E3 2013 | اخبار و حواشی E3 ( پست اول خوانده شود )

شما بیشتر منتظر کدام کنسول هستید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    526
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,881
نام
صابر
به نام خالق هستی

30990295714469470004.jpg


سلام میکنم به همه ی دوست داران گیم و بازی سنتر ، باز هم فرصتی شد که ما باری دیگر با یک نمایشگاه دیگه از نمایشگاهها ی E3 > Electronic Entertainment Expo در خدمت شما دوستان عزیز باشیم . امسال در این نمایشگاه حوادث جالبی در انتظار ماست
از کنفرانس ها و عناوین جدید گرفته تا معرفی کنسول های جدید ماکروسافت و سونی ، که هنوز نام دقیق برای اونها در نظر گرفته نشده گرچه به طور رسمی معرفی شدند و نام های ( Sony PS4 و Microsoft Xbox 720 ) را به آنها لقب داده اند اما به احتمال
زیاد تغییر نام دهند یا شاید هم با همین نام وارد بازار جهانی شوند. قطعا همه ی ما میدانیم که دو رقیب دیرینه یعنی Sony vs Microsoft باز هم به رقابت میپردازند تا بهترین نمایش را داشته باشند . همانطور که در جریان نمایشگاه هستید طبق
روال همیشگی اول از همه کنفرانس ها بر گذار میشود و بعد غرفه هایی از بازیهای مختلف در این نمایشگاه برپا خواهد شد که به علاقه مندان اجازه میدهد به تماشای بازیها و انجام یک سری از بازیها ی خاص بپردازند ، همچنین
پنج شرکت بزرگ بازی سازی به ترتیب با نام های ( ماکروسافت ، یوبی سافت ، الکترونیک آرتز ، سونی و نیتندو ) کنفرانس خواهند داشت . امسال هم مثل سالها ی قبل خودم و دیگران خبر های مهم و چک شده
را در این تاپیک میگذاریم، تمامی خبر ها و خلاصه ی کنفرانس ها را به صورت تیتری و موردی در پست اول قرار خواهم داد . باشد این نمایشگاه برای همگی جذاب و اوقات خوبی را در این
تاپیک با هم داشته باشیم.

خب کنفرانس ها به شرح زیر است :

Microsoft >> دوشنبه 20 خرداد ماه ساعت 9 شب

Electronic Arts >> سه شنبه 21 خرداد ماه ساعت 30 دقیقه ی بامداد

Ubisoft >> سه شنبه 21 خرداد ماه 2:30 دقیقه ی بامداد

Sony >> سه شنبه 21 خرداد ماه 5:30 دقیقه ی بامداد

Nintendo >> گویا مراسم خود را لغو کرده است ، که هنوز اطلاعاتی دقیقی در دست نیست در صورت اطلاعات جدید این خبر به روز خواهد شد .
Update 0.1 >> خب این شایعه هم رد شده و Nintendo نیز در 11 جون اعلام آمادگی کرده است.

غرفه های نمایشگاه هم در تاریخ زیر بر گذار خواهند شد

Tuesday, June 11, 2013
12:00PM - 6:00PM

Wednesday, June 12, 2013
10:00AM - 6:00PM

Thursday, June 13, 2013
10:00AM - 5:00PM

کانالی(
Ginx TV
) هست که تماما مربوط به گیم و دستگاهای کامپیوتری است که بیشتر مربروط به گیم ، طبق گفتشون این کانال E3 2013 هم
پوشش میده و میتونید بدون نیاز به اینترنت به تماشای E3 بپردازید و همچنین کنفرانس ها و نمایش بازیهای
مختلف را از این شبکه ببنید . شما میتونید از طریق جستجوی فرکانسهای زیر این شبکه را
تماشا کنید .
ماهواره ی Arabsat
10770
27500
3/4

Download E3 2013 Trailer
E3 2013 Trailers | E3 2013

Live Blogو بخش E3 در صفحه ی اصلی بازی سنتر
Bazicenter

راههای تماشای E3 از طریق شبکه های اجتماعی
1- Xbox, A New Generation Revealed - Xbox.com ( فقط مختص کنفرانس ماکرو )
2- GameSpot + انجام Live Blog
3- Live: Microsoft E3 2013 Conference • Livetexts • Eurogamer.net + انجام Live Blog
4- Home - www.GameInformer.com + انجام Live Blog
5- VG247 | VG247.com >> مختص Live Blog
6- سایت بازی سنتر نیز از این صفحه Live Blog میکنه همچنین سایتهای همسایه هم Live Blog انجام میدن
7- زمان دقیق کنفرانس ها با تایمر
8- Official PlayStation website - PlayStation at E3 2013 فقط مختص همایش Sony
9- Official Site - Nintendo @ E3 2013 فقط مختص کنفرانس nintendo
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 1

1- شرکت 2K Game اعلام کرده است همانند سالهای گذشته در این نمایشگاه غرفه ای نخواهد نداشت و این به معنی عدم حضور در نمایشگاه خواهد بود . البته ممکن است به صورت تریلر یا دمویی بازی های خود را نظیر Grand Theft Auto V و XCOM در کنفرانهای Microsoft یا Sony شاهد باشیم.

2- شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت نیتندو کنفرانسی در E3 2013 نخواهد داشت ، هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

3- شرکت Activison نیز در روز گذشته عنوان Call Of Duty Ghost را طی یک تیزر معرفی کرده است . احتمالا نمایشی از گیم پلی این عنوان را در کنفرانس ماکروسافت خواهیم داشت . همچنین میتوانید تیزر را در زیر دانلود کنید

4- Ubisoft طی خبری گفته است نمایش ویژه ای از عنوان Watch Dogs را در کنفرانس سونی برای PS4 خواهد داشت .

5- شایعاتی مبنی بر معرفی عنوان Gran Turismo 6 به گوش میرسد !! آیا ممکن است معرفی شود !؟ اگر معرفی شود در انحصار PS4 است یا PS3 !؟ باید منتظر خبر های جدید باشیم.

6- اینطور که از خبر ها پیداست ماکروسافت قرار است در 21 May کنسول جدید خود را معرفی کند ( 31 اردیبهشت ) به گفته ی ماکروسافت شما میتوانید مراسم را از طریق Live و همچنین Spike TV به صورت زنده دنبال کنید .
30d17y2zmyeezr0qqe7.jpg


7- خالق سری Assassins Creed یعنی آقای
Patrice Desilets طبق خبر های گذشته به Ubisoft بازگشته است ! این احتمال وجود دارد که یوبی سافت عنوان جدیدی از سوی خود به رهبری Patrice Desilets معرفی کند !

8- خانوم Jade Raymond رئیس Ubisoft Toronto در بیانیه ای گفته است در حال کار بر روی دو IP جدید هستیم ! آیا ممکن است این دو IP در E3 2013 معرفی شوند !؟

9- Square Enix در صفحه ی رسمی خود قول یک نمایش فوقلاده زیبا را از عنوان Thief داده است ! احتمالا بسیار زیاد نمایشی از گیم پلی این عنوان را در E3 2013 خواهیم داشت .

10- شرکت Konami اینبار میخواهد همگان را با عنوان PES 2014 غافلگیر کند . گفته است این عنوان دیگر به سری های قبل شباهتی ندارد و هدف آن شکست FIFA 2014 خواهد بود . لازم به ذکر است موتور گرافیکی جدید شرکت konami یعنی Fox در این عنوان استفاده خواهد شد.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 2

11- خب مورد 7 به کل تکذیب میشه ، زیرا Patrice Desilets باری دیگر از Ubisoft جدا میشود .

12- Chase Boyajian که وظیفه ی طراحی تریلرهای Bioware رو دارد در توییتر خود اعلام کرده است که باید برای E3 امسال روی 4 تریلر کار کند !! با این حدسیات احتمال رونمایی Dragon Age 3 وجود خواهد داشت !
Update 0.2 >> روونمایی Dragon Age 3 قوت میگرد

13- طبق شایعات قبلی در مورد 2 نیتندو کنفرانسی نخواهد داشت ، اما این شایعه رد شده و Nintendo اعلام آمادگی در E3 را اعلام کرده و کنفرانس خود را در 11 جون ساعت 10:30AM مشخص کرده است .

14- EA Game به طور رسمی تایید کرده است نمایشی فوقلاده زیبا را از بازی FIFA 14 در کنفرانس E3 خواهیم داشت . این بار نسخه ی جدید FIFA از موتور گرافیکی جدید استفاده میکند و همچنین ویژگی های منحصر به فردی خواهد داشت. طبق اخبار قبلی این نسخه از Kinect هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین عنوان بسکتبال این شرکت باری دیگر رونمایی خواهد شد و از برنامه های خود برای نسل بعد سخن میگوید ! باید منتظر ماند.

15- Santa Monica در حال کار بر روی یک عنوان جدید برای PS4 است ! طبق شایعات این بازی Open World خواهد بود ! این عنوان به احتمال زیاد در کنفرانس Sony رونمایی خواهد شد.

16- Ubisoft Reflections نیز قرار است در E3 از یک بازی جدید و معرفی نشده رونمایی کند !

17- Konami در سایت خود اعلام کرده است که برنامه ی ویژه ای در E3 2013 برای سری METAL GEAR خواهد داشت.

18- عنوان Plants vs Zombies 2: It's About Time برای عرضه در جولای امسال برنامه ریزی شده است ! نمایشی از این عنوان را در E3 خواهیم داشت.

19- Total War:Rome II در تاریخ سوم سپتامبر عرضه خواهد شد و همچنین کاور نسخه ی PC این عنوان منتشر شده است. . نمایشی از این بازی را در E3 امسال خواهیم داشت

20- Wolfenstein: The New Order توسط Bethesda توسط یک تریلر رونمایی شد، این بازی قرار است برای PC,Xbox360,PS3 و همچنین کنسولهای نسل بعد عرضه شود. نمایشی از گیم پلی این بازی را در E3 2013 خواهیم داشت.
news_wolfenstein_the_new_order_trailer-14034.jpg


HD - SD

21- Shahid Ahmad مدیر توسعه تجارت Sony Computer Entertainment در تویتر خود اعلاک کرده است ، عنوان شگفت انگیزی برای PS Vita در دست ساخت است! به احتمال زیاد اسن عنوان در E3 رونمایی خواهد شد .

22- Bungie اطلاعات مختصری را در درباره ی عنوان خود یعنی Destiny منتشر کرده است ، گفته شده است زمین بار دیگر ویران شده است و بشریت در حال نابودی و موجودات فضایی بار دیگر به زمین آمده اند. اطلاعات زیادی در دسترس نیست .امید است در E3 امسال اطلاعات بیشتر از این عنوان را بفهمیم. حتی ممکن است در مراسم معرفی Xbox جدید در 21 May اطلاعات جالبی بدهند. باید تا آن موقع صبر کنیم !

23- رونمایی یک Gran Turismo ـیه ی جدید در روزهای آتی قوت میگیرد !!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 3



24-
Naughty Dog برای E3 اعلام آمادگی کرده است ! احتمال رونمایی از یک IP جدید از سوی این شرکت قوت گرفته است !

25- شرکت Rock Star رسما تایید کرده است هیچ نمایشی از عنوان Grand Theft Auto V در E3 2013 وجود نخواهد داشت ! همچنین در بیانه ای گفته است میتوانید اخبار و نمایشهای این عنوان را از شبکه های اجتماعی دنبال کنید

26- شرکت Konami نیز طبق روال هر ساله خود قبل از E3 یک کنفرانس به صورت ضبط شده در سایتها پخش میکند همچنین وجود عناوینی همچون Metal Gear Solid: Ground Zeroes ، Pes 2014 و Lords of Shadow 2 در این کنفرانس تایید شده است.

27- بازی RPG > Lord of the fallen در E3 حضور خواهد داشت و همچنین قابل بازی نیز خواهد بود ! این بازی در 2013 برای PC,XBOX,PS3 عرضه خواهد شد.

28- کمپانیه Bethesda عناوین The Evil Within و Wolfenstein را برای نمایش در E3 رسما تایید کرده است.

29- Konami تایید کرد Metal Gear Solid: The Legacy Collection در نهم جولای برای PS3 عرضه خواهد شد. این پک شامل عناوین زیر است که تا کنون برای PS عرضه شده اند. توضیحات تکمیلی در مورد این پک در E3 2013
Here is the complete list:
Metal Gear Solid
Metal Gear Solid 2: HD Edition
Metal Gear Solid 3: HD Edition (includes original MSX versions of Metal Gear & Metal Gear 2: Solid Snake)
Metal Gear Solid: Peace Walker HD Edition
Metal Gear Solid: VR Missions
Metal Gear Solid 4: Trophy Edition
The package also includes a 100 page MGS artbook as well as digital version of two Ashley Wood Metal Gear graphic novels that were never released outside of Japan

30- خب با توجه به مورد 5 و 23 در که مورد Gran Turismo جدید بود ، دیگر رسما سونی نسخه ی 6 این عنوان را تایید کرده است که در انحصار PS3 خواهد بود ! تصاویر و تیزری از این عنوان منتشر شده که در این لینک میتوانید ببینید، همچنین اطلاعات تکمیلی هم وجود خواهد داشت.

31- Guerrilla Games مانور ویژه ای بر روی نسخه ی جدید Killzone یعنی Killzone: Shadow Fall میدهد. در بیانیه ی اخیر این شرکت گفته شده PS4 هشت (8) گیگ رم دارد در صورتی که این عنوان از 3 گیگ آن استفاده کرده است، در ادامه گفته شده چند ضلعی ها یا همان polygons در بازی 4 برابر نسخه ی 3 خواهد بود. 60 نوع هوش مصنوعی مختلف برای هر کاراکتر ، 940 شخصیت ، 120 صدا و 8200 جسم و اشیا درون بازی گنجانده شده است. منتظر یک نمایش ویژه از این عنوان در کنفرانس سونی باشید.

32- Konami طی روزهای گذشته عنوان Metal Gear Rising Revengence را برای PC تایید کرده است و همچنین قول اطلاعات بیشتر درروزهای آینده از این بازی را برای PC بازها داده است. اطلاعات تکمیلی در کنفرانس Konami.

33- فیلم Assassins Creed را که Michael Lesslie با همکاری یوبی سافت برای نویسندگی بر عهده دارد تایید کرد. کمپانی 20th Century Fox اکران این فیلم را برای May 22 in 2015 تایید کرده است.

34- EA Game موتور گرافیکی Frostbite Go ، نسخه ی موبایل را تایید کرد ! اطلاعات بیشتر در کنفرانس خبری EA

35- Nvidia امسال دست پر به E3 2013 خواهد آمد ! منتظر باشید !!

36- حضور Rainbow Six: Patriots با توجه به غیبتش در E3 پارسال ، در E3 امسال قوت گرفته است در گرچه بازی هنوز در حالا توسعه و در دست ساخت است.

37- Ubisoft : عنوان Watch Dogs نمایشی در E3 خواهد داشت که قابلیت های جدیدی از این بازی را نمایش میدهد ! منتظر باشید/

------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 4

38- عنوان The Witcher 3 نمایش ویژه ای برای E3 دارد اما نه به صورت عمومی ، بلکه پشت در های بسته برای افراد خاصی ( احتمالا بعد از E3 این نمایش منتشر شود )

39- شایعات حاکی بر این است که عنوان Metal Gear Solid V قرار است در نمایشگاه یا کنفرانس کونامی که قبل از E3 پخش میشود ، معرفی و به نمایش در بیایید ! باید منتظر ماند !

40- باز هم شایعه ای دیگر پیرامون عنوان Resident Evil 7 ! آیا ممکن است این بازی در E3 رونمایی و به نمایش بیاید !؟ باید منتظر ماند !

41- Sony تیزری از کنسول جدید خود یعنی PS4 منتشر کرده که اطلاعات کامل و رونمایی را در E3 به عمل خواهد آمد .

42- این مورد مربوط به کنفرانس ماکروسافت ( 2013/05/21 ) برای معرفی Xbox جدید که با نام Xbox One نشانه گذاری شد :
ماکروسافت در این تاریخ کنسول جدید خود را معرفی کرد و نام این کنسول را Xbox One نام گذاری کرد. این کنسول با یک طراحی جدید به بازار عرضه خواهد شد و همچنین برای استفاده از Xbox One به کینکت 2 هم نیاز دارید ، که خود ماکروسافت کینک تو رو به صورت اجباری در بسته بندی جدید Xbox One قرار داده است. تصاویری از این کنسول را به همراه کینک 2 در زیر میبینید .
95753464581381684576.jpg
xxbox-one-t-heverge5_1020_verge_super_wide.jpg.pagespeed.ic.fuEr6OE8dn.jpg
je6l48dep32j3owk2d5.jpg
Fullscreen_capture_21052013_180833.jpg


همچنین ماکروسافت مشخصات ساختاری Xbox را مشخص کرده است که به شرح زیر است
8GB of DDR3 RAM
500GB hard drive
Custom AMD chip with 8-core CPU that is “four times quieter” than Xbox 360.
Blu-ray drive
HDMI 1.4 output
Three separate 802.11n radios.
WiFi Direct
USB 3.0
1080p and 4K supported.
7.1 surround sound
Kinect bundled with 250,000-pixel infrared depth sensor and 720p web cam.


Xbox One
همچنین بازیهای جدید برای این کنسول معرفی شدند که در اخبار بعدی اشاره خواهیم کرد.

43- در کنفرانس معرفی Xbox One ماکروسافت از عناوین انحصاریه Forza Motorsport 5 و Quantum Break ( ساخته ی Remedy ) پرده برداری کرد ، که قراره اطلاعات و نمایش بیشتری از این عناوین را در کنفرانس ماکروسافت ( E3 2013 ) داشته باشیم.

44- Crytek هم در کنفرانس ماکرو اعلام آمادگی کرده و عنوان جدید خود یعنی Ryse را در انحصار Xbox One گذاشت و قطعا نمایشی از این بازی را که احتمال زیاد مربوط به گیم پلی میباشد خواهیم داشت.

45- ACtiVision در کنفرانس رونمایی Xbox One عنوان Call Of Duty Ghost را رسما با نمایشی از انجین جدید بازی و صحنه های بسیار کمی از گیم پلی که زیاد واضح نبود معرفی کرد و از بهبود گرافیک بازی صحبت کرد ، همچنین تایید کرده است که استدیوی Infinity Ward به همراهی و کمک Raven Software و Neversoft این بازی را میسازند و همچنین ادعا کرده است که این عنوان بهترین عنوان سری Call Of Duty خواهد بود. نمایشی از گیم پلی بازی را در E3 خواهیم داشت.

46- ماکرو سافت از رونمایی عنوانی بزرگ برای xbox 360 خبر داد و گفته است این بازی در E3 رونمایی خواهد شد ! آیا عنوان ....... است !!!!؟؟؟

47- کینک 2 برای PC نیز تایید شده است

48- عنوان Mortal Kombat: Komplete Edition که برای کنسول های فعلی در سال 2011 عرضه شده است حال برای PC تایید شده و در تاریخ 3 جولای عرضه خواهد شد.همچنین دو تصویر هم از نسخه ی PC منتشر شده که در زیر میبینید

49- نسخه ی چهارم B@ttlefield برای Xbox One نیز تایید شده است . اطلاعات بیشتر و نمایشی جدیتر را از این بازی در E3 خواهیم داشت.

50- تصویری جدید از New Need For Speed معرفی شده است که در زیر میبینید ! احتمال قوی نسخه ی جدید Need For Speed در E3 معرفی و رونمایی میشود.
Need-for-Speed-next-gen-600x356.jpg

51- دو استدیو بازی سازی Black Tusk و Rare در صفحه ی رسمی خود اعلام کرده اند عناوین جدید خود را برای Xbox One در همایش E3 مرعفی خواهند کرد.

52- عناوینی که تا به امروز ( 2013/05/23 ) برای xbox One معرفی شده است در زیر میبینید ! قطعا در E3 عناوین بیشتری برای هردو کنسول یعنی PS4 و Xbox One معرفی خواهد شد.
Xbox One Exclusives
Forza Motorsport 5 – Microsoft Studios/Turn 10
Quantum Break – Microsoft Studios/Remedy Entertainment
Ryse - Crytek

Multi-Platform Games
Assassin's Creed IV: Black Flag – Ubisoft/Ubisoft Montreal
Battlefield 4 – Electronic Arts/DICE
Call of Duty: Ghosts – Activision/Infinity Ward
Destiny – Activision/Bungie
FIFA 14 – EA Sports/EA Canada
Madden NFL 25 – EA Sports/EA Tiburon
NBA Live – EA Sports/EA Tiburon
Thief – Square Enix/Eidos Montreal
UFC – EA Sports/EA Canada
Watch Dogs – Ubisoft/Ubisoft Montreal
-------------------------------------------------------------------------------------------
Update 5


53- Soraya Saga اعلام کرده است که بازی جدید خودش را در کنفرانس نیتندو معرفی خواهد کرد.

54- Square Enix در کنفرانس نیتندو نیز حضور خواهد داشت و از بازیهای جدید خود رونمایی میکند. منتظر عناوین Square Enix بر روی Wii U باشید !

55- Aksys Games نیز از 2 عنوان جدید در E3 رونمایی خواهد کرد !

56- عنوان Guilty Gear Xrd توسط Arc System Works تایید شد که از موتور گرافیکی Unreal Engine3 استفاده میکند اطلاعات بیشتر از این بازی را قطعا در E3 خواهیم داشت.

57- در مورد 50 اشاراتی به Need For Speed جدید شد که خود EA رسما بازی را معرفی کرده و این عنوان را Need for Speed Rivals نام گذاری کرده همچنین تیزری ار بازی را منتشر کرده که از اینجا میتوانید دانلود کنید. اطلاعات و نمایش گیم پلی بازی در کنفرانس خبری EA در E3 !

58- چندی پیش سایت آمازون قسمت آلمان عنوان Mirror's Edge 2 را در لیست فروش خود قرار داده است و بعد از مدتی این بازی را برداشته ! EA قبلا تایید کرده بود Mirror's Edge قطعا دنباله دار خواهد بود و توسط Dice ساخته خواهد شد ، اما هیچ حرفی در راستای تایید این بازی نزده است و این چندین سال است که هواداران منتظر معرفی این بازی هستند ! آیا به نظر شما این امکان وجود دارد که Mirror's Edge 2 در E3 معرفی و پرده برداری شود یا خیر !؟ شایعات در باب این بازی قوت گرفته اند !

59- Destiny امکان دارد برای PC عرضه شود ! اقای Eric Osborne گفته است نسخه ی PC این عنوان در حال بررسی است ، اگر هم عرضه شود بعد از نسخه های کنسولی عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر پیرامون این بازی در کنفرانس خبری ماکروسافت.

60- تصاویر دقیق و واضح تر از Xbox One ! ماکروسافت در صفحه ی رسمی خود قول اطلاعات بیشتر یاز Xbox One را داده است !
1621157-3491WP9.jpg


Click here to view the original image of 660x387px.
1621168-2C6RPG1.jpg


Click here to view the original image of 660x440px.
1621170-4L4POYB.jpg


Click here to view the original image of 660x388px.
1621172-I3SKY0S.jpg


Click here to view the original image of 660x387px.
1621174-3S61BZT.jpg


Click here to view the original image of 660x440px.
1621176-1VGH27I.jpg


Click here to view the original image of 660x387px.
1621178-MWUVMLA.jpg


Click here to view the original image of 660x440px.
1621182-T9TRLIW.jpg


Click here to view the original image of 660x440px.
1621197-TRJ5BC2.jpg


Click here to view the original image of 660x439px.
1621201-U9PVCIM.jpg

61- تریلر جدیدی از عنوان GT6 منتشر شده است که از اینجا میتوانید دریافت کنید. نمایش گیم پلی بازی را در کنفرانس خبری سونی خواهیم داشت.

62- Ninja Theory عنوان جدید خودش را معرفی کرد ، Fightback عنوانی است که در دست ساخت دارد و این بازی برای سیستم عامل های Android و iOS منتشر خواهد شد.

63- Call Of Duty Ghost از همان انجین قدیمی استفاده میکند ، اما این بار ارتقا ی قابل توجه ای کرده است. نمایش گیم پلی بازی در کنفرانس ماکروسافت

64- آیا Visceral Game عنوان بعدی Star-Wars را میسازد !؟ این شایعات وقتی قوت میگیرد که Visceral Game به دنبال یک نویسنده برای این بازی میگردد ! احتمال نمایش بازی Visceral Game در E3 خواهد بود !

65- Techland عنوان بعدی خود را با نام Dying Light معرفی کرد که بازی هم سبک Dead Island هست. همچنین ناشر این بازی Warner Bros است که قرار شده بازی برای PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One در سال 2014 منتشر شود .تصاویری از بازی منتشر شده است که در زیر میبینید ! اینطور که گفته شده بازی در E3 نمایشی خواهد داشت.

66- Call of Duty: Ghosts از فرمان صوتی کینکت برای Xbox one بهره خواهد برد ، این اولین بار است که در سری Call of Duty از این قابلیت استفاده میشود . نحوه ی استفاده ی این قابلیت در کنفرانس ماکروسافت قابل مشاهده است.


-----------------------------------------------------------------------------------
Update 6

67- سونی اقدامی عجیب برای سازنده Minecraft یک PSOne طلایی که عکسشم در زیر میبینید به همراه یک دعوت نامه برای دعوت به E3 فرستاده است ، همچنین یک کپی از بازی Dungeon Master 2 در پکیج جاسازی شده بود. آیا ممکن است Minecraft برای PS3 یا شایدم PS4 تایید شود !؟ باید تا E3 منتظر ماند و دید که منظور سونی از این حرکت چه بوده است !

68- Mark Rein از Epic گفته است منتظر عناوینی جالب برای PC باشید ! این احتمال وجود دارد که Epic در E3 عناوین جدید را معرفی کند ! و احتمال دیگر اینکه امکان حضور Fortnite در E3 وجود دارد !

69- Devil's Third در E3 امسال حضور نخواهد داشت ! Tomonobu Itagaki گفته است بازی هنوز در راه توسعه است !

70- Kojima در روزهای آینده اطلاعات جالبی از Metal Gear Solid 5 میدهد ، که این اطلاعات حضور Metal Gear Solid 5 را در E3 قطعی میکند.

71- خب شایعه ی دیگر پیرامون Ip جدید شرکت Ubisoft : بله اینبار UbiSoft دست به ساخت بازی ریسینگی برای نسل بعد زده است. گفته شده که بازی توسط Reflection (سازنده ی Watch Dogs ) ساخته خواهد شد و توانایی مقابله با عناوین Forza و Gran Turismo را دارد ! همچنین شایعات مبنی بر این است که Ivory Tower نیز در ساخت این عنوان دخالت دارد ! اطلاعات بیشتر پیرامون این شایعه در E3 یا شاید هم در روزهای آینده !

72- یوبی سافت لیست عناوین خود را برای E3 مشخص کرده است ، که عبارتند از : Assassin’s Creed 4: Black Flag ، Rayman Legends ،South Park: The Stick of Truth ، Splinter Cell: Blacklist و Watch Dogs . قطعا عناوین بیشتری یوبی سافت در کنفرانس خود خواهد داشت که طبق گفته ی مسئولان یوبی سافت رونمایی از IP جدید در نمایشگاه وجود دارد !

---------------------------------------------------------------------------------
Update 7

73- CapCom رسما تایید کرد که هیچ نمایشی از Resident Evil 7 در E3 نخواهد بود و تمامی شایعات پیرامون RE 7 را خاتمه داد.

74- EA تصوری در قسمت Help سایت خود از بازی Mirror's Edge 2 قرار داد و چند دقیقه بعد این پیج را از سایت رسمی خود حذف کرد ، قبلا نیز دو شعبه ی آمازون بازی Mirror's Edge 2 را برای فروش گذاشته بودند ! آیا این امکان دارد یکی از سوپرایز های شرکت EA عنوان Mirror's Edge 2 باشد !؟ گرچه بازی Crysis 3 نیز به همین روال تایید شد اما شایعات پیرامون Mirror's Edge 2 بسیار قوت گرفته است این در حالی است که EA رسما اعلام کرده بود Mirror's Edge 2 وجود خواهد داشت
30-05-2013-09-48-01-600x300.jpg

75- Konami این روزها توجه مردم را جلب کرده است . همه به دنبال خبر های جدید این شرکت هستند و منتظر نمایش عناوین محبوبش از جمله Pes ، MGS غیره ... ! Konami در بیانه ای گفته است اگر به دنبال اخبار جدید ما میگردید سایت ما را دنبال کنید . وقتی در سایت میروید تایمری میبینید که نشان گر کنمفرانس ضبط شده ی Konami است که طبق روال هر ساله در تاریخ 6 ژوئن این کنفرانس منتشر خواهد شد. پس با هم به انتظار مینشینیم.

76- Microsoft این بار با قدرت ادعا میکند و میگوید به قصد کشت PS4 آمده است ! نمایش رسمی معرفی Xbox One زیاد جالب و مورد انتظار نبود و بسیاری را نگران و نا امید کرده است . اما Craig Davidson از ماکرو سافت میگوید Xbox One در E3 همگان را شوکه و متحیر میکند و نمایشی سراسر لذت بخش با عناوینی شگفت انگیز را دارد. ماکرو همچنان میگوید ما با همه رقابت میکنیم با تمامی شرکتها و رقیب اصلی ما PS4 است که به راحتی بر آن غلبه میکنیم و آن را میکشیم. آیا به نظر شما برنده ی E3 چه کسی خواهد بود ماکرو یا سونی !؟ باید تا E3 صبر کنیم.

77- Christofer Sundberg از Avalanche Studios که سازنده ی عنوان Just Cause است اعلام کرده است مدت کوتاهی با ماکروسافت کار کرده است و کنسول جدیدش را مزمزه کرده و از هواداران میخواهد صبور باشند که ماکرو سافت در E3 جبران میکند ! در آخر که مصاحبه ای با سایت Videogamer داشته است بیان کرد که Xbox one کنسولی زیبا و شگفت انگیز است که میتواند به ما کمک کند بازیهای زیبایی بسازیم ! مدتها پیش شایعه شده بود که Avalanche Studios در حال ساخت یک بازی Open World است ! آیا این امکان وجود دارد که عنوان Just Cause 3 در کنفرانس ماکروسافت برای xbox One معرفی شود !؟

78- تایید شده است که عنوان Rain در کنفرانس سونی حضور خواهد داشت .Rain عنوانی است که توسط سونی در ژاپن در حال ساخت است امروز تصاویر و تریلری از بازی منتشر شد. قطعا سونی در کنفرانس خود اطلاعات بیشتری از این بازی را به اشتراک میگذارد.

79- Sony اعلام کرده است که اکثر بازیهای PS4 توسط Remote-Play کنسول دستی Vita قابل اجرا هستند . سونی قول اطلاعات بیشتر و سوپرایز های بیشتری را در E3 داده است .

80- یوبی سافت پیج خود را آپدیت کرد ( Sam Will Be Back )بله همانطور که یوبی سافت اشاره کرده است بعد از نسخه ی Splinter Cell Blacklist نسخه ی دیگری هم از Splinter Cell وجود خواهد داشت اما یوبی سافت اینبار گفته است که Splinter Cell بعدی برای نسل بعد خواهد بود و باز هم ماجرا های Sam Fisher ادامه خواهد داشت .طبق گفته های یوبی سافت Splinter Cell یکی از عناوین مهم یوبی سافت است که برنامه ه های زیادی با این نسخه دارد ! به نوعی نسخه ی کنسول های نسل بعد و همچنین ادامه ی Splinter Cell تایید شد. این امکان وجود دارد که یوبی سافت در E3 اطلاعاتی در این مورد به ما بدهد ! البته احتمال خیلی کمه

81- شایعات و خبرات حاکی بر این است Dragon Age 3 مزایای ویژه ای برای Xbox One خواهد داشت !

82- Hideki Kamiya تایید کرد Bayonetta 2 در Nintendo Direct نمایش خواهد داشت

83- Wonderful 101 هم اثر دیگر کامیا درNintendo Direct E3 نمایش خواهد داشت

84- Batman: Arkham Origins نمایش های گوناگونی در E3 خواهد داشت و همچنین در کنفرانس سونی نیز برای Vita حضور خواهد داشت.

85- شایعاتی در فروها بخش شده در مورد Crytek ، به نظر شما Crytek چیزی جدید در چنته دارد !؟ آیا این امکان وجود دارد نمایش یک IP جدید را از Crytek شاهد باشم !؟ احتمال این حرکت بسیار کم است.


----------------------------------------------------------------------------------------
Update 8

86- ماکرو سافت گزارش داده است شما میتوانید کنفرانس ما را به صورت زنده از شبکه های اجتماعی و به خصوص در شبکه ی Live ( توصیه میشه از اینجا نگا کنید ) تماشا کنید ! در ادامه ی این گزارش ذکر شده است که فقط 90 دقیقه به معرفی بازیهای حال و جدید بدون هیچ حاشیه ای پرداخته خواهد شد با این تفاسیر کنفرانس ماکرو سافت باید چیزی حدود 120 الی 180 دقیقه باشد !

87- Capcom به مناسبت سالگرد 30 سالگیش در صنعت بازی سازی، سایتی رو باز کرده که هوادارا میتونند برای اونها پیام بفرستن. هنگام ورود به این سایت با تایمری روبرو میشید که روز 10 June به پایان میرسه! آیا قراره معرفی ایی از کاپکام در E3 ببینیم ؟!

89- Eidos Montreal در twitter نوشت ! آیا برای سقوط آماده اید !؟ آیا این احتمال وجود دارد که Deus Ex: The Fall در طی E3 معرفی شود !؟ آخرین بار در ماه March بود که اشاراتی به دامین The Fall برای Deus Ex شد ! باید منتظر باشیم و باهم ببینیم که Eidos Montreal چه برنامه ی برای هواداران دارد !
Update 1.03 >> امروز هم Eidos Montreal تیزری را جهت این خبر منتشر کرده است که میتوانید از اینجا دانلود کنید که گوینده میگوید : ?Are you ready to begin و تاریخ 2013/06/05 نشان میدهد ! قطعا فردا نسخه ی جدیدی از Deus Ex معرفی میشود ! اما باز هم به انتظار مینشینیم !
Update 1.04 >> عنوان Deus Ex : The Fall برای Ipad . Ipod تایید شد و تصاویری از بازی منتشر شده که رد زیر میبینید
Update 1.05 >> تایید شد بازی با تاخیر برای Android نیز عرضه خواهد شد.

90- سونی Last Guardian رو در لیست بازی های حاضر در E3 قرار داده است.

91- Murdered: Soul Suspect عنوان جدید Square Enix رسما با یک تریلر معرفی شد سبک بازی معمایی و ماجراجویی است اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را در E3 خواهیم داشت.

92- شایعات پیرامون عنوان Mirror's Edge 2 همچنان قوت میگیرد ! دامنه هایی که در سال 2008 برای Mirror's Edge 2 ثبت شدند آپدیت شده اند و به سریعا به سرور های EA منتقل شده اند ! احتمال رونمایی از Mirror's Edge 2 در کنفرانس EA بسیار زیاد است !

93- Harmonix سازنده ی عناوینی همچون Rock Band و Dance Central قرار است فردا بازی جدید خود را معرفی کند ! همچین ذکر شده است این عنوان نسخه ی جدیدی از Rock Band یا Dance Central نیست !
Update 1.05 >> عنوان Fantasia: Music Evolved برای Xbox One و Xbox 360 تایید و با کینکت انجام خواهد شد.این بازی در سال 2014 عرضه خواهد شد .اطلاعات بیشتری در E3 در مورد این بازی خواهیم داشت !

94- احتمال رونمایی Fable IV و نسخه ی جدید از Halo با توجه به عکس زیر در کنفرانس ماکرو سافت همچنان قوت بیشتری میگیرد !
20130604_xbox_one_microsoft_e3_2013_rumour.jpg

95- اینطور که مشخص شده است CapCom در کنفرانس ماکروسافت حضور خواهد داشت و به احتمال زیاد IP یا حتی IP ـی های جدیدی را برای Xbox One معرفی کند !

96- یکی از کاربران NeoGAF که ادعا میکند نزدیک به ماکروسافت است لیستی از عناوینی که قرار است در کنفرانس ماکروسافت رونمایی بشود منتشر کرده است که نکته ی جالب توجه آن عناوینی همچون Mirror's edge 2 و Witcher 3 که قرار بود عنوان Witcher 3 پشت درهای بسته در نمایشگاه حاضر و به نمایش در آید !
Halo 5
Killer Instinct
BANJO KAZOOIE 4
FORZA 5
QUANTUM BREAK
HALO: SPARTAN ASSAULT
RYSE
FABLE 4
CRACKDOWN 3
FORTNINE
DEAD RISING 3
COD: Ghosts
BF 4
Witcher 3
Dying Light
PREY 2
Homefront 2
BGE 2
Mirror's edge 2
Rainbow 6 PATRIOTS
Brother in Arms
League of legends

97- Geoff Keighley با Reggie مدیر Nintendo آمریکا دیدار دوباره‌ای داشته و از بازیهای جدید شگفت زده شده است .

98- DICE گفته است به علاوه از نمایشهای بازی های شوتر یک سوپرایزه ویژه برای هواداران دارد ! با این حرف Dice عنوان Mirror’s Edge 2 همچنان قوت بیشتری میگیرد !

99- Square Enix دعوت نامه‌هایی برای همایشی مخصوص Final Fantasy در همایش Nintendo در E3 داده است

100- امشب ( 2013/06/06 ) ساعت 9 شب به وقت ایران کنفرانس Konami پخش کرده است میتوانید این کنرفانس را از GameSpot ، EuroGamer و حتی خود سایت Konami ( توصیه میشه ) پخش خواهد شد. همچنین عناوینی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ، Castlevania: Lords of Shadow 2 و PES 2014 در کنفرانس حضور خواهد داشت . همچنین سری Metal Gear Solid هم توضیحات جالبی خواهد داشت .

101- Forza 5 قابلیت پخش 1080P با نرخ 60 فریم را خواهد داشت ! نمایش بازی را در کنفرانس ماکرو خواهیم دشات.

102-
WarFrame برای PS4 تایید شد ، اطلاعات بیشتر در کنفرانس سونی
khmsfsbut688hhpcf2yu.jpg

103- Vince Zampella اعلام کرده است یک سوپرایز در کنفرانس EA خواهد داشت !!

104- Sony رسما در پیج خود اعلام کرده است که 40 عنوان برای PS4,PS3,PS Vita برای نمایش خواهد داشت.

105- عنوان FIFA 14 نمایش هیجان انگیزی به گفته ی EA در کنفرانس خود خواهد داشت همچنین تصاویری از بازی منتشر شده است که در زیر میبینید.
----------------------------------------------------------------------------------------

Update 9

106- عنوان Diablo III در سپتامبر امسال به صورت همزمان برای Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد. با توجه به اخبار جدید نمایش این بازی را بر روی کنسول PS3 خواهیم دید !

107- CapCom لاین آپ را منتشر کرده که در پایان لیست خود عنوان کرده است که A big surprise ! به نظر شما این سوپرایز بزرگ چه خواهد بود !؟

108- Kojima Productions اعلام کرده است که تریلر بعدی از MGS V در یکی از کنفرانس های مارکوسافت یا سونی به نمایش خواهد آمد ! باتوجه به اخبار گذشته احتمالا در کنفرانس ماکروسافت

109- Platinum Games اعلام کرده است که برای هواداران خبر فوقلاده ای در E3 خواهد داشت !

110- Ubisoft در پیج فیس بوک خود نوشت : Beyond Good & Evil 2 در E3 برای نمایش به هواداران برنامه هایی دارد !

111- Activision نمایش E3 امسال را مکان خوبی برای رقابت با رقبا میبیند و اعلام کرده است امسال سال بزرگی برای ما خواهد بود !

112- 2K Sports اعلام کرده است که بازی NBA 2K14 برای PS4,PS3,Xbox 360, Xbox One عرضه خواهد شد اما برای Wii U رعضه نخواد شد. همچنین 2K اعلام کرده است نگران رقیب خویش نیستیم ! نمایش این بازی را در E3 خواهیم داشت.
20130607_nba_2k14.jpg

113- Pikmin 3 سایت خود را ، راه اندازی کرد همچنین بازی در کنفرانس نینتندو حضور خواهد داشت و قرار شده است بازی در 1 آگوست عرضه شود.

114- DriveClub از شرکت Evolution Studios که در دست ساخت است امسال در نمایشگاه E3 در دسترس و قابل بازی خواهد بود .

115- Croteam اعلام کرده است که Serious Sam 4 در دست ساخت و توسعه است ! انتظار میرود نمایش این بازی را در E3 مشاهده کنیم . همچنین تصویری از این نسخه منتشر شده که در زیر میبینید !
20130607_serious_sam_4.jpg

116- LocoCycle برای Xbox One به عنوان launch title عرضه خواهد شد. همچنین علاقه مندان بدانند بازی برای Xbox 360 نیز عرضه خواهد شد.

117- Geoff Keighley در صفحه ی خود گفته است چیزهای باور نکردنی را در E3 خواهید دید. او اینگونه نوشته است که شب گذشته چیز باور نکردنی را دیدم که بسیار متحیر شدم و این برای اولین بار است که در E3 چنین چیزی میبینم .

118- Santa Monica گفته است قرار است در E3 غوغا کند . "Santa Monica گفت : روزهای آرام خود را تا E3 سپری کنید زیرا با شروع E3 همه چیز جنون آمیز خواهد بود" احتمال معرفی یک IP جدید برای PS4 از طرف این شرکت تقریبا قطعی است !

119- کرای انجین 3 از PS4 پشتیبانی میکند . احتمال نمایش این موتور توسط PS4 در کنفرانس سونی امکان دارد.

120- Multi-Player عنوان BF4 در E3 به نمایش خواهد آمد همچنین نمایشی از قسمت Single Player خواهیم داشت.

121- خب مورد آخر Update 9 اگه بخوایم در مورد کنفرانس Konami صحبت کنیم چیز زیاد خاصی نداشت حتی نمایشی از وعده های که کوجیما داده بود هم وجود نداشت . معلوم هست که امسال تمامی شرکت ها با تمام قدرت در E3 2013 حضور دارند و میخواهند یک رقابت تنگا تنگ رو با هم انجام بدن اون از سونی و ماکرو تا نمایش عناوین جدید و اطلاعات جدید در مورد سخت افزار و کنسولهاشون . تا شروع E3 و همچنین مراسم کنفرانس ماکروسافت چیز زیادی نموده قبل از E3 یک آپدیت دیگر با نام Update 10 وجود خواهد داشت . روز خوش



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 10

122- تصاویری از آماده سازی E3 برای فردا

123- در پیج Facebook بازی Dragon Age نوشته شد که منتظر یک خبر پیرامون Dragon Age باشید ! احتمالا نمایش نسخه ی جدید بازی خواهد بود !

124- Platinum Games در بیانه ای جدید گفته است ما برای فردا هیجان زیادی داریم میخواهیم همه را شوکه کنیم !

125- Microsoft میگوید ما عناوین جالبی خواهیم داشت که بسیار هیجان انگیز هستند و عناوین جالبتری برای Xbox 360 داریم که طول عمر این کنسول را افزایش میدهد ! منتظر رونمایی بزرگی برای Xbox 360 باشید !

126- fromsotware در حال ساخت عنوانی جدید با سبک Open World است که بر طبق شایعات ممکن است این عنوان در کنفرانس سونی به نمایش بیاید.

127- The Crew عنوان جدید شرکت Ubisoft که اطلاعات اندکی از این بازی به بیرون درز پیدا کرده است قرار بر این شده که Ubisoft این عنوان را در کنفرانس خبری خود به نمایش بگذارد.

128- Reef Entertainment سازنده ی نسخه ی جدید Rambo اطلاعات اندکی را بعد از مدتها منتشر کرده است که در مورد تخریب پذیری و گیم پلی بازی میباشد بازی داری مخفی کاری و تخریب پذیری زیبا که بر اساس فیلهای این سری ساخته شده است .همچنین بازی از خشونت بالایی بر خوردار است البته با وجود اسلحه های متفاوت که به بازی تنوع میدهد . انتظار میرود اولین نمایش جدید این بازی را در E3 با هم ببینیم .

129- برنامه ی موقت پخش بازیها در E3 بعد از کنفرانس ها
Tuesday, June 11


  • 12:00pm – Saints Row IV (Volition Inc./Deep Silver)
  • 12:20pm – Dungeon Defenders 2 (Trendy Entertainment)
  • 12:40pm – The Bureau: XCOM Declassified (2K Games)
  • 1:00pm – Charlie Murder (Microsoft Studios)
  • 1:15pm – Ascend (Microsoft Studios)
  • 1:30pm – Thief (Square Enix)
  • 1:45pm – Murdered: Soul Suspect (Square Enix)
  • 2:15pm – Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist (Ubisoft)
  • 2:30pm – TBA (Sony PlayStation/Santa Monica Studio)
  • 3:00pm – Fantasia: Music Evolved! (Harmonix Music)
  • 3:15pm – TBA (***** Swim Games)
  • 3:30pm – Borderlands 2: Tiny Tina’s Assault on Dragon’s Keep DLC (2K Games)
  • 4:00pm – Super T.I.M.E. Force (Microsoft Studios)
  • 4:15pm – Watch Dogs (Ubisoft)
  • 4:30pm – Angry Video Game Nerd Adventures (ScrewAttack)
  • 5:00pm – TBA (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 5:30pm – E3 Day Wrap Up w/Dennis Fong, CEO of Raptr

Wednesday, June 12


  • 10:30am – Call of Duty: Ghosts (Activision)
  • 10:45am – Destiny (Bungie/Activision)
  • 11:00am – TBA (Electronic Arts)
  • 11:35am – DuckTales Remastered (Capcom)
  • 12:00pm – TBA (PopCap/Electronic Arts)
  • 1:00pm – TBA (Microsoft Studios)
  • 1:30pm – LEGO Marvel Heroes (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 1:45pm – Quantum Break (Remedy Entertainment)
  • 2:00pm – TBA (Ubisoft)
  • 2:15pm – TBA (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 2:30pm – Batman: Arkham Origins (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 3:00pm – The Wolf Among Us (Telltale Games)
  • 3:15pm – Skylanders Swap Force (Activision)
  • 3:45pm – Yaiba: Ninja Gaiden Z (Tecmo Koei)
  • 4:00pm – TBA (Microsoft Studios)
  • 4:30pm – Black Gold Online (Snail Games)
  • 5:00pm – Defiance (Trion Worlds)
  • 5:30pm – E3 Day Wrap Up

Thursday, June 13


  • 10:30am – Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (Square Enix)
  • 10:45am – Rayman Legends (Ubisoft)
  • 11:00am – The Elder Scrolls Online (Bethesda)
  • 11:15am – Wolfenstein: The New Order (Bethesda)
  • 11:30am – The Evil Within (Bethesda)
  • 11:45am – Assassins Creed IV: Black Flag (Ubisoft)
  • 12:00pm – Dead or Alive 5 Ultimate (Tecmo Koei)
  • 12:15pm – Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 12:30pm – Dragon’s Prophet (Sony Online Entertainment)
  • 1:00pm – Warframe (Digital Extremes)
  • 1:15pm – Need for Speed: Rivals (Electronic Arts)
  • 1:30pm – Dust 514 (CCP)
  • 2:00pm – Solstice Arena (Zynga)
  • 2:45pm – Magic 2014: Duels of the Planeswalkers (Wizards of the Coast)
  • 3:00pm – TBA (Microsoft Studios)
  • 4:00pm – Breach & Clear (Gun Media)
  • 4:30pm – E3 Show Wrap Up

130- EA امروز در بیانه ای حمایت خود را از Wii U اعلام کرد !

131- Skylanders: SWAP Force ساخته ی Activision برای کنسولهای نسل بعد تایید شد . همچنین این بازی برای Xbox 360 ،PS3 ،Wii U ،Wii و 3DS نیز عرضه خواهد شد.

132- طبق شایعات قرار بود عنوان The Witcher 3 پشت درهای بسته به نمایش در آید البته هنوز هم این امکان وجود دارد . اما تایید شده است که The Witcher 3 نیز در کنفرانس ماکرو حضور خواهد داشت حال به چه صورت مشخص نیست ! ممکن است نمایش یک تریلر باشد و نمایش گیم پلی پشت درهای بسته !

133- تصاویری از قسمت آنلاین عنوان Assassins Creed Black Flag لیک شده است که دیر زیر میبینید با این تفاسیر قسمت آنلاین این بازی در E3 به نمایش خواهد آمد !

134- حضور عنوان Plants vs Zombies: Garden Warfare یا یک پوستر در E3 تایید شد.در زیر پوستر را میبینید
20130610_plants_vs_zombies_garden_warfare.jpg

135- Xbox Belgium (بلژیک) تو صفحه فیس‌بوک نظر سنجی کرده و پرسیده دوست دارید در کنفرانس MS کدوم بازی‌ها معرفی و نشون داده بشن که بیشتر به Halo 5 رای دادن و برخی ها نیز به Gears of War جدید و Portal 3 اشاره کردند. نکته جالب هم اینه که تو این نظر سنجی برخی هم خواستار Half life 3 شدن.

136- باز هم شایعات Prince of Persia جدید به گوش میرسد اما اینبار برای Xbox One آیا این امکان وجود دارد که امشب نسخه ی جدید بازی Prince of Persia معرفی شود !؟

137- عنوان BF4 در E3 با یک PC قدرتمند در نمایشگاه حضور خواهد داشت ! و گفته شده که در Resolution 4K اجرا خواهد شد.

138- Live Blog و بخش E3 در صفحه ی اصلی بازی سنتر Bazicenter

139- Lightning Returns: Final Fantasy 13 یک پوستر برای E3 به صورت غیر مستقیم تایید شده است آیا احتمال دارد این بازی در سال 214 همراه کنسولها برای PC نیز عرضه شود !؟ پوستر را در زیر میبینید
98608439692131614255.png

140- نسخه ی جدید LittleBigPlanet در لیست کار یک انیماتور ! آیا امکان دارد نسخه ی جدید این بازی در کنفرانس سونی رونمایی شود !؟

141- Geoff Keighley در صفحه ی خود نوشط "ماکرو سافت در طی همایش خود از 20 بازی پرده برداری خواهد کرد" هنوز معلوم نیست که چند عنوان از اینها برای نسل بعد خواهد بود و امشب همه چیز مشخص خواهد شد !

142- شعار ماکروسافت در کنفرانس E3 + تصویر
Xbox-One-slogan-600x450.jpg

143- تیزر کوتاهی جهت معرفی Plants vs. Zombies: Garden Warfare منتشر شده است با این فاسیر نمایش این بازی در کنفرانس EA قطعی است.

144- جالب است بدانید عناوین ایرانی هم در نمایشگاه حضور دارند از جمله "ارتش‌های فرا زمینی" و "شبگرد: طلوع تاریکی" که امیدواریم بتوانند توجه زیادی را به خودت جلب کنند . ( با آرزوی موفقیت

==============================================================================================
Update 11 At E3

145- خلاصه ای از کنفرانس Microsoft

1- کنفرانس با نمایشی فوقلاده از عنوان Metal gear solid V: Phantom pain شروع شد طوری که همگان محو دیدن این نمایش شدن ، kojima بعد از نمایش بر روی صحنه میاد و از بازی و همچنین موتور گرافیکی بازی یعنی Fox صحبت میکنه و نکته ی جالب توجه اینکه که kojima اینبار بهتر انگلیسی صحبت میکنه :d
2- یوسف مهدی بر روی صحنه میاد و از قابلیت های جدید XLB ویژه کاربران Gold رونمایی کرد که هر ماه دو بازی مجانی برای دانلود خواهند داشت.
3- World of tanks برای Xbox 360 به نمایش آمد ، البت با گرافیک بهتر و امکانات جدید خواهد آمد همچنین free 2 play خواهد بود.
4- عنوان Max: The Curse of Brotherhood معرفی و نمایش داده شد. این بازی برای xbox 360 تایدد شد و نکته ی جالب توجه این است که از مداد رنگیها در بازی استفاده شده .
5- Dark Souls II توسط یک تیزر معرفی و نمایش داده شد !ک ه در این تیزر یک آزدها رو مبیبنیم.
6- بله حال نوبت به بازی کرایتک یعنی RYSE میرسد . این بازی به نمایش آمد .این بازی سوم شخص و به صورت گروهی است ( منظور از گروهی کنترل ارتش است ) بازی دارای صحنه های خشونت آمیز و همچنین گرافیک بالا است . یرلی بعد از نمایش بر روی صحنه آمد و توضیحاتی در مورد بازی داد ! این عنوان مورد انحصاری Xbox One خواهد بود . همه برای جوات دس میزنن
7- Killer Instinct رونمایی شد و در انحصار xbox One خواهد بود ! همچنین از Live نیز پشتیبانی میکند .
8- sunset override بازی جدید شرکت insomniac است که Open World هستش و برای xbox One در دست ساخته .
9- اتوموبیل مک لارن رو بری روی سن میارن و همزمان تصاویری از FORZA 5 بر روی مانیتور ها ظاهر میشن. گرافیک بازی به شدت پیشرفت داشته و مانور اصلی بر روی هوش مصنوعی هستش ! نمای داخل ماشین فوقلاده هستش !
10- Minecraft به نمایش میاد و برای xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد.
11- حال نوبت به Sam lake میرسه و بر روی صحنه میاد و بازی جدید خودشو با نام Quantum break به نمایش میذاره ، گرافیک و صحنه ی بازی بسیار جالب هستن ، ملت موندن تریلر هستش یا گیم پلی !؟ بازی در انحصار Xbox One خواهد بود. شخصیت بازی قدرت نگه داشت زمان رو داره !
12- عنوان D4 مرعفی شد و گرافیک بازی هم سل شید هستش ! اطلاعات زیادی ندادند !
13- عنوان Spark معرفی شد . این بازی شما را به خلق دنیایی میکند بازی توسط تبلت ها قابل بازی است و همچنین از کینکت پشتیبانی میکند. به نظر بازی جالبی میاد.
14- و بعد شخصی در مورد Smart glass توضیحاتی میدهد که به نظر قابلیت های جالبی دارد. یک بازی فایتینگ رو نشون میده به نظر جالب میاد !
15- سیستم پوینت دیگر حذف میشود و پول واقعی جایگزین خواهد شد.
16- DEAD RISING 3 به نمایش در میاد .گیم پلی بازی پیشرفت خوبی داشته به نظر جالبه با ماشین زامبی ها رو له میکنه ! بازی در انحصار Xbox One خواهد بود ( احتمالا انحصار زمانی باشه )
17- witcher 3 به نمایش میاد ، گرافیک بازی بسیار چشم نواز هستش و محیط خیلی عالی طراحی شده .با کینکت هماهنگ خواهد بود .
18- BF 4 بر روی صحنه میاد و گرافیک خودشو به رخ عموم میکشه ! خیلی قشنگ و زیبا شده .
19- Below ساخت شرکت تازه تاسیس ماکرو به نام black tusk توسط تیزری نمایش داده میشه . پ
20- تیزری مخوف پخش میشه هنوز معلوم نیست چیه و بک دفعه مشخص شد ! بله نسخه ی جدید Halo است که در 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. همچنین بازی 2014 عرضه خواهد شد.
21- xbox one در نوامبر 2013 عرضه و قیمت آن 499$ خواهد بود
22- Titanfall ساخته ی شرکت Respawn به نمایش اومد .یک بازی تخیلی با اسلحه های پیشرفته ! به نظر جالب میاد شما میتونید سوار ربات ها بشید. این بازی فعلا برای xbox 360 ,Xbox One و PC عرضه خواهد شد.
23- خب با تشویق مردم کنفرانس ماکرو به پایان میرسه.

146- خلاصه ای از کنفرانس EA

1- کنفرانس با نمایش PVZ: Garden Warfare آغاز میشه و از Co-op 4 پشتیبانی میکنه .بازی در انحصار زمانی Xbox One خواهد بود. موتور گرافیکی بازی Frostbite 3 و در 2013 عرضه خواهد شد.
2- TitanFall باری دیگر به نمایش آمد ! سازنده بازی میگوید ، بازی دارای جنگهای سریع و گسترده میباشد.
3- شخصی بر روی صحنه می آید و در مورد موتور های گرافیکی برای کنسولهای جدید صحبت میکند از Ignite و Frostbite میگوید.
4- نمایش بازی Star Wars Battlefront شروع میشه که بسیار کوتاهه
5- حالا نوبت به NFS: Rival میرسه . فردی شروع به بازی کردن میکنه ! در حال فرار هستش ! نکته یجالب اینجاس بازی به صورت مولتی هست و یکی داره ماشین پلیش رو هدایت میکنه و دیگری در حال هدایت هلی کوپتر ! و نفر سوم در حال فرار ! خیلی جالبه !
6- Need For speed Movie نشون داده میشه و برای اکران 2014 آماده میشه.
7- شخصی به روی صحنه میاد و در مورد Next Gen RPG صحبت میکنه . در همین هنگام تریلر CG ار بازی Dragon Age 3: Inquisition پخش میشه و بازی رو تایید میکنه
8- EA Sports بر روی صحنه میاد و بازی های جدیدی رو با Ignite تایید میکنه که اولین عنوان NBA Live 14 هستش. بازی از قابلیت BounceTek پشتیبانی میکنه مه باعث میشه تغییرات سریع اعمال بشن !
9- حالا Madden NFL 25 به مناسبت 25 ـمین سالگردش
10- آقای Drake بر روی صحنه میاد و در مورد Fifa 14 صحبت میکنه و بازی رو برای Xbox One و PS4 تایید میکنه
11- در آخر EA Sport نسخه ی جدید UFC رو توسط اون یارو مرد هیکلیه تایید میکنه و ترلری از بازی هم پخش میشه و برای بهار آماده ی عرضه میشه.
12- حالا دوباره نوبت به BF 4 میشه . مولتی پلیر بازی به نمایش میاد و مد Commander هم تایید میشه . یک نفر به عنوان فرمانده به همه دستور میده . جالب اینجاست که فرمانده داره از روی تبلت افرادشو هدایت میکنه ! خیلی زیبا هستش این بازی مخصوصا گرافیکش . محیط تخریب پذیری زیبایی هم داره .
13- در آخر عنوان Mirrors Edge 2 تایید میشه و نشون میده بازی توسط Dice در دست ساخته و تریلر کوتاهی ازش پخش میشه.
14- Peter Moore بر روی صحنه آمد و با صحبت کوتاهی از همه خدا حافظی میکنه

147- خلاصه ای از کنفرانس Ubisoft

1- شروع کنفرانس شاهد اجرایی زنده از بازی Rocksmith 2014 هستیم که برای october امسال برنامه ریزی شده
2- یه خانوم سیاه پوست روی صحنه اومده که در مورد Watch Dogs و Blacklist صحبتهایی میکنه و از نحوه ی توسعه بازی حرف میزنه.
3- خانوم سیاه تماشا گران رو به یک تریلر از بازی Splinter Cell Black List دعوت میکنه.
4- حالا Rayman Legends با تریلری به نمایش میاد و بعد نوبت به گیم پلی بازی میرسه که بسیار جذاب و خنده داره .
5- South Park نمایش داده میشه و بازی رو با یک تریلر معرفی میکنه.
6- حالا نوبت به بازی جدید یوبی سافت یعنی The Crew میرسه این بازی سرار اکشن و هیجاینه . یکی از سازندگان بازی به روی صحنه میاد و صحبتهایی رو پیرامون بازی میکنه. بازی رو به صورت لایو انجام میده تمام احزای ماشین قابل دستکاری هستن. بازی بسیار بزرگه و زمینهای متفاوت و مختلفی داره. گستردگیه بازی مثال زدنیه همچنین گرافیک فوقلاده بالایی داره.
7- Watch Dogs به روی مانیتور ها نمایش داده میشه و یکی از سازنده ها در مورد بازی و کانکشن های بازی صحبت میکنه. و حالا تریلری CG به صورت فوقلاده هایپ آور از بازی پخش میشه . خیلی زیبا هستش.
8- Just Dancing 2014 یک بازی رقص محور که معرفی و نمایش داده میشه و برای عرضه در اکتبر برنامه ریزی میشه.
9- Rabbids دوباره وارد صحنه میشه و شوی Rabbids Invasion نمایش داده میشه. این شو مخصوص Xbox One هستش.
10- حالا Assassins Creed Black Flag با یک تریلر CG به نمایش میاد که شامل جنگهای دریایی هست.
11- Ip جدید یوبی سافت با نام Trial Fusion معرفی میشه .این بازی برای کنسلوهای نسل بعد همچنین PC و سیستم عامل های گوشی عرضه میشه.
12- تریلر جدید از یک بازی نا شناس پخش میشه ! به نظر بازی Open World میاد ! گرافیک بالایی داره ! تقریبا آخر زمانی هست !بله نام بازی Tom Clancy's The Division است که آنلاین هم هست و برای Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
13- با تشویش تماشاگران کنفرانس یوبی سافت به پایان میرسه.
 
آخرین ویرایش:

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,881
نام
صابر
خب دیگه چیزی به E3 نمونده و اولین کنفرانس ماکرو هستش که راس ساعت 9 شب تقریبا 1 ساعت و 20 دقیقه ی دیگه شروع میشه و همگیممون منتظریم ببینیم ماکرو چه برنامه ای برای هواداران ترتیب داده

یه بار دیگه راه های تماشای E3 رو براتون میگم تا جای هیچ سوالی نمونه !

1- Xbox, A New Generation Revealed - Xbox.com ( فقط مختص کنفرانس ماکرو )
2- GameSpot + انجام Live Blog
3- Live: Microsoft E3 2013 Conference • Livetexts • Eurogamer.net + انجام Live Blog
4- Home - www.GameInformer.com + انجام Live Blog
5- VG247 | VG247.com >> مختص Live Blog
6- سایت بازی سنتر نیز از این صفحه Live Blog میکنه همچنین سایتهای همسایه هم Live Blog انجام میدن
7- زمان دقیق کنفرانس ها با تایمر
8- Official PlayStation website - PlayStation at E3 2013 فقط مختص همایش Sony
9- Official Site - Nintendo @ E3 2013 فقط مختص کنفرانس nintendo

نکته ظاهرا کنفرانس ubisoft با EA جاشو عوض کرده و کنفرانس EA زودتر پخش میشه !

-------------------------------------------------------------------------------------------------

خب اینم از آپدیت 10 که به پست اول اضاف شده و از آپدیت بعدی به بعد اخبار مستقیم E3 رو تا روز 23 خرداد ادامه میدیم !

Update 10

122- تصاویری از آماده سازی E3 برای فردا

123- در پیج Facebook بازی Dragon Age نوشته شد که منتظر یک خبر پیرامون Dragon Age باشید ! احتمالا نمایش نسخه ی جدید بازی خواهد بود !

124- Platinum Games در بیانه ای جدید گفته است ما برای فردا هیجان زیادی داریم میخواهیم همه را شوکه کنیم !

125- Microsoft میگوید ما عناوین جالبی خواهیم داشت که بسیار هیجان انگیز هستند و عناوین جالبتری برای Xbox 360 داریم که طول عمر این کنسول را افزایش میدهد ! منتظر رونمایی بزرگی برای Xbox 360 باشید !

126- fromsotware در حال ساخت عنوانی جدید با سبک Open World است که بر طبق شایعات ممکن است این عنوان در کنفرانس سونی به نمایش بیاید.

127- The Crew عنوان جدید شرکت Ubisoft که اطلاعات اندکی از این بازی به بیرون درز پیدا کرده است قرار بر این شده که Ubisoft این عنوان را در کنفرانس خبری خود به نمایش بگذارد.

128- Reef Entertainment سازنده ی نسخه ی جدید Rambo اطلاعات اندکی را بعد از مدتها منتشر کرده است که در مورد تخریب پذیری و گیم پلی بازی میباشد بازی داری مخفی کاری و تخریب پذیری زیبا که بر اساس فیلهای این سری ساخته شده است .همچنین بازی از خشونت بالایی بر خوردار است البته با وجود اسلحه های متفاوت که به بازی تنوع میدهد . انتظار میرود اولین نمایش جدید این بازی را در E3 با هم ببینیم .

129- برنامه ی موقت پخش بازیها در E3 بعد از کنفرانس ها
Tuesday, June 11


  • 12:00pm – Saints Row IV (Volition Inc./Deep Silver)
  • 12:20pm – Dungeon Defenders 2 (Trendy Entertainment)
  • 12:40pm – The Bureau: XCOM Declassified (2K Games)
  • 1:00pm – Charlie Murder (Microsoft Studios)
  • 1:15pm – Ascend (Microsoft Studios)
  • 1:30pm – Thief (Square Enix)
  • 1:45pm – Murdered: Soul Suspect (Square Enix)
  • 2:15pm – Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist (Ubisoft)
  • 2:30pm – TBA (Sony PlayStation/Santa Monica Studio)
  • 3:00pm – Fantasia: Music Evolved! (Harmonix Music)
  • 3:15pm – TBA (***** Swim Games)
  • 3:30pm – Borderlands 2: Tiny Tina’s Assault on Dragon’s Keep DLC (2K Games)
  • 4:00pm – Super T.I.M.E. Force (Microsoft Studios)
  • 4:15pm – Watch Dogs (Ubisoft)
  • 4:30pm – Angry Video Game Nerd Adventures (ScrewAttack)
  • 5:00pm – TBA (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 5:30pm – E3 Day Wrap Up w/Dennis Fong, CEO of Raptr

Wednesday, June 12


  • 10:30am – Call of Duty: Ghosts (Activision)
  • 10:45am – Destiny (Bungie/Activision)
  • 11:00am – TBA (Electronic Arts)
  • 11:35am – DuckTales Remastered (Capcom)
  • 12:00pm – TBA (PopCap/Electronic Arts)
  • 1:00pm – TBA (Microsoft Studios)
  • 1:30pm – LEGO Marvel Heroes (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 1:45pm – Quantum Break (Remedy Entertainment)
  • 2:00pm – TBA (Ubisoft)
  • 2:15pm – TBA (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 2:30pm – Batman: Arkham Origins (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 3:00pm – The Wolf Among Us (Telltale Games)
  • 3:15pm – Skylanders Swap Force (Activision)
  • 3:45pm – Yaiba: Ninja Gaiden Z (Tecmo Koei)
  • 4:00pm – TBA (Microsoft Studios)
  • 4:30pm – Black Gold Online (Snail Games)
  • 5:00pm – Defiance (Trion Worlds)
  • 5:30pm – E3 Day Wrap Up

Thursday, June 13


  • 10:30am – Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (Square Enix)
  • 10:45am – Rayman Legends (Ubisoft)
  • 11:00am – The Elder Scrolls Online (Bethesda)
  • 11:15am – Wolfenstein: The New Order (Bethesda)
  • 11:30am – The Evil Within (Bethesda)
  • 11:45am – Assassins Creed IV: Black Flag (Ubisoft)
  • 12:00pm – Dead or Alive 5 Ultimate (Tecmo Koei)
  • 12:15pm – Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure (Warner Bros. Interactive Entertainment)
  • 12:30pm – Dragon’s Prophet (Sony Online Entertainment)
  • 1:00pm – Warframe (Digital Extremes)
  • 1:15pm – Need for Speed: Rivals (Electronic Arts)
  • 1:30pm – Dust 514 (CCP)
  • 2:00pm – Solstice Arena (Zynga)
  • 2:45pm – Magic 2014: Duels of the Planeswalkers (Wizards of the Coast)
  • 3:00pm – TBA (Microsoft Studios)
  • 4:00pm – Breach & Clear (Gun Media)
  • 4:30pm – E3 Show Wrap Up

130- EA امروز در بیانه ای حمایت خود را از Wii U اعلام کرد !

131- Skylanders: SWAP Force ساخته ی Activision برای کنسولهای نسل بعد تایید شد . همچنین این بازی برای Xbox 360 ،PS3 ،Wii U ،Wii و 3DS نیز عرضه خواهد شد.

132- طبق شایعات قرار بود عنوان The Witcher 3 پشت درهای بسته به نمایش در آید البته هنوز هم این امکان وجود دارد . اما تایید شده است که The Witcher 3 نیز در کنفرانس ماکرو حضور خواهد داشت حال به چه صورت مشخص نیست ! ممکن است نمایش یک تریلر باشد و نمایش گیم پلی پشت درهای بسته !

133- تصاویری از قسمت آنلاین عنوان Assassins Creed Black Flag لیک شده است که دیر زیر میبینید با این تفاسیر قسمت آنلاین این بازی در E3 به نمایش خواهد آمد !

134- حضور عنوان Plants vs Zombies: Garden Warfare یا یک پوستر در E3 تایید شد.در زیر پوستر را میبینید
20130610_plants_vs_zombies_garden_warfare.jpg

135- Xbox Belgium (بلژیک) تو صفحه فیس‌بوک نظر سنجی کرده و پرسیده دوست دارید در کنفرانس MS کدوم بازی‌ها معرفی و نشون داده بشن که بیشتر به Halo 5 رای دادن و برخی ها نیز به Gears of War جدید و Portal 3 اشاره کردند. نکته جالب هم اینه که تو این نظر سنجی برخی هم خواستار Half life 3 شدن.

136- باز هم شایعات Prince of Persia جدید به گوش میرسد اما اینبار برای Xbox One آیا این امکان وجود دارد که امشب نسخه ی جدید بازی Prince of Persia معرفی شود !؟

137- عنوان BF4 در E3 با یک PC قدرتمند در نمایشگاه حضور خواهد داشت ! و گفته شده که در Resolution 4K اجرا خواهد شد.

138- Live Blog و بخش E3 در صفحه ی اصلی بازی سنتر Bazicenter

139- Lightning Returns: Final Fantasy 13 یک پوستر برای E3 به صورت غیر مستقیم تایید شده است آیا احتمال دارد این بازی در سال 214 همراه کنسولها برای PC نیز عرضه شود !؟ پوستر را در زیر میبینید
98608439692131614255.png

140- نسخه ی جدید LittleBigPlanet در لیست کار یک انیماتور ! آیا امکان دارد نسخه ی جدید این بازی در کنفرانس سونی رونمایی شود !؟

141- Geoff Keighley در صفحه ی خود نوشط "ماکرو سافت در طی همایش خود از 20 بازی پرده برداری خواهد کرد" هنوز معلوم نیست که چند عنوان از اینها برای نسل بعد خواهد بود و امشب همه چیز مشخص خواهد شد !

142- شعار ماکروسافت در کنفرانس E3 + تصویر
Xbox-One-slogan-600x450.jpg

143- تیزر کوتاهی جهت معرفی Plants vs. Zombies: Garden Warfare منتشر شده است با این فاسیر نمایش این بازی در کنفرانس EA قطعی است.

144- جالب است بدانید عناوین ایرانی هم در نمایشگاه حضور دارند از جمله "ارتش‌های فرا زمینی" و "شبگرد: طلوع تاریکی" که امیدواریم بتوانند توجه زیادی را به خودت جلب کنند . ( با آرزوی موفقیت
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,709
تکنولوژی انجین COD: Ghosts کاملا REAL TIME
در این تریلر تکنولوژی sub d - نور پردازی -کیفیت بافته ها و آب و.... رو نمایش می ده که خیلی دیدنیه و می تونه در مورد گرافیک این قسمت امیدوارمون کنه. پیشنهاد میکنم حتما ببینید:
http://nl.files2.multiplayer.it/sto...i-aspetti-tecnici-del-comparto-grafico.hi.mp4
 

Bigame

کاربر سایت
Apr 18, 2010
714
نام
علی
شروع شد
گیم اسپات داره صحبت میکنه
 
آخرین ویرایش:

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
دوستان قربونتون برم!!!
در صورت امکان لحظه به لحظه تریلرهای جذاب رو از بازیها بزارید برامون!!!
خواهشا قیمت کنسول سونی رو تو همون ثانیه برامون اعلام کنید!!!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
اینجا نمایش های زنده از بازی ها نشون میدن. مثل اینکه تا حالا Knack و The Evil Within رو نشون دادن که من ندیدم. الآن هم Lords of Shadow 2 هست.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اگه ممکنه یکی لینک کنفرانس مایکرو رو برای دانلود بزاره ممنون
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,881
نام
صابر
Update 11 At E3

145- خلاصه ای از کنفرانس Microsoft

1- کنفرانس با نمایشی فوقلاده از عنوان Metal gear solid V: Phantom pain شروع شد طوری که همگان محو دیدن این نمایش شدن ، kojima بعد از نمایش بر روی صحنه میاد و از بازی و همچنین موتور گرافیکی بازی یعنی Fox صحبت میکنه و نکته ی جالب توجه اینکه که kojima اینبار بهتر انگلیسی صحبت میکنه :d
2- یوسف مهدی بر روی صحنه میاد و از قابلیت های جدید XLB ویژه کاربران Gold رونمایی کرد که هر ماه دو بازی مجانی برای دانلود خواهند داشت.
3- World of tanks برای Xbox 360 به نمایش آمد ، البت با گرافیک بهتر و امکانات جدید خواهد آمد همچنین free 2 play خواهد بود.
4- عنوان Max: The Curse of Brotherhood معرفی و نمایش داده شد. این بازی برای xbox 360 تایدد شد و نکته ی جالب توجه این است که از مداد رنگیها در بازی استفاده شده .
5- Dark Souls II توسط یک تیزر معرفی و نمایش داده شد !ک ه در این تیزر یک آزدها رو مبیبنیم.
6- بله حال نوبت به بازی کرایتک یعنی RYSE میرسد . این بازی به نمایش آمد .این بازی سوم شخص و به صورت گروهی است ( منظور از گروهی کنترل ارتش است ) بازی دارای صحنه های خشونت آمیز و همچنین گرافیک بالا است . یرلی بعد از نمایش بر روی صحنه آمد و توضیحاتی در مورد بازی داد ! این عنوان مورد انحصاری Xbox One خواهد بود . همه برای جوات دس میزنن
7- Killer Instinct رونمایی شد و در انحصار xbox One خواهد بود ! همچنین از Live نیز پشتیبانی میکند .
8- sunset override بازی جدید شرکت insomniac است که Open World هستش و برای xbox One در دست ساخته .
9- اتوموبیل مک لارن رو بری روی سن میارن و همزمان تصاویری از FORZA 5 بر روی مانیتور ها ظاهر میشن. گرافیک بازی به شدت پیشرفت داشته و مانور اصلی بر روی هوش مصنوعی هستش ! نمای داخل ماشین فوقلاده هستش !
10- Minecraft به نمایش میاد و برای xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد.
11- حال نوبت به Sam lake میرسه و بر روی صحنه میاد و بازی جدید خودشو با نام Quantum break به نمایش میذاره ، گرافیک و صحنه ی بازی بسیار جالب هستن ، ملت موندن تریلر هستش یا گیم پلی !؟ بازی در انحصار Xbox One خواهد بود. شخصیت بازی قدرت نگه داشت زمان رو داره !
12- عنوان D4 مرعفی شد و گرافیک بازی هم سل شید هستش ! اطلاعات زیادی ندادند !
13- عنوان Spark معرفی شد . این بازی شما را به خلق دنیایی میکند بازی توسط تبلت ها قابل بازی است و همچنین از کینکت پشتیبانی میکند. به نظر بازی جالبی میاد.
14- و بعد شخصی در مورد Smart glass توضیحاتی میدهد که به نظر قابلیت های جالبی دارد. یک بازی فایتینگ رو نشون میده به نظر جالب میاد !
15- سیستم پوینت دیگر حذف میشود و پول واقعی جایگزین خواهد شد.
16- DEAD RISING 3 به نمایش در میاد .گیم پلی بازی پیشرفت خوبی داشته به نظر جالبه با ماشین زامبی ها رو له میکنه ! بازی در انحصار Xbox One خواهد بود ( احتمالا انحصار زمانی باشه )
17- witcher 3 به نمایش میاد ، گرافیک بازی بسیار چشم نواز هستش و محیط خیلی عالی طراحی شده .با کینکت هماهنگ خواهد بود .
18- BF 4 بر روی صحنه میاد و گرافیک خودشو به رخ عموم میکشه ! خیلی قشنگ و زیبا شده .
19- Below ساخت شرکت Capybara Games توسط تیزری نمایش داده میشه .
20- تیزری مخوف پخش میشه هنوز معلوم نیست چیه و بک دفعه مشخص شد ! بله نسخه ی جدید Halo است که در 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. همچنین بازی 2014 عرضه خواهد شد.
21- xbox one در نوامبر 2013 عرضه و قیمت آن 499$ خواهد بود
22- Titanfall ساخته ی شرکت Respawn به نمایش اومد .یک بازی تخیلی با اسلحه های پیشرفته ! به نظر جالب میاد شما میتونید سوار ربات ها بشید. این بازی فعلا برای xbox 360 ,Xbox One و PC عرضه خواهد شد.
23- خب با تشویق مردم کنفرانس ماکرو به پایان میرسه.

146- خلاصه ای از کنفرانس EA

1- کنفرانس با نمایش PVZ: Garden Warfare آغاز میشه و از Co-op 4 پشتیبانی میکنه .بازی در انحصار زمانی Xbox One خواهد بود. موتور گرافیکی بازی Frostbite 3 و در 2013 عرضه خواهد شد.
2- TitanFall باری دیگر به نمایش آمد ! سازنده بازی میگوید ، بازی دارای جنگهای سریع و گسترده میباشد.
3- شخصی بر روی صحنه می آید و در مورد موتور های گرافیکی برای کنسولهای جدید صحبت میکند از Ignite و Frostbite میگوید.
4- نمایش بازی Star Wars Battlefront شروع میشه که بسیار کوتاهه
5- حالا نوبت به NFS: Rival میرسه . فردی شروع به بازی کردن میکنه ! در حال فرار هستش ! نکته یجالب اینجاس بازی به صورت مولتی هست و یکی داره ماشین پلیش رو هدایت میکنه و دیگری در حال هدایت هلی کوپتر ! و نفر سوم در حال فرار ! خیلی جالبه !
6- Need For speed Movie نشون داده میشه و برای اکران 2014 آماده میشه.
7- شخصی به روی صحنه میاد و در مورد Next Gen RPG صحبت میکنه . در همین هنگام تریلر CG ار بازی Dragon Age 3: Inquisition پخش میشه و بازی رو تایید میکنه
8- EA Sports بر روی صحنه میاد و بازی های جدیدی رو با Ignite تایید میکنه که اولین عنوان NBA Live 14 هستش. بازی از قابلیت BounceTek پشتیبانی میکنه مه باعث میشه تغییرات سریع اعمال بشن !
9- حالا Madden NFL 25 به مناسبت 25 ـمین سالگردش
10- آقای Drake بر روی صحنه میاد و در مورد Fifa 14 صحبت میکنه و بازی رو برای Xbox One و PS4 تایید میکنه
11- در آخر EA Sport نسخه ی جدید UFC رو توسط اون یارو مرد هیکلیه تایید میکنه و ترلری از بازی هم پخش میشه و برای بهار آماده ی عرضه میشه.
12- حالا دوباره نوبت به BF 4 میشه . مولتی پلیر بازی به نمایش میاد و مد Commander هم تایید میشه . یک نفر به عنوان فرمانده به همه دستور میده . جالب اینجاست که فرمانده داره از روی تبلت افرادشو هدایت میکنه ! خیلی زیبا هستش این بازی مخصوصا گرافیکش . محیط تخریب پذیری زیبایی هم داره .
13- در آخر عنوان Mirrors Edge 2 تایید میشه و نشون میده بازی توسط Dice در دست ساخته و تریلر کوتاهی ازش پخش میشه.
14- Peter Moore بر روی صحنه آمد و با صحبت کوتاهی از همه خدا حافظی میکنه

147- خلاصه ای از کنفرانس Ubisoft

1- شروع کنفرانس شاهد اجرایی زنده از بازی Rocksmith 2014 هستیم که برای october امسال برنامه ریزی شده
2- یه خانوم سیاه پوست روی صحنه اومده که در مورد Watch Dogs و Blacklist صحبتهایی میکنه و از نحوه ی توسعه بازی حرف میزنه.
3- خانوم سیاه تماشا گران رو به یک تریلر از بازی Splinter Cell Black List دعوت میکنه.
4- حالا Rayman Legends با تریلری به نمایش میاد و بعد نوبت به گیم پلی بازی میرسه که بسیار جذاب و خنده داره .
5- South Park نمایش داده میشه و بازی رو با یک تریلر معرفی میکنه.
6- حالا نوبت به بازی جدید یوبی سافت یعنی The Crew میرسه این بازی سرار اکشن و هیجاینه . یکی از سازندگان بازی به روی صحنه میاد و صحبتهایی رو پیرامون بازی میکنه. بازی رو به صورت لایو انجام میده تمام احزای ماشین قابل دستکاری هستن. بازی بسیار بزرگه و زمینهای متفاوت و مختلفی داره. گستردگیه بازی مثال زدنیه همچنین گرافیک فوقلاده بالایی داره.
7- Watch Dogs به روی مانیتور ها نمایش داده میشه و یکی از سازنده ها در مورد بازی و کانکشن های بازی صحبت میکنه. و حالا تریلری CG به صورت فوقلاده هایپ آور از بازی پخش میشه . خیلی زیبا هستش.
8- Just Dancing 2014 یک بازی رقص محور که معرفی و نمایش داده میشه و برای عرضه در اکتبر برنامه ریزی میشه.
9- Rabbids دوباره وارد صحنه میشه و شوی Rabbids Invasion نمایش داده میشه. این شو مخصوص Xbox One هستش.
10- حالا Assassins Creed Black Flag با یک تریلر CG به نمایش میاد که شامل جنگهای دریایی هست.
11- Ip جدید یوبی سافت با نام Trial Fusion معرفی میشه .این بازی برای کنسلوهای نسل بعد همچنین PC و سیستم عامل های گوشی عرضه میشه.
12- تریلر جدید از یک بازی نا شناس پخش میشه ! به نظر بازی Open World میاد ! گرافیک بالایی داره ! تقریبا آخر زمانی هست !بله نام بازی Tom Clancy's The Division است که آنلاین هم هست و برای Xbox one و PS4 عرضه خواهد شد.
13- با تشویش تماشاگران کنفرانس یوبی سافت به پایان میرسه.


کنفرانس سونی هم بعدش قرار میگیره فعلا با اینا سرگرم باشید ! نیتندو هم اگه حس کنم مینویسم ! ( هر کی میتونه نیتندو رو بنویسه مثل همینایی که نوشتم تا توی پست اول بذارم )
 
آخرین ویرایش:

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
19- Below ساخت شرکت تازه تاسیس ماکرو به نام black tusk توسط تیزری نمایش داده میشه . پ

Below یه بازیه ایندیه که شرکت Capybara Games میسازتش و ربطی به black tusk نداره.
بازی
black tusk اسمش مشخص نشد فعلا.
 

Loghman

زمان تنها چیزیست که به عدالت بین همه تقسیم شده است
کاربر سایت
Apr 1, 2010
2,596
نام
لقمان
اینم تصاویر PS4 :
54268969287586865894.jpg

24451652992533721087.jpg


49968764327212630620.jpg


96884050071121092920.jpg
 

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
آقایون هنوز لینک کنفرانسا نیومده؟
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,365
نام
Matthew
آقا تریلر The Evil Within اومد ؟؟ اقا لقمان اومد سریع خبر بده :d

- - -ویرایش - - -

آقا تریلر The Evil Within اومد ؟؟ اقا لقمان اومد سریع خبر بده :d
 

dariushsz2

کاربر سایت
Sep 18, 2010
297
نام
احسان
لینکای دانلود بدون شیلتر رو بزارید ممنون میشم
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر