PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
عجب داستانی داریم با این GOW A
گاهی اوقات فکر می کنم A هدفش این بود که ساخته بشه تا بهانه ای باشه برای شخم زنی سراسری در بازیاحتمالی بعدی.آقا GOW A فرمول ساختش برابر بود با کپی کردن GOWIII و رنگ کردن موارد کپی شده و در آخر انداختن به ملت.یعنی واقعا GOW A شده معیار برای اینکه GOW با سبک اصلیش و آرمان های اصلیش !!! دیگه جواب نمیده؟عجبا
GOW با سبک و آرمان ها و المان های خودش GOWه.GOW با دابل جامپ پریدن و بعد با هوی اتک تیغه ها رو کوبیدن بر فرق سر n فروند دشمن و پاشیده شدن 20 لیتر خون GOW شده.این جمله گاو که در سبک خودش و المان های خودش جواب نمیده از اون حرف هایی هست که مردم در آخر الزمان فقط می زنن!!
این حرفی که در اینجا زده میشه یعنی اینکه ما GOEW رو برداریم و بگیم خوب دیگه در TPS جواب نمیده پس بیایم لنسرش رو برداریم دستش یه یوزی بدیم دوربین و کاور گیریش رو هم منهدم کنیم سبکش رو هم به کل عوض کنیم بذاریم AA آخرش مقداری محتوای نامرتبط مثل حل پازل به اصل بازی بچسبونیم بهش.باید بگم بسیار بی معنیست این حرف.
در مورد QTE باید بگم مگه 90 % بار سینماتیک و حماسی بر دوش این QTE بدبخت بود که الان شده مانع لذت بردن از بار سینماتیک و گند زننده به حس و حال و مایه ی اعصاب خردکنی.مگه پوزیدون بدون QTE اصلا پوزیدون می شد مگه؟میشه همچین چیزی رو تصور کرد؟؟
تا اینجا که اطلاعات فقط ضدحال بودن با این وجود تا بازی بازی نشه با قاطعیت نمی شه گفت گند خورده به GOW
 
آخرین ویرایش:

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
دوستان این ویدئو 102 سوال گیم‌اینفورمر از کوری‌بارلاگ رو حتما ببینید جواب بعضی سوالاتش واقعا جالبه. مثلا یکجا منتقد گیم‌اینفورمر میپرسه قراره باس فایتی بزرگتر از کرونوس هم توی GoW جدیدی شاهد باشیم؟ بارلاگ میگه خودتون باید ببینید... یا اینکه کریتوس تمام سلاح‌های قبلیش رو توی یونان رها کرده که بازم بارلاگ میگه خودتون متوجه میشید به‌وقتش. چیزی که مشخصه اینه که بارلاگ به‌شدت نسبت به عدم اسپویل و مخفی نگاه داشتن اطلاعات بازی و سورپرایزهاش تاکید داره. من به این بابا اعتماد کامل دارم... بهترین نسخه خدای جنگ رو با اختلاف ایشون کارگردانی کرده و بهتر از هرکس دیگه‌ای این فرنچایز رو میشناسه.
102 Rapid-Fire Questions About God Of War
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
اين دوستاني كه به خاطر حذف دابل جامپ و نوع زاويه دوربين بازي اينقدر شاكي هستن و احساس Gow بودن بازي بهشون دست نمي ده ! اگه جاي طرفداراي re كلاسيك بودن كه سكته مي كردن ! اونجا كه كپكام و ميكامي ريشه و پايه و اساس و ميز و صندلي و ...يكي از بزرگ ترين فرنچايز هاي دنيا رو زدن خرد و خاك شير كردن و اتفاقا جواب هم گرفتن ، re 4 شد سمبل موفقيت خيلي از شركت ها و كارگردان ها ! سيستم شوتينگ بازي هاي سوم شخص رو زيرو رو كرد و كلي دستاورد كوچيك و بزرگ ديگه داشت ! اجازه بديد كوري بارلوگ و سانتا هم كارشونو بكنن ! من نوعي re فن كلاسيك و gow فن قديمي حد اقل ٤-٥ تا نسخه كلاسيك موفق دارم و هر وقت دلم تنگ شد مي رم بازيشون مي كنم ! شما هم همين كارو بكنيد و در عوض بذاريد صنعت گيم از در جا زدن و تكرار فرار كنه و ٤ تا ايده نو و جديد واردش بشه !
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
806
نام
پویا
اين دوستاني كه به خاطر حذف دابل جامپ و نوع زاويه دوربين بازي اينقدر شاكي هستن و احساس Gow بودن بازي بهشون دست نمي ده ! اگه جاي طرفداراي re كلاسيك بودن كه سكته مي كردن ! اونجا كه كپكام و ميكامي ريشه و پايه و اساس و ميز و صندلي و ...يكي از بزرگ ترين فرنچايز هاي دنيا رو زدن خرد و خاك شير كردن و اتفاقا جواب هم گرفتن ، re 4 شد سمبل موفقيت خيلي از شركت ها و كارگردان ها ! سيستم شوتينگ بازي هاي سوم شخص رو زيرو رو كرد و كلي دستاورد كوچيك و بزرگ ديگه داشت ! اجازه بديد كوري بارلوگ و سانتا هم كارشونو بكنن ! من نوعي re فن كلاسيك و gow فن قديمي حد اقل ٤-٥ تا نسخه كلاسيك موفق دارم و هر وقت دلم تنگ شد مي رم بازيشون مي كنم ! شما هم همين كارو بكنيد و در عوض بذاريد صنعت گيم از در جا زدن و تكرار فرار كنه و ٤ تا ايده نو و جديد واردش بشه !
توجه هم کنیم که اون تغییرات صرفا توی رزیدنت اویل 4 جواب داد و اتفاقا نسخه ی 5 و 6 که یه جورایی ادامه ی دهنده ی همون فرمول بودن ناجور شکست خوردن(از نظر جذب نظر فن های بازی)... حالا 6 کلا کیفیت نداشت ولی 5 با وجود کیفیت خوبش به خاطر اکشن شدنش تو ذوق خیلی از طرفدارهاش زد:D
گیم پلی رزیدنت اویل های کلاسیک از همون اول خشک بودن ولی خب اون زمان چیز بهتری نداشتیم، الان کسی بره اون نسخه ها رو نگاه کنه احساس میکنه داره تانک تکون میده بس که کنترل بازی سنگین و خشکه... تغییرات رزیدنت اویل 4 با اینکه زیاد بود ولی بیشترش در خدمت بهتر کردن حس و حال بازی بود... مثلا شوتر بازی روون و دوست داشتنی تر شد، معما و پازل ها همچنان تو بازی وجود داشت، نکات نوستالژیک مثل اتاق سیو روم، گیاهان دارویی، کوله پشتی و خیلی چیزهای دیگه باقی موندن یا به روز شدن:D
ولی شایعه تغییرات GOW من یکی رو ترسونده... اینکه درست حسابی تایید نمیشه QTE تو بازی هست یا نه... اینکه تو نمایش های بازی اثر HnS به شدت کم شده... اینکه تو نمایش ها اون خشونت حس نمیشه به علاوه یه سری تغییرات تایید شده مثل ساید کوئست و سیستم خرید فروش واقعا عجیب میزنه:D حالا اینکه بزرگان نقش آفرینی ساز هم گاهی تو ساختن ساید کوئست های درست حسابی و ماندگار لنگ میزنن و سانتا مونیکا چطور میخواد این بخش رو جوری خوب دربیاره که هم سرعت بازی و داستان حفظ بشه هم در کنارش ماموریت های دهن پر کن داشته باشیم-نه صرفا یه سری فچ کوئست- خودش چالش بزرگیه:D
متاسفانه احساسی که من به تغییرات GOW دارم بیشتر شبیه تغییرات ME:A هست تا RE... ولی خب در هر صورت امیدوارم بازی بیاد و من اشتباه کرده باشم چون شدیدا منتظر بازیم و دوست دارم بار دیگه از همراهی با کریتوس لذت ببرم:x
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
QTE توی بازی نیست و صحنه‌های سینمایی اینبار با کنترل کامل بازیکن نسبت به نوع حمله یا فشردن دکمه تعیین میشه به گفته‌ی بارلاگ
Barlog gave an example of how the game has changed, pointing to last year’s demo (above) in which Kratos leaps onto the back of a towering enemy and went through a set of pre-set attacks. Once attached to the enemy’s shoulders, the player isn’t obeying quick time prompts; instead, they’re tapping the the same attack buttons used throughout the game to deliver attacks as they feel fit.

A variation of the quick time event will still appear in the game. For big, elaborate boss battles, Barlog said, players can expect the “Track and Field” design, referring to the classic NES game in which players quickly spammed buttons to create a feeling of physical exertion. In dramatic sequences, God of War might ask the player to spam “X” or twirl the control sticks to mimic the action happening on screen. But at no point will the game require the player to tap a button at a precise moment.
God of War director: there will be no quick time events

در مورد ساید کوئست هم وقتی منتقد گیم‌انفورمر ازش سوال میکنه که آیا ماموریت‌های فرعی (Side Quest) توی این نسخه هست میگه آره ولی ما بهشون نمیگیم ساید کوئست. باید صبر کرد و دید منظورش از این حرف چی بوده و کلا ماموریت‌های جانبی توی روند بازی چجوری پیاده‌سازی میشن.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,267
نام
امیر حسین
باکس شات خدمت شما :D

View attachment 83183
خدایی خیلی خوب میشد اگر این میشد:D
---
آها راستی کوری تو اون مصاحبه فرمودن Main Menu بازی هم مثل قبلیا نیست:( :( :(
و هیچ آهنگی از بازی های قبل پخش نمیشه:( (دوست داشتم تو اون اتاقه که کوزه داره، چنین اتفاقی بیفته:( )
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,989
نام
مهدی
خدایی خیلی خوب میشد اگر این میشد :D
---
آها راستی کوری تو اون مصاحبه فرمودن Main Menu بازی هم مثل قبلیا نیست:( :( :(
و هیچ آهنگی از بازی های قبل پخش نمیشه:( (دوست داشتم تو اون اتاقه که کوزه داره، چنین اتفاقی بیفته:( )

خدایی حقوق می‌گیری بابت غر زدن سر تک تک تغییرات بازی و تصمیمات تیم سازنده؟ :D

من درک نمی‌کنم با اون نحوه بیان جملات کوری، جوری که داد می‌زنه می‌دونه خودش و تیمش تو چه مسیری قرار دارن و دارن چی‌کار می‌کنن، با نمایش‌های موفق بازی (به غیر از آخری که خیلی شلخته درست شده بود) و با علم به اینکه می‌دونیم بهترین تیم ممکن بالا سر بازیه و قطعا از من و شما بیشتر نگران بازی هستن، سر سطحی‌ترین چیزا مثل تغییر main menu که هنوز نمی‌دونیم از قبل بهتر شده یا نه ناراضی باشید! یا براساس دوربین بازی نتیجه گیری کنید که دیگه شاهد bossهای بزرگ نیستیم! اونم وقتی تو همین مصاحبه از کوری پرسیدن که چیزی بزرگتر از کرنوس ساختید و جواب داد باید خودتون ببینید! یا احتمال بدید بازی خشونت قبل رو نداره از رو احتمال خودتون نتیجه بگیرید که "ای بابا! اینکه اصلا GoW نیست!" اون هم وقتی که خود سانتا گفته این نسخه خشن‌ترین نسخه این سری هست و خود کریتوس تو تریلر به پسرش می‌گه "باید قلبت رو مقابل عذاب کشیدن دشمنات ببندی."

پی‌نوشت: کلا موج منفی و عجیبی تو این تاپیک هست که به شخصه ندیدم جای دیگه راجب بازی. صبر کنید تا عرضه، احتمال نظر خیلی‌ها عوض می‌شه. همین جناب امیر سر The Witcher 3 و پیش داوری‌هاش کلی تجربه باید کسب می‌کرد که متاسفانه نکرد. :D main menu آخه لامصب؟ :D
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,267
نام
امیر حسین
خدایی حقوق می‌گیری بابت غر زدن سر تک تک تغییرات بازی و تصمیمات تیم سازنده؟ :D

من درک نمی‌کنم با اون نحوه بیان جملات کوری، جوری که داد می‌زنه می‌دونه خودش و تیمش تو چه مسیری قرار دارن و دارن چی‌کار می‌کنن، با نمایش‌های موفق بازی (به غیر از آخری که خیلی شلخته درست شده بود) و با علم به اینکه می‌دونیم بهترین تیم ممکن بالا سر بازیه و قطعا از من و شما بیشتر نگران بازی هستن، سر سطحی‌ترین چیزا مثل تغییر main menu که هنوز نمی‌دونیم از قبل بهتر شده یا نه ناراضی باشید! یا براساس دوربین بازی نتیجه گیری کنید که دیگه شاهد bossهای بزرگ نیستیم! اونم وقتی تو همین مصاحبه از کوری پرسیدن که چیزی بزرگتر از کرنوس ساختید و جواب داد باید خودتون ببینید! یا احتمال بدید بازی خشونت قبل رو نداره از رو احتمال خودتون نتیجه بگیرید که "ای بابا! اینکه اصلا GoW نیست!" اون هم وقتی که خود سانتا گفته این نسخه خشن‌ترین نسخه این سری هست و خود کریتوس تو تریلر به پسرش می‌گه "باید قبلت رو مقابل عذاب کشیدن دشمنات ببندی."

پی‌نوشت: کلا موج منفی و عجیبی تو این تاپیک هست که به شخصه ندیدم جای دیگه راجب بازی. صبر کنید تا عرضه، احتمال نظر خیلی‌ها عوض می‌شه. همین جناب امیر سر The Witcher 3 و پیش داوری‌هاش کلی تجربه باید کسب می‌کرد که متاسفانه نکرد. :D main menu آخه لامصب؟ :D
نه ولی شما حقوق میگیری بعد قرنی تو سایت پست بدی به من گیر بدی:p
وگرنه که ما اینجا هم هستیم هم کف میکنیم، هم گیر میدیم!

والله کوری هیچ جواب درستی نداد! بزرگتر از فلانی داریم؟ باید خودتون ببینید! ، فلان چیز، خودتون ببینید، بیسار نمیدونم:D
هرچی هم جواب داد تغییراتی بود که در موردش داریم بحث میکنیم! شما دوست دارید هرچی گفتن بگید عالیه! ما در موردش میگیم که چرا با این تغییر مخالف یا موافقیم!
یه زمانی با یک سری بحث GOW vs DMC داشتیم ، حالا بحث GOWقدیم vs جدید داریم!

برای ویچر هم من هنوز میگم، خوشم نمیاد هیچ بازیی رو از وسطش شروع کنم! اونم بازی RPGباشه که تو این سبک داستانشون مهمه!
حالا هرچقدرم با ویچر3 حال کرده باشم دلیل نمیشه دل چرکین نباشم! یا بقیه بازی ها هم از وسط سری جفت پا بپرم بازی کنمشون!


در مورد Main Menu هم چرا که نه! یک چیز ثابتی توی 5نسخه از سری بوده، و یک حس نوستالژی داره برای من(و شاید خیلی ها!)، حالا تو برات اصلا مهم نیست ربطی به من نداره:p
حتی تو سایت بازی هم(اون سایت اولی) به همین حالت نیمرخ کریتوس و آترئوس طراحی شده بود!
 
  • Like
Reactions: Max Blood

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,520
نام
میلاد
دقیقا هر وقت اینجا رو وا میکنی آه و نالس :D
ديگه گیر دادن به منوی بازی نشون میده که از اون ور بوم چپ کردن دوستان:D
مشکل همه بچه ها هم تغییراته.تغییراتی که باید میبود تا این بازی زنده شه و اینجا تاپیکی زده شه و شما اینجا بشینی با هیجان از بازی بگی و قسمت هاییش رو هم نقد کنی.اگر قرار بود همون المان ها رو وردارن بیارن تو اسکاندیناوی و دوباره از اول شروع کنیم به جر واجر کردن دشمنا من یکی که خوابم میگرفت!
ولی الان کاملا هیجان زدم براش تا یه بازی نو رو با شخصیت مورد علاقم تجربه کنم نه یه بازیی که 5-6 نسخه ازش رو به یه فرم تجربه کردم و حالا میخواستم همون فرم رو تو مپ جدید بازی کنم! تصورش هم چرنده
 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,853
نام
نریمان
توی مصاحبه کوری بارلاگ با گیم‌اینفورمر میگه که بازی دابل جامپ نداره نه اینکه کلا جامپ نداره.
کجا این رو گفته ؟ من هر جا گشتم، جایی ندیدم راجع به دابل جامپ حرفی زده باشه.

Sony Santa Monica is going for a camera position that is very close to the main character, with camera moves that will shift the perspective for cutscenes. As a result, it would be hard to have players jumping at will and not having the camera lose focus on the character

تنها چیزی که دیدم اینه، که با اونی که شما میگی فرق داره:
Now the lack of a jump button does not necessarily mean that Kratos can’t jump at all or that there won’t be the trademark platforming sections in the game – only that players will not be able to make the character jump directly

توی این بازی هیچ دکمه ی برای پریدن وجود نداره.
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
کجا این رو گفته ؟ من هر جا گشتم، جایی ندیدم راجع به دابل جامپ حرفی زده باشه.



تنها چیزی که دیدم اینه، که با اونی که شما میگی فرق داره:


توی این بازی هیچ دکمه ی برای پریدن وجود نداره.
من همون ویدئو رسمی گیم‌اینفورمر رو دیدم که تمام این اخبار ازش نشات گرفته. منتقد گیم‌اینفورمر میپرسه Can kratos double jump ? کوری هم میگه Double Dump ؟!! :)) منتقد گیم‌اینفورمر هم میگه نه بابا Double Jump، کوری هم میگه No, he left that in greece (دقیقه‌ی 6:05). حالا از کجای این میشه برداشت کرد که بازی کلا جامپ نداره ؟!
 
  • Like
Reactions: kratos 21

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
بازی کلا چه جامپ و چه دابل جامپ نداره.به طور کلی کاملا کنار گذاشته شده. کوری:
تصمیم تیم توسعه بازی بود من به تیم گفتم که هیچ چیزی در بازی به صورت اجباری نیس و اولین موردی که طراح بازی Eric Williams به من گفت "نظرت در مورد پرش چیه؟"
این موارد در اخر کار باعث نزدیک شدن دوربین شد با توجه به زاویه دوربین در همه حالتی نمیتوانستیم دابل جامب داشته باشیم و باید تصمیمی میگرفتیم که در نهایت منجر به حذف کامل جامب در بازی شد.
در مورد گشت و گذار در بازی هم توضیحاتی داده:
گشت و گذار از همان اول جزئی از بازی بوده ولی نه به صورت گسترده. تصمیم گرفته شد که در این نسخه به صورت جدی و وسیع تر به ان پرداخته شود.در مراحل اولیه ساخت بازی عناوین جهان باز زیادی را تجربه کردم و احساس خستگی به من دست داد اگر بخواهم حسم را راجب عناوین جهان باز بگویم این است که ان ها مثل انجام تکالیف مدرسه هستند این بازی ها بد نیستند اما اینکه از محل کار به خانه برگردید و لیست طولانی از کارهایی که باید به سراغشان بروید را.... این در حیطه ما نیست ما دوست داریم برروی کرکتر کار کنیم پس جهان باز کردن بازی چیزی نبود که در سر داشتیم نمیخواستیم تا بازیبازها با انجام ان به 5000 هزار ایکن روی نقشه برخورد کنند.
توضیحات راجب کم رنگ شدن اکشن بازی و پرداختن بیشتر به شخصیت پردازی:
کامیک ها و فیلم های سینمایی دارای این ویژگی هستند من اینطور فکرمیکنم که بازی ها در اوایل این مسیر هستند و میتوانند به کارهای بیشتر و مسائل جدی تری بپردازند.ما در حال حاضر در جایی قرار داریم که یوزرها مشتاق چنین مواردی هستند بعضی ها دوست دارند به انجام عناوینی بپردازند که از لحاظ عاطفی ان هارا تحت تاثیر قرار دهد ان ها تمایل دارند شخصیت هایی را ببینید که به ان ها وابسته شده اند و به ان ها ایمان دارند به جای اینکه فقط بگویند اوه میتونه چه کارهایی رو بکنه.اون ها از "چرا" بیشتر از "چه" و "کجا" لذت میبرند.مخاطبین جدید به دنبال چنین مواردی میگردند هرچند ان ها جدید نیستند
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
به جای اینکه فقط بگویند اوه میتونه چه کارهایی رو بکنه.اون ها از "چرا" بیشتر از "چه" و "کجا" لذت میبرند.مخاطبین جدید به دنبال چنین مواردی میگردند هرچند ان ها جدید نیستند
به به عجب جمله ای. این یعنی صنعت گیم داره راوی و داستان گو میشه و صرف سرگرم شدن نیست و رو به تکامل هست. واقعا حرکت بزرگی و تصمیم بسیار عالی انجام دادن. همین حرف کا دارن بهش عمل میکنن سال ها بعد نتایجش رو میده و کسایی که بعدا بزرگ میشن میتونن الهام بگیرن از این بازی و کلا حرکت.
به شدت منتظر عرضه بازی هستم\m/
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر