EA: کسی دیگر دنبال بخش Single-Player نمی‌رود

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
star_wars_battefront_screens-1-600x337.jpg




EA معتقد است که مردم دنبال بخش Single-Player در بازیی مثل Battlefront نیستند و به همین دلیل هم این بخش را حذف کرده‌اند.


در گفتگویی با Gamestop، مدیر معروف این شرکت، Peter Moore توضیح می‌دهد که اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که طرفداران بازی‌هایی با مولتی‌پلیر غنی، مثل Battlefield، دنبال بخش تک نفره نمی‌روند.
این چیزی که اطلاعات به ما نشان می‌دهد، به عنوان مثال در زمان شروع ساخت Star Wars: The Old Republic هدف ما سیستم خرید اشتراک بود اما در طول زمان این سیستم دچار تحول شد و ما متوجه شدیم که دیگر این مدل به درد کار ما نمی‌خورد. به همین خاطر بود که ما پروژه گسترش بیشتر این بازی را لغو کردیم و آن را دوباره از اول با سیستم Free To Play ساختیم. هر چند در آخر افرادی بودند که اشتراک خود را نگه داشتند.
DICE هم از ابتدا گفته بود که Battlefront را با دید یک بازی تمام مولتی‌پلیر ساخته است و هیچ وقت هم Single-Player در برنامه‌شان نبوده چرا که آن‌ها می‌خواهند بازیکنان نبرد‌های بزرگ را تجربه کنند و همین هم هسته‌ی بازی است.


البته اگر بخواهید بازی‌ را آفلاین تجربه کنید، می‌توانید با گروهی از بات‌ها به مبارزه بپردازید.



منبع
 

Ichigoo

کاربر سایت
Oct 2, 2011
0
كلا توي بازي يه سري point رو زمينن اينا شامل grenade ,shieldو ... ميشن زيادم هستن و كل مپ ديده ميشن.
اما Point هاي خاص مثل Hero ها و Vehicle ها فقط جاي خاصي ميتونيد برداريد و سريع تر از بقيه بايد باشيد:d

یعنی از اول بازی یکی می تونه Hero رو برداره بریزه سر بقیه ؟
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
درسته و EA هم همون زمان اوج کال آف بود که به این نتیجه رسید بخش سینگل رو وارد بتلفیلد کنه!
البته گذشته از اینا مطمئن باش اگه EA میتونست در حد همین نسخه های آبکی اخیر کال آف هم سینگل بده بیرون این جوری زیراب این بخشو نمیزد. :D
اگه منظورت فروش کد هست که بخاطر سینگل خوبشون دارن میفرشن قطعا در اشتباهی
battlefield نیازی به بخش سینگل نداره برای 100 مین بار میگم توی بتل لاگ 87% گفته بودن که مهم مولتی هست
sw battlefront هم 100% فروش خیلی خیلی بالایی میکنه اصلا تابلو:d
به نظر من این نسل بازی های همیشه آنلاین خیلی خوب دارن میفرشون نمونش destiny که هدف بخش آنلاین هست
البته بعضی از بازی های ea مثلا ME کسی دنبال مولتی تو این عنوان نیست ولی در کل به نظرم بخش آنلاین بازی ها باعث فروش خوب یک بازی میشن حالا اگه DESTINY بهترین بخش سینگل ر هم داشت فکر میکنی انقدر فروش میکرد ؟ قطعا نه:d
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
اگه منظورت فروش کد هست که بخاطر سینگل خوبشون دارن میفرشن قطعا در اشتباهی
battlefield نیازی به بخش سینگل نداره برای 100 مین بار میگم توی بتل لاگ 87% گفته بودن که مهم مولتی هست
sw battlefront هم 100% فروش خیلی خیلی بالایی میکنه اصلا تابلو:d
به نظر من این نسل بازی های همیشه آنلاین خیلی خوب دارن میفرشون نمونش destiny که هدف بخش آنلاین هست
البته بعضی از بازی های ea مثلا ME کسی دنبال مولتی تو این عنوان نیست ولی در کل به نظرم بخش آنلاین بازی ها باعث فروش خوب یک بازی میشن حالا اگه DESTINY بهترین بخش سینگل ر هم داشت فکر میکنی انقدر فروش میکرد ؟ قطعا نه:d
پست من کاملا واضحه و معلومه که درست نخوندی! :D
گفتم ظاهرا EA اینطور فکر میکرده نگفتم که من اینطور فکر میکنم!!!
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,663
نام
Kasra
حالا نه این که الان این نسخه های اخیر cod بخش داستانیش ترکوندن !! یه چیز ابکی سر هم میکنن و صحنه های تکراری میدن بیرون .. بتلفیلد از اول مانورش رو مولتی بوده حالا اینکه بخش داستانیو نمیخواد یا نمیتونه بحثش جداس... یه زمانی cod سینگل قوی داشت که تموم شد رفت ....

بحث سر اینه که میگه نیاز نیست. نمیتونه sp قوی بسازه، نمیاد بگه در عملی کردن این قسمت تا حالا عاجز و ناتوان بودیم، میاد دست بالا رو میگیره و میگه کلا تمرکشون رو گذاشتن فقط رو mp . خود من هم بعد از mw 3 هیچ cod ی بازی نکردم. ولی cod (در همون قسمت های نامبرده یعنی Modern Warfare Trilogy و اولین Black Ops) نشون داد که میشه از دل یه تم میلیتاری، داستان خوب هم بیرون کشید. فکر نمی کنم کسی باشه که کتمان کنه cod در نسخه های اخیر در سراشیبی سقوط قرار گرفته و خود منم گفتم بعد از mw 3 هیچ cod ی بازی نکردم. اینکه همیشه تمرکزشون روی mp بوده پس چرا نمایش برخی از BF های اخیر در برخی کنفرانس های E3 روی SP مانور داده؟ ( مثل Battlefield 4: Angry Sea Demo - E3 2013 و Battlefield 3 - E3 2011: Single-Player Tank Gameplay)
 
آخرین ویرایش:

wave

کاربر سایت
Jun 27, 2007
787
كلا توي بازي يه سري point رو زمينن اينا شامل grenade ,shieldو ... ميشن زيادم هستن و كل مپ ديده ميشن.
اما Point هاي خاص مثل Hero ها و Vehicle ها فقط جاي خاصي ميتونيد برداريد و سريع تر از بقيه بايد باشيد:d


به لجن كشيده؟! MP هميشه محبوب تر از سينگل بوده و هست. شما نهايت يك بازي Action adventure كه Open world هم نباشه ١٢ ساعت طول ميكشه بعدش مالتي نداشته باشه هيچ استفاده اي نداره ولي وقتي سازنده MP درست حسابي گذاشته باشه ارزش بازي بالا تر ميره .(البته بازي هايي RPG يا بازي هاي داستان محور لزوما MP نميخوان چون نيازي ندارن) و مدت بيشتري سرگرم ميشه
يك بازي انلاين خيلي خوب مثل BF Cod يا سبك هاي ديگه مثل DOTA LOL يا MMO ها wow TES online ساعت ها سرگرم ميكنه و خيلي ها همين قسمت ترجيح ميدن تا قسمت تكنفره كوتاه. و خسته كننده هم نميشه
بخش MP نسل قبل روي كنسول ميشه گفت به خاطر محدوديت هايي كه داشتن كسي روش مانور نميداد (حتي بازي هايي مثل BF توي ٢٤ نفر مونده بودن)و كلا ٣-٤تا MMO داشتيم الان نسله جديده كه دست سازنده ها بازه و ميتونن راحت بازي هاي انلاين و MMO رو كنسول بيارن.همين اول كلي اومده
Planetside 2 ,TESو....
كلا اكثريت گيمر ها دقت كنيد انلاين رو ترجيح ميدن مگه اينكه بازي سينگل خيلي خوب باشه و ارزش داشته باشه.كه همين چند وقته هم The witcher Dragon age Bloodorne رو داشتيم. در كنار اينجور بازي به بازي هاي انلاين هم احتياج هست.

تعریفی که از گیمر بود تا نسل قبل فرق میکرد! مالتی پلیر دقیقا یه دکونه برای پول دراوردن سازنده های بازی. مالتی بازی کردنم حدی داره همونطور که سینگل بازی کردن حدی داره.
طراحی مرحله، داستان، موسیقی بازی و هر چیزی از المان های گیم بود. با اومدن مالتی پلیر خدا بیامرز شد!

خیلی تفاوته میون گیمر و نوب
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,663
نام
Kasra
تعریفی که از گیمر بود تا نسل قبل فرق میکرد! مالتی پلیر دقیقا یه دکونه برای پول دراوردن سازنده های بازی. مالتی بازی کردنم حدی داره همونطور که سینگل بازی کردن حدی داره.
طراحی مرحله، داستان، موسیقی بازی و هر چیزی از المان های گیم بود. با اومدن مالتی پلیر خدا بیامرز شد!

خیلی تفاوته میون گیمر و نوب

درسته تعریف گیم تا حدودی در نسل فعلی تغییر کرده، ولی این منصافه نیست که ذائقه افرادی مثل من که اتفاقا کم هم نیست نادیده گرفته بشه، از نظر من mp بیشتر حالت fun و رقابت داره و موجب گسترش روابط اجتماعی میشه و خود بنده هم به این موضوع معترفم که نکته مثبتی به حساب میاد. mp بیشتر باعث گسترش روابط جتماعی و برون گرایی در فرد میشه، در حالی که بخش داستانی به نوعی بیشتر باعث ایجاد حس درون گرایی و تنهایی میشه. ولی به شخصه فکر میکنم سال های سال میگذره، عناوین مختلف میان و میرن و این بخش داستانیه که موندگار میشه و در اذهان گیمر ها باقی میمونه. نمونه بارزش اینه که ملت سال های ساله چش دوختن تا یه نیمچه خبری از Half-life 3 بشنون. مثالهای روشنی دیگه ای هم میشه در این مورد زد که چرا ملت هنوز در نوستازی عناوینی مثل Max Payne، Mafia 1 و ICO PROJECTS و خیلی بازی های دیگه هستن که از حوصله این بخش خارجه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر