Nintendo Fire Emblem : Engage

سازنده
INTELLIGENT SYSTEMS
تاریخ انتشار
20th January 2023
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
shot1.jpg

ch1.jpg


آنونسمنت (نکاتی در باره پلات و سرزمین جدید الیوس) :
در نبرد علیه اژدهای مغلوب، چهار پادشاهی با قهرمانانی از دنیاهای دیگر ائتلاف کردند تا این شر عظیم را از بین ببرند. هزار سال بعد، این مهر سکوت تضعیف شده و اژدهای سقوط کرده در شرف بیدار شدن مجدد است. به عنوان یک اژدهای مقدس، از استراتژی‌های غنی و سفارشی‌سازی قوی برای رسیدن به سرنوشت خود استفاده کنید. حلقه‌های نشان را جمع آوری کنید و آرامش را به سرزمین الیوس بازگردانید.

با قهرمانان نمادین بازی‌های قبلی سری فایر امبلم هم تیم شوید :
در قسمت جدید فایر امبلم داستان کاملاً جدیدی را شاهد خواهیم بود، قهرمانان شجاعی مانند مارس،شاهزاده آلته‌آ و سلیکا شاهدخت سرزمین زوفیا را با قدرت حلقه‌های نشان احضار کنید و قدرت آنها را به گروه خود اضافه کنید. علاوه بر ادغام ظواهر، بازی نشان آتش : اعتلاف به شما امکان می دهد تسلیحات، مهارت ها و سایر موارد را از این قهرمانان افسانه‌ای در نبرد به ارث ببرید. سیستم نبرد تاکتیکال و نوبتی با گروه جدیدی از شخصیت‌ها به سبک بازی بازگشته که می‌توانید آن‌ها را سفارشی کنید و با آنها مئتلف شوید تا استراتژی خود را با دقت طراحی کنید.

اژدهای الیوس :
احتمالاً بسیاری از شما فایر امبلم بازها قبلاً یک اژدهای مغلوب را می‌شناسید. مثلاً گریما از بازی اوج گیری. تصویری که در اینجا (با توجه به تیزر آنونس بازی) از اژدها به تصویر کشیده شده است به نظر می‌رسد یک جانور متفاوت است، شبیه به اژدهای تحول یافته ای که سری کبری مانند بر روی بدنش قرار گرفته.احتمالاً شکل انسان مانند احاطه شده در شعله‌های بنفش، شکل انسانی این آزدهاست.

اسکرین شات ها :




تیزر آنونسمنت بازی : [ دانلود ویدیو ]
 

Attachments

  • shot1.jpg
    shot1.jpg
    784.8 KB · مشاهده: 9
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
تنها راه برای ما اینه که از طریق کنسول مستقیم دانلود کنیم؟ فایلشو نمیشه دانلود کرد جداگانه ریخت؟
و اینکه برای من که اکسپنشن ندارم اصولا چه تغییری ایجاد میشه؟
تنها راه من اینه شب حوالی سه شب دانلود کنم فقط نصفه شب درست میشه سرعت دانلودم از سرورای نینتندو
آپدیت و DLC در همه :D
The full patch notes for the Fire Emblem Engage version 1.2.0 update are as follows:



  • Compatible with Wave 2 of the Expansion Pass.
  • From chapter 8 forward, you’ll be able to use the “Recreation” feature at the pool, orchard, and stable on the Somniel.
  • Fixed an issue in Relay Trials where “No data to take over.” would be displayed even if you selected “Random” from the “Take Over” section.
  • Issues have been fixed to make for a more pleasant gaming experience.
 
  • Like
Reactions: Faruk

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
خـــــــــب بعد فاکینگ 80 ساعت بازی رو تموم کردم :D
چه بازی خوبی بود البته نه بدون مشکل... ولی بازی واقعا خوبی بود
این قدر خوب بود که هشتاد ساعت بازیش کنم

Fo8uRPqXEAcBhTV.jpg

قبل از هر چیز تعارف رو بذاریم کنار
داستان این بازی واقعا بده :D
یعنی پلات، یه چیز معمولی ایه ها... مشکل خاصی اون قدره نداره ولی واااای نحوه اجرا! خدای من! به غیر از چند جای محدود بازی واقعا بد داستانشو تعریف می کنه. بعضی موقع ها باید جلوی خودم رو می گرفتم کات سین ها رو اسکیپ نکنم
در کل این قدر داستان ضعیف و خسته کننده است که من اصن حال ندارم مثل بقیه طومار هام یه ذره هم در مورد داستان این بازی بنویسم
با این مورد منفی بزرگ به کنار بریم سراغ اصل بازی که Waifu Chess ـه :D

1677053941722.png

بزرگترین نقطه قوت بازی مهم ترین چیزشه. گیم پلی بخش تاکتیکال
در وهله اول بازی به شدت بازی سخت تریه به نسبت بازی های قبلی سری. من Three Houses رو روی Hard/Classic با کمترین مشکل تموم می کردم. این جا یه سری نقشه ها رو قشنگ دو ساعت پاشون بودم تا بتونم تموم شون کنم
و عین این دو ساعت بهم حال می داد ها. (باس آخر که سه ساعت پاش بودم :D)

بازی یه سری مکانیک جدید هم نسبت به Three Houses داره که عالیه.
اولیش به وضوح Emblem هان که به هر شخصیت بدی یه سری قابلیت Passive میده یه سری قابلیت هم وقتی میده که فعال شون کنی (تا سه نوبت فعال اند و بعد تموم شدن شون باید حداکثر 6 تا حرکت موثر رو نقشه بری تا بتونی دوباره استفاده شون کنی)
قابلیت های Emblem ها خیلی به بازی عمق میده و یه کاری می کنه سختی بازی حتی دلنشین تر شه. چون به ازای هر تعداد Reinforcement و نیروهای کمکی که از خارج نقشه سرت خراب میشن، شما هم یه سری قابلیت Broken داری که میتونی باهاشون جریان بازی رو به سمت خودت برگردونی و این عالیه
یه سری امبلم هم تو DLC های بازی هست که بچه فقیری مثل من (که فاکینگ دو میلیون پای بازی داده... Holy Shit) دیگه دستش به دهنش نمی رسید اگه پول پاشون می داد. فقط در این حد بگم که این امبلم ها تو یه مقطعی داستان بازی رو هم به سخره می گیرن که محشره :D (ولی من خیلی دلم میخواست Soren و Edelgard رو به عنوان امبلم داشته باشم :( )

1677049908268.png

البته فقط امبلم ها مکانیک جدید تو بازی نیستن
برخلاف Three Houses این جا خیلی به Weapon Triangle معروف سری بها داده شده. تقریبا بیشتر از هر بازی تو سری
ما دو تا مکانیک Break و Smash داریم
مکانیک Break میگه اگه من اسلحه برتر رو داشتم (شمشیر مقابل تبر مثلا) اگه بهت ضربه بزنم و بخوره اون وقت تو Break میشی و توی اون نوبت و نوبت بعدش نمیتونی ضد حمله بزنی
Smash میگه اسلحه های گنده میتونن تو رو یه خونه پرت کنن عقب و اگه پشتت دیوار یا یونیت دیگه ای باشه Break میشه
این دو تا مکانیک بعلاوه مکانیک های دیگه نظیر Chain Guard و Chain Attack و قابلیت مختلف عصاها و فلان و بیسار این قدر بهت اپشن میده تو نبردها که جا برای شکایت باقی نمیذاره

واقعا نمیتونم به گوشته اصلی گیم پلی بازی ایراد بگیرم. به خاطر همینم هست که بعد هشتاد ساعت از بازی به زور خسته شدم.
البته خارج از گوشته گیم پلی یه سری ایرادات هست تو پوسته گیم پلی بازی

به طور مثال بازی یه سیستم ساده ولی خیلی اثرگذار واسه ارتقا اسلحه ها داره. ولی منابعی که در موردش در اختیارت میذاره خیلی گرفتنشون مسخره و غیر مطمئن ـه. آدم مثلا نیم ساعت یه Skirmish میره تهش هشت تا آهن میگیره :|
بعد ارتقا اسلحه ـه 300 تا اهن میخواد
خدا رو شکر سگ ها تو بازی هستن که برات فلزات جمع می کنن. بدون سگ ها دخل من خیلی وقت بود اومده بود :D

1677055210746.png

یه مورد دیگه هم که در مورد گیم پلی خیلی من دوست نداشتم نحوه ارتقاء به کلاس های پیشرفته بود
کلا به نظرم تو این مورد، راهکار Three Houses خیلی بهتر بود و میدونم این سیستم کلاسیک تر و جواب پس داده تره. (و خب جوابم میده)
ولی من اون سیستم رو بیشتر دوست داشتم. توش بیشتر می شد ازمون و خطا کرد

در مورد یونیت ها
ساپورت ها رو که وللش
تک و توک ساپورت خوب داریم
ولی تو گیم پلی چند تا یونیت واقعا جمع کردن برای من بازی رو
یکیش خود Alfred بود که تو Late Game رسما هم تانک بود هم دمیج بود هم سرعت داشت. همه چی بود لعنتی.
Alear که رسما Hit 0% بود. هیچ کی نمی تونست بزنتش مگه این که دوره اش کنن با Chain Attack بزننش
Louis هم Dmg 0% بود. به غیر از جادوگرها از هیچ کی ضربه نمیخورد اصن
بدون این بشر من اصن نمیتونستم پارالوگ Marth رو تموم کنم. آخرش گذاشته بودمش تو یه دروازه. این Marth هی Loadstar Rush میزد روش 0x7 ته خنده بود =))

وای Etie. چه کشت و کشتاری من راه مینداختم با Etie!!! بهش حلقه Lyn رو داده بودم همه رو قلع و قمع می کرد از دم
و یوناکا
The Fucking Crit Machine that is Yunaka

شاید به لحاظ داستانی من با این شخصیت ها خیلی ارتباط نگرفتم، ولی از لحاظ گیم پلی هر کدوم یه عالمه شخصیت داشتن

1677055746492.png

بقیه چیزها رو هم تو پست قبلیم گفتم
بازی عالی ایه Fire Emblem Engage
ولی نهایتا داستان خیلی ضعیفه و با این که عملا محتواش خیلی زیاده ولی کوچیکتر از Three Houses به نظر میرسه
اما اگه بخوایم بهش به چشم یه بازی Anniversary Title نگاه کنیم (که البته دو سال دیر رسید به مهلکه :D) واقعا بازی بی نظیریه
 

Faruk

کاربر سایت
Jun 25, 2021
160
نام
فاروق
خـــــــــب بعد فاکینگ 80 ساعت بازی رو تموم کردم :D
چه بازی خوبی بود البته نه بدون مشکل... ولی بازی واقعا خوبی بود
این قدر خوب بود که هشتاد ساعت بازیش کنم

View attachment 285201

قبل از هر چیز تعارف رو بذاریم کنار
داستان این بازی واقعا بده :D
یعنی پلات، یه چیز معمولی ایه ها... مشکل خاصی اون قدره نداره ولی واااای نحوه اجرا! خدای من! به غیر از چند جای محدود بازی واقعا بد داستانشو تعریف می کنه. بعضی موقع ها باید جلوی خودم رو می گرفتم کات سین ها رو اسکیپ نکنم
در کل این قدر داستان ضعیف و خسته کننده است که من اصن حال ندارم مثل بقیه طومار هام یه ذره هم در مورد داستان این بازی بنویسم
با این مورد منفی بزرگ به کنار بریم سراغ اصل بازی که Waifu Chess ـه :D

View attachment 285210

بزرگترین نقطه قوت بازی مهم ترین چیزشه. گیم پلی بخش تاکتیکال
در وهله اول بازی به شدت بازی سخت تریه به نسبت بازی های قبلی سری. من Three Houses رو روی Hard/Classic با کمترین مشکل تموم می کردم. این جا یه سری نقشه ها رو قشنگ دو ساعت پاشون بودم تا بتونم تموم شون کنم
و عین این دو ساعت بهم حال می داد ها. (باس آخر که سه ساعت پاش بودم :D)

بازی یه سری مکانیک جدید هم نسبت به Three Houses داره که عالیه.
اولیش به وضوح Emblem هان که به هر شخصیت بدی یه سری قابلیت Passive میده یه سری قابلیت هم وقتی میده که فعال شون کنی (تا سه نوبت فعال اند و بعد تموم شدن شون باید حداکثر 6 تا حرکت موثر رو نقشه بری تا بتونی دوباره استفاده شون کنی)
قابلیت های Emblem ها خیلی به بازی عمق میده و یه کاری می کنه سختی بازی حتی دلنشین تر شه. چون به ازای هر تعداد Reinforcement و نیروهای کمکی که از خارج نقشه سرت خراب میشن، شما هم یه سری قابلیت Broken داری که میتونی باهاشون جریان بازی رو به سمت خودت برگردونی و این عالیه
یه سری امبلم هم تو DLC های بازی هست که بچه فقیری مثل من (که فاکینگ دو میلیون پای بازی داده... Holy Shit) دیگه دستش به دهنش نمی رسید اگه پول پاشون می داد. فقط در این حد بگم که این امبلم ها تو یه مقطعی داستان بازی رو هم به سخره می گیرن که محشره :D (ولی من خیلی دلم میخواست Soren و Edelgard رو به عنوان امبلم داشته باشم :( )

View attachment 285204

البته فقط امبلم ها مکانیک جدید تو بازی نیستن
برخلاف Three Houses این جا خیلی به Weapon Triangle معروف سری بها داده شده. تقریبا بیشتر از هر بازی تو سری
ما دو تا مکانیک Break و Smash داریم
مکانیک Break میگه اگه من اسلحه برتر رو داشتم (شمشیر مقابل تبر مثلا) اگه بهت ضربه بزنم و بخوره اون وقت تو Break میشی و توی اون نوبت و نوبت بعدش نمیتونی ضد حمله بزنی
Smash میگه اسلحه های گنده میتونن تو رو یه خونه پرت کنن عقب و اگه پشتت دیوار یا یونیت دیگه ای باشه Break میشه
این دو تا مکانیک بعلاوه مکانیک های دیگه نظیر Chain Guard و Chain Attack و قابلیت مختلف عصاها و فلان و بیسار این قدر بهت اپشن میده تو نبردها که جا برای شکایت باقی نمیذاره

واقعا نمیتونم به گوشته اصلی گیم پلی بازی ایراد بگیرم. به خاطر همینم هست که بعد هشتاد ساعت از بازی به زور خسته شدم.
البته خارج از گوشته گیم پلی یه سری ایرادات هست تو پوسته گیم پلی بازی

به طور مثال بازی یه سیستم ساده ولی خیلی اثرگذار واسه ارتقا اسلحه ها داره. ولی منابعی که در موردش در اختیارت میذاره خیلی گرفتنشون مسخره و غیر مطمئن ـه. آدم مثلا نیم ساعت یه Skirmish میره تهش هشت تا آهن میگیره :|
بعد ارتقا اسلحه ـه 300 تا اهن میخواد
خدا رو شکر سگ ها تو بازی هستن که برات فلزات جمع می کنن. بدون سگ ها دخل من خیلی وقت بود اومده بود :D

View attachment 285212

یه مورد دیگه هم که در مورد گیم پلی خیلی من دوست نداشتم نحوه ارتقاء به کلاس های پیشرفته بود
کلا به نظرم تو این مورد، راهکار Three Houses خیلی بهتر بود و میدونم این سیستم کلاسیک تر و جواب پس داده تره. (و خب جوابم میده)
ولی من اون سیستم رو بیشتر دوست داشتم. توش بیشتر می شد ازمون و خطا کرد

در مورد یونیت ها
ساپورت ها رو که وللش
تک و توک ساپورت خوب داریم
ولی تو گیم پلی چند تا یونیت واقعا جمع کردن برای من بازی رو
یکیش خود Alfred بود که تو Late Game رسما هم تانک بود هم دمیج بود هم سرعت داشت. همه چی بود لعنتی.
Alear که رسما Hit 0% بود. هیچ کی نمی تونست بزنتش مگه این که دوره اش کنن با Chain Attack بزننش
Louis هم Dmg 0% بود. به غیر از جادوگرها از هیچ کی ضربه نمیخورد اصن
بدون این بشر من اصن نمیتونستم پارالوگ Marth رو تموم کنم. آخرش گذاشته بودمش تو یه دروازه. این Marth هی Loadstar Rush میزد روش 0x7 ته خنده بود =))

وای Etie. چه کشت و کشتاری من راه مینداختم با Etie!!! بهش حلقه Lyn رو داده بودم همه رو قلع و قمع می کرد از دم
و یوناکا
The Fucking Crit Machine that is Yunaka

شاید به لحاظ داستانی من با این شخصیت ها خیلی ارتباط نگرفتم، ولی از لحاظ گیم پلی هر کدوم یه عالمه شخصیت داشتن

View attachment 285213

بقیه چیزها رو هم تو پست قبلیم گفتم
بازی عالی ایه Fire Emblem Engage
ولی نهایتا داستان خیلی ضعیفه و با این که عملا محتواش خیلی زیاده ولی کوچیکتر از Three Houses به نظر میرسه
اما اگه بخوایم بهش به چشم یه بازی Anniversary Title نگاه کنیم (که البته دو سال دیر رسید به مهلکه :D) واقعا بازی بی نظیریه
مثل همیشه نقد عالی و فوق العاده

خب این سازنده ها هم خیلی زرنگ هستند یکی از پر امتیاز ترین عناوین فایر امبلم عنوان Awakening بود که وقتی اومد حسابی امتیازات رو ترکوند البته دلیلش پیشرفتش نسبت به نسخه قبل ترش بود. اینارو جو گرفت اومدن کلا انگیج رو یه کپی جدید از awakening پیاده کردند کلا همون قضیه awakening هست که کاراکتر هاش عوض شده از فل دراگون و دیواین دراگون و سفر در زمان بگیر تا شکل مپ تراولینگ که عین هم هستند. ولی خب جنبه های بصری بازی بقدری جذاب هستند که هر فایر امبلم باز کلاسیکی رو‌ به وجد میاره و بدون شک گرافیکی ترین و پر جلوه ترین فایر امبلم همین انگیج هست. داستان بازی هم چون کلیشه ای شده و ما یه نمونه از این مدل رو توی awakening تجربه کردیم خیلی هیجان زده نمیشدیم و خیلی از جاها کودکانه به نظر میومد رفتار کاراکتر ها.

راستی سید فهمیدی هفته پیش 3ds خریدم؟😁
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
مثل همیشه نقد عالی و فوق العاده

خب این سازنده ها هم خیلی زرنگ هستند یکی از پر امتیاز ترین عناوین فایر امبلم عنوان Awakening بود که وقتی اومد حسابی امتیازات رو ترکوند البته دلیلش پیشرفتش نسبت به نسخه قبل ترش بود. اینارو جو گرفت اومدن کلا انگیج رو یه کپی جدید از awakening پیاده کردند کلا همون قضیه awakening هست که کاراکتر هاش عوض شده از فل دراگون و دیواین دراگون و سفر در زمان بگیر تا شکل مپ تراولینگ که عین هم هستند. ولی خب جنبه های بصری بازی بقدری جذاب هستند که هر فایر امبلم باز کلاسیکی رو‌ به وجد میاره و بدون شک گرافیکی ترین و پر جلوه ترین فایر امبلم همین انگیج هست. داستان بازی هم چون کلیشه ای شده و ما یه نمونه از این مدل رو توی awakening تجربه کردیم خیلی هیجان زده نمیشدیم و خیلی از جاها کودکانه به نظر میومد رفتار کاراکتر ها.

راستی سید فهمیدی هفته پیش 3ds خریدم؟😁

عه مبارکه

بده ما هم بزنیم :D
 
  • Like
Reactions: Faruk

Faruk

کاربر سایت
Jun 25, 2021
160
نام
فاروق
عه مبارکه

بده ما هم بزنیم :D
بفرمااااا:>

IMG_20230217_141501.jpg

کل فایر امبلم های رترو رو ریختم از نسخه بایندیگ بلید تا شادوز آف والنتیا اکوز غیر از دو تای وی و گیم کیوب گرچه بهترین کار برای تجربه عناوین رادیانت همون شبیه ساز دلفینه چون خروجی کنسول وی و گیم کیوب خیلی پایینه. ولی عجب کنسول خداییست این تری دی اس. سوئیچ اولد رو رسما بایگانی کرده یه هفته اس
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
بفرمااااا:>

View attachment 285267

کل فایر امبلم های رترو رو ریختم از نسخه بایندیگ بلید تا شادوز آف والنتیا اکوز غیر از دو تای وی و گیم کیوب گرچه بهترین کار برای تجربه عناوین رادیانت همون شبیه ساز دلفینه چون خروجی کنسول وی و گیم کیوب خیلی پایینه. ولی عجب کنسول خداییست این تری دی اس. سوئیچ اولد رو رسما بایگانی کرده یه هفته اس

من یه سری بازی از کاتالوگ 3DS هست که از صمیم قلب دوست دارم بازی شون کنم
فایر امبلم ها که صدرشونه
ریمیک OoT
Zelda: A Link Between Worlds
Kid Icarus Uprising
و...

یه روز واقعا باید یه دونه اش رو برای خودم جور کنم
 
  • Like
Reactions: masoud101 and Faruk

Faruk

کاربر سایت
Jun 25, 2021
160
نام
فاروق
من یه سری بازی از کاتالوگ 3DS هست که از صمیم قلب دوست دارم بازی شون کنم
فایر امبلم ها که صدرشونه
ریمیک OoT
Zelda: A Link Between Worlds
Kid Icarus Uprising
و...

یه روز واقعا باید یه دونه اش رو برای خودم جور کنم
خیلی خیلی خیلی کمیابه اگر خارج اشنا داری بگو بخره برات و حتما هم مدل ایکس ال نیو بخر چه سه بعدی چه دو بعدی ولی خیلی گرونه همین تری دی اس برام نوزده میلیون آب خورد
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Faruk

کاربر سایت
Jun 25, 2021
160
نام
فاروق
سلام به همگی
آقا ما سعادت شد تونستیم روی دستگاه کپی خور DLC های این بازی رو هم تجربه کنیم.
ولی عجب باگ وحشتناکی داره بازی!!! توی اکسپنشن فل زنولوگ وقتی که توان بردن مپ رو نداری اجازه برگشت به Somniel رو نمیده!!! آقا خب الان من نمیتونم بخاطر ضعف کاراکترهام یا فقدان شون beat کنم این مپ رو ولمون کن بریم سراغ story کمپین اصلی یه جوری سیو رو نابود میکنه این حرکت عجیبه که تا الان این مشکل و باگ گزارش نشده!

خب خداروشکر حلش کردم خیلی هم مشکل سازه باید وسط بتل گزینه برگشتن به ابتدای سری بتل های زنجیره ای رو انتخا کنیم که کل مسیر بتل چندگانه ارو ریست میکنه بعدش از اونجا میشه ک زد به ورلد مپ و بعد هم سومنیل. ولی واقعا مصیبته فل زنولوگ خیلی سخته به نظر میاد باید دو تا مرحله پایانی رو اواخر بازی انجام بدیم بعد اینکه مثلا ویل و آیوی و کاراکتر های قوی رو بگیریم البته بازم سرنوشت نا معلومه! فاجعه اس مرحله آخر چپتر 5 اش
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.d.makan

Faruk

کاربر سایت
Jun 25, 2021
160
نام
فاروق
سلامی دوباره اگر فل زنولوگ رو انجام ندادید حتما بریزید و تموم کنید به نظرم از استوری اصلی بازی حماسی تر و ایمرسیو تر هست. در مورد بیش از اندازه سخت بودنش حرفی ندارم چون عاری از المان آر پی جی تقویتی هست و حالت هاردکور داره شما نمیتتونید ایکس پی بگیرید و همه چز به مهارت شخصی و تاکتیکال شما برمیگرده.
فرصتشو دارید و دستگاه کپی خور دارید بریزید DLC رو
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر