Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
بازی خطی هست ؟ یا نیمه باز ؟
بازی کماکان خطیه ولی لوکیشن ها بزرگتر هستن
چجوری با چنین قاطعیتی میگی دانگرید در کار نخواهد بود؟ :D برای مثال چجوری One S میتونه چنین گرافیکی رو روی 1080P پردازش کنه؟
با همون قاطعیتی که میگی دانگرید میشه :D
بازی روی 4 و 1 معمولی همین گرافیکو داره، فقط تفاوت توی رزولوشن هاس
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
توی ورژن پاچینکوی DMC4 یه ویدئو گذاشته بودن که ظاهراً حالت روح مانند ورجیل توی یاماتو به نیرو یاد میده چه جوری ازش استفاده کنه :( چرا توی خود بازی نذاشتن :( Shame :((

7up5_r4zxzlk.gif
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
چجوری با چنین قاطعیتی میگی دانگرید در کار نخواهد بود؟ :D برای مثال چجوری One S میتونه چنین گرافیکی رو روی 1080P پردازش کنه؟
با همون قاطعیتی که رزیدنت اویل 7 با اون گرافیک و مدلینگ و جزئیات 60 فریم ددفیکس بدون دانگرید اجرا میشد:D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
بازی کماکان خطیه ولی لوکیشن ها بزرگتر هستن

با همون قاطعیتی که میگی دانگرید میشه :D
بازی روی 4 و 1 معمولی همین گرافیکو داره، فقط تفاوت توی رزولوشن هاس
همچین گرافیک شاخی هم نداره بلاخره برای ۶۰ فریم شدن باید تلقات بدن دسگه یا محیط خیلی خطی باشه یا جک و جونور کم کنن تفت فریم نزنه بالا و یا از گرافیک بزنن
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
همچین گرافیک شاخی هم نداره بلاخره برای ۶۰ فریم شدن باید تلقات بدن دسگه یا محیط خیلی خطی باشه یا جک و جونور کم کنن تفت فریم نزنه بالا و یا از گرافیک بزنن
وات دِ فاز !!! :D گرافیک شاخی نداره ؟! همین الانش جزو TOP 3 نسله ، دیگه شوخی شوخی با همچین گرافیک گولاخی هم شوخی :D
60 فریم که هست ، بعد احیاناً می دونی که انجینشون قادره با همین گرافیک تا 100 تا دشمن رو توی یه لحظه ، توی محیط جا بده ! بعد میگی از جک و جونور بزنن ، بی خیال بابا
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
وات دِ فاز !!! :D گرافیک شاخی نداره ؟! همین الانش جزو TOP 3 نسله ، دیگه شوخی شوخی با همچین گرافیک گولاخی هم شوخی :D
60 فریم که هست ، بعد احیاناً می دونی که انجینشون قادره با همین گرافیک تا 100 تا دشمن رو توی یه لحظه ، توی محیط جا بده ! بعد میگی از جک و جونور بزنن ، بی خیال بابا
کو تو چجوری از یک چیز ۲ دقیقه ای تشخیص تاپ ۳ دادی؟! دیگه فن بودنم حدی داره والا اون که ما دیدم تاریک بود حالا بزار یکذره بگذره میبینی خودت ۶۰ فریم شدنش بدون هزینه نیست
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
کو تو چجوری از یک چیز ۲ دقیقه ای تشخیص تاپ ۳ دادی؟! دیگه فن بودنم حدی داره والا اون که ما دیدم تاریک بود حالا بزار یکذره بگذره میبینی خودت ۶۰ فریم شدنش بدون هزینه نیست
فن بازی کجا بود ! دیدنش واقعاً سخت نیست ، این حجم از رئالیسم و متریال و افکت و جزییات و چه و چه و چه :

211e_vlcsnap-error142.jpg

20p_vlcsnap-error344.jpg

3men_vlcsnap-error413.jpg

taju_vlcsnap-error467.jpg

bvte_vlcsnap-error907.jpg



هنوز بازی توی این نسل نداشتیم همچین فیزیک لباسی داشته باشه :

y4ic_oj3llqz.gif


شوخی شوخی با RE Engine هم شوخی !
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,364
فن بازی کجا بود ! دیدنش واقعاً سخت نیست ، این حجم از رئالیسم و متریال و افکت و جزییات و چه و چه و چه :

هنوز بازی توی این نسل نداشتیم همچین فیزیک لباسی داشته باشه :

y4ic_oj3llqz.gif


شوخی شوخی با RE Engine هم شوخی !
کاملا موافقم. واقعا گرافیک خیلی خوبی داره البته تا ببینیم محصول نهایی چیه
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,247
نمیدونم در این رابطه اینجا صحبت شده یا نه، ولی یه تئوری هست که توضیح میده چجوری DMC5 میتونه ادامه DMC2 باشه و برای بازگشت دانته از جهنم یه توجیح داره و اونم چیزی نیست جز بازی Shin Megami Tensei : Nocturne :D در این بازی دانته از DMC2 بصورت شخصیت مهمان حضور داره و در انتهای داستان موفق میشه به جهان خودش برگرده. از اونجایی که جهان Nocturne دست کمی از جهنم نداره، بعید نیست که بتونه توضیح برگشت دانته از جهنم باشه. به شرطی که این بازی اصلا Canon گرفته بشه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر