PlayStation FIFA 16 Ultimate Team | PS4

خب چیزی تا ریلیز بازی نمونده و امسال هم می‌خوایم بریم سراغ بهترین مُد بازی یعنی آلتیمیت تیم:D


ceo1n86n9kkhpl33bgvx.jpg



  • بخش FUT Draft:

این بخش به شما اجازه می‌ده که با پرداخت 15K کوین یا 300 فیفاپوینت، یک بار در تورنمنت شرکت کنید. درفت در دو بخشِ آنلاین و آفلاین وجود داره. جایزه‌ی درفت تعدادی پک هست که در صورت برنده شدن در هر چهار بازیِ اون، بهترین پک‌ها رو می‌گیرید و در کل نتایج شما به کیفیت پک‌ها ارتباط مستقیم داره. این بخش به این شکلِ که بعد از پرداخت ورودی‌ِ ذکر شده، یک سیستم برای ترکیب تیمِ خودتون انتخاب می‌کنین و بعدش هم کاپیتان تیم خودتون و سایر بازیکن‌های ترکیب اصلی و نیمکت رو می‌تونید انتخاب کنید. شانس در بخش انتخاب بازیکن خیلی مهمه و ممکنِ که خط حمله فوق‌العاده قوی‌ای داشته باشین ولی دفاع و هافبک درست درمونی نتونید پیدا کنید که این اتفاق احتمالِ افتادنش زیاد هست. فراموش نکنید که اون 15 هزار کوین یا 300 فیفاپوینت، در صورت باختن در مراحل اولیه‌ی درفت به شما برگردونده نخواهد شد پس حواستون باشه که بازیتون خوب باشه و تو این مود شرکت کنید چون در صورت باختن در همون دورهای اول، بازی حتی پک‌های خوبی هم به شما نمیده.


اپلیکیشن بازی هم برای دانلود در گوگل‌پلی و آی‌تیونز گذاشته شده. با این اپلیکیشن می‌تونین:


  • اسکواد خودتون رو برای بخش درفت داخل موبایلتون بسازید و بعدش توی کنسول ازش واسه بازی استفاده کنید.
  • تیم هفته‌ آلتیمیت تیم رو بشناسید.
  • اسکواد تیم اصلی خودتون و آیتم‌هاشون رو مدیریت کنید.
  • پک‌های آلتیمیت رو خریداری کنید.
  • از طریق EA SPORTS™ Football Club با دوستانتون ارتباط برقرار کنید.
  • باشگاه خودتون رو تشکیل بدید و یک سری قابلیت‌های دیگه.

برای دانلود اپلیکیشن از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.
یه سری توضیحات ابتدایی خیلی کوتاه در خصوص بخش آلتیمیت تیم برای دوستانی که تازه میخوان شروع کنن. صد در صد ناقص هست اما به هرحال:D

شما باید در ابتدا یک تیم بسازین. بعد از اون به صورت رندوم یک سری بازیکن ضعیف به شما داده میشه و باید از دسته های پایین‌تر شروع کنین و به تدریج تیم خودتون رو قوی کنین. مسئله‌ای که در مورد تیم ساختن هست اینه که شما باید بازیکنان خودتون رو به دلیل وجود هماهنگی یا به اصطلاح کمیستری، از یک لیگ انتخاب کنین. سه نوع کمیستری وجود داره. سبز، زرد و قرمز. سبز در صورتیه که دو تا بازیکن هم تیمی باشن، زرد در صورتیه که از یک لیگ باشن و قرمز هم در صورتیه که این شرایط رو نداشته باشن. البته کمیستری زرد برای بازیکنای هم وطن وجود خواهد داشت. برای خریدن بازیکن هم باید توی یه نوع مزایده شرکت کنید. یعنی فروشنده‌ی بازیکن یه سقف قیمتی مشخص میکنه و شما باید پیشنهاد بدید تا تایم حضور بازیکن توی مارکت تموم بشه. برای این که بازیکن رو حتما داشته باشین و کسِ دیگه‌ای توی مزایده بازیکن رو نگیره می‌تونین از Buy Now استفاده کنین و با مبلغی که صاحب فروشنده گذاشته کنار بیاید و بازیکن رو درجا بخرید. در طول بازی و در انتهای هر هفته کارت‌هایی تحت عنوان Team Of The Week منتشر می‌شه که به عملکردِ بازیکن در دنیای واقعی بستگی داره. همچنین در انتهای سال بهترین بازیکنانی که فیفا انتخاب می‌کنه تحت عنوان Team Of The Year روی مارکت میان و این بازیکنا بهترین‌های آلتیمیت تا آخر فصل خواهند بود. بازی آیتم‌های دیگه‌ای از قبیل قرارداد واسه بازیکن‌ها، کمیستری استایل ( تغییر پست بازیکن ) و... داره که به تدریج آشنا میشین باهاشون. همچنین پک‌هایی وجود داره که شما با پرداخت کوین اون‌ها رو باز می‌کنین و به صورت شانسی بهتون بازیکن و آیتم میده. ممکنه یه نفر از پک بازیکن خوبی در بیاره و یه نفر هیچی گیرش نیاد. البته هرچی پک گرون‌تر باشه شانس شما مطمئننا برای گرفتن بازیکن‌های خوب بیشتر خواهد بود.

تیمِ برتر این هفته ( هفته نهم )

naggr9v8bg5rqq479qtx.jpg


بازم یه اینفورم جدید از نیمار در کنار اینفورم ناینگولان، پارخو، مولر، لاکازته، کونوپلیانکا و...

به درخواست یکی از دوستان ( @abt ) لینک این سایت هم گذاشته می‌شه که شاید به درد افراد تازه‌کار بخوره. سایتی که مطالب خوبی داره و می‌تونه برای بستن اسکواد خوب به شما کمک بکنه.
موفق باشیم.
 
آخرین ویرایش:

aslirezahddd

PRO FIFA PLAYER
کاربر سایت
Oct 22, 2013
1,798
نام
Alireza
ultimate

اینا دیگه شاهکارن :

دریغ از یه باخت طرف تو این یه ماهی که فیفا 16 اومده 1800 بازی کرده سه سوته همه رو هم برده:D

اینو ببین یاد نمیتونی بگیری :D
فک نکنم همچین کاری بشه رو کنسول ها کرد
احتمالا رو pc بشه فقط استفاده کرد
یادمه فیفا 13 یا 14 هم یه هچین چیزی بود

- - -ویرایش - - -

یعنی همه چیمون به هم میاد
این درست شد الان یعه چی دیگه پیش میاد حریف پیدا میکنه یا قطع میکنه وسطای بازی
یا که اخر بازی ارور میده
اخه این چه مسخره بازی
تو 5 تا بازیو جلو باشی همشونو به یه نحوی ببازونه تو رو
..اخرشه خدایی
من کلا 18 باخت دارم که 13 تاش بخاطر dc شدنه
اخه من نمیتونم بفهمم این مشکل اخر بازی قطع میشه عمرا از نت ما باشه
اخه پارسالم بود
چجوری کل بازی هیچی نیس همون لحظه که نتیجه داره ثبت میشه قطع میکنه ؟؟
خوب این ea مریض یعنی واقعا نمیفهمه کسی که جلوهه مریض نیس بیاد بیرون..خوب حساب نکن
دیگه چرا میبازونه :|
لعنت بهت ea
 

abt

کاربر سایت
Aug 6, 2014
1,702
نام
Ali
ultimate رو pc کرکره خنده شده :D دیروز من 8 تا لیگ تایتل گرفتم هر کدوم 15000 کوین حدود 125 هزار کوین فقط دیروز در اوردم در عرض 5-6 ساعت . دیگه جوری شده که من اول بازی توپ پاس میدم به حریف اون میزنه به گل خودش سریع هم خارج میشه بعد 4-5 بار پشت سر هم میخوریم بهم تو عرض 5 مین 15 امتیاز میگیریم :)) خودم ترکیده بودم از خنده دیروز . یعنی من جمعا دیروز دو بازی کامل بازی کردم حدود 64 بازی رو به مین 10 بازی نکشیده گل میزدن به خودشون خارج میشدن میبردم :D اینطوری پیش برم تا اخر هفته یه میلیون کوین در میارم .دیگه دیشب جوری شده بود که ساعت 2 نصفه شب من دوباره گفتم بازی کنم تو عرض 10 مین 24 امتیاز گرفتم ولی دیگه هیچ کوینی نداد و امروز هم دو تا بازی کردم کوینی نداد فکر کنم محدودیت روزانه کوین گذاشته ea



اینا دیگه شاهکارن :


دریغ از یه باخت طرف تو این یه ماهی که فیفا 16 اومده 1800 بازی کرده سه سوته همه رو هم برد:Dه
میگم شما که اینقدر کوین داری به ما هم کمک کن:d
فقط تو div 1 اینزوری حریف میده؟ ساعت چند بازی میکنی؟ تا حالا به پست من نخرده!

- - -ویرایش - - -

بچه ها نطرتون راجع به تیم چیه؟ اول کدوم پست رو تقویت کنم؟
(اون دوتا دفاع وسطا عالین به همه تو صیه میکنم Richards و Reid )
 

masoud908_v3

کاربر سایت
Oct 24, 2014
128
اینو ببین یاد نمیتونی بگیری :D
فک نکنم همچین کاری بشه رو کنسول ها کرد
احتمالا رو pc بشه فقط استفاده کرد
یادمه فیفا 13 یا 14 هم یه هچین چیزی بود
لعنت بهت ea

اتفاقا پیشو گرفتم . 30-40 تا از اینا که هی دیسی میکردن و ایدیشون رو اد کردم ولی هیچکدوم اکسپت نمیکردن به جز 3 نفرشون . از بین این 3 تا هم 2 تاشون بحث اینکه چیکار میکنید و چطوری دیسی میکنید و برنده میشید رو کردم انفریند کردن :biggrin1: یکیشون فقط جواب داد که گفت با یه برنامس ولی پولیه 15 یورو خریدم و گفت پول بریز تا لینکشو بدم . گفتم sure :biggrin1: اسمشو هم لو نداد ولی گیرش میارم من ادم پیگیری هستم کلا :biggrin1: این قضیه دیسی هم با اینکه جلویی ولی میبازی رو هم مسخره بازی ea هست . تو سیزن معمولی جلو باشی دیسی بشی نتیجه حساب نمیشه ولی التیمیت به دلیل ساختار اعلام نتیجه نهایی که اخر بازی از هر دو طرف امار بازی رو میگیره و نتیجه رو حساب میکنه اینطوری هست . برای همینه تو pc این چیترا یه گل هم به خودشون میزنن ولی برندن . چون برای ما نتیجه 1-0 به نفع ماست ولی اونور میبینی 3-0 اون برنده شده ولی سیزن نتیجه بر اساس امار هر دو طرف حساب میشه .

میگم شما که اینقدر کوین داری به ما هم کمک کن:d
فقط تو div 1 اینزوری حریف میده؟ ساعت چند بازی میکنی؟ تا حالا به پست من نخرده!

اینقدر به 2-3 میلیون کوین میگن نه 200 هزار تا که بخوایم انفاق هم کنیم :biggrin1:فقط div1 . شما اول باید بازیت خوب باشه و بتونی تیمتو تا div1 بیاری بعدش اونجا از این حریفا تقریبا زیاده و تو ساعت مختلف هستن
 

nod33

کاربر سایت
Oct 8, 2011
337
اینقدر به 2-3 میلیون کوین میگن نه 200 هزار تا که بخوایم انفاق هم کنیم :biggrin1:فقط div1 . شما اول باید بازیت خوب باشه و بتونی تیمتو تا div1 بیاری بعدش اونجا از این حریفا تقریبا زیاده و تو ساعت مختلف هستن

با توجه به تجربه ای که از fifa world و چیتی که میزدیم دارم :d ممکنه EA محدودشون کنه ولی جلوشون رو نمیتونه بگیره ، مثلا فیفا ورلد بعد یه مدت با اپدیتی که داد یه سیستمی گذاشت که واسه کسایی بود که بازی رو کامل تا اخر انجام نمیدادن اگه کامل بازی میکردی 100% میشد ولی ناقص بازی میکردی درصدت بعد هر بازی میومد پایین بعد این درصد توی سرچ حریف تاثیر میزاشت مثلا اگه میخواستیم با یه حریف درست درمون بازی کنیم نمیشد همش میخوردیم به این چیترا چون خودمون هم چیت میزدیم درصد میومد پایین با یه مصیبتی درستش میکردیم اینایی که چیت میزنن همونایی هستن که کوین میفروشن یه اکانت رو فقط چیت میزنن که باهاش کاسبی کنن عرب ها و ... خوب پول میدن بابتش یا همین فروشگاه های ایرانی احتمال میدم اینا هم از این طریق سکه بفروشن چون طرف میگه یه بازیکن بزار با قیمت بالا واسه فروش ما ازت میخریم (اینطوری سکه ها به حسابش میره ) .
اینطوری ارزش بازی لذت و تلاشی که باید بکنی هم از بین میره .
بالانس بودن تیم ها که دیگه هیچی ، یکی که چیت نداشته باشه باید بسازه با تیم متوسط خودش .
 

hanhyejin

کاربر سایت
May 9, 2012
51
دوستان بازیکنای خوبی رو که تو تیمتون هستن و بازی خوبی میکنن رو لطفا معرفی کنید تا بقیه هم استفاده کنن

این تیم منه گلچینی از لیگ ایتالیا و اسپانیاست با کمترین قیمت ممکن. خیلی بازیکنای خوبی هستن هم قیمتشون پایینه هم اینکه مثل بازیکنای بزرگ و ستاره هستن. توصیه میکنم اگه بازیکن توی این لیگ ها خواستید اینارو بگیرید البته این تیم اولمه و تیمه دومم ذخیره این بازیکن ها هستن اونا هم در همین حد هستن.

 

nascent

کاربر سایت
Feb 21, 2012
187
این هم تیم اول منه که از لیگ ایتالیاست

5au8lnmrwswp.jpg


این هم لینک سایت futhead که میتونید رو تک تک بازیکنا کلیک کنید و اطلاعات کاملش رو ببینید
Serie A FIFA 15 Ultimate Team Squad by nascent | Futhead

LW / Anderson : خیلی ازش راضی ام . سرعت خوبی داره و اسکیلش هم چهاره .
ST / Balotelli : راضیم نکرده . احتمالا برم سراغ callejon چون تو هر تیمی مقابلم بوده مورد عنایت قرار داده منو . hanhyejin هم که تاییدش کرد .
RW / mohamad salah : بازیکن مفیدیه اما عالی نیست . بهتر از این RW گیر نیاوردم تو لیگ ایتالیا . Berardi رو داشتم اما راضیم نکرد . byabiani هم همینطور .
CM / Matias Fernandez : قبلا گفتم ، فوق العاده است .
CM / Allan : بازیکن مفیدیه ولی قدرت شوتش خیلی ضعیفه و تو حمله زیاد به کار نمیاد . باید عوضش کنم .
CDM / Khedira : تازه خریدمش . اما اونجوری که فکر میکردم عمل نمیکنه . بیشتر به خاطر قدش و زدن ضربه سر گرفتمش اما این کار رو هم درست انجام نمیتونه بده .
LB / Evra: خیلی خوبه
CB / Alex : این هم فوق العاده است . خیلی بهتر از vidic برای من عمل کرده .
CB / Vidic : خیلی خوبه .
RB / Lichtsteiner : خوبه اما باید Abate رو هم امتحان کنم .
GK / Perin : این هم عالیه .

بین بازیکنام Fernandez و Alex و Perin رو به کسایی که لیگ ایتالیا میبندن پیشنهاد میکنم .
 

hanhyejin

کاربر سایت
May 9, 2012
51
اینم تیم ذخیره های منه که تیم دوم منم هستن. این ها هم واقعا عالی هستن مخصوصا MORALES و VAZQUEZ بقیه هم خیلی خوب هستن که با قیمت خلی کم میتونید بخریدشون.ولی هیچ بازیکنی واسه من INSIGNE نمیشه.:d

 

abt

کاربر سایت
Aug 6, 2014
1,702
نام
Ali
برای RW تو سری آ بلاژیکفسکی (انگلیسیش سخت بود:d) برا LW هم prisic
تو انگلیسم تو تا بازیکن شاخ به اسم های Okore و Mbemba پست CB رو دست ندارن و فوق العاده ان برای CDM هم Tiote و ramsey
با در وازه بانی پرین تو ایتالیا هم سخت موافقم رفلکسش 90 :-o
 

nod33

کاربر سایت
Oct 8, 2011
337
اینم سری A :

viewer.php
[/URL][/IMG]

با توجه به بودجه اولیه سعی کردم بهترین ها رو تو هر پست بگیرم و اینکه روی فیزیک و دفاع و پاس خیلی با دقت انتخابشون کردم که بالانس باشن نه اینکه اینقدر سرعتنی باشه که با یه تنه زدن حریف غش کنه :d ( البته یه بدی که فیفا داره اینکه وقتی از حریف جلو باشی ضعیفترین بازیکنش میشه مسی یا رونالدو لامصب از نظر فیزیکی هالکی میشه واسه خودش تا گل نخوری ول کن نیست این فیفا ، بلکه همون اول سریع اختلاف ایجاد کنی وگرنه نیمه اول مساوی میریم رختکن :)))

تا اینجای کار به نظرم توی این فیفا روی فیزیک و دفاع خیلی تاکید شده ، بازیکنایی مثل asamoah توی پست خودش توی ایتالیا مثلش نیست لامصب همچیش کامله ...

واسه RM یا RW خود ایتالیا دو بازیکن خیلی خوب داره candreva که عالیه از هر نظر و berardi البته بلاژیکفسکی دفاع بهتری داره ولی کاندروا از هر دو بهتره فعلا به بودجه نمیخوره .

توی سیزن با یوونتوس بازی کردم خدیرا واسه CDM مفتشم گرونه اصلا خوب نیست عوضش هم تیمیش sturaro واقعا دوندگیش بالاست و تو حمله هم خوب اضافه میشه شوتش هم به نسب خوبه با اینکه انتظار گل زنی نداشتم ازش ولی چندتا گل خوب زده .

پالاسیو هم با اینکه ریز نقشه ولی تکنیک و فیزیکش خوبه و تمام کنندگی خوبی هم داره .

بعد رفتن fut draft دو تا پک داد که یه تعدادشون آرژانتینی بودن واسه تیم دوم که سینگل رو برم گذاشتمشون بعد که سرچ کردم دیدم بازیکنای خوب و ارزون آرژانتینی هم بد نیستن که به مرور تیم رو تقویت کردم واقعا هم راضی کننده بودن البته واسه بعد هم میشه روشون حساب کرد با اضافه کردن کارلوس توز و هیگواین و خاویر پاستوره واسه حمله ... این دوتا بازیکن عالی هستن gaitan و salvio مخصوصا salvio با سرعت و اسکیل موو و فیزیکی که داره واسه خودش یه پا مسی هست خیلی خوب مانور میده .
بقیه رو هم توضیح نمیدم چون بهتر از اینا زیر 2 هزار گیر نمیاد ولی perez واسه CDM باز خیلی خوبه کلا واسه این پست بازیکن باید سرعتی و دفاع خوبی داشته باشه مثل رامیرس .


viewer.php
[/URL][/IMG]
 

mehrdad122

کاربر سایت
Sep 8, 2012
194
دوستان من در پیدا کردن پلیر در التمیت مشکل دارم میدونم بعضی از دوستان قبلا این مشکل رو داشتن میشه یه راه حل به من برای رفع این مشکل بگید
 

Dav1d

کاربر سایت
Apr 25, 2015
384
نام
علی
دوستاني كه سري آ بازي ميكنن واقعا جفا در حق خودتون كردين اگه توتي رو نگرين تيمي كه از سري آ ساخته بشه ولي توتي توش نباشه توفيقي نداره كه :d;) شده بايد براي دل گرمي رو نيمكت باشه ( اصلا لامصب يه ابهتي داره نميشه ازش رد شد و نخريدش:x )
از دوستاني هم كه اطلاعاتشون رو با ما در مورد بازيكناشون درميون گذاشت واقعا ممنون به من خيلي كمك كرد
 

abt

کاربر سایت
Aug 6, 2014
1,702
نام
Ali
دوستانی که بازیکنایی که معرفی شد براشون مفید بود در درجه اول برای پست دکمه تشکررو بزنن دوما بگن کدوم بازیکن بوده که مطمئن شیم از بازیکنه. ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر