FIFA 14 | Xbox 360

PHOENIX47

کاربر سایت
Jan 3, 2010
376
نام
سیامک
آقا این 2nd chance tackling کلا واسه من معنی نداره:| پیکه هر تکلش یه طی الارض محسوب میشه دیگه بلند کردنش از رو زمین کار حضرت فیله:d ولی جالبه که انگار دیگه زیادی شبیه سازی کردن خود بارسای تاتا مارتینو رو ساختن:d نیمار هنوز با مسی و تیم زیاد هماهنگ نیست و سیستم پرس و دفاع و مشارکت تو کار تیمی هم یکم فرق کرده و به الان بارسا نزدیک شده:d فابرگاس مثل همین امسالش رو بهترین و آماده ترین حالتشه ..... نفوذای یوردی آلبا بیشتر شده .... البته من پدرو رو از بازی میارم بیرون و فابی و میزارم جاش که پست اصلیبشم نیست ولی خوب بازم عالی بازی می کنه البته جای داوید ویای آماده تو این تیم خیلی خالیه :(ویکتور والدز هم عجبی تو تک به تک ها قوی شده...این skill moves های نیمار هم واقعا بی نظیرن اون بازیکنی که جلوتونه کلا از صحنه ی روزگار محو میشه:d مسی هم یکم که دقت کردم دیدم تقریبا مثل واقعیشه نوع حرکاتش و پاس دادناشو همه چیش کلا :d من هنوزم این هوش جدید بازیکنا رو تحسین می کنم تو نسخه های قبلی اگه پیکه جا می موند بقیه هم ول معطل بودن و می موند والدز ولی الان اگه پیکه جا بمونه یا یوردی آلبا و پویول یا پویول و دنی آلوز میان جای پیکه کاور می کنن:) دم Ea گرم .... ولی انقدری که من تو این 2 روز با پیکه و بوسکتس گل زدم با نیمار و مسی نزدم:|
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,347
نام
امیر
خوب یه 5 دست بازی کردم دمو رو.
هر 5 دست رو باختم. هر 5 دست هم حریف بارسلونا بود.8-|
هر 5 دست هم درجه سختی افسانه ای بود.
واقعا سخت هست این درجه سختی. روی درجه سختی سوپراستار pes براحتی بازی کردم (دموی 2014 رو) ولی این سخته:d
---------------
بازی اول : منچستر سیتی 0- 4 بارسلونا
بازی دوم: پاریس سنت ژرمن 0 - 2 بارسلونا
بازی سوم:: پاریس سنت ژرمن 0 - 3 بارسلونا
بازی چهارم: دورتموند 1-2 بارسلونا (گلم لوانفسکی زد, بسیار هم زیبا زد روی 3حرکت به گل رسیدم:>)
اما بازی پنجم, از نتیجه قبل مقداراتی غرور من رو گرفت و گفتم این بازی دیگه میبرم. سیستم رو همون اول بازی تغییر دادم و از دیفالت درآوردم.
بازی پنجم: دورتموند 0 - 4 بارسلونا
--
گل های بارسا رو هم بازیکن های زیر میزدن:
مسی, نیمار, کریستین تلو(2تا گل زد), فابرگاس, اینیستا
 
آخرین ویرایش:

A . ZoN[i]X

کاربر سایت
Aug 15, 2010
298
نام
ⒶⓁⒾ
چند دست دمو رو بازی کردم . نسبت به fifa 13 خیلی بهتر شده به نظرم واقع گرانه تر شده یعنی برای رسیدن به گل باید پاسکاری کرد , با نقشه حمله کرد .
پرس بازیکنا و دفاع هم عالیه ولی باز میشه به پاسهای تو عمق و فرار بازیکنا امید داشت .
گرافیک تغییر انچنانی نکرده رو صورت ها کار شده . ( جای کار هنوز هست )
صداگزاری و جو ورزشگاه عالیه . فقط 2 نکته بد به نظرم داشت یکی نحوه چرخیدن بازیکنا باتوپ و برخورد بازیکنا جلوی دروازه .
در کل عالی بود .
 

123enix

کاربر سایت
Jul 10, 2009
318
خوب بهتون بگم که دفاعا عالی شده .دیگه راحت سیستم 3 دفاعه میزارم.!
2_ انقدرررررررررر راه برای گل زدن زیاد شده که تا توپ دستم میاد انگار پلی میکر تیم خودمم.
یکی هم اینکه بالاخره درست شده از سمت راست و چپ حرکت میکنم بعد تو سر توپ و حرکت عرضی و شوت ...این حرکت رو کریس زیاد میکنه من تونستم تو بازی انجام بدم و عالی شد! پاس تو عمق و تک به تکا که عاااااااالی
بازیکنی فینیشینگ خوب نداشته باشه امید نداشته باشید 100 در 100 گل شه.
و در آخر.....حتما ضربه آزاد رو با گرث بیل تجربه کنید.وحشتنااااااااااااک فوق العاده بوددددددددددددددد!!!!!!!!!
 

Ronaldo_9

کاربر سایت
Oct 23, 2009
399
نام
علی
من اول که چند دست بازی کرده بودم اومدم نظر دادم که زیاد خوشم نیومد به پیشنهاد دوستان بیشتر بازی کردم و حالا نظرم اینه:
سرعت بازی خیلی بهتر شده و کاملا طبیعی تر شده . فزیک توپ عالی شده فقط یکم روی ضربات کرنر توپ یدفعه ارتفاع میگیره که زیاد طبیعی نیست.
شوت های از راه دور هم همونطور که دوستان هم اشاره کردن یکم باگ داره مخصوصا ضربات فنی بغل پا که امیدوارم تو نسخه اصلی درست بشه.
هنوز هم بازیکنها مثل فیفا 13 بهم میخورنو میوفتن یا مثلا یحیی توره موقع بلند شدن از زمین مثل اینکه تو جنگ بود یکم سینه خیز رفت بعد به سختی از روی زمین بلند شد یا بازیکن ها موقع حرف زدن خیلی قیافشون مسخره میشه که اینها فکر کنم تو بازی اصلی حل بشه.
به نظرم تنها مشکل بازی به جز باگها اینه که بازیکن ها یکم خشک بازی میکنن خیلی کند شدن چرخش بازیکنها واقعا کند شده و به نظر خیلی سنگین حرکت میکنن و نوع دویدن بازیکن ها هم یکم بد شده .صدای توپ هم یکم مسخره است مخصوصا اگه توی skill games امتحان کنی میبینی که انگار داره به قوطی ضربه میزنه. موقع ضربات پنالتی بعضی توپ ها به طرز مسخره ای میخوره به دست دروازبان میره تو گل یعنی دروازبان کامل گرفته ولی یدفع توپ میره تو گل که فکر کنم باگ باشه.
یه چیز دیگه هم اینکه وقتی توی فیفا 13 تو Arena با بازیکن به توپ ضربه میزدی یکم از چمن همزمان با ضربه از میرفت هوا که واقعا طبیعی بود اما تو دمو انگار موکت رو زمینه دیگه اونجوری نمیشه که فکر کنم تو نسخه اصلی درست بشه باز.
ولی در کل با فزیکی تر شدن بازی واقعا بازی به فوتبال واقعی نزدیک تر شده دیگه نمیتونی به راحتی سانتر کنی یا مثلا پاس پشت دفاع بندازه و گل بزنی که این واقعا عالیه چون تو 13 همش تک به تک بودی با دروازبان.
تور دروازه ها فوق العاده طبیعی و عالی شده . لباس بازیکن ها موقع حرکت تکون میخوره یا با وزش باد تکون میخوره که البته یکم باگ داره که اگه رفع بشه فوق العاده است.
کنترل توپ ها توسط بازیکن ها سخت تر شده که البته خیلی به واقعیت نزدیک شده اما بازیکنی مثل مسی دیگه نباید به راحتی توپ از پاش فاصله بگیره . به نظرم یکم زیاد از حد دیگه فاصله میگیره و کنترل سخت شده.
جو ورزشگاه ها فوق العاده است . برخوردها طبیعی تر شده .یه جا داشتم با نیمار از لب خط میرفتم اولش یه دربیل ریز زدم بعدش یه استارت انفجاری زد که واقعا مثل حرکات واقعی خودش بود عالی بود.
بازیکن های تیم خیلی بیشتر همکاری تیمی میکنن واقعا بهتر شده مهاجم ها روی خط آفساید جاگیری میکنن که بهشون پاس بدی .
در کل به نظرم اون نکات منفی که گفتمو اگه تو نسخه اصلی حل کنن امسال شاهد یه بازی عالی هستیم.
فقط دوتا سوال داشتم هرکی میدونه حتما جواب بده .
1-بخش مربی تیم ملی شدن که تو کریر مود فیفا 13 بود توی فیفا 14 هم هست چون من چندتا ویدیو دیدم چیزی در این باره ندیدم؟؟؟؟؟؟
2-فیس بعضی بازیکن هارو دیدم که هنوز درست نشده مثل Stevan Jovetić , javi garcia , jack rodwell , fernandinho اینها توی نسخه اصلی بازم درست نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟مثلا گفته بودن فیس Jovetić احتمالا توی 14 درست میکن که نکردن
 
آخرین ویرایش:

underal

کاربر سایت
Feb 4, 2011
490
نام
صادق
دوستان یه قسمت توی بازی تنظیمات هست به اسم user gameplay seting برید اونجا با هر موردی که خیلی مشکل داشتید کم و زیادش کنید : مثلا سرعت پاس - دقت پاس - دقت شوت حتی یه گزینه داره به اسم کنترل در اولین لمس توپ
 

omidxray

کاربر سایت
Sep 3, 2012
127
نام
Omid
دوستان یه قسمت توی بازی تنظیمات هست به اسم user gameplay seting برید اونجا با هر موردی که خیلی مشکل داشتید کم و زیادش کنید : مثلا سرعت پاس - دقت پاس - دقت شوت حتی یه گزینه داره به اسم کنترل در اولین لمس توپ
من اگه دست به اینا بزنم عذاب وجدان میگیرم:dهیچوقت این چیزارو نباید تغییر داد از نظر من:)
 

A.F.G 11

کاربر سایت
Jun 12, 2011
529
نام
مهران
من اگه دست به اینا بزنم عذاب وجدان میگیرم:dهیچوقت این چیزارو نباید تغییر داد از نظر من:)
ولی برای فیفا 12 لازم بود چون ضعیفترین تیم ها بهترین تیکی تاکاهارو اجرا میکردن به خاطر همین من درصد پاس اشتباهشون رو تا 70 بردم که تا حدودی تاثیر داشت ولی باز هم بعضی جاها از رو نمیرفتن :D
 

omidxray

کاربر سایت
Sep 3, 2012
127
نام
Omid
آقا دموی شما من سیتی دارههههههههه؟؟؟
مال من نداره؟:(
مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید داشته باشه

- - -ویرایش - - -

میگم بچه ها هر خبر از نسخه اصلی شد همه رو در جریان بزاریدا:dنسخه اصلی دقیقا کی میاد بچه ها؟o:-)
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
دوستان یه چیزی رو که بهش خیلی عمیق فکر کردم به دست آوردم اینجا می‌گم که دیگه شما به خودتون فشار نیارید:D:
هر سال EA روی مهاجما و هوش مصنوعی ـشون کار می‌کرد و خط دفاعی و دروازه بان رو بدون تغییر یا با حداقل تغییر باقی می‌ذاشت و همین باعث می‌شد دفاع سال به سال با مقدار کمی پیشرفت کنه و هر سال هم بیشتر از پارسال بازی ها پر گل بشه جون مهاجم ها فوق العاده خوب و باهوش بودن ولی خط دفاعی خیر!
امسال باز هم روی مهاجم ها و خط حمله کار شده و سیستم فرار یک دفعه بازیکن ها و.... اضافه شده ولی خوشبختانه از اون طرف کاملا روی خط دفاع هم کار شده؛ مدافع ها در صورتی که یکی جا بمونه سریع جای هم دیگه رو پر می‌کنن و به صورت خودکار به محل های مختلف برای جایگیری بهتر می‌رن!
وقتی ببینن بازیکن راهی برای پاس دادن نداره و بازیکن با مهارتی هم هست یک دفعه 3 یا 4 نفری میان و همه طرفش رو می‌گیرن تا توپ رو از چنگش در بیارن!
دروازه بان ها توی تک به تک مثل قبل نیستن و خیلی بهتر واکنش نشون می‌دن روی شوت ها هم همین طور!
کلا امسال وضع خط دفاع و حمله به یک تعادل نسبی رسیده که انقدر بازی رو جذاب می‌کنه!
 

c@rn@ge

Comedy equals Tragedy plus Time
عضو تحریریه
Apr 2, 2009
1,325
نام
فرنود
خب برای طبیعی تر شدن بازی سرعتش رو تا حد زیادی آوردن پایین که یه خورده اوایل رو اعصابه و متاسفانه کلی از دوستان هم اشاره میکنن که میتونید برید تو ستیگ بازی درستش کنید و هر جور دلخواهه رو بازی کنید. ولی توجه داشته باشید که فردا که بازی اومد شما خواستید آنلاین بزنید چه کار کنیم خب؟ معلومه که باید تنظیمات روی حالت عادی باشه و اون وقته که بازی واقعا خیلی مشکل میشه و لذتی هم براتون نخواهد داشت. پس ناچارا برای همین موضوع هم که شده بهتره که به این کنترل های جدید عادت کنیم.
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
روی مهاجم های حریف هم کار شده و بهتر شده
توی 13 یارو دروازه خالی رو میزد بیرون!:))
تو واقعیت همه توپ ها گل می‌شه؟! :-/
امکان نداره شما تو Fifa 13 تو موقعیت درست باشی و دروازه خالی گل نشه؛ وقتی بازیکن از زاویه بسته در حالی که تکل می‌زنه معلوم ِ که امکان گل شدن پایین میاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر