PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
یک سوال
دوستا اون مینی باسی که عصا بدست هستش رو هر کاری میکنم روش فینیشر اجرا کنم نمیشه!!!!اخداییش اعصابمونو بهم ریخته!! با مشت وزره هم میزنمش بازم نمیشه.reven
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
jb4f_img_8368_-_copy.jpg


این تابلو نزدیک به 40 سال هست که خونه مادر بزرگمه امروز وقتی نگاهم به این قاب افتاد احساس کردم یه شات از بازیه و دیدم چقدر شباهت ـه نزدیکی هست بین این عکس و محیط GOW!دیگه به جزئیات نمی پردازم خودتون بنگرید :D
این تابلو قاب هم سالهاست تو خونه ما هست که بالاخره فهمیدم مربوط به کجاست:D :))
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
آقا هرکی بازیو تموم کرده این ویدئو رو ببینه. :D نمیدونم کسی قبلا گذاشته یا نه ولی من امروز دیدم برام جالب بود.
طرف با توجه به دیالوگ فریا به این نتیجه رسیده که کریتوس حداقل 150 سالشه!:|
اونجایی که به معبد تیر میریم، آتریس میگه چقد اینجا تاریکه... فریا هم میگه دلیلش اینه که این معبد 150 سال یا بیشتر تو خواب بوده. از یه طرفم اواخر بازی توی Treasure room یه طرح از کریتوس روی یه کوزه میبینیم... این وسط یا بارلاگ یه سوتی بزرگ داده (که خیلی بعیده) یا واقعا کریتوس بیشتر از 150 سالشه. :-t
 

PRINCE.OF.IRAN

کاربر سایت
May 27, 2014
364
بچه ها یه سوال
اولین تریلر بازی تو e3 2016 رو که ببینین توی صفحه کمترین میزان نوشته ، اعلان یا متن وجود داره
ولی این تریلر آخری ها رو که میبینیم متوجه میشیم یه سری چیز ها مثل میزان جان دشمن ها و لول اونها به علاوه چیزهای دیگه ای توی صفحه هست که حس بازی رو یکم خراب کرده بنظرم
میشه تو تنظیمات ، این جزئیات نسبتا اضافی رو از روی صفحه حذف کرد؟؟؟؟؟؟
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
بچه ها یه سوال
اولین تریلر بازی تو e3 2016 رو که ببینین توی صفحه کمترین میزان نوشته ، اعلان یا متن وجود داره
ولی این تریلر آخری ها رو که میبینیم متوجه میشیم یه سری چیز ها مثل میزان جان دشمن ها و لول اونها به علاوه چیزهای دیگه ای توی صفحه هست که حس بازی رو یکم خراب کرده بنظرم
میشه تو تنظیمات ، این جزئیات نسبتا اضافی رو از روی صفحه حذف کرد؟؟؟؟؟؟
بله میشه برد.
 
  • Like
Reactions: PRINCE.OF.IRAN

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,999
نام
احمد
فقط من هستم که احساس میکنم همش از یک چیزی میرم بالا؟ البته این مورد در نسخه سوم بیش از حد بود ولی نمیدونم چرا همه انحصاری های سونی این رویه بالا کردن رو از چیزی خیلی زیاد میزارن تو بازی هاشون! از رچت گرفته تا انچارتد 4 و اون دی ال سی اش همین طور تا Gravity Rush 2 و نسخه یک اش و Horizon Zero Dawn و اینفموس و اسپایدرمن که که بعدا میاد:| نمیگم بده این مورد ولی دیگه واقعا هم تو خدای جنگ هم تو انچارتد دیگه بیش از حد زیاده روی کردن و بی مزه شده:|
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
فقط من هستم که احساس میکنم همش از یک چیزی میرم بالا؟ البته این مورد در نسخه سوم بیش از حد بود ولی نمیدونم چرا همه انحصاری های سونی این رویه بالا کردن رو از چیزی خیلی زیاد میزارن تو بازی هاشون! از رچت گرفته تا انچارتد 4 و اون دی ال سی اش همین طور تا Gravity Rush 2 و نسخه یک اش و Horizon Zero Dawn و اینفموس و اسپایدرمن که که بعدا میاد:| نمیگم بده این مورد ولی دیگه واقعا هم تو خدای جنگ هم تو انچارتد دیگه بیش از حد زیاده روی کردن و بی مزه شده:|
این بخاطر زیاد سولزبورن بازی کردنه چون تو اون بازی ها کارکتر چسبیده به زمین و کنده هم نمیشه چشات عادت کرده:D یه بازی میبینی که کارکتر کلا تو هواست یا دیوار رو گرفته داره میره بالا تعجب میکنی:D
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,999
نام
احمد
بازی رو برای بار دوم تموم کردم!
بار اول 35 ساعت فکر کنم تا همین حدود ها مشغول بازی بودم و فقط بخش داستانی بازی رو تموم کردم و بار دوم هم 13 ساعت طول کشید چون دیگه همه معما ها و راه ها رو یاد گرفتم.
اول این که این نسخه از بازی کاری کرد که نسخه های قبلی مثل جوک به نظر بیان:| البته ناحقی نشه اصول و کلیت بازی همون جمع شده سه گانی قبلی بود با این تقاوت بازی نقش افرینی شده و جهان باز:D بازی تو جهان باز بودن موفق نیست به نظرم...ولی از لحاظ نقش افرینی واقعا کلاس درس برای این قدر این صنعت داره:D این بازی کاری کرد یگ رویه 10-15 ساله که بصورت تکراری تو همه بازی ها پیاده شده بود برچیده بشن و این شد که مقایسه نتنها H&S هاختی بازی های راکستار و ناتی دارگ و خلاصه هر کس دم از قدر بودن این صنعت میزنه با این بازی یک شوخی مزخرف هست بلکه این بازی از لحاظ فنی و هنری و گیم پلی و طراحی و صدا گزاری و موش کپچر و هزاران چیز دیگر سه سال نوری با بقیه فاصله داره:|
اتمسفر و محیط و صدا گزاری محیط بازی وقتی توش داری راه میری قشنگ احساس میکنی داری یک کتاب مثل اودیسه یا ایلیاد یابیوولف میخونی:|
گرافیک بازی با این که رو ps4 معمولی اجرا شده ولی الحق و انصاف انگار این گرافیک برای سری کارت گرافیک های غول انویدیا مثل GTX1080 پیاده شده:| معلموم نیست چطوری همچین کیفیتی رو سیستم ps4 پیاده شده:|
داستان بازی هم واقعا شوکه کننده بود، و خیلی خیلی از سه گانه قبلی بهتر بنظر میرسه و همین استارت برای این نسخه صد رد صد یک سه گانه هست!!!
حرف در مورد داستان بازی زیاد دارم و بعدها در مورد صحبت خواهم کرد.
مشکلات بازی هم بنظرم واقعا باس های بازی کم بودن:| و این که ایا باس بافت فرعی تو بازی هم هست؟
این والکیری ها رو چطوری باید کشت؟:)):| واقعا کلاس درس برای میازاکی هم میزارن؟=)):D
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,087
بازی رو برای بار دوم تموم کردم!
بار اول 35 ساعت فکر کنم تا همین حدود ها مشغول بازی بودم و فقط بخش داستانی بازی رو تموم کردم و بار دوم هم 13 ساعت طول کشید چون دیگه همه معما ها و راه ها رو یاد گرفتم.
اول این که این نسخه از بازی کاری کرد که نسخه های قبلی مثل جوک به نظر بیان:| البته ناحقی نشه اصول و کلیت بازی همون جمع شده سه گانی قبلی بود با این تقاوت بازی نقش افرینی شده و جهان باز:D بازی تو جهان باز بودن موفق نیست به نظرم...ولی از لحاظ نقش افرینی واقعا کلاس درس برای این قدر این صنعت داره:D این بازی کاری کرد یگ رویه 10-15 ساله که بصورت تکراری تو همه بازی ها پیاده شده بود برچیده بشن و این شد که مقایسه نتنها H&S هاختی بازی های راکستار و ناتی دارگ و خلاصه هر کس دم از قدر بودن این صنعت میزنه با این بازی یک شوخی مزخرف هست بلکه این بازی از لحاظ فنی و هنری و گیم پلی و طراحی و صدا گزاری و موش کپچر و هزاران چیز دیگر سه سال نوری با بقیه فاصله داره:|
اتمسفر و محیط و صدا گزاری محیط بازی وقتی توش داری راه میری قشنگ احساس میکنی داری یک کتاب مثل اودیسه یا ایلیاد یابیوولف میخونی:|
گرافیک بازی با این که رو ps4 معمولی اجرا شده ولی الحق و انصاف انگار این گرافیک برای سری کارت گرافیک های غول انویدیا مثل GTX1080 پیاده شده:| معلموم نیست چطوری همچین کیفیتی رو سیستم ps4 پیاده شده:|
داستان بازی هم واقعا شوکه کننده بود، و خیلی خیلی از سه گانه قبلی بهتر بنظر میرسه و همین استارت برای این نسخه صد رد صد یک سه گانه هست!!!
حرف در مورد داستان بازی زیاد دارم و بعدها در مورد صحبت خواهم کرد.
مشکلات بازی هم بنظرم واقعا باس های بازی کم بودن:| و این که ایا باس بافت فرعی تو بازی هم هست؟
این والکیری ها رو چطوری باید کشت؟:)):| واقعا کلاس درس برای میازاکی هم میزارن؟=)):D
والکری ها که خودشون مینی باس حساب میشن، اونارو کامل بزنی میرسی به یه باس
اگه درست یادم باشه تنها باس فرعی بازی همون بود
درکل پلاتش کن. تروفیاش جوریه که باعث میشه بخشای مختلف بازیو ببینی
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
منم باس دوم رو زدم.بازی رو تموم کردم نظرم رو میگم ولی بزرگترین نامیدی برای من خذف qte بود.!!!
اصلا نمیدونم هدف سازنده از خذف این قسمت چی بوده!!!!
من خیلی دوست داشتم برای باس هایی که میخواستیم کارشون رو تموم کنیم یک دکمه خاصی میزاشتن که پلیر هم درگیر باشه.یعنی قشنگ ضد حال کامل. باس فایت اول عالی بود ولی بقیه باس فایت ها چنگی به دل نمیزنن.!!!!و در اخر بازی از اون حالت اپیکی خارج شده.این نظر من بود.
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
سوال از هل هایم
اون پرنده چی بود تو هل هایم؟:| خیلی مخوف بنظر میومد، انگار ورژن اسکاندیناوی هیدیس بود!
این و دو پرنده دیگه فرا رسیدن رگناروک رو خبر میدن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: D@SHR3ZA

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر