PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
خداییش این بازیگره چیه اورد برای بازی ؟؟؟؟
قیافش اصلا جالب نیست شاید بدرد شخصیت منفی بخوره از چهره خود اون بازیگره استفاده میکنه درسته؟؟؟؟
 

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
خداییش این بازیگره چیه اورد برای بازی ؟؟؟؟
قیافش اصلا جالب نیست شاید بدرد شخصیت منفی بخوره از چهره خود اون بازیگره استفاده میکنه درسته؟؟؟؟
:|
شما مدز میکلسن رو میشناسی؟ کارنامشو دیدی؟ میدونی چقد بازیگر بزرگیه؟!
اگه میدونستی این حرفو نمیزدی!
بهترین گزینس برای نقش منفی... نقشش تو بازی خیلی منفی میتونه باشه :D
از اون منفی خفنای به یاد موندنی...
 

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
مدز میکلسن برای نقش منفی بازی میتونه فوق العاده باشه ولی حتی به عنوان کرکتر مکمل و مثلا دوست یا راهنمای نورمن هم میتونه خوب باشه. دوستان نباید تو هالیوود دنبال کارنامه ایشون بگردن چون دانمارکیه و فیلم قدراش هم دانمارکی ن مثل Valhalla rising و the hunt (که جایزه کن هم بخاطرش برنده شد)
تو هالیوود کلا به بازیگرای خارجی زیاد بها نمیدن و شاید مثلا بهترین کاری که بتونید ازش پیدا کنید، فیلم کازینو رویال باشه. البته امثال تو فیلم دکتر استرنج هم حضور داره که حالا معلوم نیست خوب بشه یا نه (چون کلا آدم بدهای فیلمای مارول کلیشه ای و فراموش شدنین)
البته یکی از بهترین کاراش درحال حاضر، سریال هنیبال (hannibal) هستش که توش ترکوند:D
اگه تایید بشه و نقش منفی هم باشه، یه کنایه خیلی جالب بوجود میاد:
A zombie apocalypse survivor vs a Cannibal :D
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,038
نام
سهند
مدز میکلسن برای نقش منفی بازی میتونه فوق العاده باشه ولی حتی به عنوان کرکتر مکمل و مثلا دوست یا راهنمای نورمن هم میتونه خوب باشه. دوستان نباید تو هالیوود دنبال کارنامه ایشون بگردن چون دانمارکیه و فیلم قدراش هم دانمارکی ن مثل Valhalla rising و the hunt (که جایزه کن هم بخاطرش برنده شد)
تو هالیوود کلا به بازیگرای خارجی زیاد بها نمیدن و شاید مثلا بهترین کاری که بتونید ازش پیدا کنید، فیلم کازینو رویال باشه. البته امثال تو فیلم دکتر استرنج هم حضور داره که حالا معلوم نیست خوب بشه یا نه (چون کلا آدم بدهای فیلمای مارول کلیشه ای و فراموش شدنین)
البته یکی از بهترین کاراش درحال حاضر، سریال هنیبال (hannibal) هستش که توش ترکوند:D
اگه تایید بشه و نقش منفی هم باشه، یه کنایه خیلی جالب بوجود میاد:
A zombie apocalypse survivor vs a Cannibal :D
Cannibal چیه ؟ هانیبال با چی مخلوط شده ؟ :D
 

Greenliserd

کاربر سایت
Jan 22, 2016
66
Cannibal چیه ؟ هانیبال با چی مخلوط شده ؟ :D
Cannibal به گروهی از جانداران میگن که هم نوع خوشونو می خورن.
نویسنده کتاب هانیبال توماس هریسون با اضافه کردن حرف H به جای C، به احتمال زیاد H از کلمه Human گرفته، اسم هانیبال درست شد. (به اصطلاح Coin کرد)
 
  • Like
Reactions: PWLG

.::Snake::.

کاربر سایت
Feb 8, 2014
105
نام
یوحنا
بعد از کلی مصاحبه‌ی تکراری، بالاخره کوجیما یه مصاحبه‌ی درست‌وحسابی با EDGE انجام داد. البته زیاد درباره‌‌ی Death Stranding حرف نزده ولی بعضی حرف‌هاش جالبه و طعنه‌هاش به کونامی. قبل از مصاحبه هم که مثل همیشه درخواست کرده درباره‌ی بازی‌های قبلیش ازش سؤالی نکنن.

ابراز علاقه می‌کنه به فیلم‌سازی و این‌که دوست داره بالاخره یه روزی فیلم بسازه که قبلاً هم با IGN همون موقع‌ها که رفته بود تو سونی چند بار این قضیه رو گفت. ولی گفته به ساخت بازی‌ها ادامه می‌ده و هیچ‌وقت هم سراغ بازی‌های کوچیک و ایندی‌ نمی‌ره و فقط دنبال بازی‌های بزرگ و بلاک‌باستری هست. اگه روزی برسه که مجبور باشه فقط بازی کوچیک بسازه احتمال زیاد این صنعت رو همه‌جوره ترک می‌کنه و می‌ره دنبال فیلم‌سازی.

I would definitely like to make films one day. But making is enjoyable. I want to keep doing it. I never really considered making a smaller-scale game because, in truth, I want to make blockbuster games where I put everything in. Now, had I only had the option to make a very small game then, in all probability, I would have left the .industry altogether – I would have gone to make a film instead
EDGE ازش سؤال می‌پرسه چطوری برای استودیوی جدید نیرو جمع می‌کنی و چه نوع قابلیت‌هایی برای جذب کارمند مد نظرت هست، که کوجیما یه جواب طولانی می‌ده. ولی قسمت جالبش آخرای مصاحبه هست که مثل همیشه تأکید می‌کنه این بار کارها رو با برنامه‌ریزی و ریتمی که می‌خوام پیش می‌برم و قبلاً تو کونامی مثلاً بعد از تعطیلات باید به 200 نفر کار می‌دادم و همیشه این کار برام سخت بود. (در نظر بگیریم که خودش می‌خواد این دفعه استودیو فقط صد نفر باشه، حالا معلوم نیست چه سختی‌ای کشیده موقع کار دادن به دویست تا آدم.) در ادامه می‌گه این دفعه می‌تونم با همه اشخاصی که می‌خوام تو تیم بیارم یک‌به‌یک مصاحبه داشته باشم که برام خیلی بهتر شده. گریزی هم می‌زنه به یکی از سیاست‌های کونامی که اون زمان مجبور می‌شد تیم صداگذاری رو قبل از این‌که بهشون نیاز داشته باشه مجبور شده استخدام کنه، ولی حالا داخل سونی می‌تونه فقط وقتی بهشون نیاز داره از اون‌ها استفاده کنه.

We ran some tests and experiments. I hired people who I knew would be suitable for those specific tests. One thing that is very different from how I did things before is that I can do things at my own pace and rhythm. Before, I had the pressure of having to assign 200-odd people work the moment they came back from their holidays. That was always difficult. Now I can work at my own schedule. I can interview people one by one for very specific roles, and expand the team in this way. It works a lot better for me. For example, when it comes to the sound in games and film, you only need to hire people toward the second half of the project. At Konami I would have to find the sound team work before we were ready for their involvement. Right now I am only getting people in for these kind of tasks when I need them. It’s much more flexible.
خبرنگار می‌پرسه می‌دونیم که همیشه بازی‌هات پیامی رو دارن و شما باور داری که می‌شه مفهومی رو از طریق بازی‌ها انتقال بدی. مفهوم و پیام Death Stranding قراره چی باشه؟ کوجیما جواب مستقیمی نمی‌ده، ولی اشاره می‌کنه به همون رمان کوتاه چوب و طناب Kobo Abe و این‌که چطوری چوب و طناب از اولین ابزارهای بشر بودن و می‌خواد به بررسی اتصالات و ارتباط بین مردم بپردازه و این‌که چطوری از راه‌های مختلفی به یک‌دیگه متصل می‌شیم. (پ.ن: فکر کنم یه چیزی شبیه همون فلسفه‌ی «زبان» تو MGSV)

I can’t answer that quite yet. But what I can say is that I want to explore the connections between people. I want to return to the idea that the road is one of the first tools that humankind invented. I want to explore more about this idea of connection, and the various ways in which we are brought together.
بقیه‌ی صحبت‌هاش ارتباطی با Death Stranding نداره، اما می‌تونید تو مجله یا از این لینک Metal Gear Informer بخونیدش.

کانال یوتیوبی YongYea هم که قبلاً اطلاعات و آنالیزهای جالبی درباره‌ی Death Stranding داده بود و با عوامل (مثل صداپیشه‌ها) MGSV زیاد صحبت کرده بود، یه ویدئوی جدید داده و گفته طبق منبع معتبری که داشته برای ساخت تیزر بازی از همون انجینی استفاده کردن که Sucker Punch ازش برای ساخت Infamous Second Son استفاده کرد و برای پرفورمنس کپچر بازی‌ هم از استودیوی VASG سونی استفاده کردن. (Visual Arts Service Group) که Sucker Punch هم قبلاً برای ضبط انیمیشن‌ها و حالات صورت از همین VASG استفاده کردن. توی سفر ده روزه‌ی کوجیما با مارک سرنی برای پیدا کردن پیشرفته‌ترین فناوری‌ها هم کوجیما و سرنی یک روز به Sucker Punch می‌رن و احتمالاً همون‌جا بوده که تصمیم می‌گیرن از کدوم انجین برای ساخت بازی‌شون استفاده کنن. البته کوجیما گفته دو تا انجین برای ساخت بازی مدنظر دارن که یکیش رو تو همین تیزر نشون دادن ولی اون یکی رو فعلاً دارن روش آزمایش می‌کنن تا ببینن بالاخره قراره با چه انجینی بازی رو بسازن.

همین کانال یه ویدئو دیگه هم داده که شایعه‌ی حضور مدز میکلسن رو توی Death Stranding تقویت می‌کنه. ویدئوش طولانی نیست و فقط می‌گه که پیج میکلسن خبر گیم‌اسپات مبنی بر شایعه‌ی حضورش تو بازی رو ری‌توئیت کرده + فالو شدنش توسط کوجیما. اگه تو نقش آنتاگونیست ببینیمش جالب می‌شه.
 

.::Snake::.

کاربر سایت
Feb 8, 2014
105
نام
یوحنا
(?)New Actor​

mEmLU.jpg

از پروسه‌ 3D Scanning اخیر کوجیما و تیمش، این عکس مرموز تو توئیتر رو گذاشتن که می‌گن احتمالاً جدا از نورمن ریدس و مدز میکلسن، یه بازیگر جدید هستش. بیشتر شایعه‌ها می‌گن این آقا بازیگریه به اسم Kevin Durand که خوانندگی هم می‌کنه، ولی حرفه‌ی اصلیش بازیگری هست. این شایعه از اونجا قوت گرفت که کوجیما برای اسکن کردن این بار رفته تورنتو (کانادا) و با گیلرمو دل‌تورو هم ملاقات داشته و Durand هم یه بازیگر کانادایی هستش که از نقش‌های اصلی سریال The Strain (به کارگردانی دل‌تورو) هست. البته فقط یه سری حدس و گمانه که تو ساب‌ردیت‌ Death Stranding و کامنت‌های Metal Gear Informer درست شده. مشخص نیست درسته یا غلط. بر فرض اگه درست باشه، بازی با این همه سلبریتی قطعاً‌ به‌شدت هزینه‌بر می‌شه.

پ.ن: با این‌که کاملاً محاله، ولی آرزوم اینه دنیل دی لوئیس هم تو این بازی یا شماره بعدش حضور پیدا کنه. :D


اون pt گوشه مانیتور چی میگه؟؟؟؟

QSBKg.jpg

فکر نمی‌کنم رفرنس به P.T. باشه. این یه اصطلاحی مربوط به دوربین‌هاست و اشتباه نکنم مخفف Pan-Tiltـه. نکته‌ی قابل‌توجه تی‌شرتش هست. تی‌شرت‌های گودزیلا زیاد می‌پوشه و توئیت درباره گودزیلا زیاد داده این اواخر هم شدت گرفته. متال گیرها هم یه طورایی از گودزیلاها الهام گرفته بود. شاید صرفاً‌ ادای احترامش نسبت به این نماد ژاپنی باشه، شاید هم بازی واقعاً یه چیزی شبیه به گودزیلاها داشته باشه.
 
آخرین ویرایش:

Grand Theft

کاربر سایت
Dec 16, 2013
814
نام
علی
دوستان یه سوال مگه بازی انحصاری نیست پس چرا بعضیا میگن pc هم داره ؟؟؟؟ ناشر که سونیه
اگر اشتباه نکنم خیلی وقت پیش وقتی کوجیما تازه از کونامی جدا شده بود و سونی هنوز سمتش نرفته بود گفته بود که از این به بعد بازیای جمع و جور میسازه و برای pc و ps4 عرضه میکنه
الان سرِ همون قضیه pc بازای عزیز میگن این بازی برای pc هم میاد

الانم معلوم نیست، ممکنه برای pc هم بیاد
ولی حتی اگرم برای pc بیاد به خواسته سونیه، چون ناشرش سونیه
 
  • Like
Reactions: jhoobin

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر