PlayStation Deep Down | PS4

Deep-Down.jpg


در کنفرانس سونی اقای Ono یک بازی جدید را معرفی کردند که توسط کپکام در حال ساخته شدن هست.
هنوز اطلاعات دقیقی از این بازی منتشر نشده اما سبک بازی Action-RPG می باشد.
این بازی با موتور جدید شرکت کپکام به نام Panta Rhei در حال ساخته شدن هست.


تصاویر بازی


دانلود تریلر بازی:
Download
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
اتفاقا تو گل گير نكردن،
:D دِ اگر گیر نکرده بودن که RE6 اون ریختی نمیشد یا در بهترین حالت نمیومدن از AC و Souls کلون بزنن!. خودشون گفتن یا منابع دیگه دقیق یادم نیست، همین الان SCEJ در ساخت این عنوان همکاری میکنه!. تو چه محدوده و به چه اندازه اصلاً اهمیت نداره برای من. شرکتی که 3 دهه ست گیم میسازه و خودش ریشه و پدره چند تا ایده و ip و ژانر هست نباید اولین بازی نسل هشتمیش این ریختی باشه.
یه جورایی در حد اون نمایش اولیه نیست
اولین نمایش گیمی بنظر میامد که داستان قوی و شخصیت پردازی خوبی داره ولی این جدیده یه Coop Boss Fighting ـه همیشه Online که به دلیل نداشتن خلاقیت در خلق لوکیشن و دشمن و اسلحه رو به generated اورده !!.
بصورت رندوم رنگ و اعداد "یک" اسلحه تغییر بکنه میتونه گیم رو از یکنواختی نجات بده؟! توی فلان بازی (:D) 500 تا ایتم هست که بدست اوردن هرکدومش دردسره داره و یه فیلمی هست واسه خودش و هرکدوم از اونها دو سه صفحه Background story دارن و طراحی های یونیک و عمل کردها خاص.
ته نبوغ کاپیکام generated شدن :|.
 
آخرین ویرایش:

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
Capcom اصلا برام مهم نيست به RE6 گند زده يا نه ، حتي اين بازي رو هم شايد خراب كنه:d. ولي ايراد هايي كه ميگيري عجيبه.
واقعا براي من عجيبه داري از قسمت Random بازي مشكل ميگيري؟ تا حالا سبك Roguelike بازي كردي؟ اينم تقريبا Roguelike هست. تمام Dungeons ها و ... به صورت Random هستن. از يك اينجور بازي كسي توقع Backstory واسه اسلحه هاي بازي نداره (توي Coop كي به طراحي يونيك اهميت ميده؟ توي همين Borderlands 1,2 اسلحه تنوع خاصي نداشتن فقط به خاطر Stats و رنگ مختلف تعدادشون زياد بود و براي كسي مهم نبودش)، چيزي كه مهمه همون Dungeon ها و .. همراه با يه بخش COOP عالي هستش. حتي داستان هم در كنار اين زياد مهم نيست(با يه داستان معمولي عالي ميشه).حالا اينا به خاطر نبوده خلاقيته؟!
كسي كه COOP و Onlineخوشش نمياد ميره Dragon age و... بازي ميكنه.
 

alcatrez

کاربر سایت
Mar 9, 2011
593
نام
محمد
Yoshinori Ono Details Deep Down, Praises PS4, Talks About 60 FPS, Vita Remote Play and DualShock 4

جونم :bighug: دیگه نمیتونم واسه این لعنتی صبر کنم

اطلاعات تکمیلی :)

  • The game is set in New York, year 2094. The members of a group called “Ravens” (the players) have the special ability to travel back in time by reading the memory of items and listening to the voice of the past. They can travel to the past by using the information they read from the items.
  • The game is called a “Reading RPG” for two reasons: first because of the idea of “reading memories” mentioned above, and then because of the theme of “reading emotions” The emotional theme comes from the fact that various dungeons correspond to different emotions. For instance by touching a statue and reading its emotions one can feel the grudges of a vicious mind that will then characterize the resulting dungeon.
  • The theme of “knowing the truth of the past” is also present, and that’s the Ravens’ purpose.
  • Capcom wanted to make an online only game to do something different from the past experiences of Monster Hunter and Dragon’s Dogma, in order to enjoy the online gameplay without restriction, on a platform (the PS4) that has an inseparable relationship with online gaming.
  • By playing with friends one can exchange the information gathered from dungeons and further the investigation of the mystery behind Deep Down.
  • It’s still possible to play solo, and gamers should begin like that in order to get familiar with the game, then they should challenge the dungeons alongside other Ravens.
  • Ono-san wants to reduce the barriers between players and online gameplay, in order to reassure those that are hostile to the idea of always online games.
  • Since players are supposed to play the game for a long time, like most online games, large updates have already been scheduled, and they will happen on a regular basis. Capcom will continue to develop the game after release in order to let players feel the changes regularly.
  • There will be a beta after the release of the PS4, and Ono-san wants it to begin as soon as possible.
  • Sony has created an easy development environment for the PS4, and that’s a welcome change.
  • The quality showcased in the PlayStation Meeting in February was reached considerably quickly, and things like 60 frames per seconds are relatively easy to achieve.
  • The automatic generation of dungeons is achieved thanks to the power of the PS4. It’s not completely random, but automatically generated according to certain parameters. Since the PS4 has specs similar to a PC, dungeons can be generated like this thanks to its memory capacity and computing speed.
  • The representation of environments is close to photo realistic, and elements like degradation of weapon and armor will also be displayed graphically. The PS4 is able to calculate the accumulation of mold, dirt and rust on equipment and display it on the textures, giving you the sensation that those items really exist in the world.
  • The light bar on the DualShock 4 will represent the emotions of the dungeon being played. When a Raven listens to the voice of the past, it will come from the speaker on the controller, in order to increase immersion. The touchpad will also be used for tactile features.
  • Remote play with PS Vita will be fully supported in order to play the game more comfortably. The team is also thinking on how to use smartphone and tablets.
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
“We’re calling Deep Down a memory reading RPG, but these words also sum up the objectives of the game: ‘emotion reading’ or ‘knowing the reality of the past. One of Deep Down‘s selling points are its self-generating dungeons, and how you’ll never enter the same dungeon twice.
“Well, I say ‘self-generating,’ but the system is not totally random. It’s a regulated random. It’s thanks to the ample memory and operating speed [of PlayStation 4] that this style of game is possible.”
دیگه نمیشه به قسمت رندوم بازی ایرادی گرفت:d
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
گرافیک بازی متعادل نیست ! :D بعضی جاها خیلی عالیه ، بعضی جاها زیاد جالب نیست.
یه ویدئوی Conversations With Creators چند وقت پیش اومد (oUkb1PX73Hc هم زبونش ژاپنی بود ، هم زیرنویسش !) که توش یه تیکه هایی از بازی رو میشد دید. یه جاهایی گرافیک و نورپردازی فوق العاده به نظر می رسید مثل اینجاها :





ولی مثلاً یه جایی مثل این هم من رو کاملاً یاد گرافیک Dark Souls انداخت ! :D

 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
گرافیک بازی متعادل نیست ! :D بعضی جاها خیلی عالیه ، بعضی جاها زیاد جالب نیست.
یه ویدئوی Conversations With Creators چند وقت پیش اومد (oUkb1PX73Hc هم زبونش ژاپنی بود ، هم زیرنویسش !) که توش یه تیکه هایی از بازی رو میشد دید. یه جاهایی گرافیک و نورپردازی فوق العاده به نظر می رسید مثل اینجاها :





ولی مثلاً یه جایی مثل این هم من رو کاملاً یاد گرافیک Dark Souls انداخت ! :D

خوب طبيعيست كه گرافيك متعادل نباشه به هر حال اسمش روشه Working Title بايد صبر كرد ورژن نهايي رو ديد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر