PlayStation Final Fantasy XVI

سازنده
Creative Business Unit III
تاریخ انتشار
June 2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
Opera Snapshot_2022-04-08_114535_na.finalfantasyxvi.com.png
Some are kings, some knights, some naught but pawns—but all shall play
.their part in a game guided by the unforgiving hand of fate

-----------------------------------------------------------------------------------

استدیو سازنده: Square Enix Creative Business Unit III
ناشر: Square Enix
کارگردان: Hiroshi Takai
کارگردان خلاق و نویسنده اصلی: Kazutoyo Maehiro
کارگردان هنری: Hiroshi Minagawa
طراح شخصیت ها: Kazuya Takahashi
تهیه کننده: Naoki Yoshida
آهنگساز: Masayoshi Soken
پلتفرم: PS5
تاریخ انتشار: 22 ژوئن امسال (1 ام تیر ماه)



"شخصیت های اصلی"

"کلایو راسفیلد"
1683049798817.png

"جاشوا راسفیلد"
1683049928661.png

"جیل واریک"
1683050245354.png

Opera Snapshot_2022-04-09_165551_na.finalfantasyxvi.com.png
"ولیستیا"
Opera Snapshot_2022-04-08_111824_na.finalfantasyxvi.com.png

"آیکون‌ها و دامیننت‌های آن‌ها"

Opera Snapshot_2022-04-08_114149_na.finalfantasyxvi.com.png

"قلمروها های داخل ولیستیا"

Opera Snapshot_2022-04-08_113134_na.finalfantasyxvi.com.png
Opera Snapshot_2022-04-08_113350_na.finalfantasyxvi.com.png

"تریلر معرفی بازی"

Opera Snapshot_2022-04-08_114842_na.finalfantasyxvi.com.png

.تمامی اطلاعات پست اول توسط Reza.zareei ترجمه شده است.
 
آخرین ویرایش:

dizzy

کاربر سایت
Dec 24, 2017
641
تا الان هیچ چیزی از نمایش ها نتونسته منو جذب خودش کنه ولی امیدوارم موفق بشه و با تجربه کردن محصول نهایی نظرم عوض بشه
 

reza8

کاربر سایت
Jul 30, 2013
741
نام
reza
متاسفانه فقط شمشیر داره ظاهرا

من دوست داشتم حالا که بازی پارتی نداره، حداقل میشد به کلایو اسلحه های مختلفی بدیم که شاید حس تغییر دادن کلاس رو داشته باشه مثل 14
اما در 16 ظاهرا با چیدمان و تغییر آیکان ها اون حس تغییر دادن کلاس رو تجربه میکنیم
بعد شمشیر به اون بزرگی با یه دست می‌گیره... همیشه شمشیر دو دست رو بیشتر دوست داشتم چون یه حس سنگینی خاصی داره، ولی در کل امیدوارم حداقل یک اسلحه دیگ اضافه کنن وسطای بازی که ترکیبش با آیکان ها متنوع کنه بازی رو( همین جوریش هم تنوع خوبی دیدم توی گیم پلی ولی خب احساس می‌کنم برای مدت طولانی شاید خسته کننده بشه)
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
تا الان هیچ چیزی از نمایش ها نتونسته منو جذب خودش کنه ولی امیدوارم موفق بشه و با تجربه کردن محصول نهایی نظرم عوض بشه
من با اولین تریلر جذب شدم خیلی تم قرون وسطایی رو دوست دارم
 
  • Like
Reactions: Cait Sith and reza8

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
بعد شمشیر به اون بزرگی با یه دست می‌گیره... همیشه شمشیر دو دست رو بیشتر دوست داشتم چون یه حس سنگینی خاصی داره، ولی در کل امیدوارم حداقل یک اسلحه دیگ اضافه کنن وسطای بازی که ترکیبش با آیکان ها متنوع کنه بازی رو( همین جوریش هم تنوع خوبی دیدم توی گیم پلی ولی خب احساس می‌کنم برای مدت طولانی شاید خسته کننده بشه)
شاید با DLC چیزی ابیلیتی های جدید بدن
 
  • Like
Reactions: reza8

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
تو قسمت های پایانی کنفرانس طرف اومد با یه دست دسته رو گرفت کل دشمنا رو فقط با زدن دکمه مربع کشت:)
همین مورد برا من بس بود که برا همیشه ایگنور کنمش:)
احتمالا هیولا های بازی ضعیف بودن یکی از بچه ها میگه یه گیم پلی از gow قبلا لیک شده بود 80 درصد فقط طرف با تبر میزده به کسی که گیم رو میزنه خیلی بستگی داره
 
  • Like
Reactions: DedSec88 and reza8

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,321
تو قسمت های پایانی کنفرانس طرف اومد با یه دست دسته رو گرفت کل دشمنا رو فقط با زدن دکمه مربع کشت:)
همین مورد برا من بس بود که برا همیشه ایگنور کنمش:)
اگه یک مقدار دقت رو بالا میبردی و انقد حول حولی پست نمیفرستادی متوجه میشدی که داره توضیح میده یه آتیمی رو برای کارکتر Equip کرده که نقش easy mode بازی رو داره و به صورت اوتوماتیک کمبوها رو انجام میده. در واقع اینا اومدن درجه سختی سنتی رو حذف کردن و بجاش با دادن یک سری ایتم مثل همین، به پلیر اجازه دادن که خودش میزان سختی بازی رو کاستومایز کنه. کسی که چالش بیشتری بخواد میتونه این آیتمهای کمکی رو کاملا ایگنور کنه.
البته که ایگنور شما به یه ور تیم سازنده هم نیست در نتیجه راحت باش:D
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,596
نام
حسین
اگه یک مقدار دقت رو بالا میبردی و انقد حول حولی پست نمیفرستادی متوجه میشدی که داره توضیح میده یه آتیمی رو برای کارکتر Equip کرده که نقش easy mode بازی رو داره و به صورت اوتوماتیک کمبوها رو انجام میده. در واقع اینا اومدن درجه سختی سنتی رو حذف کردن و بجاش با دادن یک سری ایتم مثل همین، به پلیر اجازه دادن که خودش میزان سختی بازی رو کاستومایز کنه. کسی که چالش بیشتری بخواد میتونه این آیتمهای کمکی رو کاملا ایگنور کنه.
البته که ایگنور شما به یه ور تیم سازنده هم نیست در نتیجه راحت باش:D
حالا دمو بیاد ببینیم وضعیت کمبو زنی چطوریه
ولی امیدوارم گیم پلی عمق داشته باشه صرفا یه دکمه مربع همینطور پشت سرهم زدن نباشه
بعدشم اگه ایگنور کردن من به سازنده ربطی نداره به تو چه ربطی داره که اجازش رو صادر میکنی؟ :D
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,521
نام
محمد
حالا دمو بیاد ببینیم وضعیت کمبو زنی چطوریه
ولی امیدوارم گیم پلی عمق داشته باشه صرفا یه دکمه مربع همینطور پشت سرهم زدن نباشه
بعدشم اگه ایگنور کردن من به سازنده ربطی نداره به تو چه ربطی داره که اجازش رو صادر میکنی؟ :D
گیمپلی که مثل DMC5-هه!
مگه اون دکمه زنی بوده که حالا این دکمه زنی باشه؟:D
 

Inoeex

کاربر سایت
Apr 1, 2014
242
تو قسمت های پایانی کنفرانس طرف اومد با یه دست دسته رو گرفت کل دشمنا رو فقط با زدن دکمه مربع کشت:)
همین مورد برا من بس بود که برا همیشه ایگنور کنمش:)

اون قسمت برای توضیح دادن میزان سختی بازی بود، این بازی درجه ی سختی نداره اما اگر برای کسی انجام نبرد ها سخت باشه میتونه از accessory هایی که گیم پلی رو ساده تر میکنن استفاده کنه.
در اون قسمت 2 تا حلقه استفاده شده بود، یکی از حلقه ها کمبوهای بازی رو تک دکمه کرده بود و با زدن مربع تمام کمبو ها انجام میشد که یک جا کوجی فاکس برگشت گفت ببینید داره کل فایت رو با یک دست تمام میکنه.
یک حلقه ی دیگه هم جاخالی دادن ها رو ساده تر کرده بود، به این ترتیب که وقتی بهت حمله میشد بازی اسلو موشن میشد و فرصت داشتی جاخالی بدی.

در پایان هم توضیح داده شد که حلقه های بیشتری هست که اگر بازی سخت بود، هر جور که دوست دارید میتونید اون ها رو بچینید و استفاده کنید.
( ماکزیممم 3 حلقه میتونید داشته باشید )

حتما شما بودید که گفتید بازی روی سوییچ هم ران میشه :))
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,596
نام
حسین
اون قسمت برای توضیح دادن میزان سختی بازی بود، این بازی درجه ی سختی نداره اما اگر برای کسی انجام نبرد ها سخت باشه میتونه از accessory هایی که گیم پلی رو ساده تر میکنن استفاده کنه.
در اون قسمت 2 تا حلقه استفاده شده بود، یکی از حلقه ها کمبوهای بازی رو تک دکمه کرده بود و با زدن مربع تمام کمبو ها انجام میشد که یک جا کوجی فاکس برگشت گفت ببینید داره کل فایت رو با یک دست تمام میکنه.
یک حلقه ی دیگه هم جاخالی دادن ها رو ساده تر کرده بود، به این ترتیب که وقتی بهت حمله میشد بازی اسلو موشن میشد و فرصت داشتی جاخالی بدی.

در پایان هم توضیح داده شد که حلقه های بیشتری هست که اگر بازی سخت بود، هر جور که دوست دارید میتونید اون ها رو بچینید و استفاده کنید.
( ماکزیممم 3 حلقه میتونید داشته باشید )

حتما شما بودید که گفتید بازی روی سوییچ هم ران میشه :))
نه بخدا :D
من تازه با تریلر قبلی خیلی با فضاسازی و تم کلی بازی حال کردم
ولی این حرکت رو دیدم یاد فاینال xv افتادم
اصلا به خودم لعنت فرستادم که دارم همچین گیمی میزنم😂
اگه این اپشنا رو داره و میشه ازشون استفاده نکرد که عالیه
دوستمون اشاره کرد مثل dmc هست گیم پلیش که من عاشق کمبوهای این بازیم
 
  • Like
Reactions: reza8

Inoeex

کاربر سایت
Apr 1, 2014
242
نه بخدا :D
من تازه با تریلر قبلی خیلی با فضاسازی و تم کلی بازی حال کردم
ولی این حرکت رو دیدم یاد فاینال xv افتادم
اصلا به خودم لعنت فرستادم که دارم همچین گیمی میزنم😂
اگه این اپشنا رو داره و میشه ازشون استفاده نکرد که عالیه
دوستمون اشاره کرد مثل dmc هست گیم پلیش که من عاشق کمبوهای این بازیم
اتفاقا Night Sky Prince ( نمیدونم میشناسی یا نه ) وقتی اون قسمت رو دید گفت " عه ! فاینال فنتزی 15 مود داره بازی " : ))
 
  • Like
Reactions: blechh

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,596
نام
حسین
اتفاقا Night Sky Prince ( نمیدونم میشناسی یا نه ) وقتی اون قسمت رو دید گفت " عه ! فاینال فنتزی 15 مود داره بازی " : ))
دقیقا دیدی حرف دل منو زد
والا من ترس از این داشتم ولی حالا که خیالم راحت شد میرم به سمتش😁
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
3,048
بعد مدتها اولین FF ای که منو جذب و امیدوار کرده همین 16 هست...
دلیلشم ساختار درستش هست از همه لحاظ
گیم پلی نقش آفرینی اکشن شده که باید خیلی وقت پیش میشد
داستان و دنیاش یه جورایی سنتی و قرون وسطی ای هست و یه جو جدید از این لحاظ تو مایه های د ویچر داره نه اون اتمسفرهای مشابه که قبلا دیده شده
یه دنیای بزرگ برای گشت و گذار ساختن و اونقدرها روی گرافیک مانور ندادن مثل قبلیا و این نشون میده تو زمینه گیم پلی حرفهایی برای گفتن داره
فقط میمونه که آیا موفقیت شماره های قدیمی رو تکرار کنه یا نه که باید دست به دعا شیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر