خب فرصت تجربه بازی برای منم فراهم شد
اول از همه یه دستمریزاد میگم به ساکر پانچ که از اینفیموس به اینجا رسید و عین گوریلا گیمز در کمال تعجب با تغییر مسیر بازی سازیش به موفقیت دست پیدا کرد
از خود بازی بخوام بگم واسه منی که عاشق فرهنگ قرون وسطای ژاپن هستم و Nioh و Sekiro رو ذره ذره جوییدم و تموم کردم، این بازی حکم مورفین رو داشت تو این دوران قحطی بازی
بنظرم گرافیک بازی و طراحی محیط خیره کننده، برگ برنده ساکرپانچه
بعد از اون میرسیم به کامبت بازی که بنده با توجه به نمایش دو ماه پیش راجع بهش زود قضاوت کردم و اصلا او مکانیزم چیپ و خسته کننده ای که فکر میکردم نبود، برعکس خیلی هم با دقت و وسواس روش کار شده و کشتن هر یک دشمن، لذت خاصی رو بهمراه داره
طراحی و تنوع مراحل خوب بود اما هنوز جای کار داشت
هوش مصنوعی دشمن ها توی درجه سختی Hard که من رفتم خوب و تقریبا بالانس بود
بخش دوئل و افسانه های قدیمی برای پیدا کردن ابزار و سلاح های باستانی خیلی بهم چسبید و اولین دوئلم با اون یارو بود که Long Bow دستش بود
من حیث المجموع بازی به شدت دلنشین، جذاب، ارضا کننده روح و روان، لطیف اما در عین حال بروتاله
با سکیرو حس شینوبی بودن رو به معنای واقعی کلمه لمس کردم و با این بازی هم حس سامورایی بودن رو