PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
با اقتدار یکی از آشغال ترین باکس آرت هاییه که دیدم! ده ها lvl بدتر از Detroit ! حداقل اون کیفیتش درست حسابی بود:|

قاب بندی باکس آرت فاجعه است... هر چند باکس آرت MGS V و حتی 4(نسخه US) هم فاجعه بود به نظرم از این حیث (4 نه خیلی خداییش اون باز جالب بود یخورده)
خداییش آدم به باکس آرت MGS 3 نگاه می کنه باید فقط آه بکشه... چقدر بازی خوب اند که باکس آرت های فاجعه می گیرن این روزا
دلم یه چی مثل باکس آرت GOW میخواد:(
به شخصه باکس GOW رو اونقدرها دوست نداشتم:D اون کاور مجله Game Informer به نظرم خیلی گزینه بهتری بود!
ولی استیل بوکش... و اون قاب قرمز رنگ استیل بوکش خدا بودن! :x
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
با اقتدار یکی از آشغال ترین باکس آرت هاییه که دیدم! ده ها lvl بدتر از Detroit ! حداقل اون کیفیتش درست حسابی بود:|


به شخصه باکس GOW رو اونقدرها دوست نداشتم:D اون کاور مجله Game Informer به نظرم خیلی گزینه بهتری بود!
ولی استیل بوکش... و اون قاب قرمز رنگ استیل بوکش خدا بودن! :x

اتفاقا برعکس، اون بیشتر به درد همون پوستر میخورد... اپیک و دهن پر کن
باکس آرت GOW یکی از بهترین باکس آرت هایی بوده که تو این دو سال اخیر دیدم
به غیر از اون Kingdom Hearts 3 و Super Smash Bros. Ultimate و Monster Hunter World و Super Mario Odyssey و Red Dead Redemption 2 اند که به ذهنم میرسن باکس آرت های خفنی داشته باشن... بقیشون یا فاجعه بودن یا خیلی معمولی بودن یا من یادم نمیاد :D
باکس آرت GOW به عنوان کاور چیزی که داره ارائه میده بی برو برگرد محشره
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
اتفاقا برعکس، اون بیشتر به درد همون پوستر میخورد... اپیک و دهن پر کن
باکس آرت GOW یکی از بهترین باکس آرت هایی بوده که تو این دو سال اخیر دیدم
به غیر از اون Kingdom Hearts 3 و Super Smash Bros. Ultimate و Monster Hunter World و Super Mario Odyssey و Red Dead Redemption 2 اند که به ذهنم میرسن باکس آرت های خفنی داشته باشن... بقیشون یا فاجعه بودن یا خیلی معمولی بودن یا من یادم نمیاد :D
باکس آرت GOW به عنوان کاور چیزی که داره ارائه میده بی برو برگرد محشره
بین تمام GOWها...به نظرم ضعیف ترین کاور رو داشت:-" خیلی ساده بود...
یعنی حساب کن من برای سریع بازی کردنش یک دور بازی رو گرفتم و زدم، درجا فروختم و استیل بوکش رو خریدم! یعنی اگر کاورش درست درمون بود شاید هیچوقت چنین کاری نمیکردم:D و احتمالا تا اخر عمرم تنها باریه که چنین حرکت خرکیی زدم:|

البته اون عکسی رو که میگم توی طرح پشت کاور گذاشته بودن و به نظرم همه جوره سرتر بود:D ... روی کاور حتی صورت کریتوس هم مقادیر زیادی فرق داره با چیزی که هست!

بین اسم هایی که بردی، Horizon رو هم اضافه کن، کاور اصلی،کاور استیل بوک، کاور GOTY هر سه تاشون خدا بودن! کلا تک تک طراحی های اون بازی وحشتناک عالی بود:|
بخوام بین بازی های این نسل انتخاب کنم... KH III و استیل بوک Horizon به نظرم برای مقام اولی رقابت تنگاتنگی دارن:D
 
  • Like
Reactions: FUTURE

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
میگن صلاح مملکت خویش خسروان دانند.ما تمام جزییات قرارداد سونی با کوجیما رو نمیدونیم.تنها چیزی که روشنه اینه که IP بنام سونی ثبت شده و کوجیما داره با هزینه و امکانات سونی DS رو میسازه.اینکه 1سال یا چند سال بعد روی PC بیاد یا نیاد رو فقط سونی و کوجیما میدونن.من فقط اینو میدونم اگرم اومد به من دخلی نداره مهم کیفیت بازیه.بازیسازی یه تجارته و هیچکس نمیاد جهت نیکوکاری میلیونها دلار پولش رو هزینه کنه بدون اینکه دنبال این باشه حداکثر سود رو از اون سرمایه گذاری نبره! کامیابی یا ناکامی DS در نهایت بنام کوجیما و سونی ثبت میشه حالا میخواد روی یه پلتفرم منتشر بشه یا 1000تا همونجور که نتیجه نهایی Gears 5 رو پای مایکروسافت و The Coalition مینویسن.بقیش دیگه مسائل حاشیه ای و بحثای بین طرفداراست.

آره"دستکم من ندیدم تا حالا کسی رو با آواتار خودش ریتوییت کنه:D

حقیقتش تا حالا پیگیر فیلما و سریالای ریدس نبودم اما چهره و صداش واسم تو تریلرای DS جذاب بنظر نمی رسید.حالا بازی بیاد شاید منم با تو همدیدگاه شدم:D
منم نگفتم به عشق طرفدارا میسازن که بازیسازی صد در صد یه تجارته :D من که با عرضه بازی رو pc مشکلی ندارم فقط این قضیه سیاسته برام عجیب بود فکرش بکنید اخرش بگن بخاطر هزینه بالا و این همه سلبرتی تو بازی مجبور شدن رو pc بدن lol حالا خوبه اصلا عرضه نشه و استاد تمام این مدت مثل قضیه mgs4 ملت گیر آورده باشه:p
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
این همون چیزیه که توی تاپیک در موردش صحبت کردم ، که یه بازی چطور میتونه توی رسانه های مهم دیگه براش تبلیغ بشه .

با استفاده از بازیگرها (و گارگردان ها)ی هالیوودی طبیعتا :D
فکر کردم میخوای بحث خیلی سنگینی رو وا کنی :D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,540
با استفاده از بازیگرهای هالیوودی طبیعتا :D
فکر کردم میخوای بحث خیلی سنگینی رو وا کنی :D
بحث سنگینش این میشه که کار آسونی هم نیس چهره های برتر سینما و سریالو در یک قاب بیاری ولی نتونی در جای درست قرارشون بدی ! ، بعضی کارگردانهای صنعت فقط از عهده ش بر میان ، یاد کیانو ریوز افتادم ، وقتی عینک به صورت داشت سریع کامنت دادم بهتون کیانو ریوزه ، و وقتی عینکو برداشت از شدت خوشحالی جیغ زدم :)) ، تا اون موقع اگه ذره ای به D1 خریدن بازی شک داشتم ، الان براش آرومو قرار ندارم ! ، حالا در عموم مردم ببین جدا از موفقیت توسعه دهنده ، چه تعداد بیشمار عاشق این بازیگرا و کارگردانا هستنو از این طریق با بازی آشنا میشن .
 
  • Like
Reactions: Danyal_King

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
بحث سنگینش این میشه که کار آسونی هم نیس چهره های برتر سینما و سریالو در یک قاب بیاری ولی نتونی در جای درست قرارشون بدی ! ، بعضی کارگردانهای صنعت فقط از عهده ش بر میان ، یاد کیانو ریوز افتادم ، وقتی عینک به صورت داشت سریع کامنت دادم بهتون کیانو ریوزه ، و وقتی عینکو برداشت از شدت خوشحالی جیغ زدم :)) ، تا اون موقع اگه ذره ای به D1 خریدن بازی شک داشتم ، الان براش آرومو قرار ندارم ! ، حالا در عموم مردم ببین جدا از موفقیت توسعه دهنده ، چه تعداد بیشمار عاشق این بازیگرا و کارگردانا هستنو از این طریق با بازی آشنا میشن .

قبول دارم خدایی اینو :D
خیلی هم کار هرتی ای نیست آوردن بازیگرهای هالیوودی به سیستم بازی ها، مخصوصا کمپین تبلیغاتی شون. کوجیما(با کمک سونی) و CDPR(با کمک مایکروسافت) خیلی خوب از پسش براومدند
ولی خب میدونی سرش با همون هالیوود شروع میشه :D مسئله من اینه
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
“The easiest way to make money is to make a game where everyone is on an island trying to shoot each other. I don’t want to make that.”
حالا جالش اینجاست که با این که اسون ترین راهه و واقعا هم راستش رو میگه ولی یه عده همینم نمیتونن بسازن:|
 
  • Like
Reactions: FUTURE

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
“The easiest way to make money is to make a game where everyone is on an island trying to shoot each other. I don’t want to make that.”

البته تو یک بخش گفتگو هم این حرفهای زیر رو زده که خب با ماهیت به وجود امدن این ژانر تازه متولد شده هم خونی نداره.


Q: Why is it important to you not to make a game that’s similar to something before?
H: There’s no reason to create something that’s already there. I want to create something that gives more inspiration to the world. #DeathStranding

در کل کوجیما همیشه حربه های تبلیغاتی تو جیب داشته و حالا شوریدن سینگل پلیر بازها مقابل مولتی باز ها یکی از اون خوب هاش هست. وگرنه همه میدونند بتل رویال که اولش امد کاملا یک چیزه جدید بود و الان هم ستون های این ژانر به استحکامی رسیده که هر کسی توانایی ساخت یک بازی خوب تو ژانر بتل رویال رو نداره
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
البته تو یک بخش گفتگو هم این حرفهای زیر رو زده که خب با ماهیت به وجود امدن این ژانر تازه متولد شده هم خونی نداره.


Q: Why is it important to you not to make a game that’s similar to something before?
H: There’s no reason to create something that’s already there. I want to create something that gives more inspiration to the world. #DeathStranding

در کل کوجیما همیشه حربه های تبلیغاتی تو جیب داشته و حالا شوریدن سینگل پلیر بازها مقابل مولتی باز ها یکی از اون خوب هاش هست. وگرنه همه میدونند بتل رویال که اولش امد کاملا یک چیزه جدید بود و الان هم ستون های این ژانر به استحکامی رسیده که هر کسی توانایی ساخت یک بازی خوب تو ژانر بتل رویال رو نداره

چه ربطی به تبلیغات داره؟ نظر خودشو گفته و کاملا هم حقیقت داره.

یه مدت هر استودیویی به اصطلاح از ننش قهر میکرد ایندی میساخت یه مدت بازی های Survival خیلی زیاد شده بود و اکثر استودیو های مستقل و نو ظهور و حتی قدیمی مشغول ساخت عناوین این سبکی بودن . در حال حاضر هم سبک بتل رویال رو بورس سازنده های گیمه!
اینکه توانایی هر استودیو چقدر هست ربطی به اینکه عناوین این سبک دارن زیاد میشن و البته ساختش کار بسیار راحت تری هم هست نسبت به بازی های داستان محور و تریپل a نداره.
 
  • Like
Reactions: Milad_HW

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر