Gears of War 4 یک نمایش گرافیکی 60 فریمی بر روی Xbox One خواهد بود

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
طبق گفته «راد فرگوسن» رییس استدیو «کوالیشن» سازنده «Gears of War 4»، این عنوان یک نمایش گرافیکی بر روی Xbox One خواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.


9su4_2887929-u8bbx_szqopldhx6io76clsvqlgu5xcus1104hpgdd0_%28copy%29.jpg


فرگوسن طی محاسبه اخیر خود در جدیدترین شماره از نشریه رسمی ایکس‌باکس (Official Xbox Magazine) در رابطه با ویژگی‌های بصری GeoW 4 چنین توضیح داد:

«ارائه تجربه 60 فریمی برای بخش چند نفره Gears of War Ultimate Edition (اولتیمیت ادیشن) به ما چیزهای زیادی در مورد آنچه که مفهوم یک فرهنگ 60 فریمی در تیم است را آموخت و حال ما در پی به کاری گیری این تجربیات در GeoW 4 هستیم.»

همچنین فرگوسن اشاره می‌کند که دستیابی به 60 فریم در ثانیه، موضوعی نیست که تنها با وجود اولتیمیت ادیشن بر روی ایکس‌باکس وان میسر شده باشد و عنوان دیگر انحصاری، «Halo 5: Guardians» نیز به این مهم دست یافته است.

تهیه کننده عناوین پیشین سری در «اپیک گیمز» اذعان داشت که از دید وی، با توجه به کیفیت گرافیکی GeoW و نقل مکان کردن فرانچایز به سخت افزار جدید، تاریخ در حال تکرار شدن است.

«همان طور که شماره اول GeoW یک نمایش بصری [خیره کننده] برای ایکس‌باکس 360 به شمار می‌رفت، GeoW 4 نیز یک نمایش گرافیکی برای کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود.»

Halo 5: Guardians برای دستیابی به 60 فریم بر ثانیه، از سیستم رزولوشن پویا استفاده کرد، حال باید دید که کوالیشن با GeoW 4 برای دستیابی به این مهم چه برنامه‌ای دارد. لازم به یادآوری است که نسخه بتای بازی برای کسانی که نسخه‌های اولیه اولتیمیت ادیشن را خریداری کرده‌اند، مدتی قبل از عرضه بازی اصلی در دسترس خواهد بود.
Gears of War 4 پاییز امسال به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


[NerdLeaks از طریق GameSpot]
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
ای کاش کنسول های این نسل اونقدری قدرت داشتن که لازم نبود بازیسازا بین 60 فریم بودن و داشتن گرافیک واقعا نسل بعدی یکی رو انتخاب کنند. اون جهش گرافیکی که نسل قبل با GOW شروع شد و با بازی های دیگه ادامه پیدا کرد توی این نسل به هیچ وجه دیده نشد. توی این نسل بازی ها از لحاظ ابعاد فقط بزرگ میشن که البته اینم خیلی خوبه ولی حتی یکی مثل من که زیاد گرافیک پسند نیستم دلم واسه اون دوران تنگ شده.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
والا ایشون اشاره مستقیمی نکرده که بازی 60 فریمه فقط گفته بخش مالتی کالکشن گیرز 60 فریم بود... احتمالا منظورش 60 فریم در بخش مالتیه. اینو گفتم بعدا بازی 60 فریم نبود نیان به بدبخت انگ بچسبونن:d

ولی خوب اشاره کرده قراره مثل گیرز سال 2007 واقعا گرافیک فوق العاده ای داشته باشه
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
ای کاش کنسول های این نسل اونقدری قدرت داشتن که لازم نبود بازیسازا بین 60 فریم بودن و داشتن گرافیک واقعا نسل بعدی یکی رو انتخاب کنند. اون جهش گرافیکی که نسل قبل با GOW شروع شد و با بازی های دیگه ادامه پیدا کرد توی این نسل به هیچ وجه دیده نشد. توی این نسل بازی ها از لحاظ ابعاد فقط بزرگ میشن که البته اینم خیلی خوبه ولی حتی یکی مثل من که زیاد گرافیک پسند نیستم دلم واسه اون دوران تنگ شده.

اتفاقا جهش گرافیکی خیلی بیشتر از چیزی هست که فکر میکنیم :D منتهی باید به جزئیات دقت کنید. اینکه نسل قبل یه شوک وارد شد دلیلش بزرگش کوچ کردن از SD به HD بود. این جهش توی این نسل تو جاهای دیگه خودش رو نشون داده فقط باید دقت کنید.بخوام حالا بشینم تک به تک با مثال توضیح بدم، باید یه طومار تایپ کنم که از حوصله تاپیک خارجه :D
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اتفاقا جهش گرافیکی خیلی بیشتر از چیزی هست که فکر میکنیم :D منتهی باید به جزئیات دقت کنید. اینکه نسل قبل یه شوک وارد شد دلیلش بزرگش کوچ کردن از SD به HD بود. این جهش توی این نسل تو جاهای دیگه خودش رو نشون داده فقط باید دقت کنید.بخوام حالا بشینم تک به تک با مثال توضیح بدم، باید یه طومار تایپ کنم که از حوصله تاپیک خارجه :D

والا من نمیدونم این دیدگاه برخی از دوستان از کجا اومده اصلا این بحث 30/60 به کجا برمیگرده کنسول گیمینگ همیشه از نسل 5 به اینور همین بوده و خواهد بود. اتفاقا بازیهای 60 فریم این نسل به مراتب بیشترن حداقل 60 فریم در بخش مالتی این روزا نرم شده که در نسل قبل خبری ازش نبود.

مگه گیرز نسل قبل 60 فریم بود که حالا اگه این نسل نباشه نشانه ی ضعف سخت افزاره؟
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
اتفاقا جهش گرافیکی خیلی بیشتر از چیزی هست که فکر میکنیم :D منتهی باید به جزئیات دقت کنید. اینکه نسل قبل یه شوک وارد شد دلیلش بزرگش کوچ کردن از SD به HD بود. این جهش توی این نسل تو جاهای دیگه خودش رو نشون داده فقط باید دقت کنید.بخوام حالا بشینم تک به تک با مثال توضیح بدم، باید یه طومار تایپ کنم که از حوصله تاپیک خارجه :D

وجود جهش با توجه به 10 برابر شدن قدرت کنسول ها (طبق گفته سازنده ها) مسلم و غیر قابل انکاره. منظور من اون جهش گرافیکی که با ریزبینی و عدد و رقم و تحلیل های عجیب و غریب DF بیان میشه نیست؛ من جهشی رو میگم که فارغ از شمارش پیکسل ها و چند ضلعی ها به وضوح دیده بشه، اون جهشی که وقتی x360 خریدم و gow رو اجرا کردم به راحتی دیده شد ولی الان به شخصه توی هیچ بازی تا اون حد نبوده برام. ( مثلا نمایش اولیه Division قشنگ اون حس جهش گرافیکی رو به من میداد)
این حرفی که من میزنم بیشتر حسی ـه تا منطقی :d بنابراین زیاد قابل بحث کردن نیست ازش بگذریم بهتره.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
وجود جهش با توجه به 10 برابر شدن قدرت کنسول ها (طبق گفته سازنده ها) مسلم و غیر قابل انکاره. منظور من اون جهش گرافیکی که با ریزبینی و عدد و رقم و تحلیل های عجیب و غریب DF بیان میشه نیست؛ من جهشی رو میگم که فارغ از شمارش پیکسل ها و چند ضلعی ها به وضوح دیده بشه، اون جهشی که وقتی x360 خریدم و gow رو اجرا کردم به راحتی دیده شد ولی الان به شخصه توی هیچ بازی تا اون حد نبوده برام. ( مثلا نمایش اولیه Division قشنگ اون حس جهش گرافیکی رو به من میداد)
این حرفی که من میزنم بیشتر حسی ـه تا منطقی :d بنابراین زیاد قابل بحث کردن نیست ازش بگذریم بهتره.
منم دقیقا میدونم منظورت چیه. خیلی ها هم این حرف رو زده بودم بهم و با مثال نشونشون دادم و تک تک توضیح دادم بهشون و قبول کردن. (البته از بچه های دورو اطرافم بودن و راحت تر میتونستم توضیح بدم و نشون بدم) الان مثلا شما گرافیک استاروارز بتلفرانت رو ببین. جدا اگه تعجبت رو برانگیخته نکنه دیگه نمیدونم چی میتونی این کار رو بکنه :D
 

Grand Theft

کاربر سایت
Dec 16, 2013
814
نام
علی
ای کاش کنسول های این نسل اونقدری قدرت داشتن که لازم نبود بازیسازا بین 60 فریم بودن و داشتن گرافیک واقعا نسل بعدی یکی رو انتخاب کنند. اون جهش گرافیکی که نسل قبل با GOW شروع شد و با بازی های دیگه ادامه پیدا کرد توی این نسل به هیچ وجه دیده نشد. توی این نسل بازی ها از لحاظ ابعاد فقط بزرگ میشن که البته اینم خیلی خوبه ولی حتی یکی مثل من که زیاد گرافیک پسند نیستم دلم واسه اون دوران تنگ شده.


اگر قرار بود اینقدر قدرت داشته باشن که دیگه اینقدر ارزون نبودن
اگر هم قرار بود گرون باشن که دیگه کسی نمیرفت سمت کنسول، میرفتن سمت PC که هزار و یک جور کاره دیگه هم میشه باهاش کرد

نسل قبل که فاجعه بود، رزولوشن نصف و حتی کمتر از نصف الان رو توی بعضی از بازیها شاهد بودیم
بازیا الان حتی توی فریم ریت هم بهترن، چون نسل قبل اسمشون 30فریم بود ولی در عمل بین 20-25 فریم شناور بودن،الان فریم دهی بسیار با ثبات تره

فریم ریت فوق العاده بد، در کنار Screen tearingهای فجیع که خیلی از بازیها داشتن

از نظر گرافیک کلی هم همینطور، نسل7 فقط بازیای انحصاری دو کنسول بود که گرافیک خوبی داشتن
بازیای مولتی پلتفرم هم اکثرا تو در و دیوار بودن

جهش گرافیکی میخواید inFamous 2 رو با inFamous Second Son مقایسه بکنید متوجه میشید، تازه inFamous 2 ماله اواخر نسل بود و Second Son ماله اول نسل

همه اینها در کنار گرونتر بودن کنسول!

به نظر من این نسل با توجه به قیمتی که داره، بازدهی فوق العاده بهتری نسبت به نسل قبل داره

فکر میکنم کنسول بازای عزیز هم با من هم عقیده باشن:)
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
وای که چقدر دلم واس اون شکوه گرافیکی و اکشن فوق العاده سری GEARS تنگ شده:x
لامصب اقتدار اژدهارو به رخ میکشید:d
 

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,023
وجود جهش با توجه به 10 برابر شدن قدرت کنسول ها (طبق گفته سازنده ها) مسلم و غیر قابل انکاره. منظور من اون جهش گرافیکی که با ریزبینی و عدد و رقم و تحلیل های عجیب و غریب DF بیان میشه نیست؛ من جهشی رو میگم که فارغ از شمارش پیکسل ها و چند ضلعی ها به وضوح دیده بشه، اون جهشی که وقتی x360 خریدم و gow رو اجرا کردم به راحتی دیده شد ولی الان به شخصه توی هیچ بازی تا اون حد نبوده برام. ( مثلا نمایش اولیه Division قشنگ اون حس جهش گرافیکی رو به من میداد)
این حرفی که من میزنم بیشتر حسی ـه تا منطقی :d بنابراین زیاد قابل بحث کردن نیست ازش بگذریم بهتره.

کاملا درک می کنم منظورتو ولی نگران نباش از امسال با یه سری عناوین به این مهم دست پیدا می کنیم اگه گفتی ؟!!!>:)>:):d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر