PlayStation Final Fantasy XVI

سازنده
Creative Business Unit III
تاریخ انتشار
June 2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
Opera Snapshot_2022-04-08_114535_na.finalfantasyxvi.com.png
Some are kings, some knights, some naught but pawns—but all shall play
.their part in a game guided by the unforgiving hand of fate

-----------------------------------------------------------------------------------

استدیو سازنده: Square Enix Creative Business Unit III
ناشر: Square Enix
کارگردان: Hiroshi Takai
کارگردان خلاق و نویسنده اصلی: Kazutoyo Maehiro
کارگردان هنری: Hiroshi Minagawa
طراح شخصیت ها: Kazuya Takahashi
تهیه کننده: Naoki Yoshida
آهنگساز: Masayoshi Soken
پلتفرم: PS5
تاریخ انتشار: 22 ژوئن امسال (1 ام تیر ماه)



"شخصیت های اصلی"

"کلایو راسفیلد"
1683049798817.png

"جاشوا راسفیلد"
1683049928661.png

"جیل واریک"
1683050245354.png

Opera Snapshot_2022-04-09_165551_na.finalfantasyxvi.com.png
"ولیستیا"
Opera Snapshot_2022-04-08_111824_na.finalfantasyxvi.com.png

"آیکون‌ها و دامیننت‌های آن‌ها"

Opera Snapshot_2022-04-08_114149_na.finalfantasyxvi.com.png

"قلمروها های داخل ولیستیا"

Opera Snapshot_2022-04-08_113134_na.finalfantasyxvi.com.png
Opera Snapshot_2022-04-08_113350_na.finalfantasyxvi.com.png

"تریلر معرفی بازی"

Opera Snapshot_2022-04-08_114842_na.finalfantasyxvi.com.png

.تمامی اطلاعات پست اول توسط Reza.zareei ترجمه شده است.
 
آخرین ویرایش:

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
FF7 اتفاقا ریمستر داره که :D
همون معرفی ترول و تاریخی نسل قبل، اتفاقا 3 برابر کردن سرعت بازی (3 بود دیگه؟ حالا یه عددی) و God Mode هم به صورت رسمی براش در نظر گرفتن

ولی خوب همه الان حس بازی دو قرن پیش زدن ندارن، یا باید نوستالژی باز باشن، یا واقعا انگیزه زیادی داشته باشه آدم که بازی عهد عتیق بزنه

---

این FF16ی که ما میبینیم، از GOWهای اخیرم کمتر RPG میزنه باشه:D یعنی حتی ARPG هم نه... همون اکشن خالص:D
گرچه تاکید زیاد دارن ما بخش RPG نشون ندادیم، حالا ببینیم اونا رو نشون بدن خوب شاید قضیه متفاوت شد:D
والا ff7 اصلی رو اندروید برام یه تجربه خیلی بدی بود بازی هر 20 دقیقه بیرون می پرید افزایش سرعت هم نداشت دیگه اون موقع نتونستم سفیروث رو شکست بدم بعدا که با شبیه ساز اومدم رو همه کارکترا کلی متریای اتک کانتر گذاشتم سفیروث یه دونه میزد 8 تا می خورد و این دفع تو همون تلاش اول شکستش دادم


موضوع گرافیک آزار دهنده ps1 مگرنه من با کنسول نسل چهاری snes که قدیمی تر و دو بعدی مشکلی نداشتم به عنوان یه کنسول 3d آزار دهنده بود ps1
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
گرافیک پیکسلی فاینال فنتسی 17؟؟؟

◾️ نائوکی یوشیدا در صحبت های خودش از سیستم گیم پلی اکشن فاینال فنتسی 16 دفاع کرد و گفت که برای یه گیم پلی نوبتی، به گرافیک پیکسلی نیاز هست:

◽️ یوشیدا: "من کاملا جذابیت و پتانسیل گیم پلی نوبتی رو درک میکنم اما معتقدم اسکوئر انیکس فرصت های زیادی برای ساخت این مدل بازی داره. اگه بخوایم در عنوان های آینده از سیستم نوبتی استفاده کنیم، باید بازی رو با گرافیک پیکسلی بسازیم تا همه چی با هم مطابقت داشته باشه"

◾️ گرافیک پیکسلی فاینال فنتسی 17 به احتمال زیاد یکی از شوخی های یوشیدا بوده چون اینکار ممکنه باعث مورد انتقاد قرار گرفتن بازی و کاهش آمار فروش فاینال فنتسی 17 بشه.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and reza8

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
گرافیک پیکسلی فاینال فنتسی 17؟؟؟

◾️ نائوکی یوشیدا در صحبت های خودش از سیستم گیم پلی اکشن فاینال فنتسی 16 دفاع کرد و گفت که برای یه گیم پلی نوبتی، به گرافیک پیکسلی نیاز هست:

◽️ یوشیدا: "من کاملا جذابیت و پتانسیل گیم پلی نوبتی رو درک میکنم اما معتقدم اسکوئر انیکس فرصت های زیادی برای ساخت این مدل بازی داره. اگه بخوایم در عنوان های آینده از سیستم نوبتی استفاده کنیم، باید بازی رو با گرافیک پیکسلی بسازیم تا همه چی با هم مطابقت داشته باشه"

◾️ گرافیک پیکسلی فاینال فنتسی 17 به احتمال زیاد یکی از شوخی های یوشیدا بوده چون اینکار ممکنه باعث مورد انتقاد قرار گرفتن بازی و کاهش آمار فروش فاینال فنتسی 17 بشه.
اگه فاینال 7 دو بعدی پیسکلی بود ازش کلی لذت می بردم و بهتر از گرافیک ps1 بود
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,985
نام
محمد
گرافیک پیکسلی فاینال فنتسی 17؟؟؟

◾️ نائوکی یوشیدا در صحبت های خودش از سیستم گیم پلی اکشن فاینال فنتسی 16 دفاع کرد و گفت که برای یه گیم پلی نوبتی، به گرافیک پیکسلی نیاز هست:

◽️ یوشیدا: "من کاملا جذابیت و پتانسیل گیم پلی نوبتی رو درک میکنم اما معتقدم اسکوئر انیکس فرصت های زیادی برای ساخت این مدل بازی داره. اگه بخوایم در عنوان های آینده از سیستم نوبتی استفاده کنیم، باید بازی رو با گرافیک پیکسلی بسازیم تا همه چی با هم مطابقت داشته باشه"

◾️ گرافیک پیکسلی فاینال فنتسی 17 به احتمال زیاد یکی از شوخی های یوشیدا بوده چون اینکار ممکنه باعث مورد انتقاد قرار گرفتن بازی و کاهش آمار فروش فاینال فنتسی 17 بشه.
چه ماله های مسخره ای میکشن انصافا:|
 
  • Like
Reactions: dizzy

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
چه ماله های مسخره ای میکشن انصافا:|
یه خبر خوب برای شما دارم

مصاحبه جدید بن استار و یوشیدا رو ببین ظاهرا شوخ طبعی هم داره کلایو و اینا از قصد تریلر هارو اینجوری کردن من که میگم ما بازم با یه ff طرف هستیم مثل همیشه
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
🟣 پیش‌نمایش‌های عنوان مورد انتظار Final Fantasy XVI منتشر شدند.

🔸 چند هفته مانده به انتشار بازی FFXVI، پریویوهای نهایی رسانه‌ها در دسترس قرار گرفتند که شما عزیزان می‌توانید با کلیک بر روی آنها، به مشاهده نظرات بپردازید.

📎 IGN

📎 VG247

📎 Game Informer

📎 Polygon

📎 VGC

📎 Gematsu

📎 Push Square

🔻 این اثر در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر ماه) به صورت انحصاری برای PS5 منتشر خواهد شد. همچنین در تاریخ نامشخصی، یک دموی قابل بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

@Gaming_Yard
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
🟣 خلاصه‌ای از نظرات رسانه‌ها پس از تجربه چند ساعت از بازی Final Fantasy XVI:

🔸 بازی دارای مقیاس چشمگیر است؛ به گونه‌ای که دارای تعداد زیادی مناطق بزرگ با ماموریت‌های جانبی و کالکتیبل می‌باشد.

🔸 مبارزه حتی در برابر دشمنان کوچک نیز شگفت‌انگیز است.

🔸 می‌تواند یکی از بهترین آثار این سری باشد.

🔸 بازی بسیار بزرگسالانه‌تر [از نسخه‌های قبلی] است (به دلیل دارا بودن المان‌های خون، خشونت و...).

🔸 برای بخش داستانی بازی، از FF15 بازخوردهایی در FF16 گنجانده شده است.

🔸 باس فایت‌ها «سخت و سریع» هستند و یک نقطه برجسته واقعی به حساب می‌آیند.

🔸 از نظر ساختاری، بازی یادآور FF13 است منهای شروع آهسته.

🔸 ممکن است شبیه فاینال فانتزی به نظر نیاید، اما قطعاً حسی شبیه به فاینال فانتزی دارد!

🔸 بازی Final Fantasy 16 این پتانسیل را دارد که به عنوان یک بازی RPG تعیین‌کننده و مبنا در ابتدای این نسل معرفی شود.

@Gaming_Yard
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
دموی فاینال فنتسی ۱۶

▪️تایید شده که فاینال فنتسی ۱۶ دمویی خواهد داشت که از بخش‌های اولیه‌ی بازی هست، که فلش بکی یه جوونی‌های کلایوه و شروع اتفاقاتیه که بعدا توی بازی رخ میدن.

▫️سیو دیتای این دمو رو هم میتونین به بازی اصلی منتقل کنین.
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
▪️یوشیدا توی مصاحبه‌ای گفته که تمرکز اصلی موقع ساخت بازی روی داستانش بوده، و گفته چون طرفداران ناراحت بودن که داستان فاینال فنتسی ۱۵ در حد داستان‌های معروف سری فاینال فنتسی نبود، می‌خواستن مطمئن شن این بار به اندازه‌ی کافی روش کار میشه.

▫️"در حالی که داریم به سمت سبک اکشن میریم و تلاش زیادی کردیم تا بازی حسابی اکشن باشه، تمرکز اصلی روی داستانه. توجهی که به داستان کردیم از اکشن بازی هم بیشتره. و اگه به بازی‌های قبلی نگاه کنین، مخصوصا فاینال ۱۵-داستان خودشون رو داشتن، ولی کامل نبود. و بعد سعی میکردن کاملش کنن، بعد قول داستان بیشتری رو میدادن، اما بعد اصلا داستان رو بهمون نمیدادن...
و همین بود که مردم زیادی فن این سری میشدن و میخواستن بهشون داستان خوبی رو تحویل بدیم، اما به چیزی که میخواستن نمیرسیدن. و خیلی‌ها از این موضوع ناامید شده بودن. مثلا حتی اگه از بازی خوششون میومد هم تهش راضی نمیشدن چون یکی از ستون‌های اصلی سری فاینال فنتسی، یعنی داستانش، بهشون تحویل داده نشده بود. پس میخواستیم مطمئن شیم تمرکز اصلی روی داستان هست و فکر میکنیم که همین قراره ما رو از خیلی از بازیای دیگه متمایز کنه."
 

rpg321

کاربر سایت
May 27, 2021
1,031
در مورد بازی حالا که از ویچر الهام گرفته و درجه سنی بازی هم بزرگ سالانست خوب بود سنت شکنی می کرد و یه سیستم رومنس شیطون بلا>:)>:)>:) مثل بازی ویچر 3 داخلش می گذاشت.
 
  • Like
Reactions: Reza.zareei

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
اطلاعات فاینال فنتسی 16 که از پیش نمایش های جدید حذف شدن.

◾️ در نسخه حذف شده اطلاعات بیشتری از دوران جوانی کلایو وجود داشت و داده های سیو شده هم به بازی اصلی منتقل میشد.

◽️ کات سین های زیادی در بازی اصلی وجود داره. یوشیدا فکر میکنه که شهرت این فرنچایز به کات سین هاشه بنابراین میخواست فاینال فنتسی 16 یه گیم پلی سریع و خوب درست مثل دویل می کرای داشته باشه (تا فاینال از این نظر هم شناخته بشه)

◾️ بازی با مبارزه افریت و فونیکس شروع میشه.

◽️ کلایو ماموریت میگیره تا دامیننت شیوا رو بکشه اما در نهایت توسط افرادی که براشون کار میکرده، به خیانت متهم میشه.

◾️ کلایو جوان شاهد کشته شدن وحشیانه جاشوا هست.

◽️ نقشه ها خیلی بزرگ بنظر میرسن و ساید کوئست های زیادی در هر منطقه وجود داره.

◾️ داستان از دید بقیه شخصیتا هم روایت میشه.
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
بحث درمورد حذف کردن شماره از عنوان بازی‌های فاینال فنتزی

نائوکی یوشیدا در یکی از مصاحبه‌های اخیر درمورد شماره‌دار بودن تایتل‌های اصلی و گمراه کننده بودنشون برای پلیرهای جدید صحبت کرد.

«خیلی از بازیکنهای جدید وقتی می‌خوان فاینال فنتزی رو شروع کنن، با دید کمیک بوک بهش نگاه میکنن که باید از شماره اول شروع کنن تا بفهمن الان چه خبره؛ تبلیغات واسه بازی‌های جدید هم خیلی سخت میشه چون هر دفعه باید بگیم که 'نه لازم نیست بقیه شماره‌ها رو بازی کنید.'»

از یوشیدا پرسیده شد که آیا اسکوئر اینکس قصد داره که از این اعداد خلاص بشه؟

«راستش من اینو با بالادستی‌ها هم مطرح کردم، مثلا فاینال فنتزی ۱۴ رو درنظر بگیرید؛ چرا خب بهش نگیم فاینال فنتزی آنلاین؟ اینجوری خیلی فهمیدنش آسون‌تر میشه.»

«اینکه فاینال فنتزی ۱۷ و ۱۸ عدد داشته باشن یا نه هم مربوط به تیم سازنده اون بازی و گروه بازرگانی بازیه، پس مشکل خودشونه نه ما!»
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,594
نام
حسین
با چیزایی که من دیشب دیدم هرچی نگرانی داشتم رفع شد
بنظر میار یه بازی پرمحتوا باشه که حسابی سرگرمت کنه
فقط یه خورده مبارزه با مینی باس ها زیادی طولانی بود یعنی هلث بارشون خیلی زیاده قشنگ ۴دقیقه طرف هرچی کمبو بود رو سر مینی باسه خالی کرد تا تونست ناک اوتش کنه
امیدوارم جیب مبارک یاری کنه اینم بخریم تا مهر دیگه نیاز به بازی نداشته باشیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر