PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
بارلاگ گفته تعداد زیادی از باس های بازی رو حذف کردن به این دلیل که زمان ساخته بازی طولانی میشد چیزی که اول تو ذهن بارلاگ بوده یه بازی خیلی کاملتر و با باسهای حماسی بیشتر بوده ولی حیف که زمان ساختش بیشتر از حد می رفت بالا البته همینجوریشم بازی یه شاهکاره
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,808
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
گاد سه یه بازی خطی هست که کل تیم رو باس فایتها کار میکردن و جمعا رو درجه هارد ۹ ساعت گیم پلی داشت ولی گاد جدید محیط باز و پر از ماموریت و فعالیت های جانبی هست با ۵۰ ۶۰ ساعت گیم پلی . ساخت بازی های جدید زمان بیشتر میطلبه. ولی در کل قبول دارم قسمت بعدی اگر تعداد باس هاش همین باشه دیگه قابل قبول نیست
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
بارلوگ :

علاقه‌ی من به پلی‌استیشن ۴ نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو مانند احساسی نبود که با پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ داشتم. آن زمان احساس می‌کردم که ما باید همه چیز را دور بیندازیم. می‌دانید؟ ما مجبور بودیم همه‌‌ی کارها را دوباره انجام دهیم. من به عنوان یک توسعه‌دهنده، این شرایط را دوست ندارم. اما اگر ما بتوانیم به ارتقای تدریجی سخت‌افزارها ادامه دهیم، فکر می‌کنم این به ما اجازه دهد که محدودیت‌ها را بدون این‌که مجبور باشیم مغزمان را دگرگون کنیم و دوباره همه چیز را پیاده کنیم، کنار بگذاریم.

بنابراین من همواره از سخت‌افزارهای جدید استقبال می‌کنم. توسعه‌ی یک بازی برای نسل جدید یا چیزی شبیه به آن وقت زیادی می‌گیرد و برای این کار مجبوریم که همه چیز را تغیر دهیم و دوباره برنامه‌ نویسی کنیم. بنابراین اگر من بتوانم بازی خود را زودتر از زمانی که قرار است برای ساخت آن در نسل بعدی طول بکشد توسعه دهم، این فوق‌العاده خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: kratos 21

GHOST OF SPART

کاربر سایت
May 28, 2011
261
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
منم همین دوتا سوال اومد تو ذهنم،جدا از محتوای بیشتر این شماره و تفاوت نسل که بقیه هم گفتن این مسئله هم هست که گیم پلی این شماره از خیلی جهات فرق داشت با شماره قبلی ولی الان حتی اگه نسل هم عوض بشه پایه گیم پلی و مسیر کلی مشخصه.و یه سری موارد دیگه مثل داستان هم فک کنم از همین الان مشخص کرده باشن چون اگه اشتباه نکنم گفته بود از الان اینکه چی به سر کریتوس اومده از شماره قبل و چطور اومده اونجا معلومه؛پس خود کوری هم سرش خلوت تره و به بخش های دیگه راحت تر میتونه برسه
------
حرف از دلیل اومدن کریتوس شد اینم بگم که تو یوتیوب یه ویدیو بود راجع به سن کریتوس،دقت کرده بودن بار اول که وارد معبد تیر میشیم وقراره بریم الفهایم،معلوم میشه که فقط خود معبد 150 سال زیر آب بوده و با توجه به اون کوزه ها که تو معبد هستن پس یعنی از اتفاقات شماره 3 بیشتر از 150 سال گذشته!و خب از اونجا که بلافاصله بعد از شماره قبل معبد ساخته نشده که بیان کوزه بزارن توش پس فک میکنم کریتوس چند صد سالی عمر داشته باشه!
 

Mprince

کاربر سایت
Jul 21, 2008
1,618
نام
محسن
خب منم بازی رو تموم کردم و باید بگم بازی خیلی بهتر از اونی بود که فکر میکردم٬من از کسایی بودم که با تغییرات مخالف بودم ولی الان میتونم بگم که این تغییرات واقعا لازم بوده البته بازی ضعف هایی هم داره که اصلی ترین ضعفش کمبود باس فایت هست.در کل من معتقدم بازی تو نسخه بعد به احتمال زیاد این ضعف ها رو هم پوشش میده و یه بازی بی نظیر در انتظارمون خواهد بود.
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,797
نام
حامد
حدود یک ماه پیش و اینا یکی بود توی تاپیک گاد اخر بازی رو اسپویل کرد. بعدش هم بن شد و با یوزر جدید اومد کل بازی رو اسپویل کرد و فحش میداد و این حرفا.
فکر کنم این اواخر دیدمش دوباره فعال بود. اسمش دقیق یادم نیست برای همین مطمئن نیستم. کسی اسم کاربریش رو یادش مونده؟
 

PRINCE.OF.IRAN

کاربر سایت
May 27, 2014
364
بارلوگ :

علاقه‌ی من به پلی‌استیشن ۴ نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو مانند احساسی نبود که با پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ داشتم. آن زمان احساس می‌کردم که ما باید همه چیز را دور بیندازیم. می‌دانید؟ ما مجبور بودیم همه‌‌ی کارها را دوباره انجام دهیم. من به عنوان یک توسعه‌دهنده، این شرایط را دوست ندارم. اما اگر ما بتوانیم به ارتقای تدریجی سخت‌افزارها ادامه دهیم، فکر می‌کنم این به ما اجازه دهد که محدودیت‌ها را بدون این‌که مجبور باشیم مغزمان را دگرگون کنیم و دوباره همه چیز را پیاده کنیم، کنار بگذاریم.

بنابراین من همواره از سخت‌افزارهای جدید استقبال می‌کنم. توسعه‌ی یک بازی برای نسل جدید یا چیزی شبیه به آن وقت زیادی می‌گیرد و برای این کار مجبوریم که همه چیز را تغیر دهیم و دوباره برنامه‌ نویسی کنیم. بنابراین اگر من بتوانم بازی خود را زودتر از زمانی که قرار است برای ساخت آن در نسل بعدی طول بکشد توسعه دهم، این فوق‌العاده خواهد بود.

با این وجود بازهم معتقدم کنسول های میان نسلی خیانتی هستن در حق گیمر ها
 

Jack cooper

کاربر سایت
Feb 10, 2017
708
دوستان میگم این نیو گیم پلاس رو حتما باید بدن . مثلا من الان خودمو کلی اپگرید کردم ولی دیگه تو بازی هیچی نیست که برم اگرم بخوام نیوگیم برم همش دود میشه میره هوا . کوری جونه من سریع دست به کار شو:D
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
درود
دوستات gow هم بلاخره تموم کردم واقعا اینقدر حال بهم داد که نشستم سر پیری پلات کردم بازی رو چقدر سخت بود پلات کردنشش:D

بازی از نظر گرافیکی بالاترین حد ممکن بود اگه میتونی ps4 pro تهیه کنین رو اون برین با TV4Kی چیز دیگه هست
صدا گذاری و موسیقی هابازی در بهترین و بالاترین حدی بود من تاحالا نظیرشو تو هیچ بازی ندیده بودم
گیم پلی بازی با توجه به تعییرات رو این نسخه واقعا عالی و رویایی بود ترکیبی از گاداوار3 و دارک سول +بلاد بورن
از نظر من داستان میتونست ی کم بهتر باشه
تنهانکته منفی که توشدیدم اونم در مقایسه با شماره های قبلی کمبود باس بود
ولی در نهایت ایقدر زیبا بود که بهش نمره 10 بدم
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,827
نام
مهراد
بنظر می‌رسد که استودیو بازیسازی سونی تصمیم خود را برای ساخت یک فیلم سینمایی از بازی God of War گرفته است و بعد از سال ها اقدامی جدی در این راستا گرفته شده است. این استودیو با کارگردان فیلم Pacific Rim Uprising یعنی استیون دنایت وارد مذاکره شده است. این کارگردان جزو معدود کارگردان هائیست که با استودیو سونی در خصوص ساخت یک فیلم سینمایی از God of War وارد مذاکره شده است. این کارگردان در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که اگر فرصت ساخت فیلمی از خدای جنگ به او برسد، برای ساختنش تمام تلاش خود را خواهد کرد:

"من برای دیدن خدای جنگ در قاب تصویر سیار هیجان زده هستم. روزی یکی از خبرنگاران از من پرسید که به کدام بازی علاقمند هستم و من گفتم که سال‌هاست یکی از طرفداران سری God of War هستم. من مشتاق کارگردانی فیلمی بر اساس این بازی هستم و اگر کسی به جز من آن را کارگردانی کند باز هم از تماشای فیلم خدای جنگ ذوق زده خواهم شد. بنظرم «دیو باتیستا» بهترین گزینه برای ایفای نقش این شخصیت خواهد بود. من اندک گفتگویی با سران استودیو سونی در خصوص این بازی داشتم و بنظرم اگر قرار باشد از God of War اقتباسی به عمل آید، باید به چشم یک کتاب به این اثر نگریست؛ چرا که هرگز نمی‌توان تجربه یک بازی را با تجربه تماشای یک فیلم یکسان در نظر گرفت."

منبع: سینما ...

پ.ن : GOW سینمایی ... بزارید انچارتد بیاد ببینیم چی شده بعد برید سراغش یهو گند نزنه به همه خاطرات ما | دیو باتیستا؟؟؟ خدایی اون آدم به شخصیت کریتوس نمیخوره فقط و فقط حاجیمون تریپل اچ ولاغیر ...

niqk_32e.jpg
 
  • Like
Reactions: ehsan M and WCW

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
اره دقیقا اگه بخوان فیلم بسازن گزینه خوبش Triple H است الان یکم باتیستا افتاده سر زبون ها بخاطر شانسی که سر پروژه Marval اورد و خیلی دیده شد و همون فیلم هم مارول یکجورایی گفتن نجات داد با فروش عالیش و شخصیت باتیستا خوب دیده شد باتیستا برای مارکوس گزینه خوبیه Triple H برای کریتدس
 
  • Like
Reactions: SiminSecret

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
خیر زیرا دیگه به پیش ساخت نیاز ندارن ! مثل داستان. و کانسپ ارت ها و و و و، مدل سازیا انجام شده ! کلی از لوکیشن ها ساخته شده و فقط باید یه مقدار لوکیشن جدید بسازن و بازی رو کشترش بدن ! کلی NPC دارن که قطعا تو نسخه های بعد هم هستن ! و تمام اینا باعث میشه دیگه نیاز چندانی به کانسپت و طراحی های جدید نداشته باشن! کلی تو زمانشون صرفه جویی میشه ! حتی اگه بازی رو برای نسل بعد حساب کنیم کافیه چیزایی که ساختن رو کیفیتش رو افزایش بدن( موندم از این با کیفیت ترم مگه میشه) کیفیت تکسچر ها و افزایش،پولیگان ها و غیره ! وگرنه بیس بازی و انجین اماده است ! فقط باید ایده های جدید و کلی باس بریزن توش هم بزنن !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر