Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
cast ـه HTT 2 رو این مسیح مقدس نذاشته :d

Tamara Taylor, Mark Hamill, Vanessa Marshall, Alan Tudyk, Rosa Salazar, Bruce Thomas, Peter Serafinowicz and William Salyers

Mark Hamill هم که آشنا هستین دیگه. لوک اسکای واکر و پسر Darth Vader ـه Star Wars :d

سیزن تعداد قسمت هاش کمتره. ولی هرکدوم طولانی تر که احتمالا به خاطر نزدیک بودن به عرضه هست.
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
جالبه نظرات یکم متفاوته ولی ممتنع رو میشه گرفت ازشون و بیشتر منتظر بازی اصلی شدن..
But the Kraken was bigger than three scarabs combined. And as Holmes said, it's bigger than some entire sections of Halo 4's single-player campaign.
:|
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,607
نام
محمد
چند تا تریلر Blue Team رو دیدم واقعا عالی بود، فقط تو Opening Cinematic به نظرم یه کم دیالوگ هاشون کم بود یعنی به نسبت Fireteam Osiris کمتر بود :D

عکس های با کیفیت بالا هم منتشر شده که از اینجا میتونید ببینید (فیلــــتره)
Halo 5: Guardians - Minus

v3ehnsuz1hdpy8cg2qsp.jpg
5919rhzs1r55q0ee2agx.jpg
e08545un3cih21x49n3l.jpg
hmdaovqss4qwtrr66ejo.jpg


gnba4bh72009ckc01ai8.jpg
rn16lb9egeo1uj7zg3ag.jpg
wknidnkh46mfyqvcf7ci.jpg
gpe0uhxckyhitx1y5mln.jpg


عکس های D'oid:

 

Wrath OF Joker

کاربر سایت
Sep 3, 2008
1,921
نام
ايمان
قسمت 00 سیزن دوم HUNT the TRUTH به نام THE ONLY DELIVERABLE منتشر شد:

HUNT the TRUTH - S2.00. THE ONLY DELIVERABLE

HUNT the TRUTH - S2.00. THE ONLY DELIVERABLE

تریلر سینماتیک بلو تیم هم منتشر شد :

لینک یوتیوب

لینک دانلود



خیلی خوب بود اقتدار آقامون تو حلق لاک :x
خیلی عالی بود!
مخصوصا وقتیکه دستشو کشید پشت هلمت جای کورتانا :(
واقعا احساسی بود لامصب. مستر خیلی احساسی شده تو این قسمت
فقط یکم گرافیکیش خیلی تو چشم میزد
آتیش موتور پلیکان و اون موقع که دستای چیف رو نشون میده خیلی کم کار شده
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
فقط موندم چطوری واسه یه بازی 60 فریم اینجوری تکنیک به کار بردند . تو صفحات قبل از نبود سایه ها شکایت میکردم الان نه تنها سایه ها برگشتند بلکه شاهد یه سایه پردازی خفن هم تو بازی هستیم محیط بیرونی کلا نورپردازی حجمی داره باعث هم شده همه جا سایه ایجاد بشه سایه ها کاملا داینامیک با شکل هندسی کاملا پابدار و مخصوص خودشون حتی با انفجار اشیاء محیط تمام اجزاء و ابجکتهای کوچیک سایه خودشون را به صورن خیلی عالی تولید میکنند شدت تابش نور هم تو تولید سایه به خوبی تاثیر گذار هست .
محیط های بریونی با اینکه بزرگن خیلی تکسچر عالی به کار برده شده و جژئیات خیلی خوب دیده میشه .

این گیم پلی بازی هم خیلی سرعتی شده یه هیجان خیلی خوبی به بازی میده البته این یارای قدر خودی هم که کنارش هستند باعث شده یکم ادم با دل و جرات بازی را بره جلو :D
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
چند تا تریلر Blue Team رو دیدم واقعا عالی بود، فقط تو Opening Cinematic به نظرم یه کم دیالوگ هاشون کم بود یعنی به نسبت Fireteam Osiris کمتر بود :D

خب درسته دیگه :d
کلا اینا زیاد صحبت نمیکنن. از بچگی هم باهم هماهنگ بودن که چیکار کنن.
همون تیکه که فرد میگه حالت خوبه هم زیادیه ! :d
 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
فقط موندم چطوری واسه یه بازی 60 فریم اینجوری تکنیک به کار بردند . تو صفحات قبل از نبود سایه ها شکایت میکردم الان نه تنها سایه ها برگشتند بلکه شاهد یه سایه پردازی خفن هم تو بازی هستیم محیط بیرونی کلا نورپردازی حجمی داره باعث هم شده همه جا سایه ایجاد بشه سایه ها کاملا داینامیک با شکل هندسی کاملا پابدار و مخصوص خودشون حتی با انفجار اشیاء محیط تمام اجزاء و ابجکتهای کوچیک سایه خودشون را به صورن خیلی عالی تولید میکنند شدت تابش نور هم تو تولید سایه به خوبی تاثیر گذار هست .
محیط های بریونی با اینکه بزرگن خیلی تکسچر عالی به کار برده شده و جژئیات خیلی خوب دیده میشه .

این گیم پلی بازی هم خیلی سرعتی شده یه هیجان خیلی خوبی به بازی میده البته این یارای قدر خودی هم که کنارش هستند باعث شده یکم ادم با دل و جرات بازی را بره جلو :D

فرخ به نظر من یکی از ایرادای گرافیکی بازی هنوز اینه که توی محیطهای Interior سایه کاراکترها خیلی دیر لود میشه بعضی وقتا هم اصلا لود نمیشن.
***
به نظرم توی بازی از partially resident textures استفاده کردن.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
فرخ به نظر من یکی از ایرادای گرافیکی بازی هنوز اینه که توی محیطهای Interior سایه کاراکترها خیلی دیر لود میشه بعضی وقتا هم اصلا لود نمیشن.
***
به نظرم توی بازی از partially resident textures استفاده کردن.
دقیقا همینطوره ! تو بعضی صحنه ها میگفتم شاید کلا سایه ندارند ولی میدیم با برگشتن تو همون مکان سایه ایجاد میشه ! همینطور کهه گفتی جالبش اینه تو محیطهای بزرگ این مشکل را نداریم تو محیطهای بسته این مشکل هست . نمیدونم قضیش چیه ؟ ولی هنوز وقت دارند شاید بتونن حلش کنن اینها که تو این مدت کوتاه چنین پیشرفت بزرگی کردند فکر نکنم حل این مسئله زیاد واسشون وقت ببره !
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
خب من هم چند تا گیم پلی و تریلر از بازی دیدم.

طراحی مراحل خیلی بهتر از هیلو 4 کار شده، یعنی محیطها کلاً بازتر از Halo 4 طراحی شدن و در عین حال همه جا سعی کردن که چند راه دسترسی و یا عبور رو بذارن که خودش چیز جالبی برای سری هست. البته قبلاً هم در یسری از مراحل آزادی عمل خیلی خوبی (و حتی بهتر از این) برای پلیر تدارک دیده بودن و هنوز همچون چیزی رو در Halo 5 ندیدم ولی احتمالش هست که به همچون مراحلی هم در Halo 5 بر بخوریم (با توجه به این سبک طراحی مراحل و اهمیت دادن به لول دیزاین و جنگهای شلوغ و ...). خود قابلیتهای اسپارتانها باعث شده که مراحل سطح دسترسی بیشتری داشته باشن و در واقع هم در عرض و طول وسعت رو زیاد کردن و هم در ارتفاع و گذاشتن چند مسیر و راههای مخفی هم باعث شده که احساس آزادی عمل بیشتری در محیط داشته باشیم (من اینجوری حس میکنم). خود طراحی هنری هم (در Sanghelios) خیلی جالب هست برام و برای اولین بار بعد از هیلو CE حس میکنم که یک محیط جدید و alien رو دارم میبینم با اینکه مربوط به دوره باستان یک تمدن فضایی هست (!). موسیقی بازی هم جالب کار شده و حتی یه جاهایی در Sanghelios از سازهای عربی/ایرانی (فکر کنم تنبور) هم استفاده کردن که یک ترکیب جالب رو بوجود آورده بود. در واقع از این موضوع که تم موسیقیایی قدیمی هیلو رو هم در این شماره برگردوندن خوشحالتر هم شدم.

در کنار اینها گرافیک هم بنظرم قابل قبول و حتی خوب هست (برای یک بازی 60 فریم و 1080p و وسیع و شلوغ مثل هیلو) منتهی امیدوارم که این مراحلی که نشون دادن فقط یک بخشی از عظمت و وسعت بازی بوده باشه چون این نمایشها فقط عطش من برای بازی رو بیشتر کردن و انتظارم از بازی و مراحلش و گستردگیش الان بیشتر از قبل هم شده. توی مرحله Sanghelios یه وسیله نقلیه یا بهتر بگم دژ متحرک رو هم نشون دادن به اسم Kraken که تحرک، قدرت مانور و جنگاوری Scarab رو نداشت (سلاح بزرگ اصلی و کشنده Scarab در کنار هوش مصنوعی و قدرت تحرکش واقعاً یه چیز شاهکار ازش ساخته بود) و در واقع یک بخش متحرک از مرحله بود و اون حس جنگ با دو تا Scarab رو بهم نداد و امیدوارم که این فقط شروع داستان باشه و جنگهای داینامیک تر و بهتری رو شاهد باشیم.

صدا گذاری هم خیلی خوب بنظر میرسید و به جزئیات زیادی در بخش صداگذاری دقت کرده بودن. اما هوش مصنوعی راضی کننده نبود برای من و انتظار بیشتری از بازی داشتم و امیدوارم که AI نهایی بازی بهتر از این چیزی باشه که توی ویدئو ها دیدم. البته یسری باگ و ... هم در بازی بود که امیدوارم با پالیش نهایی از بین برن و یه تجربه بی عیب و نقص رو شاهد باشیم. چند روز دیگه هم که شاهد یسری پیش نمایش و ... از بخش آنلاین خواهیم بود و با توجه به بازخوردهایی که از بتای بازی گرفتن فکر نمیکنم نتیجه کارشون بد باشه و مد WarZone هم فکر میکنم جالب از آب در بیاد و بتونن در نهایت با اضافه کردن محتویات جدید بازی رو آپدیت نگه دارن. در نهایت امیدوارم با آوردن این همه کاراکتر جدید و Blue team و حضور دکتر هالزی، کورتانا، آربیتر، لسکی، پالمر (به عنوان شخصیتی که با قد چیف مشکل داره) یه داستان خوب رو هم ارائه بدن و دنیای هیلو رو بیشتر از اینی که هست گسترش بدن. شاید این هیلو دستاورد جدیدی برای شوترها نداشته باشه ولی امیدوارم که حداقل یک هیلوی خوب از آب در بیاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر