Epic قدرت جديدي از موتور Unreal 3 را به نمايش گذاشت

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti

epictree-article_image.jpg


در تصويري كه مشاهده ميكنيد تكنولوژي شاخ و برگ استفاده شده است! (Foliage Tech )
اين تكنولوژي جديد موتور آنريل 3 بوده كه خانوم Dana Cowley مدير روابط عمومي اپيك در Tw!tt3r خود از اون رونمايي كردن .

همونطور كه ميبينيد ،اين تصوير چشم اندازي وسيع و با پوشش گياهي بسياري رو نشون ميده كه خيلي شبيه به نقاشي است.

اپيك هم در مورد اين تصوير گفته كه اين شات 100% در حالت Real-Time بوده و بازي هم در حالت In-Engine در حال اجرا است.
اميدواريم به زودي دمويي كه اين عكس از اون اومده رو نشون بدن.

عكس كامل :
epictree-article_image-1.jpg

منبع
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,099
نام
مصطفی
تا اونحایی که یادم میاد تنها بازی این نسل که از ue 2.5 استفاده کرد splinter cell conviction بود که تازه اونم از نو بازی نویسی کردن و تغییرش دادن ....

فک کنم بایوشاک 1 و 2 از ue 3 استفاده کردن ولی مثل این تو شماره سوم یه مقدار انجینش رو آپدیتش کردن .
 

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
تا اونحایی که یادم میاد تنها بازی این نسل که از ue 2.5 استفاده کرد splinter cell conviction بود که تازه اونم از نو بازی نویسی کردن و تغییرش دادن ....
SCC از UE 2.0 استفاده میکرد . گرافیک پایینش هم بخاطر همین انجین بود ×

درمورد عکس هم که بنظر چیز خاصی نمیاد ×
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
به به ! الان انچارتد یه همچین محیط بزرگ با این گرافیک را داره ؟
بله که داره!
اون مرحله که از قطار آویزون بودی رو یادت نیست؟
اصلا اونو بیخیال میشیم اینو یادته؟:
Game_Uncharted2_03.jpg
در کل برام جالبه حرفی که میزنی حتی اگه مسخره و خنده دارم باشه بهتم اثبات بشه بازم پافشاری میکنی!
یکبار مثل مرد بیا بگو اشتباه کردم ما هم راحت شیم:D
حالا باز این که آنچارتد بود! اسسینز رو که شماره 1 اش رو یادته؟ وقتی التیر اون بالای برج بود ملت چه جیغ و دادی زدن از وسعت رندرینگ بازی! باز خوبه اون تو کنفرانس مایکرو بود ایشالا یادته
 

DRIVER

کاربر سایت
Sep 6, 2006
569
نام
مهیار
SCC از UE 2.0 استفاده میکرد . گرافیک پایینش هم بخاطر همین انجین بود ×

درمورد عکس هم که بنظر چیز خاصی نمیاد ×

از دو استفاده می کرد اما بخاطر تغییرات بسیاری که در موتور داده بودن سازنده ها بهش میگفتن 2.5
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
بله که داره!
اون مرحله که از قطار آویزون بودی رو یادت نیست؟
اصلا اونو بیخیال میشیم اینو یادته؟:
Game_Uncharted2_03.jpg
در کل برام جالبه حرفی که میزنی حتی اگه مسخره و خنده دارم باشه بهتم اثبات بشه بازم پافشاری میکنی!
یکبار مثل مرد بیا بگو اشتباه کردم ما هم راحت شیم:D
حالا باز این که آنچارتد بود! اسسینز رو که شماره 1 اش رو یادته؟ وقتی التیر اون بالای برج بود ملت چه جیغ و دادی زدن از وسعت رندرینگ بازی! باز خوبه اون تو کنفرانس مایکرو بود ایشالا یادته

بعد اونوقت وسعت قدم زنی تو محیط که داری با قطار میری چقدره ؟! یه راه خطی را داری طی میکنی معنیش چی میشه ؟
اونجا تو عکس بالا میخوان نشون بدن چطوری اون مقدار ابجکت و را با اون محیط بزرگی توش هستی به صورت REAL TIME برات نمایش میده .
اصلا شما تک دموی اخری UE3 را دیدی ؟! اگه دیده باشی همین الان به حرفهای خودت گهگهه میکشی !

تا اونحایی که یادم میاد تنها بازی این نسل که از ue 2.5 استفاده کرد splinter cell conviction بود که تازه اونم از نو بازی نویسی کردن و تغییرش دادن ....

فک کنم بایوشاک 1 و 2 از ue 3 استفاده کردن ولی مثل این تو شماره سوم یه مقدار انجینش رو آپدیتش کردن .

دو شماره قبلی از UE2.5 استفاده میکرد ولی bioshock infinite از UE3 استفاده میکنه :

http://www.actiontrip.com/rei/comments_news.phtml?id=110410_3
http://www.actiontrip.com/rei/comments_news.phtml?id=110410_3
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
اونجا تو عکس بالا میخوان نشون بدن چطوری اون مقدار ابجکت و را با اون محیط بزرگی توش هستی به صورت REAL TIME برات نمایش میده .
عکسی که گذاشتم رو دیدی اما بازم زدی کوچه علی چپ!
اصلا شما تک دموی اخری UE3 را دیدی ؟
بله همون برادری که سیگار میکشید :D
که البته اون ریل تایم نبود!
در هر صورت حرف از وسعت باشه آنچارتد و اسسینز خیلی بالاترن گرافیک رو هم که اصلا حرفش رو نزن چون این عکسهایی که نشون دادید بهترشم هست همین الان!
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,099
نام
مصطفی
دو شماره قبلی از UE2.5 استفاده میکرد ولی bioshock infinite از UE3 استفاده میکنه :

http://www.actiontrip.com/rei/comments_news.phtml?id=110410_3
http://www.actiontrip.com/rei/comments_news.phtml?id=110410_3

جدی نمی دونستم ، یادمه یه جا خونده بود سازنده ها اول قصد داشتن با 2.5 بسازن و بعد که u3 معرفی شد با سه شروع کردن به ساختنش .....

که البته اون ریل تایم نبود!
در هر صورت حرف از وسعت باشه آنچارتد و اسسینز خیلی بالاترن گرافیک رو هم که اصلا حرفش رو نزن چون این عکسهایی که نشون دادید بهترشم هست همین الان!
ریل تایم بود ولی رو سه تا 580 اجرا میشد :d
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
عکسی که گذاشتم رو دیدی اما بازم زدی کوچه علی چپ!
بله همون برادری که سیگار میکشید :D
در هر صورت حرف از وسعت باشه آنچارتد و اسسینز خیلی بالاترن گرافیک رو هم که اصلا حرفش رو نزن چون این عکسهایی که نشون دادید بهترشم هست همین الان!

عزیز من اگه یکم اون سطح اطلاعاتت را ببری بالا برعکس خودت را نمیزنی کوچه علی چپ!

اون عکس بالا از UE3 نشون میده تو , تو محیط همه جا دسترسی داری و اون میزان ابجکت را برات نمایش میده . اون عکسی که از U2 گذاشتی سر جمع اونجا را با یه طناب میپری رو پشته بام و هیچ جا دست رسی نداری و یه راه خطی را طی میکنی .

که البته اون ریل تایم نبود!
شما با اون اطلاعات زیر صفرتون اومدید اینجا بحث میکنید ؟!
اون تک دمو کاملا REAL TIME بود ! مدرک میخوای ؟!

سعی کنید قبل از اینکه یه حرفی بزنید روش تحقیق کنید .
 
آخرین ویرایش:

i am dead

کاربر سایت
Feb 11, 2011
607
نام
سینا
دوستان محض رضای این بحث رو تموم کنید و اینقدر به موتورهای دیگه گیر ندیدن.

به نظر من این تصویر فقط میخواد نشون بده که این موتور میتونه محیط های وسیع و گسترده
با جزئیات بالا رو نشون بده.
خیلی ها رقیب موتور UE رو موتور CE میدونن برای همین هم فکر میکنم EPIC خواسته با این کارش
قدرت نمایی کنه و بگه بله ما هم میتونیم مثل Crytek توی موتور گرافیکیمون محیط های جنگلی وسیع
رو به نمایش در بیاریم.
 

GreenLeaf

کاربر سایت
Jul 12, 2010
338
نام
Hamed
عزیز من اگه یکم اون سطح اطلاعاتت را ببری بالا برعکس خودت را نمیزنی کوچه علی چپ!

اون عکس بالا از UE3 نشون میده تو , تو محیط همه جا دست رسی داره و اون میزان ابجکت را برات نمایش میده . اون عکسی که از U2 گذاشتی سر جمع اونجا را به یه طناب میپری رو پسته بوم و هیچ جا دست رسی نداری و یه راه خطی را طی میکنی .


شما با اون اطلاعات زیر صفرتون اومدید اینجا بحث میکنید ؟!
اون تک دمو کاملا REAL TIME بود ! مدرک میخوای ؟!

سعی کنید قبل از اینکه یه حرفی بزنید روش تحقیق کنید .
نگران نباش من رو همین تاپیک دارم فاتحه ی اکانتمو میخونم ! :D بس که اراجیف تحویل ما دادن :|
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
فرخ با بحث های دیگه کار ندارم اما همین الانش Skyrim خیلی بهتر از اینو داره ارائه میده. حداقل میدونیم که چیزی که میبینیم رو بازی میکنیم و به هر کجای محیط خواستیم میریم نه اینکه فقط از روی یه عکس ساده اینقدر زود تصمیم گیری کنیم.



واقعا من نمیدونم از روی یه دونه عکس سایز پایین چطوری اینقدر نتیجه میگیرید. اصلا بر فرض مثال کاملا درست باشه عکس. اما واقعا تعداد آبجکت ها و تنوع آبجکت ها با عکسی که بالا گذاشتم یکیه؟ در مورد Draw distance هم ترخدا اینقدر گندش نکنید. بخدا چیز خاصی نداره کلی مه و ابر و ... که تونستن یه چیزی نشون بدن. من زمانی این draw distance رو قبول میکنیم که کاملا ریل تایم بتونی بازیش کنی و ویدئو از نشون بدن و بتونی برسی بالای اون قله.

حداقل چیزی که الان ما داریم توی Skyrim میبینیم. در نتیجه من Skyrim رو خیلی خیلی خیلی بیشتر از یه عکس بدون توضیحات قبول دارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر