Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

worm

کاربر سایت
Jul 12, 2012
626
نام
Amir
همه خوبی های بازی به کنار از همه مهم تر اینکه سرورای بازی فوق العادن!تقریبا میشه گفت دیلی یا لگ حس نمیشه برعکس شماره های قبل
 
  • Like
Reactions: sadegh93

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
من گارانتی می کنم این بازی 8K 120FPS با سخت افزار Xbox One اجرا می شه، فقط کافیه خروجی 8K رو به کنسول اضافه کنن
خیلی هم برای این رزولوشن گرافیکش عالیه

river_raid_3.gif


لازم نیست همه چیز رو فدای رزولوشن کرد، اون ور هم ND دید از کنسول با این سخت افزار تعطیل نمی شه 1080p60 در آورد خودش بی خیالش شد
پس اینی که این گرافیک برای رزولوشن 1080p با فرم ریت 60 خیلی عالیه کلا خنده داره، چون همین الانش عناوینی مثل SW:BF دارن با رزولوشن 720P و فرم ریت 60 روی همین کنسول اجرا می شن به همراه گرافیک فک بر انداز، کسی هم از رزولوشنش ناراضی نیست و اتفاقا همه از گرافیک خوب این بازی تعریف می کنن

در مورد Alpha و Pre-Alpha و ... هم، خیلی جالبه که بازی ای که تا آخر امسال قراره عرضه بشه هنوز مولتی اش به مرحله Beta هم نرسیده!!!!


این گرافیک کلا قابل قبول نیست، حالا رزولوشنش هرچی می خواد باشه مهم نیست
این لفظ آلفا هم کلا قابل قبول نیست، اینا بعد از این همه مدت رسیده به آلفا مولتی و تا آخر امسال می خوان برسن به ریلیز نهایی!!!

وقتی بازی ساز میگه بازی تو مرحله پرالفا قرار داره منظورش همون بخش گرافیک بازی هست ( حالا شما چه دوست داشته باشی یا نداشته باشی این اصل قضیست که سازنده میگه مرحله پر الفا , قبول نداری باز مشکل از جانب شماست )
اصولا و در واقع پولیش کاری بخش گرافیکی تو عرض 6 ماه اصلا و ابدا زمان کمی برای بخش مولتی پلیر بازی نیست برعکس بلکه به قدر کافی است . بخش سینگل با بخش مولتی پلیر خیلی فرق داره چون بخش کمپین را بازی ساز از اول لول دیزاین و محیطهای مراحل را کاملا مشخص میکنن با سلیفه خودشون هزار تا ابجکت بزرگ و کوچیک تو محیط قرار میدند بعد میشینن روش تکسچر پیاده میکنند و براش سایه ایجاد میکنند و .............. به همین شکل هسته گرافیکی سریعا برای بازی مشخص میشه و بازی ساز با خیال راحت میشینه ته و توه گرافیک بازی را در میاره و روندش خیلی سریعتر از بخش مولتی پلیر میره جلوتر . ولی بخش مولتی پلیر به خاطر درخواست گیمر ها که مراحل بتا برای تست گذاشته میشه که ممکنه تغییراتی تو مپ ها و .......... به وجود بیارند و به خاطر حفظ فریم ریت حتی برای حفظ 1 فریم که تو تجربه بتای گیمر تاثیر نزاره بیخیال تکسچرهای درست و حسابی تو بازی میشن که ببیند اخر سر نظرشون چیه و مراحل نهایی گرافیک را نگه میدارند بعد از تست که با خیال راحت پولیش کاری ها نهایی انجام میشه .

خلاصه برای بار چندم ریمیک گیرز 1 چه تو بخش کمپین چه تو بخش مولتیپلیرش توان این استودیو را تو خلق گرافیک نشون میده کسی که شک داره خیلی راحت بشینه و منتظر باشه !
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
http://xboxclips.com/Sh4dOw D4nC3R X/0b75c38b-6813-4f26-85b7-5af653cb99c3/embed
http://xboxclips.com/Sh4dOw D4nC3R X/e382346b-ba1a-4631-b668-919354a77b36/embed
http://xboxclips.com/Sh4dOw D4nC3R X/f874ca04-f4fa-439f-9d12-0070c38f0290/embed
http://xboxclips.com/Sh4dOw D4nC3R X/c6191db6-dd65-4e11-97d8-0e821c52521a/embed

دیگه با حالت خواب الود نمیشد ویدیو بهتر گرفت در کل یه بازیه مورد قبولیه... مولتی بازای گیرز وقتی هندس ان کنن میبینن این بازی همون چیزیه که میخواستن بازی به طرز عجیبی شبیه گیرز 3 هست ولی مثل گیرز 3 نیست انگار التیمیت ادیشن یه جور قاطیشه ولی نامحسوس چون وقتی از التیمیت میرفتیم گیرز 2 یا 3 شدیدا گیج میزدیم تا چند ساعت اول ولی این خیلی راحت دسته اول برای من جا افتاد مشکلی نبود !!!!
یه جوری التیمیت با گیرز 3 رو merge کردن که از التیمیت بیای رو این بازی راحت بازی کنی گیم پلی هم گیرز 3 رو برات تداعی میکنه ولی یه سری ریشه از التیمیت هم توشه .. این خیلی برا من جالب بود .....
در ضمن بازی 6 گیگه اپدیت هم نداره نمیدونم اونایی که گفتن 7 گیگ اپدیت داره از کجا این حرفو زدن :D امیدورام کد ها به موقع دست همه برسه .. صبح بخیر ..:D ......
آقا من 2 تا از ویدئوهاتون رو دیدم. فقط نفهمیدم منظور از چرخوندن دوربین به اون شکل و چسبیدن به این دیوار و اون دیوار بصورت صدم ثانیه چی بود :D
 
  • Like
Reactions: sadegh93

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
آقا من 2 تا از ویدئوهاتون رو دیدم. فقط نفهمیدم منظور از چرخوندن دوربین به اون شکل و چسبیدن به این دیوار و اون دیوار بصورت صدم ثانیه چی بود :D
نشون دادن رونیه گیم پلی با سرعت بازی همینطور وال بانسینگ گیرز 4 !!! چون همین 3 تا چیز تو مولتی مهمه برای هر مولتی بازی خواستم نشون بدم دوستان مولتی باز گیرز که کد بهشون نرسیده بود نگران گیم پلی بودن خیالشون راحت بشه .. در ضمن همشم وال بانسینگ نبود .... ولی اگه نمیدونی اصلا دلیل این از این دیوار به اون دیوار رفتن که بهش میگیم وال بانسینگ چیه عامل اصلی برتری تو دوئل با بازیکنای دیگس چون وقتی با این سرعت جا به جا میشی طرف یه هدف ثابت ازت نداره راحت با بانسینگ هدف گیری دقیق میتونی حریفتو بزنی البته اسونم نیست ....
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
نشون دادن رونیه گیم پلی با سرعت بازی همینطور وال بانسینگ گیرز 4 !!! چون همین 3 تا چیز تو مولتی مهمه برای هر مولتی بازی خواستم نشون بدم دوستان مولتی باز گیرز که کد بهشون نرسیده بود نگران گیم پلی بودن خیالشون راحت بشه .. در ضمن همشم وال بانسینگ نبود .... ولی اگه نمیدونی اصلا دلیل این از این دیوار به اون دیوار رفتن که بهش میگیم وال بانسینگ چیه عامل اصلی برتری تو دوئل با بازیکنای دیگس چون وقتی با این سرعت جا به جا میشی طرف یه هدف ثابت ازت نداره راحت با بانسینگ هدف گیری دقیق میتونی حریفتو بزنی البته اسونم نیست ....
XboxClips | SLyTaNicX playing Gears of War 4 BETA
:grin:
...
کد میخوام :(
علی/حسین واستون فرستادم :D
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
نشون دادن رونیه گیم پلی با سرعت بازی همینطور وال بانسینگ گیرز 4 !!! چون همین 3 تا چیز تو مولتی مهمه برای هر مولتی بازی خواستم نشون بدم دوستان مولتی باز گیرز که کد بهشون نرسیده بود نگران گیم پلی بودن خیالشون راحت بشه .. در ضمن همشم وال بانسینگ نبود .... ولی اگه نمیدونی اصلا دلیل این از این دیوار به اون دیوار رفتن که بهش میگیم وال بانسینگ چیه عامل اصلی برتری تو دوئل با بازیکنای دیگس چون وقتی با این سرعت جا به جا میشی طرف یه هدف ثابت ازت نداره راحت با بانسینگ هدف گیری دقیق میتونی حریفتو بزنی البته اسونم نیست ....
اها پس وال بانسینگ بوده :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر