Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
434
نام
Fazel
کسایی که هنوز بازی رو نخریدن روی ایکس باکس میتونن دیتای پریلود بازی رو دانلود کنن از طریق قابلیت pre-downloading؟ یا باید تا روز عرضه صبر کنن و پریلود فقط برای کساییه که بازی رو خریداری کردن؟
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
بچه ها یه سوال این بازی تو مایه های ویچره ؟
هم آره و هم نه :-"
هر دوتاشون توی یه سبک قرار میگیرن (action/rpg) ولی این بازی (و کلا بقیه بازی های سری سولزبورن) تمرکز خیلی بیشتری روی گیم پلی دارن، از نظر تنوع سلاح و ... هم گسترده تره. جدا از اینا مواردی مثل ساخت شخصیت، انتخاب کلاس و ... هم توی الدن رینگ هست.
داستان پردازی بین این 2 تا بازی هم خیلی متفاوته، توی این بازی (اگه همچنان شبیه سابق باشه البته) داستان مستقیم گفته نمیشه و یجورایی داستان بازی توی دنیای بازی پخش شده، برعکس ویچر ماموریت ها و داستانی داره که سر راست تر و واضح تر هستن.

خلاصه اینکه، از بازی ویدئو گیم پلی و ... زیاد هست الان، چندتاشونو ببینید دستتون میاد بازی تقریبا چطوریه...
 

m1647

کاربر سایت
Mar 7, 2011
530
نام
Mehrdad
کسایی که روی ایکس باکس پیش‌خرید کردن میتونن یک پانچ کارد اکتیو کنن و 6000 پوینت بگیرن البته اگر منقضی نشده باشه Screenshot_20220214-055521.png Screenshot_20220214-055543.png
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر