Epic قدرت جديدي از موتور Unreal 3 را به نمايش گذاشت

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti

epictree-article_image.jpg


در تصويري كه مشاهده ميكنيد تكنولوژي شاخ و برگ استفاده شده است! (Foliage Tech )
اين تكنولوژي جديد موتور آنريل 3 بوده كه خانوم Dana Cowley مدير روابط عمومي اپيك در Tw!tt3r خود از اون رونمايي كردن .

همونطور كه ميبينيد ،اين تصوير چشم اندازي وسيع و با پوشش گياهي بسياري رو نشون ميده كه خيلي شبيه به نقاشي است.

اپيك هم در مورد اين تصوير گفته كه اين شات 100% در حالت Real-Time بوده و بازي هم در حالت In-Engine در حال اجرا است.
اميدواريم به زودي دمويي كه اين عكس از اون اومده رو نشون بدن.

عكس كامل :
epictree-article_image-1.jpg

منبع
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
من حرفی ا جزئیات نزدم! مسلمه که موتور گرافیکی که محدود به یه کنسوله رو با یه موتور دیگه که رو pc با مشخصات خیلی بالا مقایسه کنی از لحاظ جزئیات خیلی فرق دارن اما حرف از گرافیک و وسعت زدی که جوابتو دادم!
تنها چیزی که میشه تو اون عکسا قبول کرد نوز پردازیه خیلی خوبشه!

متاسفانه مثالی که انچارتد زدی فقط وسعت دید بود نه وسعتی که براش دسترسی داری ولی عکس بالا وسعتی را نشون میده که شاید تو براش دسترسی داری . تصویر زیبا بنظر نمیاد چون محیط خالیه ولی برات تصاویر پست بالا را گذاشتم که از همون انجین گرفته شده چون چندتا درخت و ..........میبینی محیط و افکتهاش بیشتر به چشم میاد . پس میبنی که خیلی فرق میکنه !

بدبختی که تو این ممــــلکت داریم اینه که امثال تو زیادن! حرفی که میزنیمو 180 درجه میچرخونن بعد میگن اشتباه کردیم!
آخه پسر خوب تو که حرف از گرافیک میزنی دیگه چه فرقی داره که اون محیط تک تکش قابل دسترسه یا نه؟ من اون عکس رو گذاشتم که بگم وسعت محیطش بالاس! نکنه میگی اون وسعت رندرینگ همش عکسه و واقعی نیست؟ در کل از یه فردی که با این سنش هنوز گرفتار فن بازیه انتظاری نمیره و من اصلا انتظار ندارم پست بعدی بگی فهمیدم! ولی امیدوارم حداقل دوباره قصه تعریف نکنی و اینو قبول کنی که وسعت این تک دمو خیلیم عجیب نیست

مملکت ما چه بدبحت شده که من توش زندگی میکنم :lol:
تو که توانایی نداری بری ببینی یه تک دمو real time هست یا نه چرا میای حرفه بیخود میزنی و اینجا با اطلاعاته غلط چند نفره دیگه را گمراه میکنی که فکر کنن راست میگی ؟!
محیط قابل دسترس خیلی فرق داره ! وگرنه از لحاظ بصری چیری را ساخت کار شاخی نیست ! بله اون محیطی که میبینی تا زمانی که بهش دسترسی نداری بیشتر جنبه نمایشی داره و همش real time نیست و بوجود اوردنش هم کار سختی نیست ولی همون AC که خودت هم مثال زدی یه draw distance که به وجود میارن خیلی سخت تره چون همون لحظه کل محیط داره به صورت real time رندر میشه .
خیلی جالبه خودت داری میدوزی و میبافی بعد اونوقت ما اینجا قصه تعریف میکنیم تا بفهمیم ؟!
امیدوارم قبول کنی که اینجا تو نمیفهمی و از چیزی که اطلاع نداری در موردش قضاوت نکنی ! حداقل اون سن و سالی که جناب عالی دارید این همه فنبازی در نیاری و چشمت را روی حقایق نبندی .
شما همون کسی بودی که تو روز روشن میگفتی گرافیک گیرز 2 با گیرز 1 فرقی نکرده داشتی رو حرفت هم پا فشاری میکردی !

توصیه من به بقیه دوستان اینه که تو هر تاپیکی که دیدین فرخ داره بحث میکنه وارد نشید :d چون آخرش به بسته شدن تاپیک منجر میشه.
نمیدونم برای بعضی از دوستان چرا درک کردن این موضوع سخته که دوران موتور گرافیکی آنریل 3 به سر اومده و آخرین زورش رو هم تو GOW3 زده و فکر نکنم چیز زیاد متفاوتی رو به گیمرها نشون بده.

شما مواظب باش پات را از گیلیمت اضافه نزاری ! برو با حد و اندازه های خودت صحبت کن .
شما لازم نکرده بگی که عمر ue3 به پایان رسیده چون با نفسهای اخری هم که میکشه باز قویترین انجینه این نسله این یه فکته که درکش برای امثال شما خیلی سخته !
 

8800gt

کاربر سایت
Aug 25, 2008
580
شما مواظب باش پات را از گیلیمت اضافه نزاری ! برو با حد و اندازه های خودت صحبت کن .
شما لازم نکرده بگی که عمر ue3 به پایان رسیده چون با نفسهای اخری هم که میکشه باز قویترین انجینه این نسله این یه فکته که درکش برای امثال شما خیلی سخته !

با شما وارد بحث شدن کار اشتباهیه.متاستفانه همیشه لحن صحبت کردن شما همینجوری بوده ( پر از ادعا و تکبر ) اون از بحثهای الکیتون در مورد Rage و این جا هم در مورد انجین آنریل.
شما اینرو هم برای من و هم برای بقیه دوستان ثابت کنید که چرا انجین آنریل هنوز تو این نسل قدرتمنده (حرفی که خودتون میگید)؟
 

XagroX

کاربر سایت
Dec 1, 2008
1,268
نام
عرفان
راسته این .. محیط قابل دسترسی خیلی فرق داره با وسعت دید .. کلا محیط وسیع اما غیر قابل دسترسی کار شاخی نیست و فقط یه نمای بصریه .. زیاد هم سیستم پردازش رو اذیت نمیکنه .. حالا میتونه مثلا مثل کوایک فقط یه عکس (البته نه کاملا یک عکس)360 درجه باشه یا یک محیط سه بعدی
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
با شما وارد بحث شدن کار اشتباهیه.متاستفانه همیشه لحن صحبت کردن شما همینجوری بوده ( پر از ادعا و تکبر ) اون از بحثهای الکیتون در مورد Rage و این جا هم در مورد انجین آنریل.
شما اینرو هم برای من و هم برای بقیه دوستان ثابت کنید که چرا انجین آنریل هنوز تو این نسل قدرتمنده (حرفی که خودتون میگید)؟
بله تا زمانی که بدونم وقتی طرفی که با من بحث میکنه با کوچکترین اطلاعاتی میاد بحث میکنه لهن حرف زدن هم بیشتر از این نمیشه .
بحث الکی در مورد rage ؟! عجب !:lol: یکم شفاف سازی کنید ببینم کدوم دفاع الکی ؟! چون الان همه سایتها دارن میگن بهترینه ؟! با اون چیزی که با چشم خودم هم میبینم ؟
یا اینکه شما و چندتا از کاربرای بازیسنتر قبولش ندارند ؟! باعث میشه دفاع الکی بکنم ؟!
شفاف سازی کن بینم با کدوم مدرک داری حرف میزنی ؟ ولی من دارم با مدرک حرف میزنم پس اینجا کسی که داره حرف الکی میزنه و خنده دار جناب عالی هستید نه من !
یه انجین موفق و قدرت مند به چی میگن ؟ میتونی برام فاکتورش کنی ؟

ولی من برات فاکتور میکنم !
1: انجینی که بیشتر فروخته باشه !
2: انجینی که بازی سازی باهاش راحت باشه !
3: درصد بیشتری از بازی هایی که باهاش ساخته شده جزو بهترین گرافیک ها باشه !

2 مورد بالایی را که مشکلی نباید داشته باشی به نظر میاد ؟!
ولی مورد 3 بیایم بازیهایی که باهاش ساخته شده را نام ببریم .

gears of war 1,2,3 که نیاز به گفتن نیست .
masseffect 1.2.3 که باز براحتی هر کدومشون زمون خودشون جزو بهترینها هستند.
bioshock 1.2 که شماره اولی زمان خودش با جزو بهترین ها .
bioshock infinite که نیاز به گفتن همگان دیدند که چطور گرافیکش خود نمایی میکنه و کلی از همین نمایشگاه هم کاندی شد .
Batman: Arkham Asylum که باز یه نمونه از بازی ها یا همین Batman: Arkham City که باز تو نمایشگاه همه دیدن چه گرافیک فوق العاده ای داره .
Unreal Tournament 3
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

اینا هم بازیهایی هستند که باهاش ساخته شده :
50 Cent: Blood on the Sand
Adam's Venture: Episode One - The Search for the Black Garden
Afterfall
Alien Breed 3: Descent
Alien Breed 3: Descent
Alien Breed Evolution
Alpha Protocol
American McGee's Grimm
America's Army 3.0
APB
Army of Two
Batman: Arkham Asylum
Batman: Arkham City
BioShock
BioShock 2
Blacklight: Tango Down
Black Powder | Red Earth
BlackSite: Area 51
Blade and Soul
Borderlands
Brothers in Arms: Hell's Highway
Bulletstorm
CellFactor: Revolution
CrimeCraft
Damnation
DC Universe Online
Destroy All Humans! Path of the Furon
Dust 514
Duty Calls: The Calm Before the Storm
Elveon
Enslaved: Odyssey to the West
Epic Citadel
Fable: The Journey
Fairytale Fights
Fatal Inertia
Fatal Inertia EX
Frame City Killer
Free Realms
Frontlines: Fuel of War
Fury
Gears of War
Gears of War 2
Gears of War 3
Global Agenda
Hail to the Chimp
Hawken
Hei$t
Highlander: The Game
Homefront
Hour of Victory
Hunted: The Demon's Forge
Huxley: The Dystopia
Interstellar Marines
John Woo presents Stranglehold
Killing Floor
Legendary
Lost Odyssey
Magna Carta 2
Mass Effect
Mass Effect 2
Mass Effect 3
Medal of Honor: Airborne
Mirror's Edge
Monster Madness: Battle for Suburbia
Mortal Kombat vs. DC Universe
Mortal Online
Planet 51
Primal Carnage
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
Rise of the Argonauts
Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy
RoboBlitz
Rogue Warrior
SAW
Section 8
Shadow Complex
Sin City
Singularity
Sky Gods
Spec Ops: The Line
Stargate Worlds
Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars
The Agency
The Ball
The Last Remnant
The Punisher: No Mercy
The Scourge Project
Tiberium
TNA iMPACT!
To End All Wars
Tom Clancy's EndWar
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2
Transformers: War For Cybertron
Turning Point: Fall of Liberty
Turok
Under Pressure
Under Pressure
Undertow
Unreal Tournament 3
Warmonger: Operation: Downtown Destruction
Wheelman
X-Men Origins: Wolverine

حالا اگه ue3 قویترین نیست پس کدوم انجین مولتی پلتفرم قویترینه ؟! منظورت همون cryengine هست که اونم توسط خود سازنده crytek ساخته شده و که هنوزم سیستمهاش از اجرا کردنش هندل میزنه ؟! و روی یه سیستم فضایی ساخته شده ؟!
کدوم بازیساز دیگه تونسته باهاش یه گرافیک تاپ برای کنسول یه سخت افزار محدود بسازه ؟ حتی روی PC؟
ue3 همیشه با تکنولوژی روز رفته جلو و اخرین بروز رسانیش هم که همه شاهدش بودند و دیدند که از اخرین تکنیکها و حتی بیشترش هم داره معنای واقعی استفاده میکنه !
این همه بازیساز هم دیوانه نیستند رفتن طرف ue3 وگرنه میرفتن دنیال انجین ای دیگه !
همین اواخر هم bioshock infinite و GEARS 3 و ME3 و Batman: Arkham City براحتی داره این انجین را ثابت میکنه !
فکر کنم به اندازه کافی برات این دلایل خوب باشه .
 
آخرین ویرایش:

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
توصیه من به بقیه دوستان اینه که تو هر تاپیکی که دیدین فرخ داره بحث میکنه وارد نشید :d چون آخرش به بسته شدن تاپیک منجر میشه.
نمیدونم برای بعضی از دوستان چرا درک کردن این موضوع سخته که دوران موتور گرافیکی آنریل 3 به سر اومده و آخرین زورش رو هم تو GOW3 زده و فکر نکنم چیز زیاد متفاوتی رو به گیمرها نشون بده.تو چند صفحه قبل چند تا از دوستان یه لیست طویل از بازیهایی که با آنریل ساخته شدن رو برای من قرار دادن و لی خوب منظور منرو متوجه نشدن.من گفتم از این همه بازی و این همه شرکتی که این موتور گرافیکی رو لایسنس کردن چند تا بازی تونست خودش رو تو دنیای گیم نشون بده ؟ بایوشاک رو گفته بودن و یا GOW3 و یا اسپلینتر سل ، خوب منم میدونم اینا بازیهای خوب بودن و درش شکی هم نیست ولی کافیه به بازیهای بیخودی که جدیدن به بازار هم اومدن دقت کنید.هانتد،ردفکشن،آلیس،بولت استورم {اگه درست نوشته باشم}و ... که چقدر از نظر گیم پلی و گرافیک در حد افتضاحی بودن.به این نکته هم دقت داشته باشین که تمام بازیهایی که با آنریل ساخته شدن همگی از رنگ مات و مرده رنج میبرن و تنها بازی که تونست یه کمی با رنگ زنده باشه و یه کمی هم سر سبزی داشته باشه ایکس من بود و از نظر فیزیک هم که تمام بازیهای ساخته شده با این موتور ضعف داشتند نمونه ی فاحشش هم همین بولت استورم بود ببخشید اسم بازی رو دقیق یادم نیست.به امید اینکه موتور بعدی شرکت اپیک گیم بتونه گرافیک زنده ایی رو به نمایش بزاره و چشم گیمر رو بعد از یه ساعت بازی کردن خسته نکنه { به خصوص تو بازی GOW } در ضمن به قول فردین عزیز اون عکسی که تو پست شماره ی یک قرار داده شده همچین هم چیز عجیب و غیر منتظره ایی نیست.ما نمونه های خیلی بهتر از این و وسیعترش رو داریم مثل Assassins Creedکه به معنای واقعی Open World هم هست


تا حدودی با حرفات موافقم ولی دیگه داری خیلی زیاده روی میکنی ! با همین موتور mirror's edge رو با اون گرافیک فوق العاده زیبا ساختن یا mass effect با همین موتور ساخته شده و باز هم بازیهای دیگه ای هستن که متفاوت باشن. این موتور انعطاف پذیری خیلی بالایی داره حالا اون دیگه به سازنده بستگی داره که چطور ازش استفاده کنه.

با شما وارد بحث شدن کار اشتباهیه.متاستفانه همیشه لحن صحبت کردن شما همینجوری بوده ( پر از ادعا و تکبر ) اون از بحثهای الکیتون در مورد Rage و این جا هم در مورد انجین آنریل.
شما اینرو هم برای من و هم برای بقیه دوستان ثابت کنید که چرا انجین آنریل هنوز تو این نسل قدرتمنده (حرفی که خودتون میگید)؟
فرخ در مورد rage هیچ حرف اضافه ای نزده و هرچی که گفته درست بوده پس خواهشا چیزای بیخودی رو وارد ماجرا نکن.
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
835
نام
شایان
اتفاقا این وسط یک سری که اطلاعات ندارن اطلاعاتی کسب میکنند. البته اگر بحث خیلی حرفه ای باشه به نظره من یکی بهتره ( مثلا افکت هایه انجین شرکت ها و ... بحثه خیلی سنگین در عین حال آموزنده ایه )
 

Mahdi.M

کاربر سایت
Dec 21, 2006
496
نام
مهدے
با شما وارد بحث شدن کار اشتباهیه.متاستفانه همیشه لحن صحبت کردن شما همینجوری بوده ( پر از ادعا و تکبر ) اون از بحثهای الکیتون در مورد Rage و این جا هم در مورد انجین آنریل.
شما اینرو هم برای من و هم برای بقیه دوستان ثابت کنید که چرا انجین آنریل هنوز تو این نسل قدرتمنده (حرفی که خودتون میگید)؟

:d خیلی جالب هست! بحث های الکی در مورد Rage ! :d اثبات قدرت UE3 ! :d ... ادامه بدین، داریم فیض می بریم!! /:)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر