Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
1701809925083.png

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی






ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.​
 
آخرین ویرایش:

HISENBERG

عضو جدید
Jun 9, 2021
3
همچین فیزیک مویی رو فقط در موهای پرنس چارمینگ (شرک 2) پیدا میکنید :D

prince-charming-shrek.gif ezgif-1-6f8a676382.gif

آهنگ زیبای تریلر
Tom Petty - Love Is A Long Road
View attachment Tom Petty- Love Is A Long Road.mp4


رفرنس به یکی از ساختمونای فیلم scarface

1701804429238.jpg
 
آخرین ویرایش:

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
من با اینکه در حال حاضر pc gamer هستم، ولی امیدوارم vi حداقل تا 2028 برای pc نیاد :D
شاید فکر کنید که حرف مسخره ایه ولی یه دلیل خوب براش دارم.:>
بر خلاف خیلی از شما من علاقه زیادی به قسمت داستانی بازی ندارم. قطعن امتحانش خاهم کرد ( اگر عمری باشه) ولی خب بازی اصلی برای من gta online جدید خاهد بود.
همونطور که چند صد ساعت گیم پلی در آنلاین v داشتم ولی هیچوقت قسمت داستانیش رو تموم نکردم.

با توجه به این موضوع، به محض رسیدن نسخه pc به دست دوستان اسلاویک و برادران پاکستانی، رسمن گند زده خاهد شد به تجربه آنلاین بازی.
یعنی چیترها مثل سوسک و انگل و کثافت (:D) از سر و کول هم میرن بالا و بازی رو تبدیل به یه جهنم میکنن. همون بلایی که سر gta online فعلی آوردن.
برای همین هم امیدوارم تا 2028 نیاد تا تو این مدت بتونیم یه لذتی ببریم.
درسته که سال اول اوضاع خراب هست، ولی اگه راک استار این سری سرور اختصاصی و آنتی چیت درست نگذاره، شما ۱۰ سال دیگه هم بیای پر از آشغال و چیتره، همونجور که GTA V Online بعد از ۱۳‌سال همچنان پر از چیتر هست، پس بهتره امیدوار باشیم راک استار مشکل رو از ریشه حل کرده باشه وگرنه گذر زمان کمکی به این قضیه نمیکنه متاسفانه.
 
  • Like
Reactions: z2s sas

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
به نظرم داستان این نسخه خیلی از قبلیا بهتر خواهد بود یه حسی بهم میگه این شوهره پلیسه :D

نمی دونم چرا حس می کنم طبق قیافه جیسون بهش میخوره آدم ترسویی باشه و زیاد به اندازه لوسیا پیگیر و مصمم نیست! یعنی حدس منم اینه یه جایی پشتش رو خالی می کنه یعنی آخر سر با خیانت همین جیسون یه داستانی میشه :D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
به نظرم داستان این نسخه خیلی از قبلیا بهتر خواهد بود یه حسی بهم میگه این شوهره پلیسه :D
پلیس فکر نکنم باشه. من احساس میکنم جیسون یجورایی خیلی خاطر خواه لوسیا هست و همین باعث شده چشم بسته جاه طلبی های لوسیا رو همراهی کنه و از اونطرف باعث بشه این علاقه کورکورانه توی دردسرش بندازه. از تریلر بازی مخصوصا صحنه ی اخر تریلر و همینطور ارت بازی بنظر میاد که لوسیا لید کارکتر باشه و بیشتر کارهایی خلاف از طرف اون برنامه ریزی شده باشه.
 

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
پلیس فکر نکنم باشه. من احساس میکنم جیسون یجورایی خیلی خاطر خواه لوسیا هست و همین باعث شده چشم بسته جاه طلبی های لوسیا رو همراهی کنه و از اونطرف باعث بشه این علاقه کورکورانه توی دردسرش بندازه. از تریلر بازی مخصوصا صحنه ی اخر تریلر و همینطور ارت بازی بنظر میاد که لوسیا لید کارکتر باشه و بیشتر کارهایی خلاف از طرف اون برنامه ریزی شده باشه.
یه جورایی شبیه مونا و مکس پین میشن اینجوری، اگه اینجوری باشه بسیار عالی می شود8-> به نظرم قیافه و استایل جیسون خیلی خیلی بهتراز لیک ها در اومده، قشنگ مشخصه یه کرکتر سنگین آرتور مورگانی دیگه داریم.
 

mikami.pro

کاربر سایت
Jan 31, 2017
692
نمی دونم چرا حس می کنم طبق قیافه جیسون بهش میخوره آدم ترسویی باشه و زیاد به اندازه لوسیا پیگیر و مصمم نیست! یعنی حدس منم اینه یه جایی پشتش رو خالی می کنه یعنی آخر سر با خیانت همین جیسون یه داستانی میشه :D
هیشکیو از رو قیافش نمیشه فهمید 🕵️‍♂️
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
822
در مورد داستان چیزی که از این تریلر می شه فهمید اینه که جدی و عمیق هست. شخصیت پردازی بالایی هم سر لوسیا صورت گرفته که شاید به یکی از خاطره انگیز ترین کاراکترهای زن تبدیل بشه. لید کاراکتر احتمالا همین لوسیاست و جیسون هم با یه صداگذاری خفن ازش طرف باشیم که عمق بیشتری بهش می ده. بوی کار تیمی و انواع فسق و فجور دو نفره هم از همین الان داره میاد. :D در کل بنظرم داستان از همه ی نسخه های GTA بهتر باشه.
 
  • Like
Reactions: graywolf

ar-15

کاربر سایت
Jan 27, 2023
465
گرامی راست میگی یا شوخی میکنی ؟؟ تریلر این روی سخت افزار 5 برابر قوی تر از اونی که شما میگی ساخته شده موتور بازی 10 سال ارتقا گرفته معلومه از افکت های استفاده میکنن که فو تو ریلزم باشه بازی نسل جدید پس نه بیان کارتونی بسازن ؟ مگر RDR2 رو ندید ؟> کلا سینماتیکه لایتینگش , تریلره دیگه ممکنه هرکاری کنن که تصویر جذاب تر بشه و در بیش از حد تکنیکی بودن گرافیکش شکی نیست.
بزگوار تریلر رو دقت کن، بیشتر صحنه ها داره تو شبکه اجتماعی که با دوربین موبایل ضبط شده، پخش میشه:
این افکت مثل بادی-کم، با محدب شدن وسط تصویر و اعوجاج انداختن روش که انگار پشت شیشست، لایف لایک میکنه تصویر رو، میبینی که بیشترین اسکرین هایی که از گرافیک کف کردن اون مردس که داره باغچه آب میده و شوگر ددیه که هر دو این افکت روشونه، بازی unrecorded که چندماه پیش معرفی شد و کل اینترنت ترکید از همین تکنیک استفاده کرد، ریشید ش هست و رو هر بازی بندازی یه توهمی از فوتوریلیزم ایجاد میکنه، اما نمیشه کل بازی این افکت باشه، انگار تموم اتفاقات رو از دید دوربین موبایل میبینی. تو تریلر شماره های قبل از این حرکات نبود برا جذاب کردن تصویر، این از بحث افکت.

اصل بحث این تعداد npc همزمان حاضر در صحنه و منحصر بفرد در مدل و انیمیشن هست:
تا همین شماره 5 سوار هر ماشینی بشی اطرافت پر از اون ماشین میشه، همچنین مدلهای npc برای کاهش بار پردازشی، حالا با قوی تر شدن سخت افزار، لیمیت ها کمتر شده، حتی رو نسخه pc گزینه ای است که این میزان مشابه سازی رو میتونی دلبخواه تغییر بدی و تا جایی که قدرت cpu میکشه، مدلهای متنوع تر جنریت بشه.
اما قدرت سخت افزار چقدر مگه زیاد شده؟ خودت میگی 5 برابر، ولی چیزی که تو تریلر دیدم چندبرابر بهتر/زیادتر/متنوع تر شده؟
نمیخواد خط کش دراری سانت بزنی، ولی درحد نرمال، شَم اسکیلینگ بکار بیافته، میبینی این تعداد هیولا npc در این تنوع و هرکی به کاری مشغول، رو کنسول ها که هیچ، رو های اند pc هم شدنی نیست.
تریلرهای 4 و 5 رو ببین، اونها هیچ وقت در نمایش شلوغی شهر انقدر افراط نکردن، اما اینجا رسما تیمارستانه، هر جا که دوربین میچرخه، 60-70 تا npc دارن تو هم وول میخورن، حتی به یک پنجم چیزی که نشون دادن برسن، کار بزرگیه
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
822
بزگوار تریلر رو دقت کن، بیشتر صحنه ها داره تو شبکه اجتماعی که با دوربین موبایل ضبط شده، پخش میشه:
این افکت مثل بادی-کم، با محدب شدن وسط تصویر و اعوجاج انداختن روش که انگار پشت شیشست، لایف لایک میکنه تصویر رو، بازی unrecorded که چندماه پیش معرفی شد و کل اینترنت ترکید از همین تکنیک استفاده کرد، ریشید ش هست و رو هر بازی بندازی یه توهمی از فوتوریلیزم ایجاد میکنه، اما نمیشه کل بازی این افکت باشه، انگار تموم اتفاقات رو از دید دوربین موبایل میبینی. تو تریلر شماره های قبل از این حرکات نبود برا جذاب کردن تصویر، این از بحث افکت.

اصل بحث این تعداد npc همزمان حاضر در صحنه و منحصر بفرد در مدل و انیمیشن هست:
تا همین شماره 5 سوار هر ماشینی بشی اطرافت پر از اون ماشین میشه، همچنین مدلهای npc برای کاهش بار پردازشی، حالا با قوی تر شدن سخت افزار، لیمیت ها کمتر شده، حتی رو نسخه pc گزینه ای است که این میزان مشابه سازی رو میتونی دلبخواه تغییر بدی و تا جایی که قدرت cpu میکشه، مدلهای متنوع تر جنریت بشه.
اما قدرت سخت افزار چقدر مگه زیاد شده؟ خودت میگی 5 برابر، ولی چیزی که تو تریلر دیدم چندبرابر بهتر/زیادتر/متنوع تر شده؟
نمیخواد خط کش دراری سانت بزنی، ولی درحد نرمال، شَم اسکیلینگ بکار بیافته میبینی این تعداد هیولا npc در این تنوع و هرکی به کاری مشغول، رو کنسول ها که هیچ، رو های اند pc هم شدنی نیست.
تریلرهای 4 و 5 رو ببین، اونها هیچ وقت در نمایش شلوغی شهر انقدر افراط نکردن، اما اینجا رسما تیمارستانه، هر جا که دوربین میچرخه، 60-70 تا npc دارن تو هم وول میخورن، حتی به یک پنجم چیزی که نشون دادن برسن، کار بزرگیه
کردن اینکارو، صبر کن تا بازی بیاد متوجه می شی. ۶۰-۷۰ تا همزمان که نه ولی تا ۱۵-۲۰ تا npc بدون تکرار و منحصر به فرد در یک لوکیشن رو پیاده کردن قطعا.
 
  • Like
Reactions: king of north

ar-15

کاربر سایت
Jan 27, 2023
465
کردن اینکارو، صبر کن تا بازی بیاد متوجه می شی. ۶۰-۷۰ تا همزمان که نه ولی تا ۱۵-۲۰ تا npc بدون تکرار و منحصر به فرد در یک لوکیشن رو پیاده کردن قطعا.
البته اینم بگم، تموم بازیهای gta، مثل خیلی بازیهای دیگه تو کات-سین ها با اینکه تماما ریل-تایم رندر میشن، اما انمیشن ها و npc ها مخصوص اون کات-سین از قبل طراحی میشن که خب طبیعتا بار پردازشی رو cpu کمتر میشه، مثل اون کات سین معروف که ترور پاش میگیره به نرده، میخوره زمین، یا مثلا کات سین ورودی به یک کلاب در حین یک ماموریت داستانی، همه تو هم لول میخورن و خیلی لیف لایک هست، اما وقتی خود پلیر توی اون کلاب میچرخه دیگه اون تنوع نیست و بشکل ساده سازی شده، npc ها در موقعیت های از پیش تعریف شده جنریت میشن
کل حرفم اینه، این صحنه هایی که از کلاب و ساحل و خیابون دیدیم، از لحاظ فنی همه این-گیم هستن، ولی در جریان گیم پلی نیستن و کات-سین و اینترو هستن، چیزی که در تریلر های قبل سابقه نداشت این حجم از کات-سین نشون دادن،
برید ببینید، همش جریان گیم پلی فقط با دوربین دستی، اینور اونور میره که یه حالت سینمایی بگیره و از خشکی دربیاد، نه اینکه کات-سین پخش کنه
 

Skylar

Gold User
Apr 29, 2015
273
رفرنس به یکی از ساختمونای فیلم scarface

اصلا اینقدر سازنده های بازی عاشق این فیلمن و ازش الهام گرفتن که توی GTA Vice City اونو با جزئیات بصورت یه ایستر اگ گذاشته بودن.
عمارت تامی که عملا عمارت تونی مونتانا بود.

maxresdefault.jpg

CH1uIbN7.jpg
 
آخرین ویرایش:

cameronx65

کاربر سایت
Jun 12, 2023
357
ممنون
نزدیک ۱۰۰ میلیون دارم
البته کنسول نسل ۹ دارم ولی بیشتر میخوام بازی هارو روی PC تجربه کنم تا زمان انتشار این هیولا طبق گفته شما گرافیک رو ارتقا بدم
100 تا میشه کیس و پاور و cpu و مین ورم و ssd جن 4 قطعات خیلی خوب ولی گرافیک نه و موس کیبورد و مانیتور گیمینگ هم بزاری 170 تایی میشه من تقریبا 150 تا بستم البته گرافیک نسل قبل زدم برد کردم میخوام عوض کنم 7900 xtx ببندم - شما باید همون که گفتم تاکتیک رو بزنی اگر میخوای 4k الترابری اگر هم نه که با همین 100 تا میشه بست براحتی ولی باید هی بالا پایین کنی گ تنظیمات رو
 

cameronx65

کاربر سایت
Jun 12, 2023
357
کَرن Karen هم توش گذاشتن =)) :)) :)) زن و پیرزن های غرغو چپی که میخوان woke بشن ولی دیگه سنشون اجازه نمیده:)) اکثرا دنبال چیز هایی میگرده کرن که نه ازشون سردر میاره یا سوادشون رو داره یا ربطی بهشون داره مثلا نمونش گلدریل در سریال مذخرفrings of power! فقط کارشون غر زدن به انسان های عادی و تقاضایی دارن که اصلا منتطقی نیست مثلا داری kfc میخوری میاد میگه چرا حیون بیچاره رو میخوری بعد خودش کت چرمی تنشه پوست حیوان بیچاره :)) کرن در ویدیو با دوچکش ایستاده - خیلی خوبه که گذاشتن تو بازی - میزنن داغونشون میکنن!
در rdr 2 هم یک زنی ایستاده مثلا فمیسنت هی حرف الکی میزنه بعد بچه ها میگیرن با طناب میبندن میدنش به خورد تمساح ها - راک استار بلده چطور حالشون رو بگیره -
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر