Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
1701809925083.png

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی






ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.​
 
آخرین ویرایش:

FOX VS XOF

کاربر سایت
Feb 26, 2022
169
جرئیات مطابق انتظار ذهنم بود و طبق سنت راکستار جهش های زیادی داشت ولی گرافیک واقعا ناامیدم کرد.نه اینکه خوب یا بد باشه انتظارم از راکستار بیشتر از اینها بود واقعا جهش خیلی بزرگ و عجیبی نسبت به رددد ۲ نسل هشتی نداشت(در حالیکه جهش گرافیکی رددد ۲ نسبت به v عجیب غریب بود)نمی‌دونم شاید هم کنسولها واقعا ضعیفن و نمیشه انتظار جهش گرافیکی یک نسل رو ازشون داشت چون بالاخره حداکثر دو سه برابر قویتر از نسل ۸(میان نسلی)هستن نه بیشتر
تنها بازی واقعا نسل نهمی که گرافیکش رو میشه تا حدودی جهش نسلی بدون فوتومد و اضافه کردن فیلتر و فیلم گرفتن از مکان های پرجزئیات گیم دونست آلن ویک ۲ بود که تا حدودی به دموی ماتریکس و آنریل انجین شبیه بود
ببینیم ناتی داگ چیکار می‌کنه اگه بازیش اپن ورد نباشه میشه ازش انتظار یه جهش نسلی داشت در غیر این صورت حداکثر گرافیکش مثل همین بازی میشه
 

mhd1367

کاربر سایت
Nov 22, 2015
74
جرئیات مطابق انتظار ذهنم بود و طبق سنت راکستار جهش های زیادی داشت ولی گرافیک واقعا ناامیدم کرد.نه اینکه خوب یا بد باشه انتظارم از راکستار بیشتر از اینها بود واقعا جهش خیلی بزرگ و عجیبی نسبت به رددد ۲ نسل هشتی نداشت(در حالیکه جهش گرافیکی رددد ۲ نسبت به v عجیب غریب بود)نمی‌دونم شاید هم کنسولها واقعا ضعیفن و نمیشه انتظار جهش گرافیکی یک نسل رو ازشون داشت چون بالاخره حداکثر دو سه برابر قویتر از نسل ۸(میان نسلی)هستن نه بیشتر
تنها بازی واقعا نسل نهمی که گرافیکش رو میشه تا حدودی جهش نسلی بدون فوتومد و اضافه کردن فیلتر و فیلم گرفتن از مکان های پرجزئیات گیم دونست آلن ویک ۲ بود که تا حدودی به دموی ماتریکس و آنریل انجین شبیه بود
ببینیم ناتی داگ چیکار می‌کنه اگه بازیش اپن ورد نباشه میشه ازش انتظار یه جهش نسلی داشت در غیر این صورت حداکثر گرافیکش مثل همین بازی میشه

دو تا نکته رو در نظر بگیرید که اولا این بازی حداقل بیش از یکسال تا لانچ فاصله داره و فرصت پولیش و بهتر شدن هست

دوم اینکه مقایسه اش با rdr2 دقیق نیست . تعداد npc ها و ابجکت هایی که کنسول باید در هرلحظه لود و پردازش کنه در gta 6 بشدت زیادتر از rdr2 هستش
 

mhd1367

کاربر سایت
Nov 22, 2015
74
دو سال پیش حتی قبل تر از لیک معروف 90 تا ویدیو یک نفر نقشه بازی رو بر اساس شایعات که در میامی هست طراحی کرد (نقشه سمت راست)
حالا بعد از لیک ها و نمایش تریلر نقشه بردارهای! :D gtaforum نقشه بر اساس لوکیشن هایی که دیده شد طراحی کردن ( نقشه سمت چپ)
این همه شباهت عجیبه :D
View attachment 321671

خیلی هم عجیب نیست نقشه میامی و فلوریدا همینه
تو گوگل مپ حالت تصاویر ماهواره ای بزنی می بینی
 

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
796
نام
behrooz
جرئیات مطابق انتظار ذهنم بود و طبق سنت راکستار جهش های زیادی داشت ولی گرافیک واقعا ناامیدم کرد.نه اینکه خوب یا بد باشه انتظارم از راکستار بیشتر از اینها بود واقعا جهش خیلی بزرگ و عجیبی نسبت به رددد ۲ نسل هشتی نداشت(در حالیکه جهش گرافیکی رددد ۲ نسبت به v عجیب غریب بود)نمی‌دونم شاید هم کنسولها واقعا ضعیفن و نمیشه انتظار جهش گرافیکی یک نسل رو ازشون داشت چون بالاخره حداکثر دو سه برابر قویتر از نسل ۸(میان نسلی)هستن نه بیشتر
تنها بازی واقعا نسل نهمی که گرافیکش رو میشه تا حدودی جهش نسلی بدون فوتومد و اضافه کردن فیلتر و فیلم گرفتن از مکان های پرجزئیات گیم دونست آلن ویک ۲ بود که تا حدودی به دموی ماتریکس و آنریل انجین شبیه بود
ببینیم ناتی داگ چیکار می‌کنه اگه بازیش اپن ورد نباشه میشه ازش انتظار یه جهش نسلی داشت در غیر این صورت حداکثر گرافیکش مثل همین بازی میشه

عزیزان جلب توجه در تاپیک های فروم و خلاف جهت آب شنا کردن هم مثل شبکه های اجتماعی و یوتوب و متاکریتیک و ایناست که بر اساس بازید ی پولی به حسابمون واریز شه؟؟
اگر این جوری شده بگید ما هم بدونیم ؟؟ عقب نیوفتیم

آخه این چه گرافیکیه، راکستار جهان خوار خجالت بکش (الان پول میاد به حسابم؟؟)
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,180
نام
احمد
جرئیات مطابق انتظار ذهنم بود و طبق سنت راکستار جهش های زیادی داشت ولی گرافیک واقعا ناامیدم کرد.نه اینکه خوب یا بد باشه انتظارم از راکستار بیشتر از اینها بود واقعا جهش خیلی بزرگ و عجیبی نسبت به رددد ۲ نسل هشتی نداشت(در حالیکه جهش گرافیکی رددد ۲ نسبت به v عجیب غریب بود)نمی‌دونم شاید هم کنسولها واقعا ضعیفن و نمیشه انتظار جهش گرافیکی یک نسل رو ازشون داشت چون بالاخره حداکثر دو سه برابر قویتر از نسل ۸(میان نسلی)هستن نه بیشتر
تنها بازی واقعا نسل نهمی که گرافیکش رو میشه تا حدودی جهش نسلی بدون فوتومد و اضافه کردن فیلتر و فیلم گرفتن از مکان های پرجزئیات گیم دونست آلن ویک ۲ بود که تا حدودی به دموی ماتریکس و آنریل انجین شبیه بود
ببینیم ناتی داگ چیکار می‌کنه اگه بازیش اپن ورد نباشه میشه ازش انتظار یه جهش نسلی داشت در غیر این صورت حداکثر گرافیکش مثل همین بازی میشه
البته یکم مقایسه این بازی ها درست نیست.
مثلا همون رد دد ۲ با اون گرافیک هیولا بازم این جزئیات و شلوغی محیط رو نداره. کافیه همون چند ثانیه توی ساحل رو مقایسه کنیم تا متوجه بشیم پالیگان،هوش مصنوعی، فیزیک و شدر و .... چقدر افزایش داشته.
یا همون تیکه کوچیکی که لوسیا در زندان قرار داره واقعاً با کیفیته و در حد CGI های نسل ۷ میمونه.
1000065359.gif
محدودیت های کنسول رو هم به این موارد اضافه کنید. شما بازی تماماً خطی AW2 رو که روی هیولاترین سیستم ها اجرا شده رو با بازی که حداقل بیست برابر بزرگتر هست نباید مقایسه کنید که البته من باز هم گرافیک VI رو حداقل یک سر و گردن بالاتر میدونم.
1000065432.jpg
توی همین تصویر حداقل ۵۰ تا NPC قرار داره که هیچ کدوم نه رفتار،نه شکل و نه لباس مشابه ای داره. تو آسمون هم چندین وسیله پرنده هست.
و نکته مهم تر اینه که طبق رسم همیشگی میشه با یه شلیک کل این محیط رو تبدیل به یه هرج و مرج کامل کرد. حالا اون بخشی از سیستم که داشت این موارد رو به حالت نرمال تجزیه و تحلیل و اجرا میکرد باید در کثری از ثانیه سریعا وظایف و دستوراتش رو عوض کنه و تازه افت فریم هم نداشته باشه.
تو بازیهای خطی و البته ۹۹ درصد بازی ها جهان باز هم شما محدودیت های زیادی دارید و سیستم به خوبی منابع و موارد رو محدود میکنه و نیازی نیست روی مشکلات جدید تمرکز کنه.
تو بازی خطی در خیلی از مراحل حتی امکان پرش غیرفعال میشه چه برسه شلیک به NPC ها یا له کردن جمعیت زیادی از افراد.
همین الان NPC های VI از هر دوبازی تیکن ۸ و مورتال کمبت ۱ با کیفیت تر هست که بدتر نیست.
این تیکه اگه از Flight Simulator که رسماً یه شوکیس گرافیکی هست، بالاتره که کمتر نیست با این تفاوت که آزادی عمل ۱۰۰ برابر بیشتره.
1000065578.jpg
یا کیفیت نورپردازی تو همین صحنه رو ببینید که چقدر با کیفیت هست و حجم نور و گرد و خاکی که از پشت ماشین های پلیس بلند میشه و انعکاس نور روی ماشین ها و البته کیفیت عجیب غریب دست جیسون رو هم ببینید.
1000065583.gif
یا توی این عکس جزییات محیط رو ببینید. اون مخروطی رو نگاه کنین که چقدر تمیز خراب شده و یه گوشه افتاده.
و یا گرد و خاک و برگ هایی که بعد از رفتن ماشین تو هوا پخش میشه.(بدلیل محدودیت نمیشد Gif گذاشت)
1000065581.png
پیشنهاد میکنم یه بار دیگه تریلر رو با بالاترین کیفیت دانلود کنید و روی اسلوموشن قرار بدین و بعد جزییات بازی و وسواسی که پشت هر سکانس هست رو با دقت نگاه کنید.
البته بازم نظرتون محترمه و بهتون قول میدم تو نسخه نهایی همه این موارد حداقل ۱۰ درصد بهتر میشه.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
عزیزان جلب توجه در تاپیک های فروم و خلاف جهت آب شنا کردن هم مثل شبکه های اجتماعی و یوتوب و متاکریتیک و ایناست که بر اساس بازید ی پولی به حسابمون واریز شه؟؟
اگر این جوری شده بگید ما هم بدونیم ؟؟ عقب نیوفتیم

آخه این چه گرافیکیه، راکستار جهان خوار خجالت بکش (الان پول میاد به حسابم؟؟)

تا وقتی هر کاربر نظر خودشو بگه و مغایرتی با قوانین نداشته باشه هیچ مشکلی نیست. درسته بعضی مواقع بعضی افراد میان و از روی غرض یا بدون منطق مسائلی رو مطرح می کنن و کش میدن..، که وظیفه شناسایی و برخورد با این نوع کاربرها بر عهده ناظم و مدیران سایت هست.

وقتی یه کاربری تازه اولین پستش رو در این مورد میزاره میشه به جای حمله یا تمسخر کردن نظرش، یه بحث فنی رو باهاش آغاز کرد و دلایل ازش خواست که چرا اینطوری فکر می کنه، اینطوری شما به بهتر شدن روند تاپیک هم کمک می کنی نه اینکه با همچین پاسخی به بیراهه رفتن بحث کمک کنی.

خلاصه اینطوری نباشه مثل بعضی از تاپیک بازی های دیگه تا وقتی یکی نظر مخالف میده با بولدزر از روش رد بشیم.
 

FOX VS XOF

کاربر سایت
Feb 26, 2022
169
البته یکم مقایسه این بازی ها درست نیست.
مثلا همون رد دد ۲ با اون گرافیک هیولا بازم این جزئیات و شلوغی محیط رو نداره. کافیه همون چند ثانیه توی ساحل رو مقایسه کنیم تا متوجه بشیم پالیگان،هوش مصنوعی، فیزیک و شدر و .... چقدر افزایش داشته.
یا همون تیکه کوچیکی که لوسیا در زندان قرار داره واقعاً با کیفیته و در حد CGI های نسل ۷ میمونه.
View attachment 321710
محدودیت های کنسول رو هم به این موارد اضافه کنید. شما بازی تماماً خطی AW2 رو که روی هیولاترین سیستم ها اجرا شده رو با بازی که حداقل بیست برابر بزرگتر هست نباید مقایسه کنید که البته من باز هم گرافیک VI رو حداقل یک سر و گردن بالاتر میدونم.
View attachment 321711
توی همین تصویر حداقل ۵۰ تا NPC قرار داره که هیچ کدوم نه رفتار،نه شکل و نه لباس مشابه ای داره. تو آسمون هم چندین وسیله پرنده هست.
و نکته مهم تر اینه که طبق رسم همیشگی میشه با یه شلیک کل این محیط رو تبدیل به یه هرج و مرج کامل کرد. حالا اون بخشی از سیستم که داشت این موارد رو به حالت نرمال تجزیه و تحلیل و اجرا میکرد باید در کثری از ثانیه سریعا وظایف و دستوراتش رو عوض کنه و تازه افت فریم هم نداشته باشه.
تو بازیهای خطی و البته ۹۹ درصد بازی ها جهان باز هم شما محدودیت های زیادی دارید و سیستم به خوبی منابع و موارد رو محدود میکنه و نیازی نیست روی مشکلات جدید تمرکز کنه.
تو بازی خطی در خیلی از مراحل حتی امکان پرش غیرفعال میشه چه برسه شلیک به NPC ها یا له کردن جمعیت زیادی از افراد.
همین الان NPC های VI از هر دوبازی تیکن ۸ و مورتال کمبت ۱ با کیفیت تر هست که بدتر نیست.
این تیکه اگه از Flight Simulator که رسماً یه شوکیس گرافیکی هست، بالاتره که کمتر نیست با این تفاوت که آزادی عمل ۱۰۰ برابر بیشتره.
View attachment 321712
یا کیفیت نورپردازی تو همین صحنه رو ببینید که چقدر با کیفیت هست و حجم نور و گرد و خاکی که از پشت ماشین های پلیس بلند میشه و انعکاس نور روی ماشین ها و البته کیفیت عجیب غریب دست جیسون رو هم ببینید.
View attachment 321714
یا توی این عکس جزییات محیط رو ببینید. اون مخروطی رو نگاه کنین که چقدر تمیز خراب شده و یه گوشه افتاده.
و یا گرد و خاک و برگ هایی که بعد از رفتن ماشین تو هوا پخش میشه.(بدلیل محدودیت نمیشد Gif گذاشت)
View attachment 321715
پیشنهاد میکنم یه بار دیگه تریلر رو با بالاترین کیفیت دانلود کنید و روی اسلوموشن قرار بدین و بعد جزییات بازی و وسواسی که پشت هر سکانس هست رو با دقت نگاه کنید.
البته بازم نظرتون محترمه و بهتون قول میدم تو نسخه نهایی همه این موارد حداقل ۱۰ درصد بهتر میشه.
فیزیک و جزئیات رو من همون اول بهش اشاره کردم و شکی بهش نیست منتهی نمی‌دونم به خاطر ضعف کنسولهاست یا چی که هم زمان نتونستن در کنار این جزئیات، گرافیک فنی رو هم به اون صورت جهشی ارتقا بدن(نمی‌گم ارتقا نداشته ولی پیشرفتش به صورت نمودار خطیه تا نمودار نمایی که تو همه نسل ها می‌دیدیم)
تقصیر رو هم گردن راکستار نمی اندازم احتمالا مجبور بود بین جزئیات بالا یا فیزیک بالا و گرافیک فنی هیولا یکی رو انتخاب کنه و اون یکی رو به صورت خطی ارتقا بده.
کنسولهای نسل ۹ از نظر GPU واقعا پیشرفت یک نسل کامل رو ندارن و تا حالا فقط شاید توی یکی دوتا بازی یه جهش نسلی گرافیکی دیدیم که تفاوت عظیمی با نسل قبل داشته باشند
ولی از نظر CPU پیشرفت خیلی خوبی داشتن
ای کاش نسل ۹ حداقل ۲ سال دیرتر شروع میشد عوضش در کنار پیشرفت زیاد تراکم بازی و فریم ریت و تراکم NPC و... توی بازیها گرافیک بازی ها هم خیلی بهتر از الان می‌بود و پیشرفت یک نسل رو داشت
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,811
جرئیات مطابق انتظار ذهنم بود و طبق سنت راکستار جهش های زیادی داشت ولی گرافیک واقعا ناامیدم کرد.نه اینکه خوب یا بد باشه انتظارم از راکستار بیشتر از اینها بود واقعا جهش خیلی بزرگ و عجیبی نسبت به رددد ۲ نسل هشتی نداشت(در حالیکه جهش گرافیکی رددد ۲ نسبت به v عجیب غریب بود)نمی‌دونم شاید هم کنسولها واقعا ضعیفن و نمیشه انتظار جهش گرافیکی یک نسل رو ازشون داشت چون بالاخره حداکثر دو سه برابر قویتر از نسل ۸(میان نسلی)هستن نه بیشتر
تنها بازی واقعا نسل نهمی که گرافیکش رو میشه تا حدودی جهش نسلی بدون فوتومد و اضافه کردن فیلتر و فیلم گرفتن از مکان های پرجزئیات گیم دونست آلن ویک ۲ بود که تا حدودی به دموی ماتریکس و آنریل انجین شبیه بود
ببینیم ناتی داگ چیکار می‌کنه اگه بازیش اپن ورد نباشه میشه ازش انتظار یه جهش نسلی داشت در غیر این صورت حداکثر گرافیکش مثل همین بازی میشه
والا این چیزی که من از تریلر دیدم اتفاقا فک براندازه و بالاترین دست آورد فنی تا به اینجای نسل هست و اگر این تریلر واقعا راست باشه بازم باور نمیکنم همچین چیزی رو کنسول بتونه اجرا کنه مثلا صحنه های ماشین قرمزه در حده cg هست و شاید کنسولای میان نسلی بتونن این بازی رو روی 4k اجرا کنن .
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
فیزیک و جزئیات رو من همون اول بهش اشاره کردم و شکی بهش نیست منتهی نمی‌دونم به خاطر ضعف کنسولهاست یا چی که هم زمان نتونستن در کنار این جزئیات، گرافیک فنی رو هم به اون صورت جهشی ارتقا بدن(نمی‌گم ارتقا نداشته ولی پیشرفتش به صورت نمودار خطیه تا نمودار نمایی که تو همه نسل ها می‌دیدیم)
تقصیر رو هم گردن راکستار نمی اندازم احتمالا مجبور بود بین جزئیات بالا یا فیزیک بالا و گرافیک فنی هیولا یکی رو انتخاب کنه و اون یکی رو به صورت خطی ارتقا بده.
کنسولهای نسل ۹ از نظر GPU واقعا پیشرفت یک نسل کامل رو ندارن و تا حالا فقط شاید توی یکی دوتا بازی یه جهش نسلی گرافیکی دیدیم که تفاوت عظیمی با نسل قبل داشته باشند
ولی از نظر CPU پیشرفت خیلی خوبی داشتن
ای کاش نسل ۹ حداقل ۲ سال دیرتر شروع میشد عوضش در کنار پیشرفت زیاد تراکم بازی و فریم ریت و تراکم NPC و... توی بازیها گرافیک بازی ها هم خیلی بهتر از الان می‌بود و پیشرفت یک نسل رو داشت
اگر چند صفحه میرفتی عقبتر متوجه میشدی که یه دعوایی بود سر اینکه یه سری ها انقدر گرافیک فنی بازی قوی بود میگفتن این تریلر cgi و کات سینه. و دوستان هم هزارتا مدرک و سند آوردن که والا بلا گرافیک cgi نبود و تمامن in-game بود.
حالا نمیدونم چطوری شما رو راضی نکرده.
مطمعنی با کیفیت 480p ندیدی؟
 

TW0-FACE2

کاربر سایت
May 24, 2021
100
فیزیک و جزئیات رو من همون اول بهش اشاره کردم و شکی بهش نیست منتهی نمی‌دونم به خاطر ضعف کنسولهاست یا چی که هم زمان نتونستن در کنار این جزئیات، گرافیک فنی رو هم به اون صورت جهشی ارتقا بدن(نمی‌گم ارتقا نداشته ولی پیشرفتش به صورت نمودار خطیه تا نمودار نمایی که تو همه نسل ها می‌دیدیم)
تقصیر رو هم گردن راکستار نمی اندازم احتمالا مجبور بود بین جزئیات بالا یا فیزیک بالا و گرافیک فنی هیولا یکی رو انتخاب کنه و اون یکی رو به صورت خطی ارتقا بده.
کنسولهای نسل ۹ از نظر GPU واقعا پیشرفت یک نسل کامل رو ندارن و تا حالا فقط شاید توی یکی دوتا بازی یه جهش نسلی گرافیکی دیدیم که تفاوت عظیمی با نسل قبل داشته باشند
ولی از نظر CPU پیشرفت خیلی خوبی داشتن
ای کاش نسل ۹ حداقل ۲ سال دیرتر شروع میشد عوضش در کنار پیشرفت زیاد تراکم بازی و فریم ریت و تراکم NPC و... توی بازیها گرافیک بازی ها هم خیلی بهتر از الان می‌بود و پیشرفت یک نسل رو داشت
نسل 9 که به مراتب از نظر گرافیکی از نسل هشت خیلی بهتر بوده نسل هشت که اصلا کویر بود اخر نسل هشت تازه راکستار و ناتی داگ یه خودی نشون دادند وگرنه هیچی نداشت
بعد شما ملاک رو بذار تریلرها نه خود بازی gtavi که هنوز نیومده برو تریلرهای gtav ,rdr2,gtavi رو مقایسه کن ببین تفاوت مشهود هست یا نه
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
فیزیک و جزئیات رو من همون اول بهش اشاره کردم و شکی بهش نیست منتهی نمی‌دونم به خاطر ضعف کنسولهاست یا چی که هم زمان نتونستن در کنار این جزئیات، گرافیک فنی رو هم به اون صورت جهشی ارتقا بدن(نمی‌گم ارتقا نداشته ولی پیشرفتش به صورت نمودار خطیه تا نمودار نمایی که تو همه نسل ها می‌دیدیم)
تقصیر رو هم گردن راکستار نمی اندازم احتمالا مجبور بود بین جزئیات بالا یا فیزیک بالا و گرافیک فنی هیولا یکی رو انتخاب کنه و اون یکی رو به صورت خطی ارتقا بده.
کنسولهای نسل ۹ از نظر GPU واقعا پیشرفت یک نسل کامل رو ندارن و تا حالا فقط شاید توی یکی دوتا بازی یه جهش نسلی گرافیکی دیدیم که تفاوت عظیمی با نسل قبل داشته باشند
ولی از نظر CPU پیشرفت خیلی خوبی داشتن
ای کاش نسل ۹ حداقل ۲ سال دیرتر شروع میشد عوضش در کنار پیشرفت زیاد تراکم بازی و فریم ریت و تراکم NPC و... توی بازیها گرافیک بازی ها هم خیلی بهتر از الان می‌بود و پیشرفت یک نسل رو داشت
بازی الان تو فاز بتا هست و قطعا گرافیک نسخه ریلیز خیلی بهتر از این تریلر خواهد بود.
مثل همون اتفاقی که برای رددد۲ افتاد.
هرگز یه بازی سوپر خطی مثل الن ویک ۲ رو که فقط با پث تریس به اون سطح از گرافیک که منظورتون هست میرسه رو نمیشه با یه بازی که تریلرش رو کنسول کپچر شده و بسیار عظیم و بزرگ و پر از جزییات و عوامل تعاملی هست، مقایسه کرد.
ولی عجیب که شما میگی گرافیک فنی خوبی نداره چون اوایل عرضه ی تریلر سر این بحث و دعوا بود که اینی که نشون دادن CG بود یا ریل تایم :))
یعنی اگر امثال DF یا کارمند راکستار تایید نمیکرد هنوز سرش دعوا بود :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر