Multi Platform FIFA 22

سازنده
EA
تاریخ انتشار
2022
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
به نام خدا
IMG_20210709_195810_050.jpg
کمپانی EA در توییتی تاریخ انتشار رسمی فیفا 22 را مشخص کرد.
IMG_20210704_181338_462.jpg
با توجه به اطلاعات لیک شده و با کسب اجازه از ناظمین تاپیک فیفا 22 را ثبت میکنیم.
1624450547655.png
در روزهای گذشته اطلاعات مهمی از جمله تاریخ انتشار بازی لیک شد که بین 2تا 9 مهر ماه خواهد بود.
IMG_20210620_212534_457.jpg
طبق شایعات بازی با موتور گرافیکی جدید دایس منتشر می شود و متاسفانه نسخه نسل بعدی شامل کنسول های نسل هشتمی و pc نمی شود.
امروز لوگوی بازی نیز لیک شد و نیز شاهد دگرگونی کاستوم تاکتیک هستیم.
IMG_20210623_173539_967.jpg
همچنین شاهد اضافه شد آیکون های جدیدی در بازی هستیم.
IMG_20210623_153824_194.jpg

طبق اطلاعاتی که داریم برخی تیم های بتا نیز لیک شده است.
IMG_20210623_160500_702.jpg
طبق منابع لیک شده الکس اسکات به عنوان اولین گزارشگر زن به بازی فیفا 22 اضافه می شود.
IMG_20210626_145141_952.jpg
 

Attachments

  • IMG_20210623_173539_967.jpg
    IMG_20210623_173539_967.jpg
    36.4 KB · مشاهده: 159
آخرین ویرایش:

abt

کاربر سایت
Aug 6, 2014
1,702
نام
Ali
داخل pitch هم نگاه کردم
نمیدونم چرا واسه من نیستش
-
این عربا میبینم اومدن خط کشی ورزشگاشونو قرمزکردن تمرکز ادمو بهم میریزن ...
پس استادیومت لول آپ نشده
برو تو ابجکتیو چند تا ابجکتیو هست به اسم استادیوم استراکچر، اونا رو تموم کن تا استادیومت لول آپ شه، بقیه موارد شخصی سازیش در دسترس قرار بگیره
جمله اخر رو چه باکلاس گفتم :D

Sent from my SM-A305F using Tapatalk
 

a.rajabi

کاربر سایت
Jan 17, 2012
66
دوستان سلام ،یه سوال داشتم،نسخه های فیفا تا چند شماره دیگه برای کنسول های نسل ۸ ریلیز میشن؟ آیا قاعده و قانون خاصی داره؟ مثلا واسه کنسول های نسل هفتم تا چه سالی فیفا اومد و نسل هشتم به چه شکل خواهد بود؟ ممنون میشم پاسخ بدید
 

Reza779

کاربر سایت
Oct 5, 2021
324
خب از اونجایی که فیفا ۲۲ جز مواد اصلی بازیای آسیایی سال دیگه شد امیدوارم یکی از بچه ها سال دیگه بیاد بگه با دعای خیر پدر و مادر و مردم طلا گرفتم مدال رو هم تقدیم میکنم به مشوقم تو این راه که بازیسنتر باشه
 
  • Like
Reactions: aslirezahddd

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین

تنظیمات اسلایدر در FIFA 22​


دوستان درباره اسلایدر ها از من سوال هایی داشتن و یه توضیحاتی بدم درباره اسلایدر ها و امیدوارم بعد از وارد کردن تنظیمات اسلایدر در بازی گیم پلی بازی برای شما راضی کننده تر و دل چسب تر بشه.

این تنظیمات اسلایدری هستش که توسط Matt که یکی از قدیمی ترین گیمر های فیفا هستش و علاقه به بازی فوتبال شبیه ساز و مهارت بسیار بالایی در تتظیمات اسلایدر ها داره و همین طور گیمر ها و ... بهش در بهتر کردن تنظیم اسلایدر کمک میکنن.

در عکس پایین توضیحات به صورت کامل داده شده و نیازی به توضیحات بیشتر از طرف من نیست، به جز یکی دو مورد که باید یه اشاراتی بهش داشته باشم :

  • اگر زمان بازی شما پایین تر از 10 دقیقه هستش اسلایدر مربوطه خودش رو در بازی وارد کنید و در عکس خوب نگاه کنید متوجه می شید. پس تنظیم اسلایدر بازی به دو اسلایدر زمانی بالای 10 دقیقه و پایین 10 دقیقه طراحی شده و به این نکات توجه داشته باشید.
  • با تیم های ضعیف و متوسط روی درجه سختی لجندری و اسلایدر مربوطش بازی کنید و با تیم های قدرتمند روی درجه سختی ورد کلاس و اسلایدر مربوط به خودش.

IeKVYO (1).png

ویژگی Player Based Difficulty​


همین طور امسال تیم توسعه دهنده فیفا ویژگی به نام Player Based Difficulty به بازی اضافه کرده و ویژگی بسیار جالبی هستش.

این ایده این طوری طراحی شده که به طور مثال وقتی با تیمی مانند PSG بازی می کنید، امباپه به دلیل ویژگی ها و مهارت هایی که داره واقعاً بازیکن خطرناک تری نسبت به هم تیمی های خودش هستش و شما این رو در فوتبال واقعی احساس می کنید که سطح بازی امباپه نسبت به هم تیمی های خودش بالا تر هستش. حالا این ویژگی چه جوری کار می کنه ؟

به صورت اساسی ویژگی Player Based Difficulty درجه سختی هر بازیکن را مشخص می کند. به عنوان مثال، هنگام بازی با درجه سختی پروفشنال بازی می کنین سطح بازی تیم حریف روی همین درجه سختی عمل میکنه. اما امباپه در ترکیب همین تیم، او طوری رفتار می کنه که انگار در سختی بالاتر ( سطح بازی امباپه میره روی ورد کلاس) قرار میگیره. در حالی که هم تیمی هایش همچنان در سختی پروفشنال عمل می کنن. در هر تیم هم سه چهار بازیکن ( این رو بازم نگاه کنم و بهتون بگم ) سطح بالا این ویژگیشون فعال میشه و در بازی یه علامتی بالای سرشون ظاهر میشه. فقط هم مهاجم ها نیستن و این ویژگی میتونه روی مدافعین،وینگر ها و اصولا بازیکن های ستاره و سطح بالای هر پستی روشن میشه، البته اگر ویژگی Player Based Difficulty رو روشن بذارین و توصیه می کنم این ویژگی روشن باشه و سطح بازی بازیکن های ستاره حقیقتا دیدنی میشه اگر این گزینه فعال باشه. باقی گزینه و تنظیمات در عکس به صورت واضح نوشته شده و اصلا نیازی به توضیحات بیشتر نیست.
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
بازی اسکریپت شده و پیشبینی شده تو کریر امسال دیگه به اوج خودش رسیده
دو تا بازی با برنلی (رده شانزدهی) بهم داده بود یکی تو لیگ یکی هم هفته بعدش فینال EFL Cup
تو لیگ خیلی راحت ۵ تا خورد
آقا ولی تو بازی فینال تو ده دقیقه اول چنان دو تا زد که با هزار بدبختی سریع استراتژی عوض کردم تونستم به بازی برگردم
درسته طبعا تو فینال بازی باید کمی برای تیم مقابل جدی تر بشه ولی نه اینکه تو بعضی دقایق برنلی بشه غول!
جوری مهاجمش فرار میکرد که امباپه تو عمرش اینطوری استارت نزده!

بازی با Man City هم که بماند
تو درجه سختی لجندری و آلتیمیت اصلا بازی باگ میشه
چنان سریع پاسکاری میکنن مثل برق و گل میزنن که عملا غیر ممکنه میشه تو بعضی صحنه ها جلوشون دفاع کردن
 

Reza779

کاربر سایت
Oct 5, 2021
324
راستی دوستانی که هنوز مردد در خرید هستند من امثال با خودم عهد کردم هیچ تریلر و خبری دنبال نکنم از بازی تا اینکه روز انتشار اشتباها نسخه پلی ۴ رو پلی ۵ ریختم و واقعا ناامید شدم ولی دیروز نسخه ۵ رو ریختم باید به طور خلاصه بگم همون‌طور که کنسول PS3 رو صرفا برای fifA 09 گرفتم حاضر می‌بودم ps5 رو هم صرفا برای این بازی تهیه میکردم از چمن تور فیزیک توپ گیمپلی اتمسفر همه رو خودتون باید تجربه کنید و اصلا به حرفای دیگران زیاد اعتماد نکنید
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
  • اگر زمان بازی شما پایین تر از 10 دقیقه هستش اسلایدر مربوطه خودش رو در بازی وارد کنید و در عکس خوب نگاه کنید متوجه می شید. پس تنظیم اسلایدر بازی به دو اسلایدر زمانی بالای 10 دقیقه و پایین 10 دقیقه طراحی شده و به این نکات توجه داشته باشید.
  • با تیم های ضعیف و متوسط روی درجه سختی لجندری و اسلایدر مربوطش بازی کنید و با تیم های قدرتمند روی درجه سختی ورد کلاس و اسلایدر مربوط به خودش.

الان من خوب متوجه نشدم
برای زیر 10 دقیقه لول آلتیمیت تو لیستش نیست.چکار باید کرد؟
برای مورد دومم که نوشتی ینی با هیچ تیمی رو لول آلتیمیت بازی نکنیم؟!
 

amf

کاربر سایت
Mar 8, 2017
232
اقا من میخوام فیفا 22 pc شو بگیرم...... واقعا ارزش داره....... چیزی عوض شده ......ضد حال نمیخورم..... از بازی لذت میبرم و........ لطفا یه خورده توضیح........
 

Reza779

کاربر سایت
Oct 5, 2021
324
داداس اگه توقع چندانی نداری همون ۲۱ هست با کمی تغییر اسلایدر و روتوش ولی اگه قصد داری در آینده نزدیک نسخه نسل نهم بگیری فرق از بهشت تا جهنمه
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
الان من خوب متوجه نشدم
برای زیر 10 دقیقه لول آلتیمیت تو لیستش نیست.چکار باید کرد؟
برای مورد دومم که نوشتی ینی با هیچ تیمی رو لول آلتیمیت بازی نکنیم؟!
اول من یه جدول تاثیرات هوش مصنوعی در درجه سختی های گوناگون رو برای شما میذارم و میتونید مشاهده کنید که هوش مصنوعی در بخش های دفاعی،حمله،مارک کردن،هوش دروازه بان ها و فضا دادن و ... چه تاثیراتی میتونه داشته باشه.

Screenshot 2021-10-21 030009.png

به صورت کلی بازی کردن در درجه سختی التیمت پیشنهاد نمیشه. پیشنهاد اینه که در درجه های سختی World Class و Legendary بازی کنید و در کنارش با تنظیمات اسلایدر و بخش های دیگه سختی بازی رو بتونید بالانس کنید ( چیزی که در عکس گذاشته شده و در آینده تنظیمات اسلایدر بهتر و با کیفیت تری هم گذاشته میشه )

هوش مصنوعی در درجه سختی Ultimate به نوعی یه حالت رقابتی با شما بازی میکنه.اسکریپت شدید که واقع گرایی بازی سی پی یو رو تحت تاثیر قرار میده. اینا پیشنهاده. یعنی اول و آخر خودتون هستید که باید رو چه گزینه ای بازی کنید و چه چیزی با سلیقه شما جور در میاد. ولی اینا پیشنهاداتی هستش که به شما میشه و میگیم بازی روی این حالت واقع گرایانه تر هستش و طبیعی تر اجرا میشه.

برای بازی در زیر 10 دقیقه در درجه سختی Ultimate هم که تنظیمش گذاشته نشده و در لیست نیست شما همین تنظیمات اسلایدر Ultimate رو در تنظیمات اسلایدر پایین 10 دقیقه بذارید و مدتی بازی کنید. ببینید رد و بدل شدن گل های سی پی یو و یوزر به چه میزانی هستش و اگر پایین 10 دقیقه دیدین گل ها به صورت میانگین در هر بازی کم تر از چیزی هستش که در فوتبال واقعی رخ میده پس بنابرین شوت ارور،پاس ارور بازی رو کاهش بدید، هم مال خودتون و هم مال سی پی یو ( بازم دارم میگم باید ببینید گل های خودتون و سی پی یو به چه میزانی رد و بدل میشه و ... )

هر چقدر در بازی شما زمان بازی رو بالا تر ببرین و مدت زمان بازی به فوتبال واقعی نزدیک بشه اسلایدر های پاس ارور،شوت ارور باید بالا تر بره ( و برعکس ) به صورت کلی و تنظیم بشه. مثلا در فوتبال واقعی امکان داره هر دو تیمی که دارن مقابل هم بازی میکنن به یک باره ببینی کیفیت کلی بازی افت میکنه، پاس ها اشتباه میره و بازی هر دو تیم خوب در جریان نیستش و بازی کند میشه و به نوعی حوصله سر بر میشه. بعد به یک باره در دقایقی نبض بازی سریع تر و سریع تر میشه و روند کلی بازی سریع تر شکل میگیره. پس اسلایدر ها باید طوری تنظیم بشه که بازی بتونه به فوتبال واقعی نزدیک تر بشه و صد البته چون به هر حال این یک بازی هستش باید هیجان و لذت خودش رو حفظ کنه و هر چند در دنیای واقعی و فوتبال واقعی هم همینه و گاهی یه بازی لذت بخش هستش و گاهی یه بازی هم خوب در آب در نمیاد ( هوش مصنوعی در نسخه فیفا 22 نسل بعدی پیشرفت های بسیار خوبی کرده )

با این تنظیمات اسلایدر واقعا بازی چالش برانگیز از آب در میاد.البته مثل واقعیت به هر حال تیمی رو که انتخاب می کنید مهمه. یک تیم ضعیف رو بگیرید سخت باهاش نتیجه می گیرید و یک تیم قوی خب به طبع راحت تر قهرمان می شید و یا به صورت کلی نتیجه بهتری نسبت به یک تیم ضعیف می گیرید. این اسلایدر ها رو تنظیم کنید. یک نیم فصل کریر بازی کنید و با تیمی که بازی می کنید نتیجه کار رو این جا بگید تا ببینیم با تیمی که انتخاب کردید چه نتایجی کسب کردید و مصدومیت ها و .. تیم شما هم به چه صورت بوده !
 
آخرین ویرایش:

atzoriha

کاربر سایت
Sep 20, 2015
2,016
سلام
احساس میکنم بازی تو بعضی صحنه ها مثل موقع ورود بازیکنان به همراه اون بچه‌ها که کله شون از تنشون گنده تره:D افت فریم داره و یه کم تیک میزنه! شما هم همین حس رو دارید؟
(نسخه نسل ۹ روی سریز اس)
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,063
نام
AmiR
سلام
احساس میکنم بازی تو بعضی صحنه ها مثل موقع ورود بازیکنان به همراه اون بچه‌ها که کله شون از تنشون گنده تره:D افت فریم داره و یه کم تیک میزنه! شما هم همین حس رو دارید؟
(نسخه نسل ۹ روی سریز اس)
افت فریم نیست منظورم اینه مشکل فنی نداره ، اونا 30 ان؛ خود بازی 60عه! وقتی میخواد از 60 بشه 30 اونطوری میشه.
 
  • Like
Reactions: atzoriha

omiid72

کاربر سایت
Oct 1, 2017
795
سلام
احساس میکنم بازی تو بعضی صحنه ها مثل موقع ورود بازیکنان به همراه اون بچه‌ها که کله شون از تنشون گنده تره:D افت فریم داره و یه کم تیک میزنه! شما هم همین حس رو دارید؟
(نسخه نسل ۹ روی سریز اس)
فیفا روی سری اس چطوریه؟حریف خوب پیدا میکنه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر