل و انتظار اجرا داشته باشه، این نکته ضضربه بزرگتری از نقد گرافیک میزنه ،پس یا باید بیخیال نسخه قبل میشد که نمیشه برا گیم پس
یا باید یککم لول گرافیکو تنظیم میکرد.
____________________________
احتمالا قانع نشدید ولی برا صدور فکت یکم زوده که گرافیک بازی آشغاله.
یکم صبر کنید تا e3 زیاد نمونده.ماکرو کنسول داده، داره پشتیبانی ازش میکنه. تقریبا کنسولشو یه pc کرده. edge تو کنسول قابلیتای بزیادی رو بهش اضافه کرده. کیبورد و موس رو داره قشنگ ساپورت میکنه رو کنسول
پس بییکار ننشسته، یکم از برنامه هاش عقبه ولی amd fidelity تو همین ماه برا کنسول تایید شده، پس کنسولش رو الکی نداده.
یکم صبر کنید شاید قدرتی که مدنظرتونه رو تو e3 ببینید.
 
آخرین ویرایش:

PS World

کاربر سایت
Apr 30, 2021
21
چند ماه دیگه زمان انتشار بازیه ولی یه نمایش بزرگ نداشته. گیرز 5 هم کلی پنهان کاری کردن و آخرش همونی شد که انتظار میرفت. قرار نیست معجزه ای بشه" بالای 90% یه نسخه معمولی تحویل میدن که بود و نبودش برای طرفداراش فرقی نداره.
چیزی که بدتر از ساخت این نسخه های معمولیه نابود کردن نام بزرگ این دو IP بود.الان کیفیت هیلو و گیرز تو ذهن گیمرها همرده اساسین و COD شده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر