Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

Michael Gove

کاربر سایت
Jan 15, 2020
437
نام
Bojack Horseman
پیش بینی میشه بازی با این محتوا و با این شرایط نوآوری و تغییرات انقلابی بسیار بزرگ و عظیم و گسترده متای 90 رو رد میکنه
کمتر از بالای 90 به این همه خلاقیت مارتین و استارتون بِدَن عین بی انصافیه
چقدر زحمت کشیدن انصافا و چقدر بازی رو به صورت گسترده تغییر دادن و نوآوری رو در زیرپوست زیرساخت های اصلی تزریق کردن
امیدوارم با متای بالای 90 جزو رقبای اصلی Game of the year امسال باشه
لیاقتش هم میدونم خیلی خیلی بیشتر از این چیزاست

131770 131771 131772 131774 131775 131776 131777
 
آخرین ویرایش:

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
کل تریلر یه طرف، این دوستامون یه طرف دیگه :D
(دوستانی که لانچ تریلر ندیدن و نمیخوان چیزی براشون اسپویل بشه، باز نکنن....)
131778

131773
مثل اینکه چند مدل مختلف:-" از این عزیزان دل توی بازی هستن :D اولی بیشتر حال رباتیک و دست کاری شده داره ولی دومی انگار همین امروز از جهنم پاشده اومده بیرون :D
احتمال از تیر و طایفه icon of sin باشن ایشون.

در کل اینکه بی نهایت برای بازی هایپیم :D
این یه هفته فقط خیلی دیر میگذره....
 

Attachments

  • 1584030858762.png
    1584030858762.png
    296.6 KB · مشاهده: 7

SHAYAN1999

کاربر سایت
Sep 19, 2014
1,350
@SHAYAN1999 دادا ناراحتي نداره شوتر تو اين نسل ٨٨-٨٩ بگيره عاليه
نداريم اصلا
اگه بالاي ٩٠ بسه هم بهتر
منتهي فضاي منتقدها جوري نيست به شوتر بالاي ٩٠ بدن ...
سلام :D
والا یه جوری گفتی خیلی هم عالی بره واسه 88 برام عجیب بود گفتم سقفش مگه اونجاست :D
چون با چیز هایی که دیدم بنظرم +90 میشه قطعا
حالا من در مورد فضای منتقد ها نمیدونم
در کل هم چیز مهمی نیست اخرش این بازیه که میمونه
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,842
عجب هایپی داشت تریلر، آقا شاهکاره. خدایی با این همه تغییرات و وسعت بخشیدن به جهان دووم ( زیر و رو کردن کلا بازی رو) بعید میدونم زیر 90 بیاد متاش. حالا البته باید برسه دستمون ببینیم چیکار کردن ولی تا اینجای کار واقعا شاهکاری به نظر میاد در نوع خودش.
اون آخر تریلر هم که ته نوستالژی بود، کف کردم اصلا.
نقدهای بازی کی منتشر میشن؟ توی این اوضاع و توی این فرصتی که به اجبار دستمون اومده و تایم بیشتری توی خونه هستیم قشنگ میشه با این بازی زندگی کرد. بعد از سال ها برای یه بازی تا این حد هایپ شدم.
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
سلام :D
والا یه جوری گفتی خیلی هم عالی بره واسه 88 برام عجیب بود گفتم سقفش مگه اونجاست :D
چون با چیز هایی که دیدم بنظرم +90 میشه قطعا
حالا من در مورد فضای منتقد ها نمیدونم
در کل هم چیز مهمی نیست اخرش این بازیه که میمونه
اخه تجربه اين نسل و هرچي اي پي خفن fps بوده زير ٨٥ شدن و يه ولف ٢ و تايتن فال ٢ بالاي ٨٥ هستن بقيه همه از دم زير ٨٥ .
ترجيح ميدم رو ٩٠ به بالا نرم چون سري ٢٠١٦ هم خوب بود اما ٨٥ شد.
ولي پتانسيل بالاي ٩٠ رو داره منتهي بايد خيلي خيلي روي بازي كار كرده باشن و يه شاهكار بدن بيرون

در نهايت اگه بالاي نود بشه كه عاليه اما قطعا با زير ٩٠ هم ما لذتشو ميبريم \m/
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,842
حالا بحث متا و نمره هاش یه بحته که البته هممون دوست داریم عالی عمل کنه، بحث خود بازی یه حرف دیگس، والا کمتر بازی ای توی این سال ها دیده بودم که توی هر نمایشش چیزای جدیدی رو کنه که هایپ بشی، اینقدر آرت دیزاین بازی عالیه که من فقط دوست دارم توی محیط های بازی چرخ بزنم و اطراف رو نگاه کنم. این زیبایی مربوط به تمام اجزای بصری بازی میشه، طراحی دشمنا واقعا بی نظیره، هرچی دشمن جدید خلق کردن بی نهایت زیبا بوده طراحیاشون.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر