Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
822
لول 450 خدایی خیلی زیاده خیلی
نهایت 180 کافی بودش و یک بیلد تمام و کمال و ترکیبی پرو در میومد ازش
آره من خودمم لول حدود ۱۷۰-۱۶۰ بازی رو تموم کردم با اینکه همه جا رو گشته بودم. اما اونی که زیاد فارم کرده یا چند تا ng+ رفته و pvp پلی داده همین حدودا باید باشه! :D
 
  • Like
Reactions: reza8 and Arios 22

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,812
نام
شیخ صدرا
سکیرو سیستمش فرق میکرد یکم ولی بازم شباهت دارن تو نیو گیم پلاس ۴ فول پاورم باشی اون دشمنای اول بازی هم حتی یه ضربه نمیمیرن.
قطعا باید یه چیزی مثله اون زنگه یا بهتر از اون برای سختی بیشتر بازی بزارن چون خیلی جاها که من دیدم تو ردیت همین حرفای مارو رو میزدن در مورد سختی بازی که بازی از یه جای به بعد دیگه سخت نیست.همین بیلدی هم که گفتی ضعیفش کردن ولی بازم خیلی قویه.
حرفای هم که خودشون زدن نشون داده که از همه این حرفای ما اگاهن و برنامه دارن براش

اف تاپيكه ولى تف توى اون زنگ لعنتى كه من از همه جا بيخبر اينو زدم و پوستم كنده شد :D
 

Arios 22

کاربر سایت
May 6, 2014
623
نام
Ali
آره من خودمم لول حدود ۱۷۰-۱۶۰ بازی رو تموم کردم با اینکه همه جا رو گشته بودم. اما اونی که زیاد فارم کرده یا چند تا ng+ رفته و pvp پلی داده همین حدودا باید باشه! :D
من دقیق یادم نیست اما 3 یا 4 بار بازیو تموم کردم تا پلات شد(چون باید همه پایان هارو رفت)
دیگه رفت لولم رو 230 خودمم دیگه آپ نمی کردم که بیشتر نشه.

درباره باس ها هم فکر کنم این Messmer the Impaler باسی باشه که قرار در حد و اندازه های Malenia باشه طرف قشنگ معلومه بد سگیه
 
  • Like
Reactions: reza8 and jdepp

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
822
من دقیق یادم نیست اما 3 یا 4 بار بازیو تموم کردم تا پلات شد(چون باید همه پایان هارو رفت)
دیگه رفت لولم رو 230 خودمم دیگه آپ نمی کردم که بیشتر نشه.

درباره باس ها هم فکر کنم این Messmer the Impaler باسی باشه که قرار در حد و اندازه های Malenia باشه طرف قشنگ معلومه بد سگیه
دفعه دوم به بعد دیگه همه باس ها یا مینی باس ها رو نزدی احتمالا درسته؟ من برای پلات از بک آپ سیو استفاده کردم ولی بنظرم کسی که در ng+ ها فقط سراغ باس ها و شایدم مینی باس ها رفته باشه آره باید رو همین ۲۰۰ و خرده ای باشه. اگه دوباره تو ng+ ها همرو بزنه احتمالا بره بالای ۳۰۰.

دقیقا تو تریلر که مشخصه اعصاب نداره :D ولی جدا از این من امیدوارم یه دونه از اونایی که نشون ندادن به صورت سورپرایزی و پ.اره کننده باشه. :D
 
  • Like
Reactions: reza8 and Arios 22

Arios 22

کاربر سایت
May 6, 2014
623
نام
Ali
دفعه دوم به بعد دیگه همه باس ها یا مینی باس ها رو نزدی احتمالا درسته؟ من برای پلات از بک آپ سیو استفاده کردم ولی بنظرم کسی که در ng+ ها فقط سراغ باس ها و شایدم مینی باس ها رفته باشه آره باید رو همین ۲۰۰ و خرده ای باشه. اگه دوباره تو ng+ ها همرو بزنه احتمالا بره بالای ۳۰۰.

دقیقا تو تریلر که مشخصه اعصاب نداره :D ولی جدا از این من امیدوارم یه دونه از اونایی که نشون ندادن به صورت سورپرایزی و پ.اره کننده باشه. :D
دفعه 3 و 4 همه مینی باس هارو نزدم ولی خودمم از عمد آپ نمی کردم دیگه آخه شرایط اوکی بود نیازی نبود:D:-"
 
  • Like
Reactions: reza8 and jdepp

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
دفعه 3 و 4 همه مینی باس هارو نزدم ولی خودمم از عمد آپ نمی کردم دیگه آخه شرایط اوکی بود نیازی نبود:D:-"
من دو بار اول خیلی اذیت شدم ولی فقط بار سوم کلا کلاسم رو تغییر دادم و یه شیلد پیدا کردم که جلوی باس فایت سوت بلبلی میزدم :D شیلد یه سنگ قبره که 90 درصد ضربات باس فایت ها رو دفاع میکرد :D با این شیلد فقط مالنیا اذیتم کرد چون نمیشد دفاع کنی طبیعتا و جونش پر میشد. باقی باس ها و مینی باس ها و انمی ها جوک شده بودن :D انگار یه تانک سنگی وسط مپ حرکت میکرد که کسی نمیتونست بهش نگاه چپ بکنه :D
 

Arios 22

کاربر سایت
May 6, 2014
623
نام
Ali
من دو بار اول خیلی اذیت شدم ولی فقط بار سوم کلا کلاسم رو تغییر دادم و یه شیلد پیدا کردم که جلوی باس فایت سوت بلبلی میزدم :D شیلد یه سنگ قبره که 90 درصد ضربات باس فایت ها رو دفاع میکرد :D با این شیلد فقط مالنیا اذیتم کرد چون نمیشد دفاع کنی طبیعتا و جونش پر میشد. باقی باس ها و مینی باس ها و انمی ها جوک شده بودن :D انگار یه تانک سنگی وسط مپ حرکت میکرد که کسی نمیتونست بهش نگاه چپ بکنه :D
همونی که وزن خیلی زیادی داره آره؟ فکر کنم بدونم کدومو میگی البته این 100 درصد دیمج فیزیکیو دفع می کنه نه 90 درصد
اینه؟
Untitled.jpg
Damage absorb گریت شیلد ها که خیلی بالاست
ولی بازی باهاشون حوصله می خواد که من ندارم اصلا:D
 
  • Like
Reactions: reza8 and jdepp

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,812
نام
شیخ صدرا
من دو بار اول خیلی اذیت شدم ولی فقط بار سوم کلا کلاسم رو تغییر دادم و یه شیلد پیدا کردم که جلوی باس فایت سوت بلبلی میزدم :D شیلد یه سنگ قبره که 90 درصد ضربات باس فایت ها رو دفاع میکرد :D با این شیلد فقط مالنیا اذیتم کرد چون نمیشد دفاع کنی طبیعتا و جونش پر میشد. باقی باس ها و مینی باس ها و انمی ها جوک شده بودن :D انگار یه تانک سنگی وسط مپ حرکت میکرد که کسی نمیتونست بهش نگاه چپ بکنه :D

اون شيلد خيلى بدجاييم هست من خودم اصلا در حال سقوط بودم اتفاقى افتادم سمتش :D
 
  • Like
  • Smile
Reactions: reza8 and jdepp

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
همونی که وزن خیلی زیادی داره آره؟ فکر کنم بدونم کدومو میگی البته این 100 درصد دیمج فیزیکیو دفع می کنه نه 90 درصد
اینه؟
View attachment 329552
Damage absorb گریت شیلد ها که خیلی بالاست
ولی بازی باهاشون حوصله می خواد که من ندارم اصلا:D
دقیقا خودشه :D یه هیولای خفته است این شیلد اصلا :D وقتی باهاته انگار کوه پشتته :D در مورد دمیج فیزیکی من راجع به باس ها گفتم نه میزان دمیج ، گفتم 90 درصد ضربات اکثر باس ها رو به سادگی میگیره انگار یه انمی ساده داره بهت حمله میکنه :D
اون شيلد خيلى بدجاييم هست من خودم اصلا در حال سقوط بودم اتفاقى افتادم سمتش :D
اره سخت گیر میاد و باید بری ته یه چاه عمیق
 
  • Cool
Reactions: Arios 22

vet.miladh

کاربر سایت
Nov 20, 2017
64
سلام
من نظرم رو راجع به بازی می گم خیلی ها عاشق این بازی ان، هزاران جایزه هم گرفته و با نظرات من به شدت مخالف. ولی آزادی بیانه و منم نظرمو می گم.
من Sekiro, BloodBorne, Demon souls رو چندین و چند بار بازی کردم و به شدت عاشق این بازی هام. هرکدوم هم جذابیت های خودشون رو دارن که خاص خودشونه.
Elden Ring رو هم من با همون دیدگاه مثبت و این که قراره بترکونه شروع کردم ولی خیلی به ذوقم زد بازی!!
نمی دونم این جهان باز بودن چه صیغه ایه افتاده جون همه ی بازی ها اینم یکی دیگه.
اخه چرا بازی سولز لایک باید جهان باز باشه؟ چرا میشه از همون ابتدای بازی رفت سراغ قویترین باس؟ چرا دشمن های معمولی بازی رو به راحتی میشه ردشون کرد و هیچ چالشی ندارن (من یبار هم به دست اینا نمردم)؟ چرا بازی از همه سولزلایک ها یه چی برداشته و گیم پلی اورجینالی نداره؟ چرا بازی راحت شده؟ چرا این همه چک پوینت و جای ذخیره داره؟ مثلا اون اژدهای اول بازی رو میشه با لول آپ کردن و سوار بر گوزن به راحتی کشت! کو چالش؟؟ بازی پر از باسه بیش از اندازه ولی به جز معدود هیچ کدوم نه ماندگارن نه چالش خاصی دارن. مقایسه کنید با باس های سکیرو که هر کدوم واسه خودش یه چالشی داشت. اصلا راهنمایی خوبی نمی کنه بازی. هدف چیه؟ لول آپ کن باس بکش. ایراد زیاده داره بازی ولی در یک کلام به نظر من بازی به خودی خود اصلا هویت مستقلی نداره.
 
  • Like
Reactions: db07

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
سلام
من نظرم رو راجع به بازی می گم خیلی ها عاشق این بازی ان، هزاران جایزه هم گرفته و با نظرات من به شدت مخالف. ولی آزادی بیانه و منم نظرمو می گم.
من Sekiro, BloodBorne, Demon souls رو چندین و چند بار بازی کردم و به شدت عاشق این بازی هام. هرکدوم هم جذابیت های خودشون رو دارن که خاص خودشونه.
Elden Ring رو هم من با همون دیدگاه مثبت و این که قراره بترکونه شروع کردم ولی خیلی به ذوقم زد بازی!!
نمی دونم این جهان باز بودن چه صیغه ایه افتاده جون همه ی بازی ها اینم یکی دیگه.
اخه چرا بازی سولز لایک باید جهان باز باشه؟ چرا میشه از همون ابتدای بازی رفت سراغ قویترین باس؟ چرا دشمن های معمولی بازی رو به راحتی میشه ردشون کرد و هیچ چالشی ندارن (من یبار هم به دست اینا نمردم)؟ چرا بازی از همه سولزلایک ها یه چی برداشته و گیم پلی اورجینالی نداره؟ چرا بازی راحت شده؟ چرا این همه چک پوینت و جای ذخیره داره؟ مثلا اون اژدهای اول بازی رو میشه با لول آپ کردن و سوار بر گوزن به راحتی کشت! کو چالش؟؟ بازی پر از باسه بیش از اندازه ولی به جز معدود هیچ کدوم نه ماندگارن نه چالش خاصی دارن. مقایسه کنید با باس های سکیرو که هر کدوم واسه خودش یه چالشی داشت. اصلا راهنمایی خوبی نمی کنه بازی. هدف چیه؟ لول آپ کن باس بکش. ایراد زیاده داره بازی ولی در یک کلام به نظر من بازی به خودی خود اصلا هویت مستقلی نداره.
به هر صورت نظرات به علت سلایق متفاوت فرق میکنه و طبیعی هست. ولی در مورد هویت بازی که خیلی مشخص و واضحه ، الدن رینگ یه کپی بی نقص و جذاب از The Legend of Zelda: Breath of the Wild با تم سولزبورنی هست. شما احتمالا زلدا رو پلی نداده باشی واسه همین فکر میکنی هویت بازی نا مشخصه، الدن رینگ قرار نبوده یه سولزبورن مثل سری های قبلی باشه. قرار بوده یه جهان باز پر رمز و راز ادونچر رو بر پایه و اساس The Legend of Zelda: Breath of the Wild باشه که کاملا هم موفق عمل کرده. در مورد باس های بازی شما خودتو تا دندان مسلح کن برو به یه باسی مثل مالنیا برس از کشتنش واسه ما فیلم بفرست :D این مدلی که تا بازی رو پلی میدی بری یه چرخی بزنی 4 تا مینی باس فرعی ( از جمله همون اژدهایی که مثال زدی ) بکشی و بیای بازی رو نقد کنی اون نقد، نقد منصفانه ای نیست. در ضمن نزدیک به 40 درصد از محیط های اصلی بازی سوار رو از شما میگیره و مجبوری به سبک سولزبورن های قبلی با پای پیاده وارد یه منطقه خاص بشی ! من همچنان نظرم اینه تایم بیشتری رو به انجام بازی بپردازی و بعد از به اتمام رسوندن کامل نقدش کنی.
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
822
سلام
من نظرم رو راجع به بازی می گم خیلی ها عاشق این بازی ان، هزاران جایزه هم گرفته و با نظرات من به شدت مخالف. ولی آزادی بیانه و منم نظرمو می گم.
من Sekiro, BloodBorne, Demon souls رو چندین و چند بار بازی کردم و به شدت عاشق این بازی هام. هرکدوم هم جذابیت های خودشون رو دارن که خاص خودشونه.
Elden Ring رو هم من با همون دیدگاه مثبت و این که قراره بترکونه شروع کردم ولی خیلی به ذوقم زد بازی!!
نمی دونم این جهان باز بودن چه صیغه ایه افتاده جون همه ی بازی ها اینم یکی دیگه.
اخه چرا بازی سولز لایک باید جهان باز باشه؟ چرا میشه از همون ابتدای بازی رفت سراغ قویترین باس؟ چرا دشمن های معمولی بازی رو به راحتی میشه ردشون کرد و هیچ چالشی ندارن (من یبار هم به دست اینا نمردم)؟ چرا بازی از همه سولزلایک ها یه چی برداشته و گیم پلی اورجینالی نداره؟ چرا بازی راحت شده؟ چرا این همه چک پوینت و جای ذخیره داره؟ مثلا اون اژدهای اول بازی رو میشه با لول آپ کردن و سوار بر گوزن به راحتی کشت! کو چالش؟؟ بازی پر از باسه بیش از اندازه ولی به جز معدود هیچ کدوم نه ماندگارن نه چالش خاصی دارن. مقایسه کنید با باس های سکیرو که هر کدوم واسه خودش یه چالشی داشت. اصلا راهنمایی خوبی نمی کنه بازی. هدف چیه؟ لول آپ کن باس بکش. ایراد زیاده داره بازی ولی در یک کلام به نظر من بازی به خودی خود اصلا هویت مستقلی نداره.
چطور هویت مستقلی نداره؟ آرت بازی هویتشه. بیلد های فوق متنوعی که می شه به لطف سیستم جدید اَش آو وار ساخت هویتشه. خود همین جهان اپن وُردِ سولزی هویتشه. سولز اپن وُرد نداریم دیگه. همین می شه هویتش با اون آرت استایل و طراحی محیط فوق خفنش.
در مورد سختی، میازاکی این بار در جواب همه ی اون انتقاد ها که می گفتن درجه سختی به بازی بده، اومد این همه مکانیک مختلف مثل چک پوینت زیاد (البته این مورد رو می شه هم برای اپن وُرد بازی در نظر گرفت که ناچارا باید اینکارو می کرد) سامنِ کمکی، تنوع زیاد در گیم پلی مثل جامپ، اسب هم برای جلوگیری از خسته کننده بودن اکسپلوریشن هم برای آسون تر شدن بازی در نظر گرفت که مخاطبای جدید که همیشه غُر سختی بازی رو می زدن رو هم جذب کنه وگرنه شما می تونی بدون کوچکترین استفاده ای از این مکانیک ها بازی رو تا ته بری و برای خودت چالش بسیار زیادی ایجاد کنی. لول آپ کم بکنی یا انمی ها رو اسکیپ نکنی تا هرچه بیشتر سخت بشه برات. اپن ورد بودن بازی که جزی از هویتش هست ایجاب می کرد که بازی دیگه مثل دارک سولز ۱ از نظر طراحی مرحله سخت نباشه وگرنه از هر لحاظ دیگه تو همچنان می تونی بازی رو چالشی کنی برای خودت. برای مثال تو می گی اژدها اول بازی رو می شه با لول آپ و سوار بر اسب به راحتی کشت! خب وقتی چالش می خوای نه لول آپ کن نه سوار اسب شو!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر