FIFA 12| PS3

dr_shahrooz

کاربر سایت
Sep 3, 2010
464
نام
شهروز غفوری نیا



Impact Engine- چیزی که امسال در FIFA 12 معرفی خواهد شد که به طور دقیق برخورد های بین بازیکنان رو پیگیری و تنظیم میکند, شامل قسمت ران و زانوها.

هوش مصنوعی مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد. اگر از بازیکنانی بیش از حد استفاده شود ممکن است اونها در حالیکه صاحب توپ نیستند نیز مصدوم شوند مخصوصا در اواخر بازی.

همچنین در بازی AI Vision Game نیز مطرح می شود که وعده داده شده پاسکاری رو واقعی تر کنه. برای مثال اگه شما قصد دارید به بازیکنی که در محدوده ی دید نیست پاس دهید امکان کمتری دارد که پاس موفقیت آمیز باشد. EA امیدواره که این راهی برای خلاص شدن از پاس های کور باشه.

Personality Plus توسعه یافته تر شده و اکنون بر روی پاس دهی بازیکنان تحت اختیار CPU تاثیر گذار هست.
گفته شده هوش مصنوعی با توجه به ویژگی های هریک از بازیکنان بیشتر شبیه انسان شده. مثلا اگر بازیکنی ببینه که فابراگس با توپ داره بهش نزدیک میشه با دقت بیشتری عکس العمل انجام میده.


OPM ارائه جدیدی از بازیها رو نمایان میکنه که گفته شده خیلی زیاد از فوتبال انگلیس الهام گرفته شده.
بازی شامل دورین جدیدی می باشد که بطور قابل ملاحظه ای به زمین نزدیک است. همچنین بازی منوی جدیدی داره که ساده تر و موثر تر از قبل شده.

طبق OPM بازی شامل مکان های سرپوشیده جدید نیز می باشد. سکوها و صندلی های یکپارچه در قسمت تماشاگران و افکت های نورپردازی زیبا.
 

™MASOUD 3

کاربر سایت
May 25, 2009
868
نام
مسعود
من هیچی نمیخوام
توپشو سنگین کنن
رو وزن بازیکنا کار کنن یکم ازار دهندس یه بازیکن پا به توپ تندتر بره از اونکه بدونه توپ دنبالشه ولی بعید میدونم ریسک کنن و خیلی دستخوش تغییرش کنن
 

dr_shahrooz

کاربر سایت
Sep 3, 2010
464
نام
شهروز غفوری نیا
من هیچی نمیخوام
توپشو سنگین کنن
رو وزن بازیکنا کار کنن یکم ازار دهندس یه بازیکن پا به توپ تندتر بره از اونکه بدونه توپ دنبالشه ولی بعید میدونم ریسک کنن و خیلی دستخوش تغییرش کنن

کسی که توپ دستشه که واسه دویدن کارش سخت تره که !
 

™MASOUD 3

کاربر سایت
May 25, 2009
868
نام
مسعود
کسی که توپ دستشه که واسه دویدن کارش سخت تره که !
شهروز جان دقت کن منظورم همین بود جمله خبریه.واقعا این دوتا منو اذیت میکنه با هرکی بازی میکنم دعوام میشه شدیدا بدم میاد یکی توپو مثلا با رونالدو از این ور میگیره میره اونور زمین هرچیم دنبالش کنی نمیرسی معدود جاییکه رقیبه فیفا اینکارو خوب انجام داده و من لذت میبرم چند قدم که میره کاملا خسته میشه و میرسی بهش
 

aminaa

کاربر سایت
Mar 7, 2011
276
نام
amin
اولین اطلاعات از FIFA 12 توسط مجله OPM UK


fifa116.jpg




کمپانی EA Sport اخیراً اطلاعات و برخی از جزئیات مربوط به بازی فیفا 12 را در آخرین شماره از مجله ی Official Playstation Magazine UK ارائه کرده است . وعده داده شده است که در پروژه ی ساخت و توسعه ی فیفا 12 ، لیست عظیمی از آیتم هایی که قابل خرید هستند و بازیکنان میتوانند هر آنچه را که نیاز دارند تهیه کنند و نیاز های خود را در خلال این بازی بر طرف کنند .

تهیه کننده و تولید کننده ی ارشد EA Canada یعنی دیوید راتِـر ، وعده داده است که این نسخه تحت نظارت مستقیم خودش بدون هیچ مشکل و نقصی و با بهبود یافتگی کامل و تلاش بیشتر نسبت به پارسال ساخته خواهد شد و از هر نظر از نسخه ی قبلی آن بهتر و گسترده تر خواهد بود .

وی در این مورد گفت " من خودم به شخصه با اطمینان اعلام میکنم که ما در بخش ساخت توانایی فردی بازیکنان و شخصیت ها کار بسیار بزرگ و بدون نقصی را انجام دادیم و در این امر موفق بودیم امـّا هوش مصنوعی تیم ها آنگونه که انتظار داشتیم موفق عمل نکرد و انتظاراتمان را بر طرف نکرد و در این قسمت وظیفه مان را به بهترین شکل انجام ندادیم .

در همین رابطه ، راتـر گفت " به طور مثال ، تیم نمیتوانست تشخیص دهد که باید با ارسال توپ های بلند بر روی سر پیتر کراوچ ، او را در محوطه ی جریمه صاحب توپ و صاحب موقعیت گلزنی کند ! "

راتر همچنین افزود که قصد دارد به همراه تیم سازنده ی این پروژه یعنی EA Canada بر روی بخش های ضربه های ایستگاهی و شروع های مجدد به طور گسترده کار کنند و هر گونه نقص را در این قسمت حذف کنند . همچنین اطلاعاتی منتشر شده که گویا تیم سازنده قصد دارد با انجام تغییراتی بر روی موتور بازی ، بارگزاری بخش ها ( Loading ) را به طور کامل از روی فیفا 12 حذف کنند .

او گفت " به نظر می رسد ضربه های ایستگاهی و شروع های مجدد هنوز کند و ناقص می باشند . من به شخصه از این که نمی توانم به سرعت پرتاپ آوت انجام دهم و همچنین نمی توانم به سرعت بازیکنی را که میخواهم با آن ضربه ایستگاهی بزنم را انتخاب کنم ، بسیار رنج می برم و نا امید هستم . من فکر میکنم در این بخش ها بازی ما تا حدودی هنوز در نسل قبل می باشد و باید این بخش ها به خوبی بهبود یابند . "

او همچنین گفت " تیم سازنده در حال تلاش بر روی ایجاد حالات احساسی و درام بیشتری در بازی توسط طرفداران ، تماشاگران و همچنین بازیکنان هست و در این باره بازی کننده لحظات سختی را سپری خواهد کرد . "

وی در مورد این مطلب گفت " این حالات احساسی هنگامی انجام میگیرند که بازیکن تیم شما در مقابل بازیکنان و تیم سابق خودش بازی میکند توسط تماشاگران " بـو " ( هو ) می شود و تماشاگران احساس تنفر خود نسبت به این بازیکن را نشان می دهند . همچنین بازیکنان تیم مقابل با تهاجم و خشونت بیشتری نسبت به این بازیکن ، بازی می کنند و خشونت خود را از حضور وی در تیم مقابل با انجام تکل های خطرناک نشان می دهند . در چنین لحظه ای است که شما با خودتان می گویید : عجـب ! فیفا نه تنها یک بازی فوتبال هست و درک دقیقی از آن دارد بلکه ورزش ، شور ، علاقه و اشتیاق نیز همراه آن هست .

به نظر می رسد فیفا 12 تا آخر سال جاری منتشر نشود امـّا باید منتظر ماند و اطلاعات دقیق تر و گسترده تری از بازی را دریافت کرد تا در مورد این مطلب به اطمینان کامل رسید .

موفق باشید .​
 

dr_shahrooz

کاربر سایت
Sep 3, 2010
464
نام
شهروز غفوری نیا
فیفا امسال منتشر نمیشه ؟

دوستمون خواست اطلاعات خوبشو که لینک منبع هم نزاشت رو یکم داغ تر کنه !!!!
مگه میشه فیفا امسال منتشر نشه؟! من به شما قوا میدم 1 تا 15 مهر فیفا بیاد بازار
 

A.F.G 11

کاربر سایت
Jun 12, 2011
529
نام
مهران
دوستمون خواست اطلاعات خوبشو که لینک منبع هم نزاشت رو یکم داغ تر کنه !!!!
مگه میشه فیفا امسال منتشر نشه؟! من به شما قوا میدم 1 تا 15 مهر فیفا بیاد بازار
منم با نظر ایشون موافقم فیفا هر سال منتشر میشه ! نمیشه که فیفا 12 سال 2012 منتشر بشه اگه میشه خبر ما هم بدین ! صد در صد مهر امسال منتشر میشه خیالتون راحت .:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر