Multi Platform For Honor

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
February 14, 2017
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
y1xi_fh-marching-fire-feature-image.png


Title: For Honor
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 14-Feb 2017
Director: Roman Campos-Oriola
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
MINIMUM
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED
Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
For Honor یکی از IP های جدید شرکت یوبیسافت است که در جریان E3 2015 معرفی شد.

8fag_6g9y_6-18-2015_6-30-20_pm.jpg

اطلاعات بازی:


  • For Honor یک بازی مبارزه ای سوم شخص با سلاح سرد است.
  • سیستم مبارزات بازی توسط سازندگان Art of Battle نامیده می شود.
  • اساس مبارزات در بازی، به مقابله رو در رو با دشمن و استفاده از امکانات گیم پلی مانند قابلیت های هر هیرو، زمان بندی و ... است.
  • موارد مهمی در گیم پلی این عنوان وجود دارد که موجب نوین بودن آن در صنعت گیم می شود. مانند 3 جهت اصلی برای حمله و دفاع!
  • در مبارزات علاوه بر 3 جهت اصلی و خط سلامتی، خصوصیات منحصر به فرد هر هیرو و استامینا نقش اساسی بازی می کنند. همچنین حرکات مشترکی مانند Parry و Guard Break نیز در بازی وجود دارد.
  • سعی شده که سرعت مبارزات در بازی به واقعیت نزدیک باشد، بنابراین انتظار حرکات عجیب و گیم پلی بسیار سرعتی را نباید از آن داشت.
  • در حال حاضر 22 هیرو در بازی وجود دارد. 6 هیرو مخصوص هر یک از فکشن های شوالیه ها، وایکینگ ها و سامورایی ها و 4 هیرو که با آپدیت Marching Fire به بازی اضافه گشته و متعلق به گروه Wu Lin هستند.
  • هیرو ها در بازی به چهار کلاس تقسیم می شوند.
    • Vanguard: کلاس نرمال بازی هستند. اصولا فراگیری فنون آن ها از سایرین راحت تر است و به تازه وارد ها توصیه می گردد. قدرت تهاجمی و تدافعی این گروه به صورت متعادل تقسیم شده است.
    • Heavy: همانطور که از اسم این گروه پیداست، هیروهای این گروه بیشتر جنبه تدافعی دارند، سرعت ضربات به نسبت پایین تر اما با قدرت بیشتر!
    • Assassin: هیروهای این گروه خط سلامتی کمتری دارند، ضربات سریعی وارد می کنند و در دفاع نسبت به سایرین ضعیف تر هستند.
    • Hybrid: این گروه از هیروها بین 3 کلاس بالا جای می گیرند و معمولا ترکیب 2 تا از آن ها هستند. فراگیری مبارزات با این دسته به علت پیچیدگی بالا سخت تر است.
  • شاید بتوان گفت 90 درصد تمرکز بازی بر روی بخش Multiplayer است، با این حال بازی بخش Story Mode نیز دارد که به آن پرداخته خواهد شد. اما بخش چند نفره این عنوان شامل چندین مد می شود که به شرح زیر است:
    • Duel: این مد مخصوص مبارزات تک به تک است. در این حالت مواردی مانند Gear Stats و Revenge Mode غیر فعال هستند و هیرو شما تنها شخصی سازی ظاهری خود را حفظ می کند.
    • Brawl: در این مد مبارزه به صورت 2vs2 صورت می پذیرد. در این مد نیز خبری از Gear Stats نیست، اما می توانید از Revenge Mode استفاده نمایید.
    • Elimination: در این حالت مبارزات به یک دوئل 4vs4 گسترش پیدا می کند که در آن هم Gear Stats فعال است و هم Revenge Mode. همچنین Modifierها نیز در قسمت های مشخص نقشه قابل دسترسی هستند.
    • Skirmish: این مد مانند Team Death Match بوده و هر تیمی که بتواند زودتر به میزان معینی امتیاز برسد برنده مسابقه است. این حالت نیز 4vs4 است.
    • Tribute: این حالت تا میزانی مشابه مد معروف Capture the Flag است. در این مد 3 پرچم در نقشه وجود دارد که بازیکنان هر تیم باید آن ها را بدست آورده و با برگرداندن به Base و قرار دادن آن در یکی از بخش های مشخص شده و محافظت از آن پیروز میدان گردند. پرچم ها در هر بخشی قرار داده شوند موجب اضافه گشتن قدرت تهاجمی، قدرت دفاعی و هوشیاری می گردند که بسته به موقعیت بازی استراتژی خاصی را ایجاد می کنند. هر تیمی که بتواند هم زمان هر 3 پرچم را در اختیار گیرد و مدت کوتاهی از آن محافظت کند برنده میدان است. در غیر این صورت هر تیمی که در انتهای زمان مشخص شده، پرچم بیشتری در اختیار داشته باشد برنده خواهد شد.
    • Domonion: محبوب ترین مد بازی Domonion است که در آن دو تیم 4 نفره بر سر کنترل نقاط به رقابت می پردازند. هر تیم که به امتیاز 1000 برسد تنها یک شانس به تیم مقابلش داده می شود که این امتیاز را بازگرداند و در غیر این صورت بازنده میدان خواهد بود.
    • Breach: این مد بازی جدیدترین مد است که در آپدیت Marching Fire اضافه گشت. در این حالت یک تیم به قلعه تیم مقابل حمله می کند و باید از سد 2 در بزرگ گذشته و فرمانده مدافع را بکشد. در مقابل تیم مدافع باید از ورود مهاجمان جلوگیری کند. این مد بزرگ ترین نقشه های بازی را به خود اختصاص داده و زمان بیشتری برای اتمام هر راند آن لازم است.
  • در توضیحات بالا به چند مورد اشاره شد که هر یک را معرفی می کنیم:
    • Gear Stats: در بازی هر هیرو پیشروی (Progression) مخصوص به خود را دارد. یعنی با هر کدام که بازی کنید، امتیاز و لِول مخصوص به همان هیرو را دریافت می کنید. شخصی سازی هیروها دو دسته است. دسته اول کاملا ظاهری بوده که شامل رنگ، Ornament و ... می شود. دسته Stats هیرو را تا درصدی تغییر می دهد. مانند افزایش قدرت حمله تا 10% و ... ! البته در آپدیت Marching Fire سیستم Perk جایگزین Stats خواهد شد. به این صورت که با ترکیب Weapon و Armorها مختلف، می توانید Perkهای مختلفی را فعال کنید و هیرو را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی نمایید.
    • Revenge Mode: این حالت با نواری نمایش داده می شود که در صورت پر شدن آن می توانید فعالش کنید. در این حالت قدرت حمله و دفاع شما تا میزان قابل توجهی افزایش می یاید که در شرایط یک در مقابل چند دشمن بسیار کارآمد است. پیش از سیستم Perk بسیاری از عوامل آن مانند مدت زمان فعال بودن، میزان افزایش قدرت حمله و دفاع و ... به Gear Stats وابسته بود.
    • Modifier: مودیفایرها در مد های خاص در قسمت های از نقشه وجود دارند که با بدست آوردن هر کدام یکی از قابلیت های شما به صورت چشمگیری برای مدت زمانی مشخص افزایش می یاید.
  • موارد بسیاری در گیم پلی بازی نقش دارند که توضیح همه آن ها از حوصله تاپیک خارج خواهد بود و پیشنهاد می گردد بازیکنان با تجربه بازی به آن ها پی ببرند.
  • با وجود اینکه تمرکز بازی بر روی بخش چند نفره است، اما بخش داستانی بازی کامل بوده و روایت مناسب به همراه داستانی جالب، شخصیت های به یاد ماندنی و ... را در اختیار می گذارد. همچنین این بخش برای آماده شدن و فراگیری اصول اولیه و اصلی بازی بسیار مناسب است.

تیم سازنده بازی از روز عرضه به پشتیبانی کامل از آن پرداخته و علی رقم مسیر دشوار، سخت و نا امید کننده ای که پیش رویشان قرار گرفته بود، توانستند بازی را در مسیر دست خود قرار دهند. و حالا با کسب 15 میلیون بازیکن بازی همچنان به راه خود ادامه می دهد و سازندگان گفته اند که پشتیبانی از بازی ادامه دارد و این بازی همچنان گسترده تر و بهتر می شود.

Coming with Marching Fire
4hnv_fh_game-info-v2-faction-wulin_ncsa.png

Wu Lin Faction

Shaolin
93is_10-16-2018_1-11-23_pm.jpg


The Shaolin are fierce warrior monks known for their athletic, monkey-like fight style, and their prowess with a staff. They hold their written prayers close to them at all times

Tiandi
1x5c_10-16-2018_1-11-59_pm.jpg


The Tiandi are loyal protectors to Kings, Queens, and Emperors. They are masters of the dao blade, the weapon of choice for these Royal Guards

Jiang Jun
ea2m_10-16-2018_1-12-22_pm.jpg


The Jiang Jun are generals among the Ancient Chinese armies. They are wise leaders who have mastered the guandao weapon

Nuxia
yzgc_10-16-2018_1-12-42_pm.jpg


The Nuxia are trained bodyguards and assassins who often disguised their talents through dance. They are deadly artists of the hook swords

New PVP Mode: Breach
Live the fantasy of storming or protecting a well-fortified castle equipped with ballistas, fire cauldrons, and archers
Attackers must breach the castle using a battering ram, while defenders must try to stop them at all costs to protect their lord
This strategic, team-based multiplayer mode brings an adrenaline-fused layer of depth to the game, along with three new maps


Arcade Mode
Arcade is a new solo or co-op mode where players fight battles and earn rewards that carry over to all multiplayer modes. Explore new Heroes and level them up before taking them into PvP. Offering infinite replayability, this quick play mode will deliver a new battle every time with varying objectives, enemies, and modifiers


Graphical Enhancements

Three New Maps Exclusive to Breach Mode

Perks

New User Interface

New Gears for Every Hero

Fight & Game Balance
.
.
.​


What's Coming Next
s52v_forhonorharbinger.jpg


  • بازی به مبارزات تن به تن به صورت سوم شخص و با شمشیر و سلاح های سرد توسط 3 گروه می پردازد.​
  • نمایش بازی از قسمت چندنفره بازی بوده که دو گروه مقابل هم قرار می گیرند، و برای به دست آوردن کنترل موقعیت های استراتژیک به مبارزه می پردازند.​
  • در هر تیم 4 پلیر به عنوان رهبر و تعداد زیادی از سربازان به عنوان لشگر بازیکنان را همراهی می کنند.​
  • مبارزات با شمشیر و سلاح های سرد دیگر مخصوص به هر گروه مانند تبر و یا کاتانا شکل می گیرد.​
  • مبارزات به صورت تن به تن و سوم شخص می باشد. در طول مبارزه فقط دکمه زدن به کار نمی آید، بلکه می توانید جهت ضربه ، نوع ضربه و شدت آن را خودتان کنترل کنید، همه ی این موارد در هنگام دفاع کردن و دفع حملات هم به کار می آید.​
  • بازی مد های مختلفی را دارد که هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست.​
  • بازی را می توانید به صورت تک نفره هم انجام دهید، اما هنوز معلوم نیست که آیا بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده یا همین مد های بازی را می توان با Bot انجام داد.​
  • در طول بازی شما Level Up می شوید و می توانید سلاح ها و زره های خود را آپگرید کنید.​
  • بازی تا به حال شامل 3 کلاس معرفی شده می باشد که احتمال زیاد در نهایت هم همین 3 کلاس را در بازی خواهیم دید. اما هر کدام از آن ها دارای سبک مبارزه متفاوت، انیمیشن های متفاوت ، تفاوت ظاهری و نقات قوت و ضعف خود می باشند. همچنین هر کدام از کلاس ها دارای Ability های مختلفی نیز می باشند، مثلا در یکی از نمایش ها کلاس سامورایی دستور شلیک تیر بر سر دشمنان را داد.​
  • هر کدام از کلاس ها قابلیت انتخاب شخصیت مرد با زن را دارند.​
  • بازی دارای المان های فانتزی مانند وجود دراگون نیست.​
  • در مد نشان داده شده (Capture) وقتی تیمی هر 3 نقطه استراتژیک را در دست بگیرد تیم مقابل قابلیت Respawn خود را از دست می دهد.​
  • تاریخ انتشار بازی هنوز به طور دقیق معلوم نیست، اما احتمال عرضه آن در سال 2016 می رود.​

تصاویر بازی




 
آخرین ویرایش:

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
سلام دوستان من امروز صبح شروع به بازی کردم بدون مشکل و اینا اما الان که اومدم بازی کنم یه آپدیت 90مگی داده بود برای بتا!! دانلود کردم با این مشکل مواجه شدم کسی میدونه چطور میشه برططرفش کرد؟ فایل های بازی رو هم Verify کردم درست نشد :(

lkom_screenshot_(18).png
واسه من هم همین مشکل پیش اومده و آخرین پست صفحه قبل مشکل را مطرح کردم. لینک فروم یوبی سافت را هم دادم و البته اونجا یه راه حلی از طرف ساپورت مطرح شده که واسه یه نفر اونجا کار کرده ولی واسه بقیه کار نکرده :D

به نظر این مشکل همگانی هست. من که دائم فروم یوبی را چک می کنم. اگه راه حلی دادن، اینجا منعکسش می کنم.
 
  • Like
Reactions: Am1rM0hamad BK

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
خب امروز صبح مشکل من به صورت خود به خود حل شد!!
فقط هیچ کدوم از فایل های بازی تو حالت run as administrator نباشه.
به نظرم به خاطر این مشکل پیش اومده باید یه روز به روزهای بتاتست نسخه پی سی اضافه بکنن.:think:
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
خب بعد از دانلود قریب به 40 گیگ دیتا، با هر بدبختی بود منم بازی را یه 8 ساعتی تجربه کردم :D 85% تایمم را واردن بودم. 10% conquerer. و در آخر هم بقیه کلاس ها را امتحان کردم.
بازی به طور کلی بد نیست.نمیشه بهش عالی گفت چون ایرادات فاحشی داره که در ادامه میگم.
اول از همه گیمپلی بازی به طور کلی خوبه. وقتی کاراکتر های مختلف را کنترل می کنی، تفاوتشون به خوبی حس میشه. Conquerer، واردن وRaider موقع کنترلشون احساس می کنی داری تانک جا به جا می کنی. :D از اون طرف وزن کاراکتری مثل سبک و بالتبع کنترلش راحت تره و کلا از این نظر سازنده ها کارشون را عالی انجام دادن. گیمپلی هم واقعا real از آب در اومده و موقع فایت ها واقعا باید بجنگی :D
قسمت شخصی سازی در کل خوب بود. اما انتظار دارم تعداد کلاه خود ها، زره ها و... تو بازی نهایی برای هر کاراکتر بیش از پنج تا باشه.
از مود های در دسترس پر مخاطب ترین دومینیون و 1v1 هست. دومینیون تقریبا حس یه نبرد واقعی را القا می کنه و واقعا چالش بر انگیزه.یعنی حتی تو یه مورد تا لحظه آخر بازی دست به دست می شد. 2v2 بدترین مود بازیه و اگه یه نفر از یه تیم بمیره، فاتحه اون یکی هم خوندس :/
محیط ها خیلی کوچک تر از حد انتظار اند که اصلا خوب نیست. بازی دو تا ایراد عمده داره که احتمالا یکیش می زندش زمین. اول اینکه عملا مهم نیست لول چند باشی. با لول یک هم میتونی از یه لول 15 ببری. شاید این نکته مثبت به نظر بیاد (که تا حدودی هم هست!) اما این مسئله از مهمترین ایراد بازی آب میخوره :
بازی اصلا بالانس نیست! یعنی کاراکتر های سبک به شدت کار راحت تری در پیش دارن. به خصوص نوبوشی و پیس کیپر. در این حد که من با واردن لول 12 با بدبختی یه نوبوشی یا پیس کیپر لول 5 را می زدم.این مشکل تو آلفا بازی هم بوده البته که رفع هم نشده. کاراکتر های سبک با ضربه های سبک خیلی راحت می تونن جلو ضربه کاراکتر های سنگین را بگیرن و بهشون دمیج وارد کنن! به خصوص نوبوشی که نیزه هم داره!
راستی بازی بعد از چند ساعت تکراری میشه!ولی تا حدودی هم اعتیاد اوره :D
در کل بازی بد نیست اما بعید میدونم متای بالای 80 بیاره.
 

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
خب بعد از دانلود قریب به 40 گیگ دیتا، با هر بدبختی بود منم بازی را یه 8 ساعتی تجربه کردم :D 85% تایمم را واردن بودم. 10% conquerer. و در آخر هم بقیه کلاس ها را امتحان کردم.
بازی به طور کلی بد نیست.نمیشه بهش عالی گفت چون ایرادات فاحشی داره که در ادامه میگم.
اول از همه گیمپلی بازی به طور کلی خوبه. وقتی کاراکتر های مختلف را کنترل می کنی، تفاوتشون به خوبی حس میشه. Conquerer، واردن وRaider موقع کنترلشون احساس می کنی داری تانک جا به جا می کنی. :D از اون طرف وزن کاراکتری مثل سبک و بالتبع کنترلش راحت تره و کلا از این نظر سازنده ها کارشون را عالی انجام دادن. گیمپلی هم واقعا real از آب در اومده و موقع فایت ها واقعا باید بجنگی :D
قسمت شخصی سازی در کل خوب بود. اما انتظار دارم تعداد کلاه خود ها، زره ها و... تو بازی نهایی برای هر کاراکتر بیش از پنج تا باشه.
از مود های در دسترس پر مخاطب ترین دومینیون و 1v1 هست. دومینیون تقریبا حس یه نبرد واقعی را القا می کنه و واقعا چالش بر انگیزه.یعنی حتی تو یه مورد تا لحظه آخر بازی دست به دست می شد. 2v2 بدترین مود بازیه و اگه یه نفر از یه تیم بمیره، فاتحه اون یکی هم خوندس :/
محیط ها خیلی کوچک تر از حد انتظار اند که اصلا خوب نیست. بازی دو تا ایراد عمده داره که احتمالا یکیش می زندش زمین. اول اینکه عملا مهم نیست لول چند باشی. با لول یک هم میتونی از یه لول 15 ببری. شاید این نکته مثبت به نظر بیاد (که تا حدودی هم هست!) اما این مسئله از مهمترین ایراد بازی آب میخوره :
بازی اصلا بالانس نیست! یعنی کاراکتر های سبک به شدت کار راحت تری در پیش دارن. به خصوص نوبوشی و پیس کیپر. در این حد که من با واردن لول 12 با بدبختی یه نوبوشی یا پیس کیپر لول 5 را می زدم.این مشکل تو آلفا بازی هم بوده البته که رفع هم نشده. کاراکتر های سبک با ضربه های سبک خیلی راحت می تونن جلو ضربه کاراکتر های سنگین را بگیرن و بهشون دمیج وارد کنن! به خصوص نوبوشی که نیزه هم داره!
راستی بازی بعد از چند ساعت تکراری میشه!ولی تا حدودی هم اعتیاد اوره :D
در کل بازی بد نیست اما بعید میدونم متای بالای 80 بیاره.
بالانس مشکل خیلی بزرگی نیست چون بعد ریلیز بازی با تجربه ای که از پلیرها بدست میارن میتونن کاراکترها رو اوکی کنن
ولی تاتیر گذار نبودن لول یکم نگران کننده به نظر میاد مگر اینکه بازی یه جادویی اعتیاد کننده عین Rainbow داشته باشه که توانایی پلیر مشخص کننده ی برنده ست حالا باید دید
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
بالانس مشکل خیلی بزرگی نیست چون بعد ریلیز بازی با تجربه ای که از پلیرها بدست میارن میتونن کاراکترها رو اوکی کنن
ولی تاتیر گذار نبودن لول یکم نگران کننده به نظر میاد مگر اینکه بازی یه جادویی اعتیاد کننده عین Rainbow داشته باشه که توانایی پلیر مشخص کننده ی برنده ست حالا باید دید
اتفاقا بالانس نبودن اینجا مهمه.
الان من با واردن لول 12 مبارزه با واردن لول 16 را 3-2 باختم و مبارزه با نوبوشی لول 2 را 3-0 :|
 

hry

کاربر سایت
Feb 16, 2006
256
مهم اینه که بخش کریرش چقدر قوی ساخته باشن،اصلا بخش مولتیش برام جذاب نبود.
گیم پلیش جوری نبود که بشه یه بخش تکنفره جذاب ازش درآورد.
البته از اخباری که من دنبال میکردم این جور به نظر میرسید که بخش تکنفره یه جورایی بالاجبار به بازی اضافه شده و چیزی نبوده که از اول تصمیم داشته باشند که تو بازی باشه
ولی خوب چون من حال نکردم دلیل نمیشه که بازی موفقی نباشه
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
خب بعد از دانلود قریب به 40 گیگ دیتا، با هر بدبختی بود منم بازی را یه 8 ساعتی تجربه کردم :D 85% تایمم را واردن بودم. 10% conquerer. و در آخر هم بقیه کلاس ها را امتحان کردم.
بازی به طور کلی بد نیست.نمیشه بهش عالی گفت چون ایرادات فاحشی داره که در ادامه میگم.
اول از همه گیمپلی بازی به طور کلی خوبه. وقتی کاراکتر های مختلف را کنترل می کنی، تفاوتشون به خوبی حس میشه. Conquerer، واردن وRaider موقع کنترلشون احساس می کنی داری تانک جا به جا می کنی. :D از اون طرف وزن کاراکتری مثل سبک و بالتبع کنترلش راحت تره و کلا از این نظر سازنده ها کارشون را عالی انجام دادن. گیمپلی هم واقعا real از آب در اومده و موقع فایت ها واقعا باید بجنگی :D
قسمت شخصی سازی در کل خوب بود. اما انتظار دارم تعداد کلاه خود ها، زره ها و... تو بازی نهایی برای هر کاراکتر بیش از پنج تا باشه.
از مود های در دسترس پر مخاطب ترین دومینیون و 1v1 هست. دومینیون تقریبا حس یه نبرد واقعی را القا می کنه و واقعا چالش بر انگیزه.یعنی حتی تو یه مورد تا لحظه آخر بازی دست به دست می شد. 2v2 بدترین مود بازیه و اگه یه نفر از یه تیم بمیره، فاتحه اون یکی هم خوندس :/
محیط ها خیلی کوچک تر از حد انتظار اند که اصلا خوب نیست. بازی دو تا ایراد عمده داره که احتمالا یکیش می زندش زمین. اول اینکه عملا مهم نیست لول چند باشی. با لول یک هم میتونی از یه لول 15 ببری. شاید این نکته مثبت به نظر بیاد (که تا حدودی هم هست!) اما این مسئله از مهمترین ایراد بازی آب میخوره :
بازی اصلا بالانس نیست! یعنی کاراکتر های سبک به شدت کار راحت تری در پیش دارن. به خصوص نوبوشی و پیس کیپر. در این حد که من با واردن لول 12 با بدبختی یه نوبوشی یا پیس کیپر لول 5 را می زدم.این مشکل تو آلفا بازی هم بوده البته که رفع هم نشده. کاراکتر های سبک با ضربه های سبک خیلی راحت می تونن جلو ضربه کاراکتر های سنگین را بگیرن و بهشون دمیج وارد کنن! به خصوص نوبوشی که نیزه هم داره!
راستی بازی بعد از چند ساعت تکراری میشه!ولی تا حدودی هم اعتیاد اوره :D
در کل بازی بد نیست اما بعید میدونم متای بالای 80 بیاره.
با تشکر از نت که هروقت احساس کرد من می خوام بازی آنلاین انجام بدم یه گندی زد!

اما در مورد ایرادهایی که گرفتین! به نظرم این حالت لول خیلی خوب هست! چون میزان مهارت و علاقه شما رو به اون هیرو نشون می ده و در حین لول گرفتن یه سری آیتم و آیتم های ظاهری هم باز می کنید! اینکه یک نفر با لول واردن 1 مثلا شما رو با لول 16 Conqueror می بره تقصیر بازی نیست! یا اینکه اون طرف به بازی مسلط هست و هیروهای دیگه رو خورده اومده سراغ واردن، یا اینکه شما تا این 16 لول رسیدن به نقاط ضعف و قوت Conqueror و سایر هیروها پی نبردین! از همین جا هم می شه رسید به بالانس بازی! خوب مسلما چون سبک بازی میشه گفت نو و جدید هست، نیاز هست که پلیرهای زیادی فیدبک بدن! اما تا همین جا هم اگر شما هیرو خودتون رو خوب بشناسین متوجه می شین که بازی اونقدرها هم آنبالانس نیست! مثلا دوره اول تست بازی خیلی ها می گفتن Orochi خیلی قوی هست و شکست ناپذیر! منم خودم خیلی ازش خوردم، چندبار Orochi برداشتم و تقریبا همه رو بردم، اما رسیدم به یکی که Conqueror برداشت، طرف با تمام حوصله دفاع می کرد و به موقع ضربه میزد! خیلی راحت منو کامل شکست داد! همین قضیه در مورد واردن بود که فکر می کردن ضعیف هست، اما بعد مثلا فهمیدم که واردن توی حمله از بالا نسبت به طرفین سریع تر هست! بازی از این دست ریزه کاری ها داره که اگه دنبالش باشین می بینین که اونقدر هم بالانس بدی نداره!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
گیم پلیش جوری نبود که بشه یه بخش تکنفره جذاب ازش درآورد.
البته از اخباری که من دنبال میکردم این جور به نظر میرسید که بخش تکنفره یه جورایی بالاجبار به بازی اضافه شده و چیزی نبوده که از اول تصمیم داشته باشند که تو بازی باشه
ولی خوب چون من حال نکردم دلیل نمیشه که بازی موفقی نباشه
اتفاقا همون روز رونمایی، اعلام کردن بازی بخش داستانی داره!(ولی یک سال بعد نشونش دادن:-")
اما در کل بعیده چیز دندون گیری باشه، همون آنلاینش جذابیت بیشتری داره!


من که با آنلاینش خیلی حال کردم:-"، اگر امسال انقدر شلوغ نبود حتما میگرفتم...اما با این اوضاع...یکم بعیده:(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر