Far Cry 2

اگر فکر میکنید Far Cry بازی خوش ساخت و عالی بود پس اظهارات سازندگان بازی دربارهFar Cry 2 را بخوانید.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
چند سال پیش وقتی سازنده آلمانی بازی یعنی Crytek با ساخت نسخه اول این بازی همه را شگفت زده کرد,ناشر فرانسوی بازی یعنی Ubisoft بعد از موفقیت اجتناب ناپذیر این بازی به جای تمدید قرار داد با Crytek برای نسخه های بعدی شروع به کار بر روی نسخه های کنسول این بازی کرد.در همین بین هم Crytek که به موفقیت عظیمی دست پیدا کرده بود بر روی موتور جدیدش همون کرای انجین 2 کار کرد و با بزرگترین ناشر آمریکایی و دنیا قرار داد ساخت بازی Crysis را بست.ولی Ubisoft بی کار ننشسته و از چندی پیش خبر ساخت نسخه وم این بازی را اعلام کرد.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
در زیر مصاحبه ای با Louis-Pierre Pharand : تولید کننده و Clint Hocking : کارگردان بازی
__________________________________________________________________________
Q:الان 3 سال از عرضه نسخه اصلی بازی می گذرد برای چی بعد از این زمان طولانی شرکت Ubisoft اعلام کرد که بر روی نسخه جدید این بازی برای PC کار میکند؟

Louis-Pierre Pharand:ما یک تعهد بزرگ داریم اون هم این است که ما قصد داریم دوباره Far Cry را درست و زنده کنیم و همچنین Ubisoft را به عنوان یکی از بهترین ناشران بازی مطرح کنیم پس به همین خاطر اخت این بازی زمان زیادی می گیرد.
__________________________________________________________________________
Q: بازی Far Cry یک بازی گیرا و تاثیر گذار بود و در بعضی جاها این صحبت بود که این بازی حتی از Half-Life 2 هم بهتر بوده و حالا آیا بازی Far Cry 2 به همون مقدار یا بیشتر تاثیر گذار و گیرا هست و آیا می تواند از بقیه بازی های هم سبک خودش در این دوره بهتر باشد؟

Pharand:ما می دانیم که توقع از بازی Far Cry 2 بسیار بالا هست.ما در این 2 سال اخیر خیلی خیلی سخت بر روی این بازی کار کردیم تا از بازی قبلی بسیار بهتر باشد و Ubisoft از این بازی یک high-quality title انتظار دارد.
در همین راستا برای رسیدن به هدفمان یک موتور کاملا اختصاصی و جدید همراه با تکنولوژی های بی نظیر برای این بازی طراحی کردیم.
صادقانه بگم با این موتور ما توانایی ساخت دنیایی به بزرگی 50 کیلومتر مربع را داریم.و همچنین ایم موتور شامل یک سیستم انیمشن جدید به نام LivePosture هست.با این موتور یک دنیای پویا طراحی کردیم.یعنی در این بازی گیاهان و ... قابلیت تخریب دارند همچنین همه عوامل بر روی هم تاثیر میگذارند.وهمچنین ما یک سیستم آب و هوای پویا نیز داریم.(بارندگی,طوفان,روز یا شب و همچنین سیستم ابرهای متحرک)
ما همچنین سیسمی برای آتش داریم که با وجود ین سیستم هر چیز قابل اشتعال در بازی قابلیت سوختن و آتش گرفتن دارد.
همه این المان ها برای واقعی تر و قابل باور تر کردن بازی ایجاد شده اند.

PCG178.pre_far.grab1--screenshot_large.jpg

__________________________________________________________________________
Q:ما انتظار داریم بیشتر گیمرها این بازی را با بازی عظیم Crysis ساخت شرکت Crytek مقایسه کنند آیا این بازی در برابر Crysis توانایی پیروزی را دارد؟

Pharand: ما وجه اشتراک زیادی بین این دو بازی برای مقایسه کردنشان نمی بینیم.ما یک بازی بزرگ برای گیمرها تهیه کردیم و مطمئن هستیم تمام PC بازها این دو بازی شگفت انگیز را در کنار هم تجربه میکنند.
__________________________________________________________________________
Q: یکم درباره خط داستانی بازی توضیح دهید و آیا ما دوباره قهرمان بی میل نسخه قبل یعنی Jack Carver را می بینیم؟
Pharand: شما در Far Cry 2 با Jack Carver بازی نمیکنید.همچنین هیچ کدام از شخصیت های اصلی و فرعی یا شخصیت هایی که روی نسخه کنسول بازی قبلی بودنند در این بازی حضور ندارد.
بازی در Far Cry 2 در منطقه ای از آفریقا دنبال می شود.که هنوز در آشوب به سر می برد.شما به این منطقه اعزام می شوید تا یک دلال اسلحه فراری که به دو طرفی که در حال جنگ هستند اسلحه می فروشد را پیدا کرده و دستگیر کنید تا به جنگ های داخلی پایان دهید.شما برای پیدا کردن این دلال اسلحه باید به طرفین جنگ باج یا رشوه بدهید یا ماموریتی برای انها انجام دهید.

PCG178.pre_far.grab2--screenshot_large.jpg

__________________________________________________________________________
Q:برای ما درباره تفنگ ها و ماشین ها و وسایل حمل و نقل توضیح دهید.

Pharand: Far Cry 2 چیزی بیشتر از 30 اسلحه مختلف را در بر دارد مثل machine guns, flamethrower, mortar or rocket launcher همچنین قابلیت آپگرید هم برای آنها در نظر گرفته شده.

در یک بازی open world مثل Far Cry 2 وسایل نقلیه خیلی مهم هستند.در این بازی چیزی حدود 14 ماشین وجود دارد مثل:4X4, jeeps, ATV, multiple water vehicles و البته glider! (همون هواپیمای بدون موتور)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________________________________________________________________
Q:یکی از کارهای بزرگ Crytek در بازی Far Cry هوش مصنوعی (AI) دشمنان در بازی بود کار شما در این زمینه چگونه است؟
Pharand:هوش مصنوعی بازی در 50 کیلومتر مربع بازی زنده است.ما در این بازی 24 ساعت واقعی در هر روز را داریم که با استفاده از سیستم آب و هوایی بازی ایجاد می شود. AI در این بازی به هر حرکتی که بازیکن انجام میدهد واکنش نشان می دهد.ما این امکان را برای بازیباز قرار دادیم که خودش تصمیم بگیرد چگونه بازی را انجام دهد:مخفیانه,بزن بکش یا حتی می تواند از مهلکه فرار کند.و AI آماده است تا با شما مقابله کند.
AI بازی این قابلیت را برای دشمنان شما ایجاد کرده که آنها می توانند برای پیدا کردن یا رسیدن به شما هر کاری که شما می توانید انجام دهید مثل پریدن بر روی ماشین یا بالا رفتن از ساختمان یا ... را انجام دهند.
__________________________________________________________________________


امیدوارم تا اینجا براتون جالب بوده باشه
مصاحبه های بعدی در پارت های بعدی:love:
 

Wroth Master

کاربر سایت
Jun 21, 2007
1,264
نام
بهزاد
پارت دوم:
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Q:شما اظهار داشتید که با Far Cry 2 قدمی فراتر از بازی های اول شخص را برداشته اید و همچنین جاسوسان ما اطلاعاتی از داستان پویا به ما داده اند می توانید چند مثال بزنید؟

Clint Hocking:داستان بازی کاملا غیر خطی و پویا است.وداستان بازی با توجه به حرکات و کارهای شما و انتخاب های شما توسط موتور drama-management تشخیص داده شده و داستان بازی تغییر می کند.هدف اصلی شما همون پیدا کردن دلال اسسلحه و کشتن اوست ولی در این بین می توانید ماموریت های فرعی را برای هر یک از دو طرف درگیری ها انجام دهید.و کارهای شما باعث تضعیف یک گروه و در پی آن قوی شدن گروه دیگر می شود.شما همچنین می توانید به طور زیرکانه برای هر دو گروه کار کنید که این روش زیاد هم خوب نیست در هر صورت در هر جبهه اگر بیشتر فعالیت کنید شهرت و قدرت و نفوذتان در آن گروه بیشتر می شود و اون گروه برای شما یارهای کمکی برای انجام ماموریت ها می فرستند.
__________________________________________________________________________
PCG178.pre_far.grab6--screenshot_large.jpg

__________________________________________________________________________
Q:آیا "open world" بودن بازی باعث کمک به آن یا تخریب بازی می شود.

Pharand:همانطور که من گفتم این بازی یک open world واقعی با مساحت 50 کیلومتر مربع است.
__________________________________________________________________________
Q:موتور گرافیکی بازی چه تاثیری بر روی گیم پلی بازی دارد؟

Pharand: این موتور تاثیر مستقیمی بر روی خیلی از عوامل گیم پلی دارد.که شامل:محیط,کاراکترها,AI,انیمیشن هاو... می شود.همچنین باورپذیری و واقعیت گرایی بازی را بالا می برد.ما گیاهان پویا را داریم,سیستم شبانه روز 24 ساعته,سیستم آتش و تشعشعات آن,یک سیستم انیمیشن جدید,650 متر distance views (میزانی که در هر تصویر نمایش داده می شود) و همچنین بعضی دیگر چیزها که الان اعلام نمی کنم تا بعدا...
__________________________________________________________________________
Q:قسمت مولتی پلیر بازی Far Cry واقعا ضعیف بود شما در مورد Far Cry 2 چه کاری را انجام داده اید؟

Pharand:من نمی تونم در این باره زیاد صحبت کنم.ولی در کل ما یک هدف بلند پروازانه و جاه طلبانه برای قسمت مولتی پلیر بازی داریم.ما کدهای قسمت انلاین را از نو نوشته ایم و می خواهیم یک کار بزرگ برای قسمت مولتی پلیر انجام دهیم.
__________________________________________________________________________
Q:آخرین بازی first-person shooter که روی شما تاثیر گذاشت چه بازی ای بود و چرا؟

Pharand:اخیرا هیچ بازی اول شخص جدیدی بر روی من تاثیر نگذاشته است ولی اگر این بازی ها زیاد کهنه نشده باشند من از این بازی ها خوشم می آید:Half-Life 2, Far Cry, Battlefield 2.
__________________________________________________________________________
Q:به نظر شما چه قسمتی باید در بازی های اول شخص بهبود یابند؟

Pharand:به نظر من مهتمرین چیز غوطه وری بازیباز و گیرا بودن بازی در موفقیت یک بازی اول شخص موثر است و برای بازی هایی که ادامه نسخه قبل هستند باید یک رابطه منتقی بین دو بازی برقرار باشد و اگر بازی قبلی موفق بوده باشد انتظارها از قسمت بعدی بالا می رود پس کار روی نسخه جدید خیلی وقت گیر تر و سخت تر از کار روی نسخه قبلی بازی است.
__________________________________________________________________________
Q:در آخر ما یکم شوکه شدیم که بازی فقط روی PC عرضه می شود پس برای نسخه های کنسول بازی چه اتفاقی می افتد؟

Pharand: ما هم اکنون خیلی سخت بر روی نسخه PC بازی کار می کنیم و هیچ نظری برای عرضه بازی بر روی کنسول ها نداریم.
__________________________________________________________________________
PCG178.pre_far.grab9--screenshot_large.jpg

__________________________________________________________________________

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
با تشکر
منتظر پارت های بعدی هم باشید.:love:
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
تمامی شما دوستان با عنوان نام آشنا و بسیار محبوب Far Cry آشنایی دارید که با محیط اعجاب انگیز از طبیعت و موتور قدرتمند Crytek همیشه بر سر زبان ها خواهد ماند این بار یوبی سافت با Far Cry 2 عنوانی که در عین ناباوری فقط برای PC تایید شد عنوانی که خیلی ها با توجه به انحصاری بودن Crysis برای pc منتظر Far Cry 2 برای کنسول های نسل بعد و قدرت Crytek بودند اما! این بار سری جدید Far Cry فقط توسط خود یوبی سافت ساخته میشود و از موتور قدرتمند Crytek نیست حال با این تفاسیر باید دید آیا این تغییرات چه تاثیری بر روند ساخت این عنوان خواهد داشت.
خوب بی شک هر یک از شما یک بار حداقل تصاویر منتشر شده از این بازی را تاکنون مشاهده کرده اید بهواقع نمایش شاهکار بزرگ نسل بعد برای پلتفرم PC هست در همان ابتدا تفکر شما به سوی آفریقا و صحرای سوزان آن طی میشود که این بیان گر تغییر منطقه بازی از مناطق گرم ساحلی به صحرایی میباشد.بازی توسط قدرتمند ترین استدیو یوبی سافت یعنی Ubisoft Montreal ساخته میشود که از شاهکار های این استدیو میتوان به سری Tom Clancy's و Assassin's Creed و همچنین Prince of Persia اشاره کرد که کارنامه فوق العاده قابل قبولی را در استدیو خود دارد.این سری دارای تغییرات اساسی میباشد که از موتور ساخته شدخ توسط Crytek به یک باره متحول و به نوعی از نو نوشته شده است در نگاه کلی کارکتر و دشمنان بازی بسیار باهوش طراحی شده اند و با سرزمین علفزار های خشک صحرای آفریقا صحرا بسیار عظیمی را روی چشمان شما باز میکند که از شمال تا جنوب این سرزمین ادامه دارد به طوری که در نهایت دید شما شعله های گرمای آتش اجازه نمایش دوردست را نخواهد داد.
در این شماره خبری از هوش مصنوعی ضعیف نیست و AI بازی بر اساس نیروی تهاجمی جنگی طراحی شده است که در هر موقعیت به صورت رندوم نسبت به شما واکنش نشان میدهند.در بازی غیر از خط داستان بازی و نیروهای جنگی مستقر در صحرا با بومیان محلی با همان حال و هوای آفریقایی را خواهید یافت که در آن حوالی در حال گشت و گذار هستند و نسبت به شما واکنش دارند این تکنیک با توجه به عنوان Assassin's Creed و ساخته خود استدیو Ubisoft Montreal در بازی اعمال شده است که دو سبک متمایز را با هوش مصنوعی بسیار بالا ایجاد کرده اما این بار در سبک FPS و در عنوان نام آشنای Far Cry....

ss_preview_FCRY2_PC_screenshot_barrel_explosion_01.jpg.jpg


در نگاه اول شاید افرادی از تغییرات این بازی نا امید شوند چون محبوبیت این بازی به دلیل حال و هوای خوش آب و هوا ساحلی و جزیره بسیار سرسبز سری های قبلی میباشد اما نه اشتباه نکنید این بار با واقعیت مواجه میشوید با عنوان بسیار وسیع تر از نظر محیطی و تخریب پذیری بسیار بالا که بارها در تریلر های تاکتیکی برای قدرت تخریب پذیری حتی اسلحه ها مشاهده کردید که در آن اسلحه نیز خراش بر میدارد ضرب میخورد یا بر اثر تکان درختان یا شلیک هوایی پرندگان موجود در لا به لای درختان از ترس پر میکشند! در Far Cry 2 شاهد افکت های قوی آتش خواهیم بود این بار بر عکس سیر تکاملی و قدرت ساخت افکت های آب توسط یوبی سافت بر روی آتش بسیار کار شده تا حدی که سوختن خود به خود علفزار های خشک یا دشمنان را به خوبی به نمایش خواهد گذاشت.در Far Cry 2 شما در هر شلیک به سمت خاص شاهد چندین واکنش مختلف خواهید بود که این مورد در مورد بوته ها و درختچه ها نیز صدق میکند.به طور کلی نمایش پوکه های اسلحه - جای دقیق تیرهای اصابت شده به بدن دشمن - امکان لگد کردن دشمنان و .... ر بازی با توجه به نسل بعد بودن کاملا مشهود است.

ss_preview_FCRY2_PC_MAC10_fire_01.jpg.jpg
 

PXG

La Belle Époque
کاربر سایت
Jan 2, 2006
1,192
نام
پوريا
خبرهایی از Far Cry 2 و موتور قدرتمند دنیا

45052.jpg

بالاخره چند وقت پیش UBISOFT MONTREAL نام موتور بازی FAR CRY 2 رو بعد از گزینش های فراوان به علت وسعت محیط بازی دنیا '' DUNIA ENGINE'' اعلام کرد DOMINIC GUAY کارگردان قسمت فنی بازی و کسی که قبلآ عهده دار سمت برنامه نویس نسخه کنسول بازی SPLINTER CELL: CHAOS THEORY بوده در این زمینه مطالب زیر را بیان کرده
dominicguaytechnologydire.jpg

همانطور که اطلاع دارید اکثر بازیهای UBISOFT با نیل به این هدف که با کیفیت ترین بازیهای عصر خودشون باشن طراحی و به بازار عرضه میشن یقین داشته باشید که بازی ما هم از این قاعده مستثنی نیست.
به منظور تحقق اهدافی که برای طراحی محیط دلخواه بازی مد نظر داشتیم و همچنین بعد از بازدید کشور کنیا درقاره افریقا که برخی از اسکلت بندی های اصلی محیطهای بازی براساس انچه که در انجا دیدیم طراحی شده یک انجین کاملآ تازه رو برای بازی ساختیم که پس از رد و بررسی اسمهای گوناگون نام دنیا DUNIA را برای ان انتخاب کردیم.ویژگیهای منحصر بفدر این موتور به ما این قابلیت را داد که دنیایی با مساحت 50 کیلومتر مربع رو برای بازی طراحی کنیم این سیستم محیطهایی کاملآ پویا را برای بازی به ارمغان اورده به این صورت که پوشش گیاهی موجود در بازی مثل چمن ها دائمآ در حال حرکت هستند و در صورت راه رفتن برروی انها له میشند. درختها که شاخه های انها توسط موتور بازی هر لحظه یک حالت متفاوت رو به خودشون میگیرند میتونند تخریب بشن یا اینکه در مقابل عوامل تهدید کننده محیط مثل اتش یا تغییرات جوی بلافاصله از خودشون عکس العمل نشان میدن و در صورت حر کت شما به یکی از انها برحسب اندازه گیاه درخت ممکنه که بشکنه یا اینکه تکون بخوره فقط در صورتی که جثه ان بزرگ باشه شخصیت بازی با دویدن و برخورد به ان به روی زمین میافته.
weather.jpg

بعد از ان اب و هوای بازیه که در نوع خودش کاملآ منحصر بفرده این سیستم اب و هوا که براساس mood-setting شخصیت اصلی بازی طراحی شده و در بازی اعمال میشه میتونه بازی را از یک روز گرم افتابی به یکباره به روز طوفانی تغییر بده در همچین موقعیتی میتونید شاهد عکس العمل های بوته ها و درخت های اطراف محل وقوع طوفان به تغییرات اب و هوایی جدیدی که به وجود امده باشید همچنین با تغییر اب و هوای بازی شاهد تغییر مکان و اندازه سایه های بازی با توجه به زاویه نور تابیده شده به ان ناحیه خواهید بود که سعی ما مبنی بر هر چه طبیعی جلوه دادن این مهم بوده. نکته بعد در مورد سیستم تولید و ترویج اتش در بازیه , موتور دنیا قابلیت این رو داره که اتش را در بین هر چیز قابل اشتعالی که در بازی هست پخش کنه دیگه فکر نمیکنم لازم باشه بگم که جهت وزیدن باد تاثیر مستقیمی بر روی جهت حرکت اتش داره.
تدارک همه این ویژگیها به خاطر این بوده که کاربر بازی احساس کنه که با یک محیط تمامآ پویا و قابل باور سر کار داره به خصوص اینکه بازی در کنار crysis و چندین عنوان دیگه جز بازیهای next -gen سبک fps کامپیوترهای خانگی طبقه بندی میشه.
fire.jpg

مقوله دیگری که موتور بازی با ان سرو کار داره AI است به جرات میگم که AI در محیط 50sq/km بازی ما زندگی میکنه هیچ چیز در بازی از پیش نوشته شده نیست و هر عملی ممکنه در بازی به شیوه ای کاملآ متفاوت از قبل بازنمود پیدا کنه مثلآ یک بز کوهی در هنگامیکه هوا روشن میشه از خواب بیدار میشه و به سوی اولین برکه ای که میبینه میره تا اب بخوره ما به این نقاط میگیم SMART TERRAIN POINTS در این نقاط اعمال خاصی از سوی NPC ها صورت میگیره مثل چیزی که مثال زدم به علاوه سربازان بازی در هنگام شب شروع به زدن چادرهای مخصوص می کنند در این حالت شما با یک حمله غافلگیرانه میتونید در حالی که خوابند انها را نابود کنید بنابراین حمله ای که در روز صورت میگیره با نمونه اش در شب کاملآ متفاوته سربازایی که ما در FAR CRY 2 به وجود اوردیم مثل یک انسان عادی تمامآ تابع زمان و وضعیت اب و هوایی ان منطقه هستند علاوه بر اینها در هنگام رویارویی با شما براساس نوع استراتژی شما به منظور غلبه کردن به انها و همچنین وسایل موجود در محیط اطرافشون از خودشون واکنش نشان میدن به عنوان مثال اگر در همون اطراف وسیله نقلیه ای وجود داشته باشه سربازی که در ان اطراف حضور داره سریعآ سعی میکنه که به ان دست پیدا کنه تا اینکه پیاده به دنبال شما بیاد ما در بازی این انتخاب رو به بازیکن میدیم که هر جور که دوست داره ماموریتها رو به پیش ببره
far.jpg
چیز دیگری که میخوام در این مورد بهش اشاره کنم وجود روحیه در سربازان دشمن هست در بازی اگر به عنوان مثال یکی از دوسربازی رو که کنار هم قرار گرفتند به طرز فجیعی به قتل برسونید متوجه وجود ترس در صورت یار کناریش میشید گاهی اوقات ممکنه که ان سرباز از مهلکه فرار کنه در هر صورت اگر فرمانده یا شخصی را که فرمان های لازمه از طرف ان برای مقابله با شما صادر میشه را هدف بگیرید شاهد بی نظمی و سر در گمی در بین نیروهای دشمن میشید که در این حالت راحت تر میتونید از پس انها بربیاید استراتژی شما چیزیه که شما هنگام انجام بازی در این رابطه تصمیم میگیرید و متقابلآ برهمین اساس هم با عکس العملهای افراد دیگه مبنی بر تصمیمتون مواجه میشید .
cd.jpg

از طرف دیگه PATRICK REDDING وAlexandre Amancio که به ترتیب وظیفه طراحی داستان و کارگردان وجه هنری این نسخه را بر دوش می کشند در مورد داستان این نسخه اظهار کردند که :
داستان FAR CRY 2 به صورت دینامیک و پویا طراحی شده.به خاطر محیط وسیع بازی روند داستان بازی را طوری طراحی کردیم تا به وسیله یک موتور نمایشی ساده که شخصیت های مختلف را در نقاط گوناگون داستان جا میده طی بشه. چکیده خط اصلی داستان بازی در مورد شکار یک قاچاقچی بزرگ اسلحه است که به دو طرف جنگ ان منطقه اسلحه میفروشه در این میان شما میتونید از همکاری گروه های داستان که به شما قول مساعدت در دستیابی به هدفتون دادند هم استفاده کنید ولی این یک انتخاب کاملآ ازاد در بازیه شما میتونید با هر دو گروه موجود در بازی همکاری کنید یا اینکه با نیرو های دولت همراه بشید تا به هر صورتی در منطقه شهرت پیدا کنید حالا این شهرت میتونه برای شما به صورت خوش نامیه یه فرد خوب باشه یا اینکه بدنامیه یه قاتل بی رحم را براتون به دنبال داشته باشه. همینطور که در بازی پیشرفت میکنید متوجه جو کثیف و دورویی حاکم بر فضای بازی میشید به این صورت که ممکنه گروهی به شما ماموریت بده که کار خاصی را برای انها انجام بدید ولی ممکنه در قسمت بعد همان گروه به شما در اینده رودست بزنه در ضمن طبق نظر سنجیی که ما از مردم پیرامون شماره اول بازی به عمل اوردیم خیلی از افراد از حضور مخلوقات ماوراطبیعه شماره اول بازی که توسط CRYTEK ساخته شده بود و کشیده شدن داستان به قسمت های مربوط به این موجودات ناراضی بودند که ما تصمیم گرفتیم نه انها و نه هیچ موجود ماوراطبیعه دیگری را در این شماره نیاریم.
image1jpgdd.jpg

گرچه بعضی از وقایع کلیدی بازی برای همه اتفاق میافته ولی شخصیتهایی که در ان واقعه با شما یا بر ضد شما همراهن, محل وقوع انجام ان اتفاق ها, و نحوه تصمیم گیری به منظور حل یا رفع کردن ان حادثه کاملآ برعهده شما و براساس تصمیمات شما صورت میگیره.
چیزی که شما در بازی می بینید و تجربه میکنید جلوه ای از بازتابهای کنش های شما در بازی است محض همین ممکنه اتفاقی که شما در یکی از ماموریتهای بازی مشاهده می کنید در کامپیوتر همسایه بغلیتون اصلآ اتفاق نیافته
farcry2.jpg
از یه نظر ALEX معتقده که :
به نظر من به دلیل اینکه در بازیهای اول شخص شما بازی را از دید خود شخصیت بازی میبینید بیشتر از سایر سبک های دیگه به این نیاز دارید که خودتون را کاملآ در گیر و دار حوادث بازی احساس کنید و این مهم تحقق پیدا نمیکنه مگر با ایجاد یک جو و فضای درگیرکننده و گیرا در بازی که یکی از اهداف بلند مدت ما ازسال 2005 شروع زمان ساخت بازی تا به امروز بوده.
image12.jpg

نکته جالبی که در این شماره وجود داره این هست که مدیریت اسلحه در بازی نسبت به بازیهای اول شخص دیگه چندین پله به بالاتر صعود کرده به این صورت اسلحه به خاطر استفاده مکرر و نحوه استفاده شما از ان ممکنه که فرسوده بشه و موقع پر کردن به صورت ناخوداگاه اسلحه شما قفل کنه یا اینکه قنداق ان بشکنه و... بهرحال اگه نظر منو میخواید بهتره با سلاحهاتون در این نسخه خوش رفتار باشید
image2.jpg

اطلاعات جانبی FAR CRY 2

تاریخ شروع ساخت: 2005

برخی از اعضای تیم طراحی بازی ( در عکس به ترتتیب از راست به چپ)
Producer: Louis-Pierre Pharand
Art Director: Alex Amancio
Creative Director: Clint Hocking
Technical Director: Dominic Guay
Story Designer Patrick redding
ffef.jpg


موتور بازی:دنیا(DUNIA)

ویژگیهای انجین دنیا:
پوشش گیاهی کاملآ دینامیک, چرخه 24 ساعته شب و روز (که به وجود تکنیکهای نورپردازی پویا در بازی اشاره داره) فناوری جدیدی برای تولید و ترویج اتش , وجود یک سیستم انیمیشنی کاملآ جدید در بازی, داشتن نزدیک به 650 تا 700 متر دید و چشم انداز از هر نقطه بازی,ایجاد صورت های گوناگون با سایه زنی های متفاوت در NPC ها, پشتیبانی از DirectX 10
46cc0bb45d2adfeaturedwith.jpg


سیستم سلامتی بازی:
مرگ در صورت شدت زیاد ضربات وارده شبیه به بازیه CALL OF DUTY 2

شایعات رد شده بازی:
عدم وجود ماموریتی مبنی بر شکار حیوانات در بازی
عدم وجود Trigen (موجودات ماوراطبیعه شماره اول)
شخصیت اصلی بازی جک کارور نیست

مکانهایی که ماموریتها و داستان بازی در انجا رخ میده:
River Network
Desert Crash site
Shanty Town
Dogon village
Desert Water hole
Savannah
Jungle
8618.jpg


گروه های احتمالی موجود در بازی:
UFLL: United Front for Liberation and Labor
APR: Alliance for Popular Resistance

نام شخصیتهای احتمالی داستان که در این نسخه حضور دارند:
The Jackal
Marty Alencar
Warren Clyde
Nasreen Davar
Hakim Echebbi
Paul Ferenc
Flora Guillen
Andre Hyppolite
Josip Idromeno
Frank Bilders
image4.jpg
کلاسهای موجود در بخش MULTIPLAYER:
Grunt
Engineer
Medic
Sniper

تاریخ عرضه بازی:
بین نیمه دوم تا نیمه چهارم سال 2008

لقب FAR CRY 2 از نظر طرفداران بازی:
Stalker meets Safari
image3.jpg
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
خب این تاپیک اختصاصی بازی Far Cry 2 خواهد بود ...

من پستای دوستانی که زحمت کشیده بودند و در مورد این بازی مطالبی نوشته بودند به این تاپیک کپی کردم ...;)

فکر نمی کنم دیگه با این توضیحات کامل و عالی که دوستان دادند جای هیچ سئوالی برای کسی باقی بمونه ...
 
آخرین ویرایش:

Wroth Master

کاربر سایت
Jun 21, 2007
1,264
نام
بهزاد
خب این تاپیک اختصاصی بازی Far Cry 2 خواهد بود ...

من پستای دوستانی که زحمت کشیده بودند و در مورد این بازی مطالبی نوشته بودند به این تاپیک کپی کردم ...

فکر نمی کنم دیگه با این توضیحات کامل و عالی که دوستان دادند جای هیچ سئوالی برای کسی باقی بمونه ...
ممنون فرزاد جان.
دیگه هر مطلبی در این باره داشتم تو همین تاپیک می نویسم.
من از اول می خواستم چنین کاری صورت بگیره.حالا که این اتفاق افتاد خوشحال شدم.بازم دستتون درد نکنه.
 

IGI

کاربر سایت
Jul 14, 2006
127
نام
morteza
کسی نمی دونه سیستم مورد نیاز این بازی چیه ؟؟
به نظر میرسه سیستم خفنی بخواد:-":-"
ولی حیف که سیستم نفتیه ما نمی کشه:(:(:((:((
 

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
far cry 2 > crysis
با توجه به گیم پلی عالی این بازی در شماره اول ممکنه حتی از crysis هم جلو بزنه چون همه چیز که گرافیک نیست و گیم پلی crysis هم فعلا مشخص نیست.
 

khosro-parviz

کاربر سایت
Sep 26, 2007
166
نام
بهرام
بله از همه مهمتر داستان بازی فارکرای 2 داستانی تخیلی نیست. در مورد گرافیک نیز از کرایسیس چیزی کم ندارد همانگونه که از تصاویر بازی بر می آید.
 

Hashem

کاربر سایت
Apr 28, 2006
872
نام
هاشم
واقعا عالی بود. دستتون درد نکنه. تنها نکته مبهم اینه Far cry 2 چه ربطی به Far cry 1 داره؟! یعنی داستان این دو بازی به هم پیوند داره یا نه؟! چون هر وقت بازی های سریالی رو درست می کنند بازیها دنباله بازی شماره قبلیش هستند!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر