FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

mamadreza4444

کاربر سایت
Apr 15, 2016
56
جالبه با یه تریلر یه دقیقه ای بی کیفیت دوستان تشخیص میدن بازی که هنوز 60 درصدش آماده نیست با نسخه قبل فرقی نداره........
پ.ن: قرار شد از اون بازی در این تاپیک حرف نزنیم
توی یه سال ۴۰ درصد پیشرفت داشته بعد توی سه ماه میخواد ۶۰ درصد پیشرفت کنه؟ خودتونو گول میزنین؟!

موتور بازی که‌ سهله واشر سر سیلندرش هم عوض نشده
 
آخرین ویرایش:

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
اقا دیگه خبر جدید بخواد میاد نمیدونین چه روزی و چه زمانی ممکنه ؟؟ این روزا نمایشگاهیی .. چیزی نیس که ea داخلش اطلاعاتی از بازی بده ؟

اواسط مرداد ماه
نمایشگاه گیمزکام (فکر کنم تو آلمان)
 

alexamir

کاربر سایت
Nov 16, 2014
375
آقا خیلی خوب موتور بازی عوض نشده اقا محمدرضا اصلا فیفا بده چرا هی میای گیر میدی رو این قضیه؟؟ یه پست من از شما ندیدم فقط یک هزارم درصدخوش بین باشی از یچیزی از بازی ...
از فیفا بدت میاد چرا هی گیر دادی و تاپیکو دنبال میکنی و اعصاب بقیه رو هم خورد میکنی ؟؟؟
 

abt

کاربر سایت
Aug 6, 2014
1,702
توی یه سال ۴۰ درصد پیشرفت داشته بعد توی سه ماه میخواد ۶۰ درصد پیشرفت کنه؟ خودتونو گول میزنین؟!

موتور بازی که‌ سهله واشر سر سیلندرش هم عوض نشده
اولا که منظورم این بود 60 درصدش آمادس دوما شما دارین خودتونو گول میزنین میگین موتور عوض نشده سوما بازی کلیتش آمادس فقط جلوه های بصری جزیی مونده که کسایی مثل شما که فکر میکنین بازی فزقی نکرده عوض شه چهارما با یه آپدیت بازی ها از این رو به اون رو میشن بعد میگی تو سه ماه نمیشه کار کرد. خواهشا هم دیگه بحثو ادامه نده. چون دیگه من جوابتونو نمیدم ممنون.
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
در ضمن من امسال nba2k16رو هم جویدمش یه جورایی ؛ گیم پلیش یه ایراد خیلی بزرگ و مایوس کننده داره صد پله از هندیکاپ فیفا بدتر!!!حالا جاش نیست جریانو بشکافم اینجا فقط گفتم بدونید:D

داداش خوشحال میشم اگه جویدی یه دست با هم بزنیم تا بازیتو ببینم که اصن بلدی بسکتبال بازی کنی یا نه اونوقت از NBA2K16 ایراد بگیری :) چون منتقدا که کارشون اینه و تخصصشون از این حرفا نمیزنن لابد شما خیلی کارشناسی دیگه :)
-----

بچه ها عملا NBA2K فشاری روش نیست، یا حتی بیسبال و NHL و ... که کاملا انحصارین و رقیبی ندارن، اما واقعا رشدشون قابل تحسینه، ینی بعد عوض شدن نسل کلا همه چیز رو تغییر دادن و از نو بنا کردن، اما بنظرم فیفا از همون اول با یه حالت ریمستر شده ای وارد نسل جدید شد، و به قول دوستان الان که فروشش تضمین شدست و کلا سوده، تغییراتی خیلی کمی میده،
این تعویض موتور بازی خیلی میتونه به دوباره باز سازی کردن بازی کمک کنه، ولی بنظرم هر چقدر که خوب و دقیق باشه گرافیک، طبیعی بودن گیم پلی اولویت داره،
مثلا من واقعا اونقدرا فوتبالی نیسم( حالا با این که الان دیویژن ۱ هم هستم تو فیفا ولی واقعا جلوی دوستانی که خیلی بازیکن هستن ادعاییی ندارم ) اما واقعا در عرض ۳،۴ دست قشنگ به اون قلق ها و مدلایی که راحت میشه گل زد ادم پی میبره، مثلا موقعی که زاویه بستس چطوری بزنی که دروازه بان هر کی هم باشه بازم گل بخوره، یا مثلا اگه یه شوت زن نسبتا خوب داشته باشی کافیه توپ رو پشت محوطه بیاری و شوت بزنی و ۹۹ درصد موقعا توپ میره سه جاف یا به تیرک میخوره و برمیگرده و ... چیزایی که با چند دست بازی کردن خیلی برد میشن واسه گل زدن، اینا یکم کم بشن خیلی خوبه، چون تو فوتبال واقعی جدا رونالدو و مسی و ... نمیتونن این عملکرد تو فیفاشون رو داشته باشن... امیدوارم که این فیفا با تغییرات خوبی پیش بیاد، از اون ور هم PES خوب باشه که یه زنگ خطر هر چند کمی بشه واسه فیفا.
 

اروند 2520

کاربر سایت
Jul 23, 2014
1,414
دوستان هیچ راهی برای وارد کردن فیس یا ساخت فیس یا کیت در فیفا روی کنسول ها وجود نداره؟
کسی نشنیده اپلیکیشنی برنامه ای چیزی برای این کار وجود داشته باشه؟
ساخت تیم جدید ... کیت جدید ... بازیکن جدید ...؟ :-/
البته قسمت ساخت بازیکن رو دیدم، ولی فقط یه بار بسازی دیگه نمیشه فیس شو ادیت کرد، همون دفعه اوله فقط
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,883
دوستان هیچ راهی برای وارد کردن فیس یا ساخت فیس یا کیت در فیفا روی کنسول ها وجود نداره؟
کسی نشنیده اپلیکیشنی برنامه ای چیزی برای این کار وجود داشته باشه؟
ساخت تیم جدید ... کیت جدید ... بازیکن جدید ...؟ :-/
البته قسمت ساخت بازیکن رو دیدم، ولی فقط یه بار بسازی دیگه نمیشه فیس شو ادیت کرد، همون دفعه اوله فقط
شما سایت مودینگ وی نرفتی تا حالا؟ یه سرچ بزن اینا کارشون بیسته ، هم فیس هارو ب روز میکنن هم کیت ها و چمن و لوگو و اسکوربرد های رسمی و نقل و انتقالات ، اموزش همه چی هم دارن. من هر سال میگیرم مد مثلا چمپیونز لیگ و جام جهانی اضافه میکنن حتی ایرانو. واقعا کارشونو قبول دارم حتی مدهای گرافیکی میزارن ک تکسچرهای بازیو 4k میکنن!

پ.ن ، الان پستو دقت کردم نوشتی کنسول! شرمنده داداش
 
  • Like
Reactions: اروند 2520

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,883
من واقعا از قبل e3 پست هارو میخونم یه جوری میشم. واقعا ایراد های بنی اسرایلی میگیرن یه عده. طرف میگه امسال ب خاطر موتور جدید انتظار بیشتر از 5 تا استادیوم نداشته باشید!!! استادیوم با نرم افزارهای سه بعدی مثل مایا طراحی میشه یه دقه پورت میکنن تو فراستبایت! کار سختی نیس ک امسال نخوان کل استادیوم های لیگ جزیره رو نسازن. یا دوستی از روی کلیپ های کوتاه بی کیفیت میگه بازی همون 16 هس اشغاله فلانه! اخه عزیز من ، بازی هنوز دموش هم نیومده ک بشه نظر داد هنو در دست طراحیه ، یا میگن داور چهارم مثل میخ وایستاده ، شما بازی میکنی مگه فرصت میشه رو داور چهارم هم تمرکز کنی اخه؟ داور چهارم باید پاشه بشکن بزنه بقل استادیوم؟ چرا اخه یه کم خوش بین نیستیم درباره این بازی. کلی چیز جدید در انتظار گیمر ها هس. کلی انیمیشن جدید و حالت های جدید تو بازی ک وقتی دمو رو دیدی میگی واو دمشون گرم اینم ساختن ... چقدر طبیعی. همیشه گیم پلی صد در صد بازی نیس گرافیک صد در صد بازی نیس ، حس زنده بودن ورزشگاه مهمه ، حرکات و صدای تماشاگرا ، فیلمبردار ، تور دروازه ، پرچم کرنر ، مربی بقل زمین ، بازیکنی ک گرم میکنه ، داوری ک عکس اعمل نشون میده ، بازیکنی ک توپش خطا رفت ناراحت میشه ، جوی ک استادیوم تو دقایق اخر داره و هزاران چیز دیگه ک شما ی لحظه حین بازی جا بخوری بگی چقدر معرکه. من ب این نسخه و پیشرفت های بعدش امیدوارم خیلی هم زیاد.
 

mamadreza4444

کاربر سایت
Apr 15, 2016
56
من واقعا از قبل e3 پست هارو میخونم یه جوری میشم. واقعا ایراد های بنی اسرایلی میگیرن یه عده. طرف میگه امسال ب خاطر موتور جدید انتظار بیشتر از 5 تا استادیوم نداشته باشید!!! استادیوم با نرم افزارهای سه بعدی مثل مایا طراحی میشه یه دقه پورت میکنن تو فراستبایت! کار سختی نیس ک امسال نخوان کل استادیوم های لیگ جزیره رو نسازن. یا دوستی از روی کلیپ های کوتاه بی کیفیت میگه بازی همون 16 هس اشغاله فلانه! اخه عزیز من ، بازی هنوز دموش هم نیومده ک بشه نظر داد هنو در دست طراحیه ، یا میگن داور چهارم مثل میخ وایستاده ، شما بازی میکنی مگه فرصت میشه رو داور چهارم هم تمرکز کنی اخه؟ داور چهارم باید پاشه بشکن بزنه بقل استادیوم؟ چرا اخه یه کم خوش بین نیستیم درباره این بازی. کلی چیز جدید در انتظار گیمر ها هس. کلی انیمیشن جدید و حالت های جدید تو بازی ک وقتی دمو رو دیدی میگی واو دمشون گرم اینم ساختن ... چقدر طبیعی. همیشه گیم پلی صد در صد بازی نیس گرافیک صد در صد بازی نیس ، حس زنده بودن ورزشگاه مهمه ، حرکات و صدای تماشاگرا ، فیلمبردار ، تور دروازه ، پرچم کرنر ، مربی بقل زمین ، بازیکنی ک گرم میکنه ، داوری ک عکس اعمل نشون میده ، بازیکنی ک توپش خطا رفت ناراحت میشه ، جوی ک استادیوم تو دقایق اخر داره و هزاران چیز دیگه ک شما ی لحظه حین بازی جا بخوری بگی چقدر معرکه. من ب این نسخه و پیشرفت های بعدش امیدوارم خیلی هم زیاد.
نمیدونم چه جوریه که میشه رو بازیکنای درحال گرم کردن و پرچم کرنر و تیر دروازه و مربی کنار زمین تمرکز کرد ولی نمیشه رو‌داور چهارم تمرکز کرد!!! کسی هم نگفته داور چهارم بشکن بزنه میگن عین میخ از دقیقه ۱ با تابلو اون گپشه نباشه فقط موقع تعویض و تایم باشه.
 

atzoriha

کاربر سایت
Sep 20, 2015
2,018
نمیدونم چه جوریه که میشه رو بازیکنای درحال گرم کردن و پرچم کرنر و تیر دروازه و مربی کنار زمین تمرکز کرد ولی نمیشه رو‌داور چهارم تمرکز کرد!!! کسی هم نگفته داور چهارم بشکن بزنه میگن عین میخ از دقیقه ۱ با تابلو اون گپشه نباشه فقط موقع تعویض و تایم باشه.
یعنی داور چهارم اوکی شه شما راضی میشی؟
من از صمیم قلب آرزو میکنم داور چهارم ها دیگه مثل میخ نباشن تو نسخه بعد تا شما هم از بازی لذت ببرید.
 

hat3ck

کاربر سایت
Nov 19, 2011
615
الان داشتم آلتیمیت بازی میکردم سره نیمه نهایی کاپ دقیقا 90 بزور مساوی کردم دقیقه 94 سه تابازیکنم خواستن توپو دفع کنن تنونستن توپ خورد به بازیکن حریف بعدم به بازیکن خودم رفت تو کل یعنی تا یه ساعت هنگ بودم چجوری گل شد یعنی اون فیفا 14 به اون خوبی رو چطور تونستن به همچین آشغالی تبدیل کنن .
 
  • Like
Reactions: shahryar84

mamadreza4444

کاربر سایت
Apr 15, 2016
56
الان داشتم آلتیمیت بازی میکردم سره نیمه نهایی کاپ دقیقا 90 بزور مساوی کردم دقیقه 94 سه تابازیکنم خواستن توپو دفع کنن تنونستن توپ خورد به بازیکن حریف بعدم به بازیکن خودم رفت تو کل یعنی تا یه ساعت هنگ بودم چجوری گل شد یعنی اون فیفا 14 به اون خوبی رو چطور تونستن به همچین آشغالی تبدیل کنن .
نتیجه تمام بازیا از قبل تعیین شدست. کاش اول بازی خودش بگه مثلا دو هیچ میشه دیگه الکی وقتمونو تلف نکنیم.
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,705
الان داشتم آلتیمیت بازی میکردم سره نیمه نهایی کاپ دقیقا 90 بزور مساوی کردم دقیقه 94 سه تابازیکنم خواستن توپو دفع کنن تنونستن توپ خورد به بازیکن حریف بعدم به بازیکن خودم رفت تو کل یعنی تا یه ساعت هنگ بودم چجوری گل شد یعنی اون فیفا 14 به اون خوبی رو چطور تونستن به همچین آشغالی تبدیل کنن .
احتمالا کمیستری بین بازیکنات خیلی پایین بوده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر