Multi Platform Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

سازنده
Grove Street Games
تاریخ انتشار
November 2021
ناشر
Rockstar
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
GTA T2.png

سازنده: Grove Street Games
ناشر: Rockstar Games
پلتفرم: PC , Switch , Stadia , کنسول های نسل 8 و 9 و Android
تاریخ عرضه: 11 نوامبر , اندروید 2022
پس از سال ها لیک و شایعات نامعتبر, مجموعه ای کلاسیک از Grand Theft Auto توسط راکستار معرفی شد, تا سه تجربه فوق العاده را به پلتفرم های حال حاظر منتقل کند.

براساس اطلاعات موجود:

1. بازی توسط راکستار داندی, توسعه دهنده عناوینی چون halo master chief collection و آپگرید نسل نهم GTA 5 ساخته شده, و در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.

2. این ریمستر شامل عناوین GTA 3 , Vice City و San Andreas میشود.

3. بازی ها با استفاده از Unreal Engine ساخته شده, و گرافیکی قدیمی و جدید درش ترکیب شده است, این پیشرفت های گرافیکی شامل لاتینگ جدید, تکسچرهای با کیفیت و Draw Distance میشود.

4. براساس گفته منبعی, این ریمستر شباهت زیادی به نسخه های ماد شده دارد.

5. رابط کاربری بروز شده, اما استایل قدیمی اش را حفظ کرده است, و به گفته راکستار حس بازی تا حد ممکن به نسخه های اصلی وفادار خواهد بود.

6. با این حال, گیم پلی بازی شامل کنترل و سیستم های GTA 5 میشود.

7. راکستار تا هفته های آینده بازی را نشان خواهد داد.

 
آخرین ویرایش:

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
Radio Wheel عجب چیزیه

View attachment 231460

گرافیگ 😮

View attachment 231461

View attachment 231464

View attachment 231475

View attachment 231474

View attachment 231465

View attachment 231466

View attachment 231467


Screen Wasted 😮😮

View attachment 231470

افکت خون 😨

View attachment 231471


قطع عضو داره 😬
تامی کماکان بپره تو آب غرق میشه 😂

عامو با اکانت خودت بیا این کارا چیه دیگه :D بوخودا ما هم خودتو هم راک استار رو قبول داریم اصلا نیازی به این کارا نیست :-"
 

Mreza_Dex

کاربر سایت
Sep 23, 2018
203
نام
داریوش
استریم بازی ها رو در توییچ دیدم.
وضع San Andreas از اون دو تا بهتره.

انتظار بیشتری داشتم در کل، ولی برای کسی که عاشق سری هست، شاهکاره!

همون بازی اورجینال با تغییرات بسیار جزئی در گیم پلی، در گرافیک پیشرفت های نسبتا خوبی داشته.
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,933
ولی در کل مادها رو ببینید میفهمید راک استار شق القمر هم نکرده
در کل باز تو این جند سال خیلی راحت میتونست با هزینه کم (میگم نگید هزینه بازیسازی بالا رفته و فلان) یه Bully + GTA Vice (جی تی ای فرعی با محیط کوچیکتر) بده اصلا چرا این حرفا آقا پولشم داشت GTA VI بسازه نساخت و یه نسل بدون GTA گذشت
واقعا زرنگه، در کمترین حد ممکن یه ریمستر کرده و ملتم میخرن یکیش اصلا خود من احمق کیک به شلوار مبارکم افتاده فقط برای این!!! کنسول نسل بعد بخرم زودتر (عقل ندارم دیگه)
چه میکنی با ما راک استار
کاش ولی LCS هم میزد با اونم خاطره دارم رو PS2 واقعا چسبید و اولین لیبرتی سیتی بود که دیدم

پ.ن: یه مومنی تو pv جایی قضیه گیم پس و بکوارد رو بشکافه. Max Payne 1 & 2 هم رو بکوارد هست؟ (نسخه ایکس باکس ارجینال منظورمه نه PC)
 

koorosh

کاربر سایت
Jun 22, 2007
3,167
نام
El Duderino
San andreas اهنگ اصلیاش که دیدم نیستن killing in the name - RATM و payback جیمز برون ان.. در کل میتونست خیلی بدتر باشه من که راضیم :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
هرچقدر محیط رو خوب درست کردن مدل کرکتر ها نابودن نابود :

FD2naf0WEAAIVXk.jpg

بازی یک سری سانسور هم داشته نه از لحاظ برهنگی و این چیزا بلکه یک سری مسائل سیاسی مرتبط به امریکا فک کن اینا به هیچ احد و ناسی سر نسخه های قبلی باج نمیدادن الان از ترس اینکه بهشون گیر بدن بازی رو سانسور کردن LOL

WTF is This :

FD2zyWvWYAUfcUF.png
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
هرچقدر محیط رو خوب درست کردن مدل کرکتر ها نابودن نابود :

View attachment 231579

بازی یک سری سانسور هم داشته نه از لحاظ برهنگی و این چیزا بلکه یک سری مسائل سیاسی مرتبط به امریکا فک کن اینا به هیچ احد و ناسی سر نسخه های قبلی باج نمیدادن الان از ترس اینکه بهشون گیر بدن بازی رو سانسور کردن LOL

WTF is This :

View attachment 231581
مدل کرکترها هزار دلیل میشه براش آورد ..
میدونی که بازی تقریبا مال ۲۰ سال پیشه و کرکترهای بسیار زیادی هم داره.. تکنیک های موکپ اون زمان انقدر ابتدایی و ساده بوده که امکان اینکه بتونن از اون کدها یه چیز امروزی در بیارن نمیشده و تنها چاره اش موکپ دوباره بوده که اینم امکانش نبوده چون این مجموعه دارای صدها کرکتر مهم هست که پیدا کردن دوباره اونها یا حتی جایگزینی شون غیر ممکن بوده.. از اون طرف نمیشده که یک سری کرکترها خیلی روشون کار بشه و یک سری نشه ، باید بالانس میشد این موضوع..
در مورد سانسور ها فقط موضوعات مربوط به نژادپرستی حذف شده (همون سیاسی هم که میگی مربوط میشه گروههای نژادپرستی که از نظر سیاسی هم با دولت مرکزی آمریکا مشکل دارند) که البته اینها شوخی بردار هم نیست براحتی مجوز عرضه نمیگرفتن و اصلا ربطی به باج نداره و اینم بگم نهایت این سانسورها مربوط میشده به یه لوگو یا نوشته روی پیراهن یا نوشته تتو و هیچ دیالوگ یا صحنه ای حذف نشده..
برای ساخت ریمستر این سه گانه اتفاقا کار بسیار بسیار سخت بوده همین امروز یه سایتی مصاحبه ای با یکی از اعضای استودیو نیویورک که اینها وظیفه داشتن مشاوره های لازم رو به استودیو Grovestreet بدن داشته که من خلاصش رو میگم همینجا :
وب‌سایت The Gamer با Rich Rosado که به عنوان تهیه‌کننده در شعبه راکستار گیمز نیویورک مشغوله انجام داده که شامل اطلاعاتی از روند ساخت بازی GTA Trilogy DE هستش.
یکی از محدودیت های دوران پلی‌استیشن 2، Draw Distance بود که توسعه بازی به گونه ای که بتونن این مشکل را برطرف بکنن با چالش هایی برای سازنده ها همراه بوده.. بطور کلی ساخت بازی با درگیری ها و مشکلات فراوانی همراه بوده. از انجین جدید برای کد های قدیمی تا طراحی بافت ها،یا نبود بسیاری از asset های بازی مانند صدا های فشرده نشده و بافت های با کیفیت بالا، از بزرگ ترین چالش های تیم توسعه دهنده بوده.
آقای Rosado میگه :حین ساخت نسخه های اصلی ما هیچوقت به بازگشت به این پروژه ها فکر نمی‌کردیم." طبق گفته Rosado، بیشترین دشواری سازنده ها با بازی GTA 3 بوده.برخی از بافت های بازی با استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی Upscale شده‌اند و باقی بافت ها به صورت دستی توسط تیم توسعه بازسازی شده‌اند. تکنیک Parallax یکی دیگر از تکنیک های مورد استفاده بازی بوده که به بازیکن، "توهم" سه‌بعدی بودن فضا های داخلی را ایجاد کرده.. بسیاری از بازی ها امروزی مانند Forza Horizon 5 یا Spider-Man Miles Morales از همین روش استفاده می‌کنند و در آخر برای بخش پر حاشیه طراحی مدل شخصیت ها، تیم سازنده با استودیو راکستار نرث و برخی از آرتیست های مدل های اصلی در ارتباط بوده اما با توجه به محبوبیت فراوان نسخه اصلی سه گانه و شخصیت های هر سه بازی در میان گیمر ها، ساخت دوباره شخصیت ها با جزئیات بیشتر و مطابق سلیقه طرفدار های نسخه اصلی تبدیل به یکی از درگیری های تیم توسعه دهنده بازی شده بوده..

و اما در مورد باگ و اینطور چیزا اینو بگم که نسخه های اورجینال بازی هم باگ داشتند حالا تصور کنید منتقل کردن اونها به انجین جدید قطعا دردسر هایی هم داشته ولی تو تمام ویدیو هایی که اومده باگی هم اگر هست تاثیر منفی تو تجربه بازی نداره و حداقل از خیلی بازیهای پر مدعای امروزی که باگ جوری از سر و کولشون بالا رفت که آبروی سازنده هاش رفت خیلی بهتره ....

راکستار از اول هم ادعای خاصی درباره این مجموعه نکرد سر جمع در عرض دوماه با دو سه تا توییت و یه تریلر بازیو معرفی و ریلیز کرد
تنها ایرادی که به شخصه میتونم به این مجموعه بگیرم فقط قیمتش هست که میتونست ۳۰ یا ۴۰ دلار باشه ولی اینم مقصرش تیک تو هست قطعا..
وگرنه ایراد دیگه ای تو این مجموعه ندیدم و بازی برای کسانی که شدیدا حس نوستالژی گونه ای با این سه گانه دارن و حتی کسانی که میخوان داستان بازیو تجربه کنن فوق العاده شده

و در نهایت دوتا شات از GTA 3 که نورپردازی خوب بازیو نشون میده

IMG_20211111_000233_637.jpg IMG_20211111_000231_088.jpg

بازگشت کُمباین عزیز 😁

IMG_20211111_012746.jpg
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,540
از زمانی که آنلاک شده دارم VC بازی می کنم، از لحاظ کیفیت تا بازی نکنید متوجه تغییرات نمی شید و اون حسی که باید از بازی بگیرید بدون انجامش بهتون منتقل نمی شه، خیلی خوبه این ریمستر من که ذوب شدم، دو تا مود گرافیکی داره Fidelity و Performance، روی PS5 با مود Fidelity دارم شونصد فریم می گیرم :D تا درودی دیگر بدرود

min vc (1).png
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر