E3 2018

بهترین نمایش E3 2018 ؟

  • Sekiro Shadows Die Twice

  • Gears of War 5

  • Forza Horizon 4

  • The Division 2

  • Assassin's Creed Odyssey

  • َAnthem

  • Kingdom Heart 3

  • Rage 2

  • The Last of Us II

  • Ghost of Tsushima

  • Spider-Man

  • سایر بازی ها


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
q361_e3-2018-1070x446.jpg

با سلام خدمت تمام بازی سنتری های گرامی و با تشکر از مدیریت بابت ایجاد تالار اختصاصی

امسال دوستان خیلی خیلی زودتر به پیشواز E3 رفتن که البته با توجه به عناوین قوی که از همین الان حضور آن ها قطعی هست دور از انتظار نیست! امیدواریم که امسال یکی از قوی ترین E3ها رو در پیش داشته باشیم.

مانند سال های قبل این تاپیک به صورت کلی ایجاد شده، اطلاعات کلی از قبیل زمان کنفرانس ها، لینک های تماشا و ... اینجا قرار می گیره. همین طور دوستان می تونن در انتقال اخبار هم کمک کنن و بازی ها و اخباری که خارج از کنفرانس های اصلی هستند و یا هنوز تاپیکی ندارند رو اینجا منتقل کنند.

قوانین کلی این تالار هم مانند کل مجموعه بازی سنتر هست، بنابراین از همه عزیزان خواهشمندیم که موارد رو رعایت کنن.
بحث و کل کل از موارد هیجان انگیز حاشیه E3 هست، اما لطفا با رعایت قوانین باشه، و دوستانی که به موردهای مخالف برخورد کردن خواشمندیم به جای پاسخ مستقیم، از گزینه گزارش استفاده کنن.

کسانی که تاپیک های کنفرانس های اصلی رو ایجاد می کنن باید به این مورد توجه داشته باشن که مسئولیت پست اول اون تاپیک کاملا بر عهده آن ها خواهد بود، تاپیک حتما باید شامل حداقل اطلاعات لازم باشه، با این حال از دوستانی که تجربه کافی در این کار را دارند دعوت می کنم که برای ایجاد تاپیک ها بعد از رسمی شدن زمان کنفرانس اقدام نمایند.
  • تاپیک هایی که پست اول آن ها به روز نباشد و یا از لحاظ اطلاعات و یا ظاهری درخور این تالار نباشد بعد از یک بار اطلاع رسانی به ایجاد کننده واگذار خواهند شد.
  • دوستانی که تمایل به ایجاد نظر سنجی دارند می توانند با مدیران این بخش هماهنگی های لازم را انجام دهند.
  • باز هم اشاره می کنیم که به جای درگیری، از گزینه گزارش به منظور برخورد با موارد تنش زا استفاده کنید.

کنفرانس های خبری


ag49_ea_e3_armin.jpg

BC Topic -- Official Stream -- Twitch -- Youtube -- Full Conference Download Link

7p1t_xbox_e3_armin_2.jpg

BC Topic -- Official Stream -- Twitch -- Youtube -- Full Conference Download Link

j5x5_608x-1sdas.jpg

BC Topic -- Official Stream -- Twitch -- Youtube -- Full Conference Download Link

aoz7_dcrsjoexkaa3xct.jpg

BC Topic -- Official Stream -- Twitch -- Youtube -- Full Conference Download Link

8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg

BC Topic -- Official Stream -- Twitch -- Youtube -- Full Conference Download Link

yerc_dcwwrfqxcaagw0v.jpg

BC Topic -- Official Stream -- Twitch -- Youtube -- Full Conference Download Link

s14_sony_e3_armin_6.jpg

BC Topic -- Official Stream -- Twitch -- Youtube -- Full Conference Download Link

n8pu_nintendo_e3_armin.jpg

BC Topic -- Official Stream -- Twitch -- Youtube -- Full Conference Download Link


بازم تشکر از @™MaMaD عزیز که توی فروم فعال نیست اما بابت تاپیک ها همیشه کمک می کنه
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,108
نام
پوریا
لیست پیش فروش های Walmart کانادا:

Just Cause 4
Splinter Cell
Dragon Quest 2
LEGO DC Villans
Borderlands 3
Rage 2
Gears of War 5
Forza Horizons 5
Assassin's Creed
برای اعتبار لیست میشود گفت که forza horizon 5 هم هست توی لیست :)
اصلا نمیدونستم همچین تاپیکی هست. :)) بهترین جایی که میشد گذاشتش همینجاست. فکر کنم فورزا رو اشتباه زده. 4 یا 5؟ آخریش 3 بود. Forza motorsport شماره 7 بود یا این 4 حساب اش کرده؟ خراب کرده. بیشترشون که تقریبا حتمی ان یا معرفی شدن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: armin_shadow

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
aoz7_dcrsjoexkaa3xct.jpg


yerc_dcwwrfqxcaagw0v.jpg

دو کنفرانس جدید هم به پست اول اضافه شدن، از دوستان اگر کسی علاقه مند هست می تونه اقدام به ایجاد تاپیک مجزا برای هر یک از این ها کنه.

کنفرانس Square Enix هم گویا از پیش ضبط شده هست و زنده نیست!
Square Enix will have a pre-recorded E3 2018 showcase
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
من امسال به مایکروسافت رای دادم و باز منتظر ببینم میخواد چیکار کنه.شرایط اکس باکس بنظرم وخیمه و اصلا قابل دفاع نیست و بعد از کنفرانس بسیار ناامید کننده ی پارسالش بعید میدونم امسال چند تا سورپرایز نداشته باشند و از طرفی بیشتر از همه مشتاقم ببینم امسال سر عقل میان یا نه! البته با حرف هایی که اسپنسر زده کمی امیدوارم. از طرفی محتوای کنفرانس سونی تا حدودی مشخصه هرچند که خیلی منتظر گیم پلی هایی هستم که قراره تو کنفرانس نمایش بدن مخصوصا death stranding که واقعا هیچ ایده ای ندارم قراره چطوری باشه (اگر گیم پلی داشته باشه!!) ، با این حال باز بازی ها تا حدودی مشخصا.
کنفرانس بعدی بتسدا هست. از احتمال معرفی RAGE 2 ( با حروف بزرگ :D ) تا امیدواری به نمایشی از الدر اسکرول میتونه ادم رو کلی هیجان زده کنه.
کنفرانس بعدی میرسه به یوبیسافت. همون گیم پلی از اسپلینترسل نشون بدن کافیه برام:D
همین. هایپ هم نیستم انتظارمم اوردم پایین امسال:-"
 
  • Like
Reactions: Ludens

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
من فقط نمايش game play رد دد ٢ رو ميخوام كه فك نكنم باشه بعد رونمايي نشدن Gt7 كه طبق شايعات تو e3 رونمايي و April سال اينده مياد
 
  • Like
Reactions: ps34

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
ای وای من این خرداد وحشتناک هیجان انگیزه خوش بحال اونایی که راحت میتونن از جام جهانی و E3نهایت لذت رو ببرن .

بیش از همه برای کنفرانس بتسدا و سونی هیجان دارم ٬بتسدا همیشه عالی بوده به نظرم و خوبی این شرکت اینکه شدیدا طرفدار سینگل پلیر هست و خیال ادم راحته و اینکه شدیدا منتظر Rage 2 هستم :D
سونی هم امیدوارم رکورد خودشو بزنه توی خوبی ٫مهمتر از همه برای من ایپی جدید هست چون عمر نسل هشتم کم کم رو به پایانه و نبود ایپی جدید یکم غم انگیزه واسه ما !
خلاصه دلم لک زده برای شبهای هیجان انگیزه e3 با استرس و بیدار موندن
 
  • Like
Reactions: esm nadaram

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,060
نام
آریا
عجب سوپرایز غیرمنتظره‌ای! :
Soviet Union-set first-person shooter Atomic Heart coming to PS4, Xbox One, and PC in 2018 - Gematsu
یه ترکیب عجیب غریب از Bioshock و Fallout و Metro و ... :D:x
تصاویر رو از ویدیو کپچر کردم واسه همین کیفیتش پایینه:

View attachment 87442
View attachment 87441 View attachment 87440 View attachment 87439
با اسکرین شات نمیشه خفنیت بازیو نشون داد، حتما تریلرش رو ببینید : Youtube
جالب هم اینه که واسه هر سه تا پلتفرم عرضه میشه و تاریخ عرضه هم فعلا 2018 هستش <:-P امیدوارم تو E3 اطلاعات بیشتری از بازی منتشر بشه...همچین تریلر خفنی از یه سازنده‌ی تازه‌کار که اسمش رو هم نشنیده بودم، خیلی غافل‌گیر کننده بود.
عجب تریلر خفنی بود! :D از طراحی به شدت جالب دشمن ها تا محیط های باحال و البته موسیقی کاملاً بی ربط به محتوای تریلر که یه پارادوکس جالبی درست کرده بود. :D
کلاً به نظر میرسه از این بازی هایی باشه که در کنار خشونت و جدیت، یه طنز خاصی هم دارن. اگه خود بازی هم بتونه مثل تریلر غافلگیرمون کنه عالیه!
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
این کاز پارسال گفت قراره E3 بعدی اکانتشو دی اکتیو کنه؟ انصافا یکی مثل خودش در نبودش لازمه برای صنعت :D
این توییت اخیرشم خیلی خوب بود :D

لیست والمارت بجز RAGE 2 تقریبا همش قابل پیشبینی بود... البته AC بعدی واقعا بعیده معرفی شه به این زودی... یا بهتر بگم، امیدوارم معرفی نشه... Gears 5 میمونه که فوقش امسال معرفی میشه ولی انشاللا که به این زودی نیاد :D یعنی اینا نسخه 4 رو توی 2 سال با یک تیم عظیم ساختن. و خود راد گفته بود به علت کمبود وقت نتونستن نوآوری هایی داخل بازی بزارن... با اینکه مولتی بینظیری داشت و کمپین از نیمه دوم بی نظیر شده بود (البته بگم کمپینشو نتونستم کامل بازی کنم و فقط یکی دو مرحلشو بازی کردم با کنسول دوستم که -منی که گیرز فن نیستم- شدیدن لذت بردم).
البته بیشتر بنظرم وقت معرفی Halo هست نه گیرز! ولی خب هر دو هر وقت کاملا اماده شدن معرفی بشن بهتره ... ماکرو هم برخلاف سونی برای معرفی بازی هاش زمان کمتری بین رلیز و معرفی درنظر میگیره... بعد فاجعه های کرک-داون و اسکیل باوند پشت دستشونو خوب داغ کردن...

در کل از ماکرو انتظار معرفی فک براندازی از Halo/Gears دارم... فورزا بعدی اگه ژاپن باشه خیلی خفن میشه . مخصوصا برای مارکتینگ بازی هم خیلی خوب میشه برای کشور های شرقی ولی خب گویا تو بریتانیا هست و نسبتا اوکیه... امیدوارم همه جور منطقه توی مپ باشه!
Ori 2 شدیدا مورد انتظاره و شدیدا دوست دارم ببینم اینبار چه جادویی ساختن...
احتمالا حرفی از محتوای آینده Sea of Thieves هم میزنن... ماینکرفت هم هست متاسفانه :D
قسمت مهمش رونمایی از بازی های AAA جدید ماکروئه... امیدوارم یک تیزر کوچیک از بازی RPG پلی-گراوند ببینیم... (احتمالا فیبل ولی خب هرچی بود باز هم هایپیم :D سال بعدم ممکنه رونمایی شه...) از اون طرف یک یا دو تا بازی جدیدم باید نشون بده که یکم این وضع الانشو جبران کنه... Ryse 2 هم باشه خوبه:D (عنوان اول رو کمی تجربه کردم و عنوان جذابی به نظر میومد...) سانست دو هم یکاریش بکنن دیگه! انصافا از بازیای خیلی خیلی خوب نسل بود.
نمایش Anthem - Battlefield V/BC3 و Splinter-Cell جدید (در صورت وجود اصلا! :D ) هم اینجا شاهد خواهیم بود :D . بازی جدید BGS و مترو هم همچنین!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سونی بر خلاف اکثریت دستش خیلی پره! و خب امیدوارم مثل پارسال اونقدر افتضاح نشه :| (افتضاحی که به نظرم از ماکرو هم بدتر بود... ماکرو لااقل هیچی نداشت و هیچی نتونست نمایش بده... سونی همچی داشت و هیچی نشون نداد :|)
گیم پلی Tlou و Death Stranding (که البته این یکی بعید میدونم گیمپلی بدن...) همچنین نمایش GoT و Days Gone (البته این یکی اگه با توجه به این یکماه پوششـِش برای GI چیزی بمونه برای نمایش :D ). SpiderMan هم احتمالا به یک نمایش کوتاه بسنده کنن... شدیدا منتظرم از Dreams و Wild خبری بشه :|:| هیچی دیگه...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EA میتونه خوب برگزار کنه ولی خب توی اجرا همیشه افتضاح بوده :D امسال امیدوارم دستی روی اجراشون بکشن و خفن نمایش بدن! مثل 2012 (یا 13؟ همونی که مثلا آخر نمایش میرورز ادج جدید شروع شد! و یا تیزر بتلفرانت رو نشون دادن. یا اون نمایش مولتی خیلی خیلی خفن بتل 4 و تایتان فال 1)
بتل جدید هست. احتمالا بازی جدید Respawn هست. امیدوارم جنگ ستارگانش باشه نه Titanfall 3... ولی خب کلن خوبن اینا! :D امسال Anthem رو دارن... که خیلی خیلی میتونن روش مانور بدن (که البته مارکتینگ افتضاح EA سر Andromeda برام اشکار شد... تا 3 ماه قبل انتشار به دلیل bf1 و Titanfall2 تقریبا بازی توی سکوت بود و 99.9% اطلاعاتش توی همون 3-2 ماه پایانی پخش شد! امیدوارم برای Anthem همچین کاری نکنن)
خیلی خیلی خیلی امیدوارم خبری از کرایتریون بشه! Ip جدیدشون 2014 یا 2013 بود معرفی شد (البته معرفی که نه صرفا ویدیو ساخت و بازدید از کمپانی نشون داده شد) و بعدش گفتند بازی کنسل شده... خیلی میخوام ببینم بعد MW 2012 دیگه روی چی کار میکنن... بجز کمک به Battlefront و بقیه کمپانیا! :|
یک سوپرایز هم بزارن دیگه! :D یکم فِر بخوریم :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ubi هم که پارسال به اقتدار بهترین کنفرانس رو داشت... البته اینکه بقیه پارسال زیر خط فقر کار کردن هم بی تاثیر نبود ولی خب...
امسال BG&E2 قطعا قراره سوپرایز های زیادی داشته باشه و امیدوارم نمایش خیلی خفن و نچندان کوتاهی بدن بهش... 5-6 دقیقه ای باشه لااقل :D به Skull and Bone حس خوبی ندارم :D حس میکنم همون قسمت کشتی رانی AC III که توی BF به مقدار بیشتری گذاشته شد رو کات کردن و به حالت مولتی اینجا قرار دادن! نظر اولیم اینه که خسته کننده میشه...
Crew 2 خیلی خیلی خفن به نظر میرسه! چند روز پیش یک ویدیو 12 دقیقه ای از IGN دیدم که خیلی خیلی خفن بود! بدون هیچ لودینگ و مکثی میتونستی در آنِ واقع به طور لحظه ای بجای ماشین هواپیما یا موتور یا قایقش کنی! بنظرم یوبی به خوبی داره IP رو یک چیز اریجینال میکنه...
Splinter جدید احتمال معرفیش بالاست! که خب خیلی خوبه :D از اون طرف Division 2 امیدوارم چیز حالبی باشه...
سوپرایز هم مثل هر سالش امیدوارم داشته باشه دیگه :D
راستی ! WD3 هم قطعا بنظرم امسال میبینیمش... و امیدوارم جاهطلبانه تر از همیشه و همچنین اریجینال تر از همیشه باشه...

دیگه در کل چیز دیگه ای نیست که بگم :D فقط امیدوارم برخلاف پارسال E3 خفنی رو شاهد باشیم

پ.ن.1 اوه!! Cyberpunk 2077 رو یادم رفت :D کنفرانس ماکرو هست قطعا :D
پ.ن.2 نو آفنس ها ولی فکر میکنم این دوستمون خودش توی والمارت رفته اونا رو لیک کرده :D اینقدر با غیرت ازشون دفاع میکنه :D
پ.ن.3 Shadow of TR رو یادم رفت... اینم ماکروسافت احتمالا :D
پ.ن.4 Bethesda رو یادم رفت :| ایناهم خیلی هایپمون کردن! RAGE جدید! دووم جدید! محتوای داستانی جدید برای Wolf2 و TWE 2 و Pray! بازی جدید BGS!!! کلن خوبن دیگه :D
پ.ن.5 گفتم Wolf 2 یاد Wolf among us 2 افتادم :| پارسال تایید شد امسال باید یک نمایشی داشته باشه دیگه! فکر کنمم گفتن 2018 رلیز میشه!
پ.ن.6 بازی جدید راک استدی :| اههه چقد زیادن!:| همشونو یادم رفته بود
پ.ن.7 چقد زیاد شد :|
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,108
نام
پوریا
@Prince78 خداییش کسی از لیست walmart دفاع نمیکنه. خودمم با صد تا اگه و مثلا از دوستان پرسیدم. چون توی فضای اجتماعی تقریبا همه دارن میگن چرا اینکار رو کرد و ... مثل توییت بالا. در کل چون اکثریت ملت دوست دارن هایپ و سوپرایز بشن، به نظرم بهتر بود اینکار انجام نمیشد. همین. حالا چه اشتباه باشه چه درست . البته متاسفانه شک دارم در مورد اساسین اشتباه کنن:D.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,072
عجب سوپرایز غیرمنتظره‌ای! :
Soviet Union-set first-person shooter Atomic Heart coming to PS4, Xbox One, and PC in 2018 - Gematsu
یه ترکیب عجیب غریب از Bioshock و Fallout و Metro و ... :D:x
تصاویر رو از ویدیو کپچر کردم واسه همین کیفیتش پایینه:

View attachment 87442
View attachment 87441 View attachment 87440 View attachment 87439
با اسکرین شات نمیشه خفنیت بازیو نشون داد، حتما تریلرش رو ببینید : Youtube
جالب هم اینه که واسه هر سه تا پلتفرم عرضه میشه و تاریخ عرضه هم فعلا 2018 هستش <:-P امیدوارم تو E3 اطلاعات بیشتری از بازی منتشر بشه...همچین تریلر خفنی از یه سازنده‌ی تازه‌کار که اسمش رو هم نشنیده بودم، خیلی غافل‌گیر کننده بود.
روسها ادبیات جدیدی تو این صنعت وارد کردن. Metro و stalker و حالا این!.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف

KOOL!!! :D

@Prince78 خداییش کسی از لیست walmart دفاع نمیکنه. خودمم با صد تا اگه و مثلا از دوستان پرسیدم. چون توی فضای اجتماعی تقریبا همه دارن میگن چرا اینکار رو کرد و ... مثل توییت بالا. در کل چون اکثریت ملت دوست دارن هایپ و سوپرایز بشن، به نظرم بهتر بود اینکار انجام نمیشد. همین. حالا چه اشتباه باشه چه درست . البته متاسفانه شک دارم در مورد اساسین اشتباه کنن:D.

اون نو آفنس و ":D" بعدش که منظورو رسوند؟ :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر