Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,198
نام
∂αнмα
من نمیدونم چرا از سیستم حرکتی بازی بعضیا ناله میکنند ؟ بله دشمنا زیاد شدن و بعضی موقع ها گله ای جوری دورت میزنن که درجا مرگت حتمیه واسه همین دقیقا اومدن سیستم دش رو گذاشتن فقط کافیه سرعت عملت بالا باشه یعنی اینقدر بالا باشه که یک لحظه هم مکس نکنی نه گیر میوفتی نه چیزی من خودم اوایل مشکل داشتم بعد که دستم راه افتادم مثل جک میموندن دشمنا الان میگم ایکاش یـ درجه بالاتر بازی میکردم فقط کافیه سوپر شاتگان رو کامل اپگرید کنید هر وقت دیدید دارید به فنا میرید کافیه محل رو ترک کنید برید ی جای خلوت و از اونجا با قلابش بزنید برید تو صورت دشمنا و دم به ثانیه ارمور جنریت کنید یعنی اینقدر سوپر شاتگان OP از این نظر تو بازی که حد نداره مورد دیگه استفاده از نارنجک انداز و شعله افکنه کافیه گله ای وسط دشمنا بزنید یعنی یـ لذتی داره وقتی یهو کلی ارمور رو درجا میگیری خیلی حال میده :D در کل بازی دو سه تا اصول اولیه داره اینا رو رعایت کنید هیچ وقت به مشکل نمیخورد در مورد marauder ها هم مواقع شلوغ تا میتونید ازش فرار کنید بزارید تنها که شد به خدمتش برسید اول با بالیستا یا راکت لانچر از راه دور Stagger ـش کنید بعد با سوپر شاتگان برید تو صورتش و بین بالیستا و سوپر شاتگان سویچ کنید این وسط اگه سگش رو کشید بیرون دوباره سریع بکشید عقب با سوپر شاتگان برید تو صورتش اون وسط اگه فرصتش رو پیدا کردید با شعله افکن اتیشش بزنید تا ارمور بهتون بده تو بازی یـ دونه چلنج بود باید تو 30 ثانیه میکشتیمش اول با BFG خواستم بکشمش دیدم شیلدش رو میکشه بیرون دمیج نمیخوره با همین روشی که گفتم نابودش کردم خلاصه میگم اصولی بازی کنید بهتون قول میدم مبارزات بازی توی سطحی که بازی میکنید به شدت اسون میشه و جوری میشه که از چالشش لذت میبرید
 
آخرین ویرایش:

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
مشکل سرعت دشمنا و سختی بازی نیست مشکل طراحی بد محیطه. من هم نمیگم بازی سخته، مشکل بالانس نبودن بازیه ربطی هم به درجه‌ی سختی نداره. وقتی کیل روم بد طراحی شده و دشمن ها بیش از اندازه زیاد دیپلوی میشن دیگه مشکل سختی نیست مشکل بالانسه که وجود نداره وگرنه دوم 2016 رو سخت ترین حالت ممکن بازم فان بود! یه سری از محیط ها طوری هستن انگار قراره کالاف بازی کنی از بس در و دیوار توشون هست، دوم قبلی هم نظر طراحی کیل روم ها خیلی بهتر بود هم از نظر استایل بازی‌کردن، مجبور نبودی مدام در حال فرار و دش و جاخالی باشی!
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,796
نام
مراد حلیمی
منم تقریبا اواخر بازی هستم
در یک کلام عالیه...محشره...فوق العادس مخصوصا اگر فن fpsو دووم باشی - تغییراتی که تو یک نسخه به بازی دادن خیلی از بازیها تو دو سه نسخه اعمال میکنن و این قابل تقدیر

ولی بدون اشکال هم نیست.....دو تا ایراد داره بازی که هر دو ایراد یجورایی باعث گریز یه طیف مخاطب قابل توجه از بازی میشن بنظرم:

1-بعضی بخشای پلتفرمینگ ها رو اعصاب هستن
2-بازی نسبت یه نسخه 2016 یهو خیلی سخت شده....درسته برای من فن بازی و فن دووم شیرینه این سختی و مکانیکای جدید و جالب، ولی اگر کسی نخواد خیلی خودشو به زحمت و چالش بندازه و با یه تلاش نرمالی بازی رو تموم کنه حتی آسونترین درجه بازی هم اندکی سخته

بهترین نمره هم میشه بهش همون 9 رو داد.............بخش بتل مد هم چیز خاصی نیس در کل

.
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
مشکل سرعت دشمنا و سختی بازی نیست مشکل طراحی بد محیطه. من هم نمیگم بازی سخته، مشکل بالانس نبودن بازیه ربطی هم به درجه‌ی سختی نداره. وقتی کیل روم بد طراحی شده و دشمن ها بیش از اندازه زیاد دیپلوی میشن دیگه مشکل سختی نیست مشکل بالانسه که وجود نداره وگرنه دوم 2016 رو سخت ترین حالت ممکن بازم فان بود! یه سری از محیط ها طوری هستن انگار قراره کالاف بازی کنی از بس در و دیوار توشون هست، دوم قبلی هم نظر طراحی کیل روم ها خیلی بهتر بود هم از نظر استایل بازی‌کردن، مجبور نبودی مدام در حال فرار و دش و جاخالی باشی!
اتفاقا به نظر من کیل روم ها خیلی خوب و بالانس بودن. از اون جایی که قابلیت double dash و اون میله ها رو گزاشتن، اگه کیلروم بیش از حدود خالی میبود بازی یجورایی خسته کننده و حتی ساده میشد :| حالا به سوپرشاتگان زنجیرم اضافه کردن، اگه به اندازه کافی ستون و دیوار و ... توی روم ها نبود، راحت میشد همینطور الکی ادم بپره اینور اونور :D (تازه منم نرااحت بودم که چرا با سوپر شاتگان نمیشه از در و دیوار بالا رفت :-" )
درجه سختی بازی هم که رفته بالا و باز اگه کیل روم خیلی خالی میبود، یه سری دشمن ها میزدن ادمو نابود میکردن از راه دور :| (cyber demon و موشک هاش که روی ادم قفل میشن :-" )
 

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
اتفاقا به نظر من کیل روم ها خیلی خوب و بالانس بودن. از اون جایی که قابلیت double dash و اون میله ها رو گزاشتن، اگه کیلروم بیش از حدود خالی میبود بازی یجورایی خسته کننده و حتی ساده میشد :| حالا به سوپرشاتگان زنجیرم اضافه کردن، اگه به اندازه کافی ستون و دیوار و ... توی روم ها نبود، راحت میشد همینطور الکی ادم بپره اینور اونور :D (تازه منم نرااحت بودم که چرا با سوپر شاتگان نمیشه از در و دیوار بالا رفت :-" )
درجه سختی بازی هم که رفته بالا و باز اگه کیل روم خیلی خالی میبود، یه سری دشمن ها میزدن ادمو نابود میکردن از راه دور :| (cyber demon و موشک هاش که روی ادم قفل میشن :-" )
کیل روم پر از در دیوار ینی محدودیت حرکت و اشراف نداشتن به دشمنا. یه نگاه به کیل روم های جهنم تو دوم 2016 بیندازید متوجه میشید

Sent from my G3112 using Tapatalk
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,198
نام
∂αнмα
کیل روم پر از در دیوار ینی محدودیت حرکت و اشراف نداشتن به دشمنا. یه نگاه به کیل روم های جهنم تو دوم 2016 بیندازید متوجه میشید

Sent from my G3112 using Tapatalk
چه این نسخه چه نسخه قبلی هم بزرگ داشت همم کوچیک همین الان کلی قسمت میتونم از بازی مثال بیارم که به شدت بزرگن و دیوار هم ندارن کلا این نسخه به خاطر ماهیت سفر کردن بین محیط های مختلف تنوعشون بالا رفته نسخه قبلی دو مدل محیط داشت جهنم و تاسیسات UAC الان زمین داریم بهشت داریم جهنم داریم پایگاه فضایی داریم خلاصه تنوعشون بالاست و خوب میگمم همه جور لول دیزاینی میتونی توشون پیدا کنی از ساختمون تو در تو گرفته تا میحط های بزرگ با پورتال و سکوی پرش و هزار تا چیز دیگه نسخه قبلی یکی از مشکلاتی که هی بهش وارد میکردن همین کم تنوع بودن لول دیزاین بازی بود که اواخر بازی باعث میشد یکنواخت بشه (خودم که مشکلی نداشتم باهاش) الان اومدن از هر نظر سنگ تموم گذاشتن خود هوگو مارتین کارگردان بازی اصلا به همین قضیه چند بار اشاره کرده که سر نسخه قبلی کلی فیدبک گرفتن و تنوع لول دیزاین هم جزو یکی از همین فیدبک ها بوده
 
آخرین ویرایش:

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
چه این نسخه چه نسخه قبلی هم بزرگ داشت همم کوچیک همین الان کلی قسمت میتونم از بازی مثال بیارم که به شدت بزرگن و دیوار هم ندارن کلا این نسخه به خاطر ماهیت سفر کردن بین محیط های مختلف تنوعشون بالا رفته نسخه قبلی دو مدل محیط داشت جهنم و تاسیسات UAC الان زمین داریم بهشت داریم جهنم داریم پایگاه فضایی داریم خلاصه تنوعشون بالاست و خوب میگمم همه جور لول دیزاینی میتونی توشون پیدا کنی از ساختمون تو در تو گرفته تا میحط های بزرگ با پورتال و سکوی پرش و هزار تا چیز دیگه نسخه قبلی یکی از مشکلاتی که هی بهش وارد میکردن همین کم تنوع بودن لول دیزاین بازی بود که اواخر بازی باعث میشد یکنواخت بشه (خودم که مشکلی نداشتم باهاش) الان اومدن از هر نظر سنگ تموم گذاشتن خود هوگو مارتین کارگردان بازی اصلا به همین قضیه چند بار اشاره کرده که سر نسخه قبلی کلی فیدبک گرفتن و تنوع لول دیزاین هم جزو یکی از همین فیدبک ها بوده

یادم نمیاد تو نسخه قبلی جایی باشه که دو تا دشمن سریع (ویپلش، مرادر) همزمان تو یه اتاق تنگ دیپلوی بشن. خیلی از مپ های بازی به درد سنگر گرفتن میخورن. کسی هم از تنوع مراحل حرفی نزد اره مراحل متنوع هستن ولی محیط نامناسب ربطی به تنوع ظاهری نداره
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,591
نام
Alireza
امروز یکی گفت 6 فروردینه باورم نشد...انقدر که این چند روز سریع گذشت...حالا خیلی خوشحالم که بازی تاخیر خورد و افتاد توی این روزا :D
از نظر تکنیکی هنوز برام سواله که اینا چطور تونستن همچین چیزی بسازن که روی PS4 پایه با این گرافیک و گیم‌پلی سرعتی، بصورت 60 فریم اجرا بشه و از اون طرف لودینگاش هم 6-5 ثانیه‌ای باشه! Digital Foundry هم با بررسی id tech 7 پشمی واسش نمونده بود!
برای گیم‌پلی هم حتما از ice bomb و modهای اسلحه‌ها استفاده کنید و واسه اسلحه‌های پراستفاده‌تون هم Masteryشون رو فعال کنید...اون اوایل ice bomb واسم جذاب نبود ولی بعدا توی مبارزات شلوغ ازش استفاده کردم فهمیدم عجب نعمتیه...مخصوصا وقتی آپگریدش کنید.
برخلاف خیلیا با Marauder خوب کنار اومدم، واسه من Arch-vile جهنمه و تا میام برسم بهش شونصدتا دشمن دیگه Summon میکنه...کلا وقتی آرچ وایل توی میدون هست، مبارزه سطحش بالاتر میره و خیلی هیجان‌انگیزتر میشه چون لعنتی نمیزاره نفس بکشی...بعضی موقع‌ها هم وسوسه میشم نرم سراغش که تا ابد Summon کنه و منم نابود کنم >:)
از اون طرف از نظر داستانی، بازی به سوالایی جواب میده که سالها درگیرش بودیم...اونم با جزئیات.
واقعا دمشون گرم. با وجود انتظارای بالا فک نکنم اکثر فن های دووم میتونستن همچین خفنیتی رو متصور بشن.
اون شیش تا کلید Slayer Gateها رو هم حتما جمع کنید، سوپرایز خفنی داشت :D
نسخه های کلاسیک سایبردیمون تقریبا همین شکلی بود، برای من که اون قدیما بازی میکردم دقیقا سر سایبردیمون همینجوری موقع مبارزه سکته میزدم و گیم آور میشدم :D.
نسخه 3 هم تقریبا دشمنا علی الخصوص hellknight ها و mancubos هاش همین شکل بودن.
حالا علاوه بر این ها توی بقیه عناوین id همیشه یه موجودی بود که وقتی میدیدیش میگرخیدی به معنای واقعیه کلمه. یه هیولایی بود توی Quake 1 به اسم Shambler، یه demon سفید رنگ غول پیکری بود که واقعا من میدیدمش پشتم میلرزید جاهایی هم اسپان میشد که اصلا انتظارشو نداشتی. رسما هرچی میزدی نمیمرد.
الان واقعا خوشحالم که همچین رویکردی رو اتخاذ کردن نسبت به بازی. این بازی به معنای واقعی کلمه اوج جذابیت و چلنجینگ بودن شوترهای واقعی قدیمی رو برگردونده. بیخود نیست که خیلیا میگن بهترین شوتر تاریخ یا یکی از بهترین شوترهای تاریخه این نسخه. :D
برای کسانی که مشکل دارن با سختی هم خب هم چیت کد ها هست هم درجات سختی راحتتر:)
توی این نسخه هم سایبردیمن یا به قول خودشون Tyrant خیلی سگه! ولی نه در اون حد نسخه‌های کلاسیک که رسما باس محسوب میشد...چون اینجا انقدر ابزار مختلف در دسترس داری هم از نظر حرکتی و هم از نظر نابودکنندگی، میتونی اجازه نفس کشیدن بهش ندی...همون اول کار دو تا نارنجک پشت سر هم بندازی، پشت بندش هم یه Ice bomb که تکون نخوره و با mod اسلحه موردعلاقت به رگبار ببندیش، دیگه چیزی ازش نمیمونه
>:)

واقعا سایبردیمن کلاسیک خیلی ترسناک بود...مخصوصا اگه گلوله کافی واسه راکت لانچر و اسلحه‌های قوی دیگه نداشتی و باید با اسلحه‌های معمولی میرفتی سراغش.
مشکل سرعت دشمنا و سختی بازی نیست مشکل طراحی بد محیطه. من هم نمیگم بازی سخته، مشکل بالانس نبودن بازیه ربطی هم به درجه‌ی سختی نداره. وقتی کیل روم بد طراحی شده و دشمن ها بیش از اندازه زیاد دیپلوی میشن دیگه مشکل سختی نیست مشکل بالانسه که وجود نداره وگرنه دوم 2016 رو سخت ترین حالت ممکن بازم فان بود! یه سری از محیط ها طوری هستن انگار قراره کالاف بازی کنی از بس در و دیوار توشون هست، دوم قبلی هم نظر طراحی کیل روم ها خیلی بهتر بود هم از نظر استایل بازی‌کردن، مجبور نبودی مدام در حال فرار و دش و جاخالی باشی!
مشکل اینه که اصلا نباید به فکر فرار و دَش به سمت عقب باشی وقتی دیدی به پشت سرت نداری. تا جایی که متوجه شدم، Dash کردن جوری طراحی شده که سریع تر خودتو به دشمنایی که آماده گلوری کیل شدن هستن یا آیتم‌هایی که روبه‌رو‌ت هستن برسونی یا اینکه نهایتا به سمت چپ یا راست دش کنی تا یه ضربه سنگین بهت نخوره. اگه به عقب دش کنی بازم ضربه‌های دور برد دشمنا میاد بهت میرسه، از طرفی دیگه هم ممکنه به یه دیوار بخوری و راه فرارت بسته بشه...من خیلی از وقت‌هایی که دش به سمت عقب کردم، به ضررم بوده و به عنوان یه قانون همیشه باید رو به جلو و مهاجمانه پیش بری. توی نسخه قبلی هم اگه عقب‌نشینی میکردی، ممکن بود به بن بست بخوری و دهنت سرویس بشه...حالا با اضافه شدن دش، عقب‌نشینی خیلی خطرناک‌تر شده...توی بعضی از مپ‌ها اگه چشم بسته دش به عقب کنی، حتی ممکنه از یه پرتگاه بیفتی پایین...یه جوریه که ترجیح میدم با راکت لانچر برم توی شکم دشمن و به خودم هم دمیج وارد کنم ولی عقب نشینی نکنم چون معلوم نیست پشت سرت چی منتظرته! :D
 

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
مشکل اینه که اصلا نباید به فکر فرار و دَش به سمت عقب باشی وقتی دیدی به پشت سرت نداری. تا جایی که متوجه شدم، Dash کردن جوری طراحی شده که سریع تر خودتو به دشمنایی که آماده گلوری کیل شدن هستن یا آیتم‌هایی که روبه‌رو‌ت هستن برسونی یا اینکه نهایتا به سمت چپ یا راست دش کنی تا یه ضربه سنگین بهت نخوره. اگه به عقب دش کنی بازم ضربه‌های دور برد دشمنا میاد بهت میرسه، از طرفی دیگه هم ممکنه به یه دیوار بخوری و راه فرارت بسته بشه...من خیلی از وقت‌هایی که دش به سمت عقب کردم، به ضررم بوده و به عنوان یه قانون همیشه باید رو به جلو و مهاجمانه پیش بری. توی نسخه قبلی هم اگه عقب‌نشینی میکردی، ممکن بود به بن بست بخوری و دهنت سرویس بشه...حالا با اضافه شدن دش، عقب‌نشینی خیلی خطرناک‌تر شده...توی بعضی از مپ‌ها اگه چشم بسته دش به عقب کنی، حتی ممکنه از یه پرتگاه بیفتی پایین...یه جوریه که ترجیح میدم با راکت لانچر برم توی شکم دشمن و به خودم هم دمیج وارد کنم ولی عقب نشینی نکنم چون معلوم نیست پشت سرت چی منتظرته! :D

اتک های melee دشمنا اونقدر قویه که واقعا نمیشه مثل دوم 2016 نزدیک مبارزه کرد.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,591
نام
Alireza
اتک های melee دشمنا اونقدر قویه که واقعا نمیشه مثل دوم 2016 نزدیک مبارزه کرد.
Flame Belch و بلاد پانچ و حتی Ice bomb واسه همین موقع‌هاست...مخصوصا آتیش که خیلی کمک می‌کنه از نزدیک مبارزه کنی چون اگه ضربه هم بخوری، با دمیج وارد کردن بصورت مداوم داری آرمور میگیری.
کلا از همه چی باید استفاده کنی، هیچ ابزاری که توی بازی هست بی‌فایده نیست...مثلا من از وقتی به قدرت ice bomb پی بردم، خیلی بهتر میتونم مبارزه کنم. اون اوایل بازی فقط داشتم نارنجک رو آپگرید میکردم.
خلاصه امیدوارم یه بار دیگه بازیو تجربه کنی...حیفه واقعا. وقتی کامنتت رو دیدم که از بازی لذت نبردی، ناراحت شدم.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,198
نام
∂αнмα
اول کار یدونه Ice bomb پشت بندش شعله افکن و بعد یدونه نارنجنک همین رو تمرین کنید ی ـ بار هم نمیمیرید یعنی من خدا خدا میکنم دشمنا یـ جا جمع بشن اینجوری نابودشون کنم Rune اسلومویشن فعال رو هوا این کار رو میکنم به شکل وحشتناکی جواب میده خلاصه تا میتونید به فکر ارمور جمع کردن باشید در مورد اون Arch-vile های لعنتی هم شمشیر و BFG رو واسه همین گذاشتن اختصاصی بزارید واسه همین کار من یـ بار هم ازشون استفاده نمیکنم مگه چشمم به Arch-vile بیوفته
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,911
بازی تموم شد و از اونجایی که برگی واسم نمونده نمی‌دونم چی راجع بهش بنویسم. :D فقط به سه نکته اشاره می‌کنم:

1. دووم ایترنال از دید من استانداردای ژانر FPS رو یکی دو مرحله بالا برده.
2. آقام میک گوردون.
3. دلم واسه هر کی که می‌خواد بازیو رو الترا نایتمر تموم کنه می‌سوزه. :D

لیست اچیومنتاشو من چک کردم ظاهرا نذاشتن برای درجه سختی اخر چیزی خودشون هم میدونن فکر کنم چه خبره :ی

ــــــــــــــــــــــــــــــ

من امروز تازه Doom 2016 رو که چند روزی بود شروع کرده بودم تموم کردم:D کلا این نسل به خاطره مشغله کاری و تایم محدود زیاد نتونستم جز 4-5 عنوان گیمی برم.
این نسخه که به شدت به من چسبید. بیشتر هم به خاطر حس نوستالژی که بهم میداد. من نسخه های یک و 2 رو زمان خودشون بازی کرده بودم و اون موقع با اینکه سنم پایین بود اما عاشقشون بودم. ( به خصوص Wolf 3D که یه چیز عجیب غریبی بود اون موقع) حالا داشتم فکر میکردم ما چی میرفتیم اون موقع ها و نسل های جدید چی میرن!:D اینجاست که میگن کوفتتون شه:D
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,198
نام
∂αнмα
وات

د فاک؟ مگه فوتو مد داره؟ :D
آره از تو تنظیمات بازی باید اول فعالش کنی

Photo mode in Doom Eternal is turned off by default. To enable it, go to the Settings section of the menu. You’ll find the Photo Mode toggle under the Gameplay section of the Game tab. Once you turn it on, photo mode can be activated by pressing down on the d-pad on consoles or right alt on PC. The only catch to using photo mode is that it’s only usable after completing a mission. You’ll have to go to mission select and replay a given mission to take photos.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر